«Геометрия» пәнінен тоқсан бойынша жиынтық бағалауға арналған спецификация 11-сынып (қоғамдық-гуманитарлық бағыт)

TEGINSOR.RU

Moderator
Команда форума
Модератор
Сообщения
2,710
Оценка реакций
27,653
«Геометрия» пәнінен тоқсан бойынша жиынтық бағалауға арналған спецификация
11-сынып
(қоғамдық-гуманитарлық бағыт)














Нұр-Сұлтан, 2020

МАЗМҰНЫ
1. Тоқсандық жиынтық бағалаудың мақсаты 3
2. Тоқсандық жиынтық бағалаудың мазмұнын анықтайтын құжаттар 3
3. «Геометрия» пәні бойынша күтілетін нәтижелер 3
4. «Геометрия» пәні бойынша ойлау дағдыларының деңгейі 3
5. Тоқсандарға ойлау дағдыларының деңгейіне байланысты тексерілетін мақсаттарды бөлу.5 6. Жиынтық бағалауды өткізу ережесі 5
7. Модерация және балл қою 5
1- ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ 6
2- ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ 12
3- ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ 16
4- ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ 20

1. Тоқсандық жиынтық бағалаудың мақсаты
Тоқсандық жиынтық бағалаудың мақсаты білім алушылардың тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларын анықтауға бағытталған.
Жиынтық бағалау күтілетін нәтижелер жетістігін және тоқсанға жоспарланған оқу мақсаттарына жеткендігін тексереді.

2. Тоқсандық жиынтық бағалаудың мазмұнын анықтайтын құжаттар
Жалпы орта білім беру деңгейінің қоғамдық-гуманитарлық бағыттағы 10-11- сыныптарына арналған «Геометрия» пәнінен жаңартылған мазмұндағы үлгілік оқу бағдарламасы.

3. «Геометрия» пәні бойынша күтілетін нәтижелер
Білу:
- стереометрия аксиомалары мен олардың салдарларын;
- кеңістіктегі вектор ұғымын;
- сфераның теңдеуін;

Түсіну:
- математиканың академиялық тілін түсіну;
- түрлі қолданбалы есептерді шешуде математикалық модельдерді пайдаланудың маңыздылығын түсіну;
- кеңістіктегі геометриялық салулар мен өлшемдердің қағидаттарын түсіну.

Қолдану:
- қарапайым стереометриялық сызбаларды орындау техникасын;
- есептерді шығаруда түзулердің параллель, айқас және перпендикуляр болуының;
- жазықтықтардың параллель және перпендикуляр болуының белгілері мен қасиеттерін қолдану;

Талдау:
- кеңістіктегі түзулердің, түзу мен жазықтықтың, жазықтықтардың өзара орналасуын;

Жинақтау
- аксиомалар мен теоремалар арқылы дәлелді пікірлерді жинақтау;
- геометриялық түрлендірулерді қолдана отырып, құрастыру есептерін шешу тәсілдерін жинақтау.

Бағалау
- есептің мәнмәтініне қатысты есептеулер нәтижесін бағалау.

4. «Геометрия» пәні бойынша ойлау дағдыларының деңгейі

Ойлау дағдыларының
деңгейі Сипаттама Ұсынылатын тапсырмалар
түрлері
Білу және түсіну Көпжақтардың анықтамасын және оның элементтерін,призманың анықтамасын, оның элементтері, призма түрлерін,тікбұрышты параллелепипедтің анықтамасы мен қасиеттерін біледі; көпжақтар мен айналу денелерінің жазбаларын жасай,пирамиданың анықтамасын, оның элементтері, пирамида
түрлерін біледі; қиық пирамиданың Деңгейді тексеру үшін Көп таңдауы бар тапсырмалар (КТБ) және/немесе Қысқа жауапты (ҚЖ) қажет ететін тапсырмаларды
пайдалану

анықтамасын,көпжақтар мен айналу денелерінің жазбаларын жасай,дұрыс көпжақтың анықтамасын,цилиндрдің анықтамасын, оның элементтерін білу; конустың анықтамасын, оның элементтерін көпжақтар мен айналу денелерінің жазбаларын жасай қиық конустың анықтамасын, оның элементтерін;сфера мен шардың анықтамаларын,сфера мен жазықтықтың өзара
орналасуын,кеңістік денелерінің көлемдерінің қасиеттерін біледі. ұсынылады
Қолдану Көпжақтардың элементтерін табуға есептер
шығарады; призманың бүйір және толық бетінің аудандары формулаларын есептер шығаруда қолданады; көпжақтардың элементтерін табуға есептер, көпжақтардың элементтерін табуға есептер шығарады; пирамиданың (қиық пирамиданың) бүйір және толық бетінің аудандары формулаларын есептер шығаруда қолданады; пирамиданың (қиық пирамиданың) бүйір және толық бетінің аудандары формулаларын есептер шығаруда қолданады; айналу денелерінің (цилиндр, конус, қиық конус, шар) элементтерін табуға есептер,цилиндрдің бүйір және толық беті аудандарының формулаларын есептер шығаруда,айналу денелерінің (цилиндр, конус, қиық конус, шар) элементтерін табуға есептер шығарады; конустың бүйір және толық беті аудандарының формулаларын есептер шығаруда,айналу денелерінің (цилиндр, конус, қиық конус, шар) элементтерін табуға есептер шығарады; қиық конустың бүйір және толық беті аудандарының формулаларын есептер шығаруда қолданады; айналу денелерінің (цилиндр, конус, қиық конус, шар) элементтерін табуға есептер шығарады; сфера бетінің ауданын табуға есептер шығару; призма көлемін табу формуласын, пирамида және қиық пирамида көлемдерін табу формулаларын,цилиндр көлемін табу формуласын,конус және қиық конус көлемдерін табу формулаларын,шар көлемін табу формуласын қолданады. Деңгейді тексеру
үшін Қысқа жауапты (ҚЖ) қажет ететін тапсырмаларды және/немесе толық жауапты (ТЖ) қажет ететін тапсырмаларды пайдалану ұсынылады

5. Тоқсандарға ойлау дағдыларының деңгейіне байланысты тексерілетін мақсаттарды бөлу

Тоқсан Білу және түсіну Қолдану
I 50% 50%
II 0% 100%
III 25% 75%
IV 0% 100%
Барлығы 19% 81%

6. Жиынтық бағалауды өткізу ережесі
Жиынтық бағалауды орындауға ой салатын кез келген көрнекі материалдар: диаграммалар, схемалар, постерлер, плакаттар және карталар жабылған оқу кабинетінде өткізіледі. Жиынтық бағалау алдында нұсқаулық оқылады және оқушыларға жұмысты орындауға қанша уақыт бөлінгендігі хабарланады.
Жұмысты орындау барысында оқушыларға бір бірімен сөйлесуге болмайды. Жұмысты орындар алдында оқушылардың нұсқаулық бойынша сұрақтарды қою құқығы бар. Оқушылар өз бетімен жұмыс жасауға міндетті, бір біріне көмектесуге құқықтары жоқ.
Жиынтық бағалау уақытында оқушыларға қосымша ресурстар: оларға көмек болатын сөздік немесе анықтамалық құралдар (егер, спецификация бойынша ресурсқа рұқсат берілмесе) қолжетімді болмауы қажет.
Шешу жазбалары ұқыпты болуы қажет. Оқушыларға дұрыс емес жауаптарды өшіргішпен өшіргеннің орнына сызып тастауға болады.
Жиынтық бағалауға берілген уақыт аяқталысымен, оқушылар жұмысты уақытында аяқтап және қаламдарын\ қарандаштарын партаға қоюы қажет.

7. Модерация және балл қою
Барлық мұғалімдер балл қою кестесінің бірдей нұсқасын қолданады. Модерация үдерісінде бірыңғай балл қою кестесінен ауытқушылықты болдырмау үшін жұмыс үлгілерін балл қою кестесіне сәйкес тексеру қажет.

1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ
1-тоқсанның жиынтық бағалауына шолу

Ұзақтығы – 40 минут
Балл саны – 25

Тапсырма түрлері: КТБ – көп таңдауы бар тапсырмалар;
ҚЖ – қысқа жауапты қажет ететін тапсырмалар;
ТЖ – толық жауапты қажет ететін тапсырмалар.

Жиынтық бағалаудың құрылымы

Берілген нұсқа көп таңдауы бар тапсырмаларды, қысқа және толық жауапты сұрақтарды қамтитын 9 тапсырмадан тұрады.
Көп таңдауы бар тапсырмаларға оқушылар ұсынылған жауап нұсқаларынан дұрыс жауабын таңдау арқылы жауап береді.
Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарға оқушылар есептелген мәні, сөздер немесе қысқа сөйлемдер түрінде жауап береді.
Толық жауапты қажет ететін сұрақтарда оқушыдан максималды балл жинау үшін тапсырманың шешімін табудың әр қадамын анық көрсетуі талап етіледі. Оқушының математикалық тәсілдерді таңдай алу және қолдана алу қабілеті бағаланады.
Тапсырма бірнеше құрылымдық бөліктерден/сұрақтардан тұруы мүмкін.

1-тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы


Бөлім
Тексерілетін мақсат Ойлау дағдыларының
деңгейі Тапсырма саны*
Тапсырма №* Тапсырма түрі* Орындау уақыты, мин*
Балл* Бөлім бойынша балл
Көпжақтар 11.1.2 призманың анықтамасын, оның элементтері, призма түрлерін білу;
оларды жазықтықта кескіндей алу Білу және түсіну
3
1,3,4
КТБ
6 мин
3 20
11.1.5 қиық пирамиданың анықтамасын
білу, оны жазықтықта кескіндей алу Білу және
түсіну 1 2 КТБ 2 мин 1
11.1.3 тікбұрышты параллелепипедтің
анықтамасы мен қасиеттерін білу және оны жазықтықта кескіндеу Білу және түсіну
1
5
ҚЖ
4 мин
2
11.1.4 пирамиданың анықтамасын, оның
элементтері, пирамида түрлерін білу; оларды жазықтықта кескіндей алу Білу және түсіну
1
6
ҚЖ
4 мин
2
11.1.11 көпжақтар мен айналу
денелерінің жазбаларын жасай білу Қолдану 1 7 ҚЖ 6 мин 3
11.3.3 көпжақтардың элементтерін
табуға есептер шығару Қолдану 1 8 ТЖ 8 мин 4
11.3.1 призманың бүйір және толық
бетінің аудандары формулаларын есептер шығаруда қолдану
Қолдану
1
9
ТЖ
10 мин
5
Барлығы: 9 40 мин 20 20
Еcкерту: *-өзгеріс енгізуге болатын бөлімдер








7

Тапсырмалар үлгілері және балл қою кестеcі
«Геометрия» пәнінен 1-тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары

1. Алтыбұрышты призманың төбелері мен жақтарының қосындысынан қырлар санының айырмасын табыңыз.
A. 0
B. 2
C. 4
D. 6
[1]


2. Үшбұрышты қиық пирамиданың табандары
A. тең үшбұрыштар
B. ұқсас үшбұрыштар
C. трапециялар
D. тең бүйірлі трапециялар






[1]



3. Бесбұрышты призманың әр төбесі неше жаққа тиісті?
A. 2
B. 3
C. 4
D. 5






[1]


4. Суреттегі қай дене призма болып табылады?


A. 1, 2, 4
B. 3, 4, 5
C. 1, 2, 5
D. 2, 3, 4

5. Кубтың бір жағының ауданы 27 см2 тең. Кубтың диагоналін табыңыз.





[1]

[2]


6. Дұрыс бесбұрышты пирамиданың сызбасын салыңыз. Оның биіктігін сызбада кескіндеңіз.
[2]

7. Берілген денелерді олардың жазбаларымен сәйкестендіріңіз және әр дененің атын жазыңыз.


[3]

8. Тік параллелепипедтің табан қабырғалары 6 см, 10 см және бір бұрышы 600 болатын параллелограмм. Параллелепипедтің биіктігі 5 см болса, осы параллелепипедтің диагональдарын табыңыз.
[4]

9. Дұрыс үшбұрышты призманың бүйір қыры 9 см, ал бүйір жағының диагоналі 15 см. Призманың бүйір беті мен толық бетін табыңыз.

[5]

Балл қою кестесі

№ Жауап Балл Қосымша ақпарат
1 В 1
2 В 1
3 В 1
4 С 1
5 Куб қыры 3√3 см 1
Қуб диагоналі 9 см 1






6


1




1










7




1 Көпжақтарды сәйкестендіреді






1 Айналу денелерін сәйкестендіреді
Дене аттарын жазады. 1

8
2 0
d1  36 100  2  6 10  cos60
1 Косинус теоремасын қолданғаны үшін балл
беріледі

d-табанының кіші
диагоналі
Табанының диагоналдары: d1  76 см, d 2  14
см. 1
Параллеплепипедтің кіші диагоналі:
25  76  101 см 1
Параллеплепипедтің екінші диагоналі :
25 196  221 см 1




9 Призманың табан қыры: 225  81  12 см 1
Призманың бүйір беті: Sбб  3  9 12  324 см2 1
Табанының ауданы: S  1 12 12  sin 600 см2
т 2
1
Призманың толық беті: Sтб  324  2  36 3 1
Sтб  324  72 3 см2 1
Барлығы: 20


2- ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ
2-тоқсанның жиынтық бағалауына шолу

Ұзақтығы - 40 минут
Балл саны - 20

Тапсырма түрлері:
ҚЖ – қысқа жауапты қажет ететін тапсырмалар;
ТЖ – толық жауапты қажет ететін тапсырмалар.

Жиынтық бағалаудың құрылымы

Берілген нұсқа қысқа және толық жауапты сұрақтарды қамтитын 6 тапсырмадан тұрады.
Көп таңдауы бар тапсырмаларға оқушылар ұсынылған жауап нұсқаларынан дұрыс жауабын таңдау арқылы жауап береді.
Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарға оқушылар есептелген мәні, сөздер немесе қысқа сөйлемдер түрінде жауап береді.
Толық жауапты қажет ететін сұрақтарда оқушыдан максималды балл жинау үшін тапсырманың шешімін табудың әр қадамын анық көрсетуі талап етіледі. Оқушының математикалық тәсілдерді таңдай алу және қолдана алу қабілеті бағаланады.
Тапсырма бірнеше құрылымдық бөліктерден/сұрақтардан тұруы мүмкін.

2-тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы


Бөлім
Тексерілетін мақсат Ойлау дағдыларының
деңгейі Тапсырма саны* № тапсырма* Тапсырма түрі* Орындау уақыты, мин*
Балл* Бөлім бойынша балл




Көпжақтар 11.1.11 көпжақтар мен айналу денелерінің жазбаларын жасай білу Қолдану
2 1 ҚЖ 6 мин 3



20
2 ҚЖ 4 мин 2
11.3.2 пирамиданың (қиық пирамиданың) бүйір және толық бетінің аудандары формулаларын есептер шығаруда қолдану;
Қолдану
2 5 ҚЖ 12 мин 6
6 ТЖ 10 мин 4
11.1.6 дұрыс көпжақтың анықтамасын
білу және дұрыс көпжақтардың түрлерін ажырату
Қолдану
2 3 ҚЖ 2 мин 2
4 ҚЖ 6 мин 3
Барлығы: 6 40 мин 20 20
Еcкерту: *-өзгеріс енгізуге болатын бөлімдер
















13

Тапсырмалар үлгілері және балл қою кестеcі
«Геометрия» пәнінен 2-тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары

1. Қыры 2 дм-ге тең куб берілген.
(a) Куб жазбасын кескіндеңіз.
(b) Қоңыз А нүктесінен В нүктесіне дейінгі жолды кубтың қабырғалары және қабырғалардың диагональдары арқылы жүріп өтеді. Оның жүруі кезінде ең аз болатын жолдың кескінін куб жазбасында көрсетіңіз.
(c) А мен В нүктелерінің арақашықтығын табыңыз.
[3]

2. Цилиндрдің биіктігі мен табан радиусы 5 см тең.
(a) цилиндр жазбасын кескіндеңіз;
(b) жазба фигурасының периметрін табыңыз (π=3,14).
[2]

3. Октаэдр төбелері мен жақтарының қосындысынан қырлар санының айырмасын табыңыз

[2]

4. Дұрыс тетраэдрдың бір қыры 3 м тең. Көпжақтың толық бетінің ауданын табыңыз.



5. Алтыбұрышты дұрыс пирамиданың бүйір қыры 37 см, ал табан қыры 24 см тең.
(a) Пирамиданың бүйір бетін табыңыз.

(b) Пирамиданың толық бетін табыңыз.

[3]


[3]

[3]



6. Дұрыс төртбұрышты қиық пирамиданың табан қабырғалары 4 см және 8 см тең. Пирамиданың бүйір қырлары табан жазықтығымен 600 бұрыш жасайды. Қиық пирамиданың толық бетін табыңыз.
[4]

Балл қою кестесі

№ Жауап Балл Қосымша ақпарат




1



1 Баламалы сурет қабылданады
Ең қысқа жолды сызып көрсетеді 1
Арақашықтғын табады ( 2√5 дм) 1



2

1
Фигура периметрі 135,6 см 1

3 Дененің төбесі - 6, жағы - 8, қыры - 12 1 Дұрыс екі жауапқа 1
балл беріледі
2 1


4 Тетраэдрдің бір жағының ауданы:
S  1  3  3  sin 600  9 3 м2
2 4
1
Тетраэдрдің жағы саны - 4 1
Толық беті: Sтб  9 3 м2 1


5a Пирамиданың апофемасы: 37 2 122  35 1
Пирамиданың бүйір жағының ауданы:
1  24  35  420 см2
2
1
Пирамиданың бүйір беті: 6  420  2520 см2 1


5b Табаны тең қабырғалы 6 үшбұрышқа бөлінеді:
S  1  24  24  sin 600  144 3 см2
2
1
Пирамида табанының ауданы 6 144 3  864 3 см2 1


Пирамиданың толық беті: (2520+864√3) см2 1




6 Пирамиданың бүйір қыры: 2 2  4 2 см
cos600 1
Пирамиданың бүйір жағының биіктігі:
(4 2)2  22  2 7 см 1
Пирамиданың бүйір бетінің ауданы:
4   4  8  2 7   48 7 см2
 2 
 
1
Пирамиданың толық бетінің ауданы: (80+48√7) см2 1
Барлығы: 20

3- ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ
3-тоқсанның жиынтық бағалауына шолу

Ұзақтығы – 40 минут
Балл саны – 20

Тапсырма түрлері:
ҚЖ – қысқа жауапты қажет ететін тапсырмалар;
ТЖ – толық жауапты қажет ететін тапсырмалар.

Жиынтық бағалаудың құрылымы

Берілген нұсқа қысқа және толық жауапты сұрақтарды қамтитын 7 тапсырмадан тұрады.
Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарға оқушылар есептелген мәні, сөздер немесе қысқа сөйлемдер түрінде жауап береді.
Толық жауапты қажет ететін сұрақтарда оқушыдан максималды балл жинау үшін тапсырманың шешімін табудың әр қадамын анық көрсетуі талап етіледі. Оқушының математикалық тәсілдерді таңдай алу және қолдана алу қабілеті бағаланады. Тапсырма бірнеше құрылымдық бөліктерден/сұрақтардан тұруы мүмкін.

3-тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы



Бөлім

Тексерілетін мақсат
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Тапсырма саны*
№ тапсырма*
Тапсырма түрі*
Орындау уақыты, мин*

Балл*
Бөлім бойынша балл









Айналу денелері және олардың элементтері 11.1.7 - цилиндрдің анықтамасын, оның
элементтерін білу; цилиндрді жазықтықта кескіндей алу Білу және түсіну
1
1
ҚЖ
4 мин
2









20
11.3.5 - цилиндрдің бүйір және толық беті аудандарының формулаларын
есептер шығаруда қолдану
Қолдану
2
2 (а, b)
ТЖ
8 мин
4
11.1.11 - көпжақтар мен айналу
денелерінің жазбаларын жасай білу Білу және
түсіну 1 3 a ҚЖ 2 мин 1
11.1.8 - конустың анықтамасын, оның элементтерін білу; конусты жазықтықта
кескіндей алу Білу және түсіну

1

3b

ТЖ

10 мин

5
11.3.4 - айналу денелерінің (цилиндр, конус, қиық конус, шар) элементтерін
табуға есептер шығару
Қолдану
11.1.10 - сфера, шардың анықтамаларын
білу; оларды жазықтықта кескіндей алу Білу және
түсіну

1

4

ТЖ

8 мин

4
11.2.2 - сфера мен жазықтықтың өзара
орналасуын білу Қолдану
11.3.8 - сфера бетінің ауданын табуға
есептер шығару Қолдану
11.3.7 - қиық конустың бүйір және толық беті аудандарының формулаларын есептер шығаруда қолдану
Қолдану
1
5
ТЖ
8 мин
4
Барлығы: 7 40 мин 20 20
Еcкерту: *-өзгеріс енгізуге болатын бөлімдер

17

Тапсырмалар үлгілері және балл қою кестеcі
«Геометрия» пәнінен 3-тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары

1. Цилиндрдің осьтік қимасының диагоналі 48 см және ол табан жазықтығымен 600 жасайды. Табанының ұзындығын табыңыз. (? ≈ 3,14)
[2]
2. Төмендегі суретте цилиндрдің жазбасы көрсетілген. Цилиндрдің бүйір бетінің ауданы
160?, ал биіктігі 8 см.


(a) Цилиндрдің табан радиусы 10 см болатынын көрсетіңіз.

(b) Цилиндрдің толық бетінің ауданын табыңыз.


[2]

[2]



3. Сектор радиусы 24 см және бұрышы 900 тең. Осы сектордан жасалатын
(a) Конустың жазбасын салыңыз. (b)Конус биіктігін табыңыз.



[1]

[5]

4. Сфера бетінің ауданы 65 см2. Сфера центрінен 1

см қашықтықта қима жүргізілген. Қима

?
шеңберінің ұзындығын табыңыз.

2?


[4]


5. Қиық конустың биіктігі 3 см, кіші табанының радиусы 6см ал үлкен табанының радиусы 10см. Қиық конустың толық бетінің ауданын табыңыз (жауабыңызды π арқылы өрнектеңіз).


[4]

Балл қою кестесі

№ Жауап Балл Қосымша ақпарат
1 R=12 см 1
l=75,36 см 1

2а 160?
= 20?
8 1
20? = 2?? ⟹ ? = 10 1
2b ?таб = ? ∙ 102 1
?т.б = 160? + 2 ∙ 100? = 360? 1








1
Сектор ? = 2?∙24
4 1 2  24  90
360
? = 12? 1
Сектордың
3b
12? = 2??
1 ұзындығын
табанының
ұзындығына
теңестіреді
r=6 см 1


ℎ = √242 − 62 = 6√15 cм 1
4??2 = 65 1
?


4

√65
? =
2? 1
65 1 4
? = √ − = 4?2 4?2 ?
1
? = 2? ∙ 4 = 8 см 1
?

5

Жасаушы: ? = √16 + 9 = 5 1
?б.б. = ?(6 + 10) ∙ 5 = 80? 1
?таб. = ?(36 + 100) = 136? 1
?т.б. = 216? 1
Барлығы 20

4- ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ
3-тоқсанның жиынтық бағалауына шолу

Ұзақтығы – 40 минут
Балл саны – 20

Тапсырма түрлері:
ТЖ – толық жауапты қажет ететін тапсырмалар.

Жиынтық бағалаудың құрылымы

Берілген н толық жауапты сұрақтарды қамтитын 6 тапсырмадан тұрады.
Толық жауапты қажет ететін сұрақтарда оқушыдан максималды балл жинау үшін тапсырманың шешімін табудың әр қадамын анық көрсетуі талап етіледі. Оқушының математикалық тәсілдерді таңдай алу және қолдана алу қабілеті бағаланады. Тапсырма бірнеше құрылымдық бөліктерден/сұрақтардан тұруы мүмкін.

4-тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы


Бөлім
Тексерілетін мақсат Ойлау дағдыларының
деңгейі Тапсырма саны* № тапсырма* Тапсырма түрі* Орындау уақыты, мин*
Балл* Бөлім бойынша балл






Денелер көлемдері 11.3.10 призма көлемін табу
формуласын қолдану Қолдану 1 1 ТЖ 8 мин 5





20
11.3.11 пирамида және қиық пирамида көлемдерін табу
формулаларын қолдану
Қолдану
1
2
ТЖ
8 мин
4
11.3.12 цилиндр көлемін табу
формуласын қолдану Қолдану 1 3 ТЖ 8 мин 4
11.3.9 кеңістік денелерінің көлемдерінің қасиеттерін
білу және қолдану
Қолдану

3

4 (a, b, c)

ТЖ

10 мин

5
11.3.13 конус және қиық конус көлемдерін табу
формулаларын қолдану
Қолдану
11.3.14 шар көлемін табу
формуласын қолдану Қолдану 1 5 ТЖ 6 мин 2
БАРЛЫҒЫ: 7 40 20 20
Еcкерту: *-өзгеріс енгізуге болатын бөлімдер












21

Тапсырмалар үлгілері және балл қою кестеcі
«Геометрия» пәнінен 4-тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары

1. Тік параллелепипедтің табаны – диагональдарының қатынасы 5:9 қатынасындай болатын ромб. Параллелепипед диагональдары 52 см және 60 см тең. Параллелепипедтің көлемін табыңыз.

[5]
2. Қиық пирамиданың биіктігі 24 см және үлкен табанының ауданы 24 см2. Қиық пирамиданың кіші табанының ауданы үлкен табанының ауданына қатысты ұқсастық
коэффициенті 1 − ге тең. Қиық пирамиданың көлемін табыңыз.
4
[4]
3. Цилиндрдің биіктігі 6 см және бүйір бетінің ауданы 36? см2 тең. Цилиндр көлемін табыңыз (Жауабыңызды π арқылы өрнектеңіз).


4. Конустың көлемі 216π см3 , ал биіктігі 18 см.
(a) Конус табанының радиусын табыңыз.

[3]


[2]

Конус төбесінен 9 см қашықтықтан өтетін және де оның табанына параллель жазықтық қияды. Пайда болған:
(b) Кіші конустың көлемін табыңыз (Жауабыңызды π арқылы өрнектеңіз).



(c) Қиық конустың көлемін табыңыз (Жауабыңызды π арқылы өрнектеңіз).

5. Шардың бетінің ауданы 100π см². Шар көлемін табыңыз. (  3)

[2]


[1]


[3]

Балл қою кестесі

№ Жауап Балл Қосымша ақпарат



1 h2  52 2  25x 2
h2  60 2  81x 2 1 Ең болмаса бір теңдеуді жазғаны үшін 1 балл
x = 4, табан диагональдары 36см және 20см 1
h=48 см 1 h-биіктік
S  1  36  20  360 cм2
2 1
V  360  48  17280 см3 1




2 Sкіші  1
S улкен 4 1
Sк  1  24  6см 2
4 1
V  1  24  24  24  6  6
3 1
V  336 см3 1


3 36  6  2  r 1
r = 3 1
V  9  6  54 1

4a 216  1 R 2 18 ,
3 1
R=6 см 1


4b 9  r  r  3
18 6 1 Үшбұрыштар ұқсастығын қолданады
V  1   9  9  27  см3 кіші конус көлемін
3
табады
1
4c V  216  27  189 см3 қиық конус көлемін табады 1

5 4 r 2  100 1
R=5 см 1
V  4  3  53  500 см3
3 1
Барлығы: 20
 

Balzhankash

New member
Пользователь
Сообщения
1
Оценка реакций
0
Как скачать
 
Верх