«Информатика» пәнінен тоқсан бойынша жиынтық бағалауға арналған спецификация 11-сынып (қоғамдық-гуманитарлық бағыт)

TEGINSOR.RU

Moderator
Команда форума
Модератор
Сообщения
2,710
Оценка реакций
27,653
«Информатика» пәнінен тоқсан бойынша жиынтық бағалауға арналған спецификация
11-сынып
(қоғамдық-гуманитарлық бағыт)

МАЗМҰНЫ
1. Тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мақсаты 3
2. Тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мазмұнын анықтайтын құжаттар 3
3. «Информатика», 11 сынып бойынша күтілетін нәтижелер 3
4. Ойлау дағдыларының деңгейі 4
5. Тоқсандарға ойлау дағдыларының деңгейіне байланысты тексерілетін мақсаттарды бөлу 5
6. Тоқсан бойынша жиынтық бағалауды өткізу ережелері 5
7. Модерация және балл қою 5
1- ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН СПЕЦИФИКАЦИЯ 6
2- ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН СПЕЦИФИКАЦИЯ 259
4-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН СПЕЦИФИКАЦИЯ 26

1. Тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мақсаты

Тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мақсаты білім алушылардың тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларын анықтауға бағытталған.
Жиынтық бағалау күтілетін нәтижелер жетістігін және тоқсанға жоспарланған оқу мақсаттарына жеткендігін тексереді.

2. Тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мазмұнын анықтайтын құжаттар

Жалпы орта білім беру деңгейінің қоғамдық-гуманитарлық бағыттағы 10-11- сыныптарына арналған "Информатика" оқу пәнінен жаңартылған мазмұндағы үлгілік оқу бағдарламасы.

3. «Информатика», 11 сынып бойынша күтілетін нәтижелер
Біледі:
- бұлттық технологияларды;
- виртуалды және кеңейтілген шындықты;
- өнімді насихаттау және сату жолдарын;
- Crowdfunding (краудфандинг) платформасының жұмыс істеу қағидаларын.

Түсінеді:
- электрондық цифрлық қолтаңба мен сертификаттың міндетін;
- электрондық үкімет порталының қызметін;
- Қазақстанда цифрландыру процесінің ағымдағы үрдістерін;
- ақпараттарды және зияткерлік меншікті (1996 жылғы 10 маусымдағы "Авторлық құқық және сабақтас құқықтар туралы", 2015 жылғы 16 қарашадағы "Ақпаратқа қол жеткізу туралы", 2003 жылғы 7 қаңтарғы "Электрондық құжат және электрондық цифрлық қолтаңба туралы" Қазақстан Республикасының Заңдары) қорғаудың қажеттілігін.

Қолданады:
- жалпыға қолжетімді файлдарды (мәтіндік құжаттар, күнтізбелер, презентациялар, кестелер), қашықтан және бірлесіп өңдеуді;
- бірінші тұлғадан көрінісі бар 3D панораманы (виртуалды саяхат);
- конструкторде ыңғайлы мобильдік қосымшасының интерфейсін;
- мобильді қосымшаны әзірлеуде программалық блоктарды.

Талдайды:
- виртуалды және кеңейтілген шындықтың адамның психикалық және физикалық денсаулығына әсерін;
- Қазақстанда цифрландыру процесінің ағымдағы үрдістерін.
Сараптайды:
- мобильді қосымшаны жасауда шарттар мен циклдары бар код блоктарын.

Бағалау:
- виртуалды және кеңейтілген шындықтың адамның психикалық және физикалық денсаулығына әсерін.

4. Ойлау дағдыларының деңгейі

Ойлау дағдыларының деңгейі Сипаттама Ұсынылатын тапсырмалар түрлері
Білу және түсіну - бұлттық технологияның не екенін түсіндіреді;
- виртуалды және кеңейтілген шындық міндетін түсіндіреді;
- Startup (стартап) ұғымын сипаттайды;
- Crowdfunding (краудфандинг) платформаларының жұмыс істеу принциптерін сипаттйды;
- өнімді насихаттау және сату жолдарын сипаттайды;
- электрондық цифрлық қолтаңба мен сертификаттың міндетін сипаттайды;
- электронды үкімет порталының қызметін сипаттайды. Деңгейін тексеру үшін қысқа жауапты (ҚЖ) немесе толық жауапты (ТЖ) қажет ететін тапсырмалар қолдану ұсынылады
Қолдану - жалпыға қолжетімді файлдарды (мәтіндік құжаттар, күнтізбелер, презентациялар, кестелер) қолданады, қашықтан және бірлесіп өңдейді;
- бірінші тұлғадан көрінісі бар 3D панораманы (виртуалды саяхат) жасайды;
- конструкторде ыңғайлы мобильдік қосымшасының интерфейсін жасайды;
- әзіргенген мобильдік қосымшаны орнатады;
- инфографика, видео көмегімен маркетингтік жарнаманы жасайды;
- электрондық цифрлық қолтаңбаны қолданады. Деңгейін тексеру үшін қысқа жауапты (ҚЖ) немесе толық жауапты (ТЖ) қажет ететін тапсырмалар қолдану ұсынылады
Жоғары ретті дағдылар - адамның психикалық және физикалық денсаулығына виртуалды және кеңейтілген шындықтың әсері туралы пайымдайды;
- шартты және циклдік код блоктарын қолданып, мобильді қосымшаны жасайды;
- Қазақстанда цифрландыру процесінің ағымдағы үрдістерін талдайды;
- ақпараттарды және зияткерлік меншікті (1996 жылғы 10 маусымдағы "Авторлық құқық және сабақтас құқықтар туралы", 2015 жылғы 16 қарашадағы "Ақпаратқа қол жеткізу туралы", 2003 жылғы 7 қаңтарғы "Электрондық құжат және электрондық цифрлық қолтаңба туралы" Қазақстан Республикасының Заңдары) қорғаудың
қажеттілігін негіздейді. Деңгейін тексеру үшін қысқа жауапты (ҚЖ) немесе толық жауапты (ТЖ) қажет ететін тапсырмалар қолдану ұсынылады

5. Тоқсандарға ойлау дағдыларының деңгейіне байланысты тексерілетін мақсаттарды бөлу

Тоқсан Білу және түсіну Қолдану Жоғары деңгей дағдылары
I 50% 50% 0%
II 40% 40% 20%
III 25% 55% 20%
IV 25% 25% 50%
Барлығы 35% 43% 22%

6. Тоқсан бойынша жиынтық бағалауды өткізу ережелері
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау кезінде кабинетіңіздегі көмек ретінде қолдануға мүмкін болатын кез келген көрнекі құралдарды (диаграммалар, кестелер, постерлер, плакаттар немесе карталарды) жауып қойған дұрыс.
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау басталмас бұрын нұсқаулық оқылып, білім алушыларға жұмыстың орындалу ұзақтығы хабарланады. Білім алушыларға жұмыс барысында бір-бірімен сөйлесулеріне болмайтындығы ескертіледі. Нұсқаулықпен таныстырып болғаннан кейін білім алушыларға тоқсан бойынша жиынтық бағалау басталғанға дейін түсінбеген сұрақтарын қоюға болатындығы туралы айтылады.
Білім алушылардың жұмысты өздігінен орындап жатқандығына, жұмысты орындау барысында көмек беретін қосымша ресурстарды, мысалы: сөздіктер немесе калькуляторлар (спецификацияда рұқсат берілген жағдайлардан басқа уақытта) пайдалануларына мүмкіндіктерінің жоқ екендігіне көз жеткізіледі. Олардың жұмыс уақытында бір-біріне көмектесулеріне, көшіріп алуларына және сөйлесулеріне болмайтындығы ескертіледі.
Білім алушыларға дұрыс емес жауапты өшіргішпен өшірудің орнына, қарындашпен сызып қою ұсынылады.
Жұмыс барысында нұсқаулыққа немесе жұмыстың ұзақтығына қатысты білім алушылар тарапынан қойылған сұрақтарға жауап беруге болады. Жекелеген білім алушыларға көмек беруге негізделген кез келген ақпаратты оқуға, айтуға, өзгертіп айтуға немесе көрсетуге тыйым салынады.
Тоқсандық жиынтық бағалаудың аяқталуына 5 минут уақыт қалғандығын хабарлап отыру қажет.
Тоқсандық жиынтық бағалау аяқталғаннан кейін білім алушылардан жұмыстарын тоқтатып, қалам/қарындаштарын партаның үстіне қоюларын өтіну керек.

7. Модерация және балл қою

Барлық мұғалімдер балл қою кестесінің бірдей нұсқасын қолданады. Модерация үдерісінде бірыңғай балл қою кестесінен ауытқушылықты болдырмау үшін жұмыс үлгілерін балл қою кестесіне сәйкес тексеру қажет.

1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН СПЕЦИФИКАЦИЯ
1-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға шолу

Ұзақтығы – 40 минут
Балл саны – 20 балл

Тапсырма түрлері:
ҚЖ – Қысқа жауапты қажет ететін тапсырмалар;
ТЖ – Толық жауапты қажет ететін тапсырмалар.

Жиынтық бағалаудың құрылымы
Бұл нұсқада бірнеше жауаптан таңдауды қажет ететін, қысқа және толық жауапты қажет ететін 10 тапсырма бар.
Бірнеше жауабы бар тапсырмада оқушы берілген жауаптар нұсқасынан тек біреуін таңдайды.
Қысқа жауапты қажет ететін тапсырмаларда оқушы жауапты сандық мән түрінде, сөз немесе қысқа сөйлем түрінде жазады.
Толық жауапты қажет ететін тапсырмаларда оқушы максималды балл жинау үшін тапсырмадағы тізекті әрекеттерді орындай отырып, шешімін табады. Оқушының таңдау және математикалық контекст тізбегіндегі математикалық тәсілдерді қолдана алу қабілеті бағаланады. Тапсырмаларда бірнеше құрылымдық бөлімдер/сұрақтар болуы мүмкін.

1-тоқсандағы жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы


Бөлім
Тексерілетін мақсат Ойлау дағдыларының
деңгейі Тапсырма саны* Тапсырма
№* Тапсырма түрі* Орындау уақыты, мин*
Балл* Бөлім бойынша балл
11.1A
Бұлттық технологиялар 11.1.1.1 бұлтты технологияның
не екенін түсіндіру Білу және
түсіну 5 1, 2, 3, 4,
5 ҚЖ/ ТЖ 20 10


20
11.1.1.2 жалпыға
қолжетімділікке арналған файлдарды (мәтіндік құжаттар, күнтізбелер, презентациялар, кестелер) қолдану, қашықтан және бірлесіп өңдеу

Қолдану

5

6, 7, 8, 9,
10

ҚЖ/ ТЖ

20

10
Барлығы: 10 40
минут 25 20

















7

Мысал үлгілері және балл қою кестесі

«Информатика» пәні бойынша
1-тоқсандағы жиынтық бағалау тапсырмалары


1. Бұлттық технологиялар ұсынатын екі қызметті анықтаңыз.
(1)
(2)

2. Бұлттық қызмет модельдері мен олардың сипаты арасында сәйкестік орнатыңыз.



1. Ортақ (Public)

2. Жеке (Private)

3. Аралас (Hybrid) А. Жеке кәсіпорындардың өзіне ғана, сондағы жеке тұлғалар мен олардың тұтынушыларының жұмыс істеуіне арналған
инфрақұрылым. Ол сол кәсіпорынның өзінде серверлерде орнатылуы мүмкін.
B. Интернетте еркін жұмыс істеуге мүмкіндігі бар, көпшіліктің
пайдалануына арналған инфраструктура.
C. Ортақ мақсаттары бар қоғамдық тұтынушыларға арналған
инфрақұрылым.
D. Екі немесе одан да көп бұлт түрлерінің комбинациясын атауға болады. Бұлт түрінің осы моделін географиялық тұрғыдан әр жерде орналасқан филиалдары бар немесе көптеген программалық жүйелері бар ірі компаниялар
қолдануы мүмкін.
1 2 3




[2]















[3]

3. Бұлттық технологияның қызмет көрсетуінің келесі модельдері бар: SaaS(software as a service) , PaaS(platform as a service), IaaS(infrastructure as a service) және т.б. Кез келген екі модельді таңдаңыз және сипаттаңыз.
(1)

(2)

[2]
4. Дұрыс екі тұжырымды анықтаңыз. Жалауша белгісін қойыңыз.
Тұжырым Блгі
Бұлттық технологияны тұтынушы өзінде жоқ көптеген программаларды
бұлттар тарапынан пайдалана алады.
Бұлттық технологияда пайдаланушы құрылғылардың бұзылуынан немесе
программаның жұмыс жасамай қалуынан тәуелді болады.
Құжатты бұлтқа шығару арқылы программалық қамтамасыз ету, оны
жаңарту, лицензиялауға кететін шығындарды үнемдеуге болады.
[2]
5. Бұлттық технологияның кез-келген салада қолданылуына бір мысал келтіріңіз, сипаттаңыз.


[1]

6. Бұлттық технология қызметінің «Маған
















анықтаңыз.
[1]

7. Төменде суретте құжатқа қолжетімділікті баптау терезесі берілген. Құрылған құжатты жалпыға өңдеуге қолжетімді ету командасын толықтырыңыз.

(1) Құжатты өңдеу құқығына ие болу үшін
командасын таңдау.
(2) батырмасын шертіп, бөлісу.
[2]

8. Құрылған book.docx файлын бұлттық технология қызметіне жүктеу командасын анықтаңыз.




[2]

9. Төменде суретте бұлттық технология қызметіне жүктелген құжатқа пікір жазылған

Құжатқа пікір енгізу командасын толықтырыңыз. (1)Қажетті сөзді ерекшелеу.
(2)
(3)
[2]
Пікір бойынша дұрыстау жұмыстары жүргізілген соң оны алып тастау командасын анықтаңыз.

[1]
10. Бұлттық технология қызметіндегі құжатқа өзгерістер енгізуге ұсыныс берілген.

Құжатқа ұсыныс енгізу командасын анықтаңыз.

Берілген ұсынысты қабылдау командасын анықтаңыз.

[2]

Балл қою кестесі

№ Жауап Балл Қосымша ақпарат
1 - құжатпен бірігіп жұмыс жасау;
- сауалнамалар мен тестілеу жүргізу;
- электрондық құжат айналымымен қамтамасыз ету. 1
1
1
Max[2] Басқа да дұрыс жауаптар
қабылданады
2 1-B 1
2-A 1
3-D 1
3 SaaS – тұтынушы «бұлттарда орналасқан» бұлт 1
иелерінің меншігіндегі бағдарламалармен жұмыс
істеу мүмкіншілігіне ие болады.
PaaS – тұтынушы өзінің негізгі бағдарламалары мен
жаңадан жасалатын немесе сатып алатын 1
бағдарламаларын бұлттарға қою мүмкіншілігіне ие
болады.
IaaS – тұтынушы өзіне керекті әртүрлі компьютерлік 1
инфра-ортаны пайдалана алу мүмкіншілігіне ие Max[2]
болады.
4 Тұжырым Белгі

1






1
Бұлттық технлогияны тұтынушы өзінде жоқ көптеген программаларды бұлттар
тарапынан пайдалана алады. +
Бұлттық технологияда пайдаланушы құрылғылардың бұзылуынан немесе программаның жұмыс жасамай қалуынан
тәуелді болады.
Құжатты бұлтқа шығару арқылы программалық қамтамасыз ету, оны
жаңарту, лицензиялауға кететін шығындарды үнемдеуге болады. +
5 Білім саласында Басқа да дұрыс
Қашықтан оқытуды ұйымдастыру – оқушылар бір жауаптар
жоба бойынша бірге жұмыс жасай алады, қосымша 1 қабылданады
ақпараттар, пікірлер, ұсыныстар қалдыру
мүмкіндігіне ие.
Электрондық күнделік – үйде оқитын оқушылар
үшін үй жұмысын электрондық нұсқада ұсыну және 1
оны тексеру.
Медицинада
Нақты және жылдам диагностикалау – 1
әріптестермен пікір алмасу арқылы дұрыс ем
қабылдау әдісін таңдау.
Емделушілердің медициналық құжатын 1
жүйелендіру – емделушінің барлық талдау Max[1]
қорытындылары бір карточкада сақталады.

6 Сізге қолжетімді құжаттар тізімі ашылады 1
7

немесе 1


1
8 1) «Жаңа – Файлды жүктеп салу» немесе «Жеке
Drive – Файлды жүктеп салу» командасын таңдау;
2) Ашылған терезеде файлды таңдап, «Ашу» батырмасын шерту 1

1
9a (2) пікір қосу түймесін шерту немесе «Енгізу- 1
Пікір» командасын орындау
(3) пікір енгізіп, батырмасын шерту 1
9b Пікір енгізілген терезеде батырмасын шерту 1
10 Терезенің жоғарғы оң жақ бұрышынан 1
«Ұсынылады» командасын таңдау
Ұсыныс берілген терезеде «Ұсынысты қабылдау 1
(✔)» батырмасын шерту
Барлығы: 20


2- ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН СПЕЦИФИКАЦИЯ
2-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға шолу

Ұзақтығы - 40 минут
Балл саны – 20 балл

Тапсырма түрлері:
ҚЖ – Қысқа жауапты қажет ететін тапсырмалар;
ТЖ – Толық жауапты қажет ететін тапсырмалар.

Жиынтық бағалаудың құрылымы
Бұл нұсқада бірнеше жауаптан таңдауды қажет ететін, қысқа және толық жауапты қажет ететін 10 тапсырма бар.
Бірнеше жауабы бар тапсырмада оқушы берілген жауаптар нұсқасынан тек біреуін таңдайды.
Қысқа жауапты қажет ететін тапсырмаларда оқушы жауапты сандық мән түрінде, сөз немесе қысқа сөйлем түрінде жазады.
Толық жауапты қажет ететін тапсырмаларда оқушы максималды балл жинау үшін тапсырмадағы тізекті әрекеттерді орындай отырып, шешімін табады. Оқушының таңдау және математикалық контекст тізбегіндегі математикалық тәсілдерді қолдана алу қабілеті бағаланады. Тапсырмаларда бірнеше құрылымдық бөлімдер/сұрақтар болуы мүмкін


2-тоқсандағы жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы



Бөлім

Тексерілетін мақсат
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Тапсырма саны*
Тапсырма
№*
Тапсырма түрі*
Орындау уақыты, мин*

Балл*
Бөлім бойынша балл
11.2А
3D –
модельдеу 11.2.4.1 виртуалды және
кеңейтілген шындықтың мақсатын түсіндіру
Білу және түсіну
3
1, 2, 3
ҚЖ/ ТЖ
15
8




20
11.2.4.2 адамның психикалық және физикалық денсаулығына виртуалды және
кеңейтілген шындықтың әсері туралы айту

Жоғары деңгей дағдылары

2

4, 5

ҚЖ/ ТЖ

10

4
11.2.4.3 бірінші тұлғадан көрінісі бар 3D панорама
(виртуалды саяхат) жасау
Қолдану
5
6, 7, 8, 9, 10
ҚЖ/ ТЖ
15
8
Барлығы: 10 10 40 минут 20 20













14

Мысал үлгілері және балл қою кестесі

«Информатика» пәні бойынша
2-тоқсандағы жиынтық бағалау тапсырмалары

1. Кестеде берілген тұжырымдар виртуалды немесе кеңейтілген шындыққа тиісті екенін анықтаңыз, жалауша қойыңыз.
Тұжырымдар Виртуалды шындық Кеңейтілге н шындық
шынайы әлемнен компьютерлік әлемге апарады
шынайы өмірдің қоршаған ортасын цифрлық
ақпаратпен жақсартады
нысанмен компьютер немесе мобильді телефон
арқылы өзара байланыса отырып өз әлеміміз туралы хабардар боламыз
басқа әлемге толығымен өткенімізді сеземіз
[4]

2. Төменде берілген цифрлық шындық түрлерінде қолданылатын құрылғыларға мысал келтіріңіз.
Виртуалды
Кеңейтілген
[2]

3. Берілген ұғымдардың мақсатын анықтаңыз. Виртуалды шындық


Кеңейтілген шындық


[2]

4. Виртуалды ойын ойнау әсерінен адамның психологиясына төнуі мүмкін екі қауіпті анықтаңыз.




[2]

5. Виртуалды ойын ойнау әсерінен адамға физикалық тұрғыдан төнуі мүмкін екі
қауіпті анықтаңыз.




[2]

D панорама құрудың дұрыс ретін анықтаңыз.
Р




[2]
6. 3D панораманы желімдеп жапсыру келесі қадамдардан тұрады: IMPORT, STITCH және CROP.
IMPORT үшін орындалатын команданы анықтаңыз.

[1]

7. 3D панораманы конвертациялау командасын анықтаңыз.

[1]
8. 3D панораманы құру үшін суретке түсіру кезеңінде орындалатын іс-әрекеттер ретін анықтаңыз.
Іс-әрекеттер
еті Р
Түсірілім жасау үшін орынды таңдаңыз және болашақ панорама
ортасында фотоаппарат бекітілген штативті орналастырыңыз.
Төменгі, ортаңғы және үстіңгі жолдарды ретімен , содан кейін аспан
мен төбені түсіріңіз.
Түсірілімді штативтің
түсіруден бастаңыз. астындағы жерді немесе еденді суретке
[2]
9. STITCH қадамында орындауға болатын екі іс-әрекетті анықтаңыз.



[2]

Балл қою кестесі

№ Жауап Балл Қосымша ақпарат
1 Тұжырымдар ВШ КШ

1

1

1


1
шынайы әлемнен компьютерлік
әлемге апарады +
шынайы өмірдің қоршаған ортасын
цифрлық ақпаратпен жақсартады +
нысанмен компьютер немесе мобильді телефон арқылы өзара байланыса отырып өз әлеміміз
туралы хабардар боламыз +
басқа әлемге толығымен өткенімізді
сеземіз +

2 Шлем, арнайы көзілдірік Мобильді телефон 1
1 Басқа дұрыс жауаптар
қабылданады
3 Виртуалды шындық толығымен жұмыс жасайтын және компьютерді басқаратын өз шындығын жасайды.
Кеңейтілген шындық сандық суреттер, графика немесе сезім сияқты виртуалды компоненттерді
қосу арқылы тәжірибені арттырады.
1


1 Басқа дұрыс жауаптар
қабылданады
4 Дезориентация (бағыттан адасу) әсерінде болады
Дөрекі мінездің пайда болуы
Жүйке жүйесіне ауыртпалық 1
1
1
Max[2] Басқа дұрыс жауаптар
қабылданады
5 Көздің көруі нашарлайды
Көздің жанарына кері әсер етеді Бастың айналуы
Жүректің айнуы Естен талып қалу 1
1
1
1
1
Max[2] Басқа дұрыс жауаптар
қабылданады
6 Команда Реті

2 1 немесе 2 дұрыс
жауап үшін 1 балл
Толық жауап үшін 2 балл
Конвертация 3
Суретке түсіру 1
Желімдеп жапсыру 2

7 New Panorama From Images командасын таңдап, суреттерді жүктеу.

1 Қолданылатын программаға
байланысты басқа
командалар да қабылданады
8 «Export to Disk - Save»

1 Қолданылатын программаға
байланысты басқа
командалар да қабылданады

9 Іс-әрекеттер Реті 2 1 немесе 2 дұрыс
жауап үшін 1 балл
Толық жауап үшін 2 балл
Түсірілім жасау үшін орынды таңдаңыз және болашақ панорама ортасында фотоаппарат бекітілген штативті
орналастырыңыз. 1
Төменгі, ортаңғы және үстіңгі жолдарды ретімен , содан кейін аспан мен төбені
түсіріңіз. 3
Түсірілімді штативтің астындағы жерді
немесе еденді суретке түсіруден бастаңыз. 2
10 Projection бөлімінде қажетті проекцияны таңдау 1
Orientation бөлімінде берілген үш параметрді
баптау
1
Барлығы 20

3- ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН СПЕЦИФИКАЦИЯ
3-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға шолу

Ұзақтығы - 40 минут
Балл саны – 20 балл

Тапсырма түрлері:
ҚЖ – Қысқа жауапты қажет ететін тапсырмалар;
ТЖ – Толық жауапты қажет ететін тапсырмалар.

Жиынтық бағалаудың құрылымы
Бұл нұсқада бірнеше жауаптан таңдауды қажет ететін, қысқа және толық жауапты қажет ететін 10 тапсырма бар.
Бірнеше жауабы бар тапсырмада оқушы берілген жауаптар нұсқасынан тек біреуін таңдайды.
Қысқа жауапты қажет ететін тапсырмаларда оқушы жауапты сандық мән түрінде, сөз немесе қысқа сөйлем түрінде жазады.
Толық жауапты қажет ететін тапсырмаларда оқушы максималды балл жинау үшін тапсырмадағы тізекті әрекеттерді орындай отырып, шешімін табады. Оқушының таңдау және математикалық контекст тізбегіндегі математикалық тәсілдерді қолдана алу қабілеті бағаланады. Тапсырмаларда бірнеше құрылымдық бөлімдер/сұрақтар болуы мүмкін.

3-тоқсандағы жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы



Бөлім

Тақырыбы

Тексерілетін мақсат
Ойлау дағдыларын ың деңгейі
Тапсырм а саны*
Тапсы рма
№*
Тапсыр ма түрі*
Орындау уақыты, мин*

Балл*
Бөлім бойынш а балл


11.3А
Мобильді қосымшалар Мобильді қосымшалар ды құру 11.4.1.1 конструкторда ыңғайлы мобильдік қосымшасының
интерфейсін құру Жоғары деңгей
дағдылары
1
1
ҚЖ/ ТЖ
8
4


11
11.4.1.2 кодтың блоктарымен және циклдарымен мобильді
қосымшаны жасау
Қолдану
2
2, 3
ҚЖ/ ТЖ
12
6
11.4.1.3 әзірленген мобильді
қосымшаны орнату жолын түсіндіру
Қолдану
1
4
ҚЖ/ ТЖ
2
1



11.3В IT
Startup Өзіңнің Startup-
ыңды қалай іске қосу керек 11.4.2.1 Startup түсінігін баяндау; Білу және түсіну 2 5, 6 ҚЖ/ ТЖ 4 2


9
11.4.2.2 Crowdfunding
платформаларының жұмыс істеу қағидаларын сипаттау Білу және түсіну
2
7,8
ҚЖ/ ТЖ
4
2
IT Startup және
жарнама 11.4.2.4 маркетингтік жарнама жасау (инфографика, бейне)
Қолдану
2
9,10
ҚЖ/ ТЖ
10
5
Барлығы: 10 40 минут 20 20
Ескерту: * - өзгеріс енгізуге болатын бөлімдер








20

Мысал үлгілері және балл қою кестесі

«Информатика» пәні бойынша
3-тоқсандағы жиынтық бағалау тапсырмалары

1. Төмендегі элементтерді ескеріп, «Калькулятор» қосымшасы үшін ыңғайлы интерфейс салыңыз:
- енгізу терезесі;
- шығару терезесі;
- командалық түйме;
- элементтердің дұрыс орналасуы.

[4]

2. Мобильді қосымша құру ортасында n!(1*2*…*n) мәнін есептейтін код блоктарын толықтырыңыз.




















3.

4. Мобильді қосымша құру ортасында 1-ден i-ға дейінгі сандардың қосындысын есептейтін код блоктарын толықтырыңыз.



[3]



[3]
5. Қосымшаны ұялы телефонға эмулятор арқылы іске қосу командасын анықтаңыз.

[1]
6. «Startup» ұғымын сипаттаңыз.


[1]

7. Startup келесі даму кезеңдерінен тұрады: Pre-Seed, Startup, Growth, Expansion және Exit.
Кез келген бір кезеңді сипаттаңыз.



[1]

8. Crowdfunding платформаларының бір қағидасын сипаттаңыз.


[1]

9. Crowdfunding түрлі мақсаттарға қолданылады. Соның бір түріне мысал келтіріңіз.

[1]
10. «Банкомат» бизнес идеясы үшін инфографика құрастырыңыз. Инфографикада суреттер мен келесі ақпараттардың болуы шарт: 1-қадам. Банкомат сатып алу.
2-қадам. Банкоматты қою. 3-қадам. Пайда табу.

[2]
11. Sulpak дүкені өзінің 20 жасын тойлауда. Осыған орай 5-15 қазан аралығында кез келген затты Kaspi банкы арқылы 18 айға пайызсыз бөліп төлеуге береді.
Берілген мәтін бойынша маркетингтік жарнама үшін инфографика құрастырыңыз.

[3]

Балл қою кестесі

№ Жауап Балл Қосымша ақпарат
1 енгізу терезесін қолданаду; шығару терезесін қолданады; командалық түймені қолданады;
элементтерді дұрыс орналастырады. 1
1
1
1 Мысал

2 3
3
3
4 Подключиться - Эмулятор 1
5 "Startup" – ауқымды бизнес-идеяны іздеуге және жүзеге асыруға бағытталған уақытша құрылым. 1
6 Pre-Seed – идеялар мен оларды жүзеге асыру әдістері зерттеледі.
Startup – инвестордың қатысуымен өнім жарыққа шығады. Өнім аналогтарынан артық болуы тиіс. Growth – нарықтағы өнімге деген сұраныс,
жоспарланған нарық орны дамытылады. Expansion – бизнес жоспар бойынша мақсаттарға жету, жаңа нарықтар игеріледі.
Exit – компанияның даму шыңына жетеді. 1
1
1
1
1
1
Max[1]
7 Ақша жинау барысы ашық болу қажет Нақты және айқын мақсаттың болуы шарт Ақшаны жіберу ыңғайлы болуы қажет 1
1
1
Max[1] Басқа да дұрыс жауаптар
қабылданады
8 Қайырымдылық қорларға негізделген Несиеге негізделген
Сыйақыға негізделген
Бизнестен өз үлесін алуға негізделген 1
1
1
1
Max[1]

9 Инфографикада қадамдарға сәйкес сурет салады Инфографикада қадамдар туралы мәтіндік ақпаратты қосады 1
1 Мысал

10 Компания логотиптерін қолданады 1 Мысал


Туған күн мен акция аралығы туралы ақпаратты 1
қолданады
Бөліп төлеу мерзімі туралы ақпаратты қолданады 1
Барлығы: 20

4- ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН СПЕЦИФИКАЦИЯ
4-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға шолу


Ұзақтығы - 40 минут
Балл саны – 20 балл

Тапсырма түрлері:
ҚЖ – Қысқа жауапты қажет ететін тапсырмалар;
ТЖ – Толық жауапты қажет ететін тапсырмалар.

Жиынтық бағалаудың құрылымы
Бұл нұсқада бірнеше жауаптан таңдауды қажет ететін, қысқа және толық жауапты қажет ететін 10 тапсырма бар.
Бірнеше жауабы бар тапсырмада оқушы берілген жауаптар нұсқасынан тек біреуін таңдайды.
Қысқа жауапты қажет ететін тапсырмаларда оқушы жауапты сандық мән түрінде, сөз немесе қысқа сөйлем түрінде жазады.
Толық жауапты қажет ететін тапсырмаларда оқушы максималды балл жинау үшін тапсырмадағы тізекті әрекеттерді орындай отырып, шешімін табады. Оқушының таңдау және математикалық контекст тізбегіндегі математикалық тәсілдерді қолдана алу қабілеті бағаланады. Тапсырмаларда бірнеше құрылымдық бөлімдер/сұрақтар болуы мүмкін.

4- тоқсандағы жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы



Бөлім

Тақырыбы

Тексерілетін мақсат
Ойлау дағдылары ның деңгейі
Тапсы рма саны*
Тапсы рма
№*
Тапсы рма түрі*
Орындау уақыты, мин*

Балл*
Бөлім бойынша балл
11.4A Қазақстандағ 11.3.1.1 Қазақстанда Жоғары
Сандық ы цифрлау цифрландыру процесінің деңгей 2 1, 2 ҚЖ/ТЖ 10 5
сауаттылық ағымдағы үрдістерін талдау дағдылары
Ақпараттарды 11.1.2.1 ақпараттарды және




Жоғары деңгей
дағдылары
құқылы қорғау зияткерлік меншікті (1996
жылғы 10 маусымдағы
«Авторлық құқық және
сабақтас құқықтар туралы»,
2015 жылғы 16 қарашадағы
«Ақпаратқа қол жеткізу
туралы», 2003 жылғы 7 3 3, 4, 5 ҚЖ/ТЖ 10 5
қаңтарғы «Электрондық
құжат және электрондық 20
цифрлық қолтаңба туралы»
Қазақстан Республикасының
Заңдары) қорғаудың
қажеттілігін негіздеу
Электронды 11.1.2.2 электрондық
цифрлық
қолтаңба және цифрлық қолтаңбаның және
сертификаттың мақсатын Білу және
түсіну 3 6, 7, 8 ҚЖ/ТЖ 10 5
сертификат сипаттау
Электронды 11.3.1.2 электрондық үкімет
үкімет порталының функцияларын Қолдану 2 9,10 ҚЖ/ТЖ 10 5
сипаттау
Барлығы: 10 10 40 минут 20 20
Ескерту: * - өзгеріс енгізуге болатын бөлімдер

27

Мысал үлгілері және балл қою кестесі

«Информатика» пәні бойынша
4-тоқсандағы жиынтық бағалау тапсырмалары

1. «Цифрландыру» – Қазақстанның дамуының басты бағыттарының бірі. Ақпараттық Қазақстан – 2020 ұлттық бағдарламасын ендірудің екі артықшылығын анықтаңыз.



[2]
2. ҚР «Ақпараттандыру туралы» заңына сәйкес шешілуі тиіс негізгі үш міндетті айқындаңыз:
(1)
(2)
(3)
[3]
3. Арман оқу орталығының директоры. Ол орталық жұмысын автоматтандыратын программалық жабдық құрды. Арманға зияткерлік меншігін қорғауға кеңес беріңіз. Өз жауабыңызды дәйектеңіз.



[2]
4. Мұғалім оқушылардың жобалық жұмысын тексеруде интернет желісінен заңсыз алынған
материалдарды анықтады.
Мұғалімнің бұл олқылықты анықтауға көмектескен компьютерлік құрылғыны анықтаңыз.

Оқушының әрекеті заңды болу үшін бір ұсыныс беріңіз.

[2]
5. Авторлық құқыты қорғау белгісінің үш элементінің кез-келген біреуін атаңыз.

[1]
6. Электрондық цифрлық қолтаңбаның мақсатын сипаттаңыз.


[1]
7. Электрондық цифрлық қолтаңбаны алуға болатын сайтты анықтаңыз және электрондық цифрлық қолтаңбаның жарамдылық мерзімін анықтаңыз.

[2]
8. Электрондық цифрлық қолтаңбаны қолданудың екі мүмкіндігін көрсетіңіз.


[2]
9. Электрондық үкімет порталында мекен-жай анықтамасын алудан басқа ұсынылатын
екі қызметті анықтаңыз.




[2]
10. Электрондық үкімет порталында мекен-жай анықтамасын алу жолын толықтырыңыз.
(1) Порталда өту және "Қызметке онлайн тапсырыс беру" батырмасы бойынша өту.
(2) Өтінімді толтыру және көмегімен қол қою.
(3) «Қызметтерді алу тарихы» тарауында өңделген
анықтамамен танысу және талап етілген жерге ұсыну.
[3]

Балл қою кестесі

№ Жауап Балл Қосымша ақпарат
1 Ашық және мобильді үкімет құрылды
Халық үшін ақпараттық инфрақұрылымға қол жеткізу мүмкіндігі пайда болды
Халық ақпараттық қоғамға көшті 1
1

1
Max[2] Басқа да дұрыс жауаптар
қабылданады
2 Ақпараттық қоғамды түрлендіру және дамыту 1 Басқа да дұрыс
Электрондық үкіметті және электрондық әкімдікті 1 жауаптар
дамыту қабылданады
Цифрлық сауаттылықты арттыру 1
Өндірістік үдерістерде заманауи АКТ-ны әзірлеу 1
және енгізу үшін жағдай жасау
Отандық АКТ саласын дамыту 1
Max[3]
3 Авторлық құқық алу 1
Авторлық құқық программалық жабдықты заңсыз
қолданудан қорғайды 1
4 Антиплагиат программалары 1
Қолданылған ресурсқа сілтеме көрсетуі қажет 1
5 © копирайт белгісі
Құқық иесінің аты немесе аты-жөні
Туындының алғаш рет жарияланған жылы 1
1
1
Max[1]
6 Электрондық құжаттың бұрмаланған ақпарат емес екенін анықтау 1 Басқа да дұрыс жауаптар
қабылданады
7 Egov.kz 1
1 жыл 1
8 Берілген өтініш статусы туралы хабардар болып тұрасың
Үйде отырып кез келген уақытта мемлекеттік қызметті пайдалануға болады
Интернет арқылы ұйымдар мен мемлекеттік органдармен өзара байланыса аласың 1

1

1
Max[2] Басқа да дұрыс жауаптар
қабылданады
9 Электрондық үкіметтің бірінші қызметін 1
анықтайды
Электрондық үкіметтің екінші қызметін 1
анықтайды
10 Порталда Авторизациядан өту және "Қызметке 1
онлайн тапсырыс беру" батырмасы бойынша өту.
Өтінімді толтыру және электрондық цифрлық 1
қолтаңба көмегімен қол қою.
Жеке кабинетте «Қызметтерді алу тарихы» 1
тарауында өңделген анықтамамен танысу және
талап етілген жерге ұсыну.
Барлығы 20
 
Верх