ТЖБ Алгебра 7 сынып Жиынтық бағалау

TEGINSOR.RU

Moderator
Команда форума
Модератор
Сообщения
2,710
Оценка реакций
27,653
«Алгебра» пәнінен тоқсандық жиынтық бағалаудың
спецификациясы
7-сынып

Мазмұны
1. Тоқсандық жиынтық бағалаудың мақсаты ................................................................................................ 3 2. Тоқсандық жиынтық бағалаудың мазмұнын анықтайтын құжаттар ...................................................... 3 3. «Алгебра» пәні бойынша күтілетін нәтижелер ......................................................................................... 3 4. «Алгебра» пәні бойынша ойлау дағдыларының деңгейлері .................................................................... 4 5. Ойлау дағдыларының деңгейіне байланысты тексерілетін мақсаттарды тоқсандар бойынша бөлу ... 5 6. Жиынтық бағалауды өткізу ережесі ........................................................................................................... 6 7. Модерация және балл қою ......................................................................................................................... 6
1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ ........................................... 7
2-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ ......................................... 11
3-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ ......................................... 18
4-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ ......................................... 22


1. Тоқсандық жиынтық бағалаудың мақсаты
Тоқсандық жиынтық бағалау оқу бағдарламасы мен оқу жоспарының мазмұнына сәйкес, оқушылардың тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларды анықтауға бағытталған.
Тоқсандық жиынтық бағалау оқу жоспарындағы тоқсан ішінде меңгеруге тиісті оқу мақсаттарына жету деңгейін тексереді.
2. Тоқсандық жиынтық бағалаудың мазмұнын анықтайтын құжаттар
Негізгі орта білім беру деңгейінің 7-9-сыныптарына арналған «Алгебра» пәнінен үлгілік оқу бағдарламасы
3. «Алгебра» пәні бойынша күтілетін нәтижелер
Білу:
- қарапайым математиканың, статистиканың және ықтималдық теориясының негізгі ұғымдарын;
- нақты сандармен есептеу амалдарын;
- қарапайым математиканың негізгі формулаларын;
- функция ұғымын, оның қасиеттері мен графигін;
- алгебралық теңдеулер, теңсіздіктер және олардың жүйелерін шешу тәсілдерін;
- статистикалық деректерді жинау және өңдеу әдістерін білу.
Түсіну:
- санды стандарт түрде жазу тәсілін;
- математиканың академиялық тілін;
- таңдау және бас жиынтықтың сандық сипаттамаларының мағынасын;
- сандық және сапалық талдау жүргізудегі статистикалық деректерді графикалық түрде берудің рөлін түсіну.
Қолдану:
- практикалық есептерді шешуде математикалық білімін; - мәнмәтінге сәйкес математикалық терминологияны;
- түрлі қолданбалы есептерді шешуде математикалық модельдерді; - ауызша және жазбаша түрде дәл және жуықтап есептеуді; - математикалық есептерді шешуде есептеу техникасын қолдану.
Талдау:
- заңдылықтарды талдау және олардың негізінде математикалық модельдер құрастыру;
- математикалық модельдер құрастыру үшін мәтіндік есептердің шарттарын;
- теңдеулерді, теңсіздіктерді және олардың жүйелерін шешуді;
- функциялардың қасиеттерін;
- статистикалық деректердің берілуінің түрлі нысандарын пайдаланып, статистикалық деректерді;
- график, диаграмма және әртүрлі сызбалар түрінде ұсынылған деректерді және олардың нәтижелерін талдау.
3

========3========

Жинақтау:
- математикалық есептерді шешудің алгоритмдерін;
- статистикалық деректерді өңдеу және талдау нәтижелері бойынша
қорытындыларды жинақтау.
Бағалау:
- шамалардың жуық мәндерін және олардың стандарт түрде жазылуын; - берілген параметрлердің мәндеріне байланысты функциялардың графиктерінің
орналасуын;
- жүргізілген тәжірибелер санының артуына байланысты оқиға нәтижесінің абсолюттік және салыстырмалы жиілігін бағалау.
4. «Алгебра» пәні бойынша ойлау дағдыларының деңгейлері
Ойлау дағдыларының
деңгейі Білу және түсіну
Сипаттама
Білу:
Тапсырмалар
түрлері
Деңгейді тексеру үшін Көп таңдауы бар тапсырмалар (КТБ)
және/немесе
- бүтін көрсеткішті дәреженің; бірмүшенің,
көпмүшенің және оның элементтерінің;
функцияның; басжиынтықтың, кездейсоқ
таңдаманың, варияциалық қатардың, Қысқа жауапты (ҚЖ) нұсқалықтың анықтамаларын;
- бүтін көрсеткішті дәреженің қасиеттерін;
- cанның стандарт түрде жазылуы мен
оның элементтерін; -
қасиеттерін;
функцияның берілу тәсілдері мен
- көпмүшенің стандарт түрде жазылуын;
Түсіну: - санды қажеттілігін;
стандарт түрде жазудың
қажет ететін тапсырмаларды
пайдалану ұсынылады
- көпмүшелерді көбейткіштерге жіктеу
тәсілдерін;
- теңдеулер жүйесін графиктік әдіспен
шешуді;
- алгебралық бөлшектің айнымалыларының мүмкін мәндер жиынын;
Қолдану
Қолдану:
- сандық және әріпті өрнектерді түрлендіру үшін, бүтін көрсеткішті дәреженің
қасиеттерін;
- санның стандарт түрде жазылуын; - стандартты түрде жазылған сандарға
амалдарды;
- өрнектерді түрлендіру үшін көпмүшелерге амалдарды;
- көпмүшелерді көбейткіштерге жіктеу
Деңгейді тексеру үшін Қысқа жауапты (ҚЖ) қажет ететін
тапсырмаларды және/немесе толық жауапты (ТЖ) қажет ететін тапсырмаларды
пайдалану
ұсынылады
4

========4========

әдістерін;
- функциялардың қасиеттерін; - статистикалық ақпаратты көрсету үшін жиілік полигоны мен жиіліктер кестесін; - қысқаша көбейту формулаларын; - алгебралық бөлшектерге амалдарды; - алгебралық бөлшектің негізгі қасиетін.
Жоғары деңгей дағдылары
Есеп шарты бойынша құрылған
математикалық интерпретациялау.
Деңгейді тексеру модельдерді үшін Қысқа жауапты
(ҚЖ) қажет ететін
тапсырмаларды
және/немесе Толық
Есептерді шешуде тиімді математикалық
әдістерді; дәлелдеу тәсілдерін; дәреже жауапты (ТЖ) қажет көрсеткіші нөлге тең өрнектің негізіндегі ететін тапсырмаларды айнымалылардың мүмкін мәндерін; сандық
кесте немесе жиілік
полигоны түрінде берілген статистикалық
заңдылықтарды;
ақпаратарды талдау.
пайдалану ұсынылады
Әр түрлі тәсілмен берілген статистикалық ақпаратарды өңдеу және талдау
нәтижелерін жинақтау;
Есептерді шешуде алынған нәтижелерді бағалау және олардың нақтылығын
анықтау.
Сызықтық функциялардың графиктерінің өзара орналасуын зерттеу.
5. Ойлау дағдыларының деңгейіне байланысты тексерілетін мақсаттарды тоқсандар
бойынша бөлу
Тоқсан
I
II
III
IV Барлығы
Білу және түсіну
20%
0%
0%
0%
5%
Қолдану
70% 85% 85% 100% 85%
Жоғары деңгей дағдылары
10%
15%
15%
0%
10%
5

========5========

6. Жиынтық бағалауды өткізу ережесі
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау кезінде кабинетіңіздегі көмек ретінде қолдануға мүмкін болатын кез-келген көрнекі құралдарды (диаграммалар, кестелер, постерлер, плакаттар немесе карталарды) жауып қойған дұрыс.
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау басталмас бұрын алғашқы бетінде жазылған нұсқау оқылып, білім алушыларға жұмыстың орындалу ұзақтығы хабарланады. Білім алушыларға жұмыс барысында бір-бірімен сөйлесулеріне болмайтындығы ескертіледі. Нұсқаулықпен таныстырып болғаннан кейін білім алушыларға тоқсан бойынша жиынтық бағалау басталғанға дейін түсінбеген сұрақтарын қоюға болатындығы туралы айтылады.
Білім алушылардың жұмысты өздігінен орындап жатқандығына, жұмысты орындау барысында көмек беретін қосымша ресурстарды, мысалы: сөздіктер немесе
калькуляторлар (спецификацияда рұқсат берілген жағдайлардан басқа уақытта) пайдалануларына мүмкіндіктерінің жоқ екендігіне көз жеткізіледі. Олардың жұмыс уақытында бір-біріне көмектесулеріне, көшіріп алуларына және сөйлесулеріне
болмайтындығы ескертіледі.
Білім алушыларға дұрыс емес жауапты өшіргішпен өшірудің орнына, қарындашпен сызып қою ұсынылады.
Жұмыс барысында нұсқаулыққа немесе жұмыстың ұзақтығына қатысты білім алушылар тарапынан қойылған сұрақтарға жауап беруге болады. Жекелеген білім алушыларға көмек беруге негізделген кез-келген ақпаратты оқуға, айтуға, өзгертіп айтуға немесе көрсетуге тыйым салынады.
Тоқсандық жиынтық бағалаудың аяқталуына 5 минут уақыт қалғандығын үнемі хабарлап отыру қажет.
Тоқсандық жиынтық бағалау аяқталғаннан кейін білім алушылардан жұмыстарын тоқтатып, қалам/қарындаштарын партаның үстіне қоюларын өтіну керек.
7. Модерация және балл қою
Барлық мұғалімдер балл қою кестесінің бірдей нұсқасын қолданады. Модерация үдерісінде бірыңғай балл қою кестесінен ауытқушылықты болдырмау үшін жұмыс үлгілерін балл қою кестесіне сәйкес тексеру қажет.
6

========6========

1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ
1-тоқсанның жиынтық бағалауына шолу
Ұзақтығы – 40 минут Балл саны – 20
Тапсырмалар түрлері
КТБ – көп таңдауы бар тапсырмалар ҚЖ – қысқа жауапты қажет ететін тапсырмалар ТЖ – толық жауапты қажет ететін тапсырмалар
Жиынтық бағалаудың құрылымы
Берілген нұсқа көп таңдауы бар тапсырмаларды, қысқа және толық жауапты сұрақтарды қамтитын 6 тапсырмадан тұрады.
Көп таңдауы бар тапсырмаларға оқушылар ұсынылған жауап нұсқаларынан дұрыс жауабын таңдау арқылы жауап береді.
Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарға оқушылар есептелген мәні, сөздер немесе қысқа сөйлемдер түрінде жауап береді.
Толық жауапты қажет ететін сұрақтарда оқушыдан максималды балл жинау үшін тапсырманың шешімін табудың әр қадамын анық көрсетуі талап етіледі. Оқушының математикалық тәсілдерді таңдай алу және қолдана алу қабілеті бағаланады. Тапсырма бірнеше құрылымдық бөліктерден/сұрақтардан тұруы мүмкін.
7

========7========

1-тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы
Бөлім
Тексерілетін мақсат
д
Ойлау ағдыларының
деңгейі
Тапсыр № Тапсыр
ма тапсырма* ма саны* түрі*
Орындау уақыты, мин*
Балл*
Бөлім бойын ша балл
7.4.2.3 шаршы мен текшенің сызықтық
өлшемдерінің өзгеруіне байланысты
олардың ауданы мен көлемі қалай
Бүтін
өзгеретінін бағалау
көрсеткішті
7.2.1.1 санды өрнектердің мәндерін
дәреже
табуда бүтін көрсеткішті дәреже
қасиеттерін қолдану
7.1.1.1 сандарды стандарт түрде жазу
7.1.2.7 стандарт түрде жазылған сандарға
арифметикалық амалдар қолдану
7.2.1.2 бірмүше анықтамасын білу, оның
коэффициенті мен дәрежесін табу
7.2.1.6 көпмүшені стандарт түрге келтіру
7.2.1.7 көпмүшелерді қосу және азайтуды
орындау
7.2.1.5 көпмүше анықтамасын білу және
оның дәрежесін табу
Көпмүшелер
7.2.1.12 алгебралық өрнектерді ортақ
көбейткішті жақша сыртына шығару
және топтау тәсілдері арқылы
көбейткіштерге жіктеу
7.2.1.13 көпмүшелерге амалдар қолдану,
көпмүшелерді көбейткіштерге жіктеу
арқылы алгебралық өрнектерді тепе-тең
түрлендірулерді орындау
БАРЛЫҒЫ:
Еcкерту: *-өзгеріс енгізуге болатын бөлімдер
Жоғары деңгей дағдылары
1
6
ТЖ
12
6
Қолдану
1
5
ТЖ
8
4
13
Қолдану Қолдану
1
4
ҚЖ
6
3
Білу және түсіну
Қолдану
Қолдану
1
1
КТБ
2
1
1
2
ҚЖ
6
3
Білу және түсіну
7
Қолдану
1
3
ТЖ
6
3
Қолдану
6
40 минут
20
20
8

========8========

Мысал үлгілері және балл қою кестеcі
«Алгебра» пәнінен 1-тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары
1. Бірмүшенің коэффициенті мен дәрежесін анықтаңыз:

A)
B)
C)
D)

5
және 5
7 −
5
және 77 5
және 5 7 5 және 7
5х5уz 7
[1]
2. Төмендегі фигураның периметрін табыңыз. Жауабыңызды көпмүшенің стандарт түрінде жазыңыз және көпмүшенің дәрежесін анықтаңыз.
3. Көбейткіштерге жіктеңіз:
22
[3]
+−+−− baazbzbzaz
[3]
⋅103,1
−2
гр мырыш болады.
4. Зерттеушілердің қорытындысы бойынша адам ағзасында
1500 адамның бойында қанша грамм мырыш болады? Жауабыңызды стандарт түрдегі
санмен жазыңыз.
5. Есептеңіз:
1 
−  3
1
 −−
7
[3]
6
0
1
2 
+
  2
2: .
[4]
6. Шаршының ауданы 16 есе өсетін болса, онда оның периметрі неше есе өседі?
[6]
9

========9========

Балл қою кестесі
№ 1
Жауап
B
2
2
xy 3
xyxy
22
xxx
2 22
xx −++ 3635
22
3
2
2
zzba −+−
⋅= 105,11500
3
3
⋅⋅⋅ 103,1105,1
−2
⋅1095,1
1

1

3

= 3

6
0


7

=1

1 
2
2: =
1
2
8
13
1
=+− 28
1
8
1
= xa ,
2
1
= xS
=16 xS
2
2
222
=⋅= ( ) 4416 xxx
2
−−−+− babazbaz )()()( 1 )1)((
4
5
6
2
= 4xa
1 =
xP ,4
2
=
16xP
P2 16x P1 4x
== 4 Жауабы: 4 есе.
Жалпы балл
Балл Қосымша ақпарат
1
х −+++++ 324232 1
1
1
+−++−+− baazbzbzaz )()()( 1
1 1 1 1
1
1
1
1
1
Кез келген әріпті белгілеулер қабылданады
1
1
1
1
1
Басқа дұрыс альтернативті шешу тәсілдері қабылданады
20
10

========10========

2-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ
2-тоқсанның жиынтық бағалауына шолу
Ұзақтығы – 40 минут Балл саны – 20
Тапсырмалар түрлері
КТБ – көп таңдауы бар тапсырмалар ҚЖ – қысқа жауапты қажет ететін тапсырмалар ТЖ – толық жауапты қажет ететін тапсырмалар
Жиынтық бағалаудың құрылымы
Берілген нұсқа көп таңдауы бар тапсырмаларды, қысқа және толық жауапты сұрақтарды қамтитын 7 тапсырмадан тұрады.
Көп таңдауы бар тапсырмаларға оқушылар ұсынылған жауап нұсқаларынан дұрыс жауабын таңдау арқылы жауап береді.
Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарға оқушылар есептелген мәні, сөздер немесе қысқа сөйлемдер түрінде жауап береді.
Толық жауапты қажет ететін сұрақтарда оқушыдан максималды балл жинау үшін тапсырманың шешімін табудың әр қадамын анық көрсетуі талап етіледі. Оқушының математикалық тәсілдерді таңдай алу және қолдана алу қабілеті бағаланады. Тапсырма бірнеше құрылымдық бөліктерден/сұрақтардан тұруы мүмкін.
11

========11========

2-тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы
Бөлім
Тексерілетін мақсат
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Тапсыр
ма саны*
№ тапсырм
а*
Тапсы рма түрі*
Орындау уақыты, мин*
Балл*
Бөлім бойынша
балл
7.4.1.5 түріндегі
сызықтық функцияның
анықтамасын білу, оның
графигін салу және графиктің k
және b коэффициенттеріне
қатысты орналасуын анықтау
7.4.1.7 у = kx + b сызықтық
функциясының графигінен k
және b таңбаларын анықтау
7.4.1.12
функциясының графигін салу
және оның қасиеттерін білу Функция.
7.4.1.9 графигі берілген Функцияның
функцияның графигіне
графигі
параллель немесе қиятын
сызықтық функцияның
формуласын табу
7.4.1.4 функциясының
анықтамасын білу, графигін
салу, k коэффициентіне қатысты
орналасуын анықтау
7.4.2.4 екі айнымалысы бар
сызықтық теңдеулер жүйесін
графиктік тәсілмен шешу
7.4.1.6 сызықтық функция
графигінің координата
осьтерімен қиылысу нүктелерін
графикті салмай табу
Қолдану
1
1
КТБ
2
1
Қолдану
Қолдану
1
2
КТБ
2
1
Қолдану
20
1
3
ҚЖ
6
3
Қолдану
Қолдану
1
5
ТЖ
6
3
Қолдану
1
7
ТЖ
8
4
12

========12========

7.4.1.5 түріндегі
сызықтық функцияның
анықтамасын білу, оның
графигін салу және графиктің k
және b коэффициенттеріне
қатысты орналасуын анықтау
7.4.1.8 сызықтық функция
графиктерінің өзара орналасуы
олардың коэффициенттеріне
тәуелді болатынын негіздеу
7.3.3.2 нұсқалықтың абсолютті
және салыстырмалы жиіліктерін
есептеу
Статистика 7.3.3.5 кестедегі деректердің элементтері дұрыстығын тексеру
7.3.3.7 кесте немесе жиіліктер
алқабы түрінде берілген
статистикалық ақпаратты талдау БАРЛЫҒЫ:
Еcкерту: *-өзгеріс енгізуге болатын бөлімдер
Қолдану
Жоғары деңгей дағдылары
Қолдану
1
4
ТЖ
8
4
Қолдану
8
Жоғары деңгей дағдылары
1
6
ҚЖ
8
4
7
40 минут
20
20
13

========13========

Мысал үлгілері және балл қою кестесі
«Алгебра» пәнінен 2-тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары
1. Егер y =
k
x
функциясының графигі А (1; – 3) нүктесі арқылы өтетіні белгілі болса, k-ның мәнін табыңыз.
A) 3
B) 1
C) –1
D) –3
[1]
2.
3 4
xy −−= 12 функциясының абцисса осімен қиылысу нүктесін табыңыз.
A) ( )− 0;16 B)
−
1

16
0;  C)

1
0;
16
 D) ( ) 0;16
[1]
4. М(0; 4) нүктесі арқылы өтетін және графигі y болатын функцияның формуласын жазыңыз.
−=
x3 функциясының графигіне параллель
[3]
3.Спорттық клубта гимнастикамен айналысатын 20 қыз балалардың бойлары берілген. 151,148, 150, 149, 150, 151, 152, 148, 152, 153, 150, 154, 150,154, 151, 150, 153, 149, 152, 153
a) берілген ақпарат үшін абсолютті және салыстырмалы жиілік кестелерін құрыңыз; b) ең көп таралған бой ұзындығын көрсетіңіз;
c) салыстырмалы жиілік кестесін қайшылықсыздыққа тексеріңіз.
[4]
6. Теңдеулер жүйесін графиктік тәсілмен шешіңіз.
 
xy =+ 25,0 yx =− 32
[3]
14

========14========

4. Математикадан жазбаша емтиханның нәтижелері (максималды балл -10) абсолют жиілік полигоны түрінде берілген. Ақпаратты талдап, анықтаңыз:
a) таңдама көлемін;
b) көпшілік оқушылардың алған
балы;
c) егер 8,9,10 балдарын жоғары
нәтиже деп есептесек, жоғары
нәтиже көрсеткен оқушылар
пайызы.
[4]
7. ( ) axay −++= 11 функциясының графигі абцисса осін (-2;0) нүктесінде қияды. a) а мәнін анықтаңыз;
b) функцияны y kx += b түрінде жазыңыз;
c) сызықтық функцияның графигін салмай, графигіқай ширектен өтпейтінін анықтаңыз.
[4]
15

========15========

Балл қою кестесі
№ 1 2
Жауап
D А
−=
3xy +b
3
b = 4
xy +−= 43
Бойлар
148
149
150
151
152
Абсол ютті жиілік
2
2
5
3
3
Бойлар
148
149
150
151
152
2 20
4
Салысты рмалы жиілік
2 20
5 20
3 20
3 20
немесе
Бойлар
148
149
150
151
152
Жиілік
10 %
10 %
25 %
15%
15%
Ең көп таралған -150. 2 2
20
+
20
+
5
20
+
3
20
+
3
20
+
3
20
+
2
20
=1 немесе
Балл 1 1
Қосымша ақпарат
1
k1=k2 (түзулердің параллельдік шартын қолданады)
1
1
153
3
1
Абсолютті және салыстырмалы жиілікті бір кестеге орындаса да балл қойылады
153
3 20
1
Салыстырмалы жиілікті пайызбен де көрсеткені үшін балл қоюға болады
153
15 %
1
1
10%+10%+25%+15%+15%+15%+10%=100%
25,0 функциясының графигін
5
xy +−=
салады
xy −= 32 функциясының графигін салады
Қиылысу нүктесін табады: x=2, y=1
6
40
1
16

========16========

6
10
40
⋅ %100 /
1
4
⋅ 100/
++ 154
40
⋅ %100
25%
а -ның мәнін анықтау үшін функция мен
аргумент мәндерін аналитикалық формаға
қояды.
7
a) a= -3
b)
xy −−= 42
c) I ширек
Жалпы балл
1
1
1
1 1 1
20
17

========17========

3-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ
3-тоқсанның жиынтық бағалауына шолу
Ұзақтығы – 40 минут Балл саны – 20
Тапсырмалар түрлері
КТБ – көп таңдауы бар тапсырмалар ҚЖ – қысқа жауапты қажет ететін тапсырмалар ТЖ – толық жауапты қажет ететін тапсырмалар
Жиынтық бағалаудың құрылымы
Берілген нұсқа қысқа және толық жауапты сұрақтарды қамтитын 4 тапсырмадан тұрады.
Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарға оқушылар есептелген мәні, сөздер немесе қысқа сөйлемдер түрінде жауап береді.
Толық жауапты қажет ететін сұрақтарда оқушыдан максималды балл жинау үшін тапсырманың шешімін табудың әр қадамын анық көрсетуі талап етіледі. Оқушының математикалық тәсілдерді таңдай алу және қолдана алу қабілеті бағаланады. Тапсырма бірнеше құрылымдық бөліктерден/сұрақтардан тұруы мүмкін.
18

========18========

3-тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы
Бөлім
Тексерілетін мақсат
Ойлау
дағдыларының
Тапсырма

саны*
тапсырма
деңгейі *
Тапсырм а түрі*
Орындау уақыты, мин*
Балл*
Бөлім бойынша
балл
Қысқаша 7.1.2.14 тиімді есептеу үшін көбейту қысқаша көбейту формулаларын формулалары қолдану
7.2.1.15 қысқаша көбейту
формулалары арқылы алгебралық
өрнектерді тепе-тең
түрлендірулерді орындау
7.2.1.10
Қолдану
1
1
ҚЖ
6
3
Қолдану
1
3
ҚЖ
7
4
Қолдану
қысқаша көбейту формулаларын білу және қолдану
7.2.1.11
20
1
2
ҚЖ
12
7
Қолдану
қысқаша көбейту формулаларын
білу және қолдану
7.2.1.14 алгебралық өрнектерді
қысқаша көбейту формулалары
арқылы көбейткіштерге жіктеу
7.4.2.2 мәтінді есептерді
теңдеулер және теңсіздіктер құру
арқылы шығару
БАРЛЫҒЫ:
Еcкерту: *-өзгеріс енгізуге болатын бөлімдер
Қолдану
Жоғары деңгей дағдылары
1
4
ТЖ
12
6
5
40 минут
20
20
19

========19========

Мысал үлгілері және балл қою кестеcі
«Алгебра» пәнінен 3-тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары
1. Тиімді тәсілмен есептеңіз:
2
2. Көпмүшені көбейткіштерге жіктеңіз: a) с
3
−324
b)
2 2
+−−+ 4634
22
c) x2 2xy
2
−++− yxy
.
babbaaba
3.
− 347
22
+⋅⋅+ 232327227
2
.
[3]
[7]
a) Өрнекті ықшамдаңыз:( ) ( )( )х
2
b) х = –2 болғанда ( ) ( )( )х
2
хх
көрсетіңіз.
хх ++−+− 100848483 х.
++−+− 100848483 х өрнегінің мәні –4- ке тең болатынын
[4]
4. Екі тізбектелген санның квадраттарының айырмасы мен келесі тізбектелген сандардың квадраттарының айырмаларының қосындысы 26-ға тең. Егер квадраттарының айырмасы
теріс емес болса бұл сандарды табыңыз.
[6]
20

========20========

Балл қою кестесі
№ Жауап Балл
+− )347)(347(
2
+⋅⋅+ 232327227
2
1 1
+− )347)(347(
+ )2327(
2
1
⋅5044 44
502 50
==
22
25
1 2a
2
ссс ++− )42)(2(4 1
+ ba )2(
2
1 2b
2
+−+ baabba )2(3)2( 1
−++ abbaba )32)(2( 1
x2 xy
2
−++− yxy )()2( 1 2c
2
−+− yxyx )()( 1
yxyx +−− )1)(( 1
( )
2 2
ххх +−=− 6448983 1
х
2
4
− 6416 1
2
+ 5225 хх 1
( ) ( )
2
−=−⋅+−⋅ 4252225
1
( )1
2
−+ nn
2
1
( ) ( )
2
nn +−+ 23
2
1
( )( ) nnnnn +=++−+ 1211
немесе
1
2 2
nnnn +=−++ 1212
5
( )( ) nnnnn +=+++−−+ 522323
немесе
1
2 2
nnnnn +=−−−++ 524496
nn =+++ 265212
n = 204
,
1
n = 5
nnnn =+=+=+= 83,72,61,5
5; 6; 7; 8
1 Жалпы балл 20
Қосымша ақпарат
21

========21========

4-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ
4-тоқсанның жиынтық бағалауына шолу
Жиынтық бағалаудың өткізілу уақыты – 40 минут Балл саны – 20
Тапсырмалар түрлері:
КТБ – көп таңдауы бар тапсырмалар; ҚЖ – қысқа жауапты қажет ететін тапсырмалар; ТЖ – толық жауапты қажет ететін тапсырмалар.
Жиынтық бағалаудың құрылымы
Берілген нұсқа көп таңдауы бар тапсырмаларды, қысқа және толық жауапты сұрақтарды қамтитын 6 тапсырмадан тұрады.
Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарға оқушылар есептелген мәні, сөздер немесе қысқа сөйлемдер түрінде жауап береді.
Толық жауапты қажет ететін сұрақтарда оқушыдан максималды балл жинау үшін тапсырманың шешімін табудың әр қадамын анық көрсетуі талап етіледі. Оқушының математикалық тәсілдерді таңдай алу және қолдана алу қабілеті бағаланады. Тапсырма бірнеше құрылымдық бөліктерден/сұрақтардан тұруы мүмкін.
22

========22========

4-тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы
Бөлім
Тексерілетін мақсат
Ойлау
дағдыларының
Тапсырма

саны*
тапсырма
деңгейі *
Тапсырм а түрі*
Орындау уақыты, мин*
Балл*
Бөлім бойынша
балл
7.2.1.17 алгебралық бөлшектегі айнымалылардың мүмкін мәндер жиынын табу 7.2.1.18 алгебралық бөлшектің негізгі қасиетін қолдану:
Қолдану
1
1
ҚЖ
4
2
Қолдану
1
2
ҚЖ
2
1
Алгебралық
7.2.1.21 құрамында алгебралық бөлшектер
бөлшектері бар өрнектерді
түрлендіруді орындау
7.2.1.19 алгебралық бөлшектерді
қосу және азайтуды орындау
7.2.1.20 алгебралық бөлшектерді
көбейту және бөлуді, дәрежеге
шығаруды орындау
ИТОГО:
Еcкерту: *-өзгеріс енгізуге болатын бөлімдер
Қолдану
2
3, 6
ТЖ
18
9
20
Қолдану
1
4
ТЖ
8
4
Қолдану
1
5
ТЖ
8
4
6
40 минут
20
20
23

========23========

Мысал үлгілері және балл қою кестесі
«Алгебра» пәнінен 4-тоқсанға арналған
жиынтық бағалаудың тапсырмалары
2
1. Айнымалының қандай мәндерінде
tt −+ 14
t
2
−36
алгебралық бөлшектің мағынасы болады?
[2]
2. Бөлшекті қысқартыңыз:
28a2 21a
.
[1]
3. Өрнекті ықшамдап, а=2, b=3 мәндерінде өрнектің мәнін есептеңіз:
2
+− 9124 baba
2
− 32 ba
.
[3]
4. Бөлшектерді қосу және азайту амалдарын орындаңыз: a)
1
2
+
1;
aa
b)
3
3−

y
y y
2
−9
.
[4]
5. Көбейту және бөлу амалдарын орындаңыз: a)
5x
7y

14y
15x
;
2
b)
− aba
:
−33 ba
2
+ abb + ba )(6
.
[4]
6. Өрнекті ықшамдаңыз:
a2 − 25 a+3

1
2
+
2
5 aa

3
aa ++ 2510 a+ 5 2.

+
4 +− 96 aaa
:
3

aa −3
[6]
24

========24========

Балл қою кестесі
№ 1
2
3
4a
4b
5a
5b
6
Жауап Балл Қосымша ақпарат ( tt ≠+− 0)6)(6 1
tt ≠−≠ −∞ ∪−∪− +∞);6()6;6()6;(/6,6 1
4a
1
3
− ba )32(
2
1
− 32 ba
− 32 ba 1
-5 1
3
1
2a
3 y 3 y
1
3− y

y
2
− 9
=
− y

yy +− )3)(3(3
y+− )3(3 y
1
yy +−

Ортақ бөлім мен
yy +− )3)(3()3)(3(
толықтауыш
көбейткіштерді
анықтайды
y −− 94
1
yy +− )3)(3(
2
1
3
Бөлу амалын көбейту амалымен
1
ауыстырады
− baa )( + )(6
+ )(

ba
1
abb − ba )(3
2a
1
b
Амалдар ретін қояды 1
a
2
− 25

1 a −5
a +3
2
+5 aa
=
aa + )3(
; 1
2
aa ++ 2510
÷
a + 5 a
23
+− 96 aaa a −3
=
+5
aa − )3(
; 1
a − 5
aa + )3(

a +5 16
aa − )3(
−=
2
; a
−9
1
2

4

−3
=
16

aaa −− )3)(3(
1

16 96 1
)3)(3(
+
16
+− aaaa −− )3)(3(
=
aa −+ )3)(3(
2
Жалпы балл
 
Верх