ТЖБ Дүние жүзі тарихы 5 сынып Жиынтық бағалау

TEGINSOR.RU

Moderator
Команда форума
Модератор
Сообщения
2,710
Оценка реакций
27,653
«Дүниежүзі тарихы» пәнінен тоқсандық жиынтық бағалау
спецификациясы
5-сынып

Мазмұны
1. Тоқсандық жиынтық бағалаудың мақсаты..................................................................................3 2. Тоқсандық жиынтық бағалаудың мазмұнын анықтайтын құжаттар........................................3 3. «Дүниежүзі тарихы» пәнінен күтілетін нәтижелер, 5-сынып. ..................................................3 4. Ойлау дағдыларының деңгейі.......................................................................................................4 5. Тоқсандарға ойлау дағдыларының деңгейіне байланысты тексерілетін мақсаттарды бөлу..4 6. Жиынтық бағалауды өткізу ережесі.............................................................................................5 7. Модерация және балл қою...........................................................................................................5 1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ............................6 2-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ..........................11 3-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ..........................16 4-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ..........................21
2

========2========

1. Тоқсандық жиынтық бағалаудың мақсаты
Тоқсандық жиынтық бағалау оқу бағдарламасы мен оқу жоспарының мазмұнына сәйкес, оқушылардың тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларды анықтауға бағытталған.
Тоқсандық жиынтық бағалау оқу жоспарындағы тоқсан ішінде меңгеруге тиісті оқу мақсаттарына жету деңгейін тексереді.
2. Тоқсандық жиынтық бағалаудың мазмұнын анықтайтын құжаттар
Негізгі орта білім беру деңгейінің 5-9-сыныптарына арналған «Дүниежүзі тарихы» пәнінен жаңартылған мазмұндағы үлгілік оқу бағдарламасы
3. «Дүниежүзі тарихы» пәнінен күтілетін нәтижелер, 5-сынып
Білім алушы:
Білу
-тарихи тұлғаларды білу; -тарихи ұғымдарды білу;
Түсіну
-мемлекеттердің қоғамдық-саяси, экономикалық, әлеуметтік және мәдени дамуына тән ерекшеліктерді түсіну;
- тарихи картаны қолдану арқылы саяси-экономикалық және әлеуметтік үдерістерді түсіну; Қолдану
- әр түрлі тарихи дереккөздерді қолдану;
- мемлекеттердің аумағын саяси картада көрсетеді;
- тайпалардың миграциялық бағыттарын көрсетеді;
Талдау
- этноәлеуметтік құрылымын талдайды;
- тарихи оқиғалардың байланысын талдайды;
- дереккөздегі маңызды ақпаратты талдайды;
- тарихи оқиғалардың, құбылыстардың және үдерістердің себеп-салдарын және сабақтастығын талдайды;
Жинақтау
- тарихи оқиғалар, құбылыстар және үдерістердің ұқсастықтары мен айырмашылықтарын топтастырады;
- тарихи фактілердің маңыздылығын ашады;
- тарихи оқиғалардың себеп-салдарын жинақтайды;
Бағалау
- тарихи оқиғалардың, құбылыстардың және үдерістердің заңдылықтарын бағалайды; - тарихи тұлғалардың қызметін бағалайды;
- тарихи үдерістердің маңызын бағалайды.
3

========3========

4. Ойлау дағдыларының деңгейі
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Сипаттама
Білу және түсіну
Тарихи үдерістердің тұтастығы мен ерекшеліктерін сипаттайтын тарихи фактілерді, құбылыстарды, үдерістерді,
ұғымдарды білу.
Маңызды тарихи оқиғаларға қатысты қазіргі зерттеулер мен көзқарастарды
білу.
Қолдану
Тарихи картаны қолдану арқылы саяси- экономикалық және әлеуметтік
үдерістерді түсіндіреді.
Әр түрлі тарихи дереккөздерді қолдану. Этноәлеуметтік құрылымын жіктейді. Тарихи оқиғалардың байланысын
анықтайды.
Берілген дереккөзге сұрақ құрастырады.
Жоғары деңгей дағдылары
Тарихи құбылыс, оқиға немесе үдерісті басқа ұқсас тарихи құбылыстармен уақыт пен кеңістікте байланыстырады
және бағалайды;
Тарихи дереккөздерді талдау және бағалау негізінде дәйекті қорытынды
жасайды;
қоғамның дамуы үшін тарихи оқиғаның, құбылыстың, үдерістің маңыздылығын
анықтайды;
Тарихи оқиғалардың сабақтастығы мен
өзгерістерін уақыт пен
кеңістік шеңберінде талдайды және
бағалайды.
Тапсырмалар түрлері
КТБ - Көп таңдауы бар тапсырмалар
ҚЖ - Қысқа жауапты қажет ететін тапсырмалар
ҚЖ - Қысқа жауапты қажет ететін тапсырмалар ТЖ - Толық жауапты қажет ететін тапсырмалар
ҚЖ - Қысқа жауапты қажет ететін тапсырмалар ТЖ - Толық жауапты қажет ететін тапсырмалар
5. Тоқсандарға ойлау дағдыларының деңгейіне байланысты тексерілетін мақсаттарды
бөлу
Тоқсан
Білу және түсіну, %
I
25
II
0
III
33
IV
33
Барлығы
23
Қолдану, %
Жоғары деңгей дағдылары, %
75
0
100
0
67
0
67
0
77
0
4

========4========

6. Жиынтық бағалауды өткізу ережесі
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау кезінде кабинетіңіздегі көмек ретінде қолдануға мүмкін болатын кез келген көрнекі құралдарды (диаграммалар, кестелер, постерлер, плакаттар немесе карталарды) жауып қойыңыз.
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау басталмас бұрын алғашқы бетінде жазылған нұсқауды оқып, білім алушыларға жұмыстың орындалу ұзақтығын хабарлаңыз. Білім алушыларға жұмыс барысында бір-бірімен сөйлесулеріне болмайтындығын ескертіңіз. Нұсқаулықпен таныстырып болғаннан кейін білім алушыларға тоқсан бойынша жиынтық бағалау басталғанға дейін түсінбеген сұрақтарын қоюға болатындығы туралы айтыңыз.
Білім алушылардың жұмысты өздігінен орындап жатқандығына, жұмысты орындау барысында көмек беретін қосымша ресурстарды, мысалы: сөздіктер немесе калькуляторлар (спецификацияда рұқсат берілген жағдайлардан басқа уақытта) пайдалануларына мүмкіндіктерінің жоқ екендігіне көз жеткізіңіз. Олардың жұмыс уақытында бір-біріне көмектесулеріне, көшіріп алуларына және сөйлесулеріне болмайтындығын ескертіңіз.
Білім алушыларға дұрыс емес жауапты өшіргішпен өшірудің орнына, қарындашпен сызып қоюды ұсыныңыз.
Жұмыс барысында нұсқаулыққа немесе жұмыстың ұзақтығына қатысты білім алушылар тарапынан қойылған сұрақтарға жауап беруге болады. Жекелеген білім алушыларға көмек беруге негізделген кез келген ақпаратты оқуға, айтуға, өзгертіп айтуға немесе көрсетуге тыйым салынады.
Тоқсандық жиынтық бағалаудың аяқталуына 5 минут уақыт қалғандығын үнемі хабарлап отырыңыз.
Тоқсандық жиынтық бағалау аяқталғаннан кейін білім алушылардан жұмыстарын тоқтатып, қалам/қарындаштарын партаның үстіне қоюларын өтініңіз.
7. Модерация және балл қою
Барлық мұғалімдер балл қою кестесінің бірдей нұсқасын қолданады. Модерация үдерісінде бірыңғай балл қою кестесінен ауытқушылықты болдырмау үшін жұмыс үлгілерін балл қою кестесіне сәйкес тексеру қажет.
5

========5========

1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ
1-тоқсанның жиынтық бағалауына шолу
Жиынтық бағалаудың өткізілу уақыты: 40 минут Балл саны: 20
Тапсырмалар түрлері
КТБ – көп таңдауы бар тапсырмалар ҚЖ - қысқа жауапты қажет ететін тапсырмалар ТЖ - толық жауапты қажет ететін тапсырмалар
Жиынтық бағалаудың құрылымы
Нұсқада: 3 қысқа жауапты қажет ететін тапсырмалар берілген. 1-тапсырма ұғымдарға қатысты сипаттама жазу үшін, 2-тапсырма кескін картамен жұмыс жасауға және 3-тапсырма берілген ұғымдарды сипаттамаларымен сәйкестендіруге құрылған.
Көп таңдауы бар тапсырмаларда берілген жауап нұсқаларының ішінен дұрыс бір жауапты таңдайды.
Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарға білім алушылар сөздер немесе қысқа сөйлемдер түрінде жауап береді.
Тапсырма бірнеше құрылымдық бөлімдерден/сұрақтардан тұруы мүмкін.
6

========6========

Бөлім
Тоқсандық жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы
Тексерілетін мақсат Ойлау Тапсырма № Тапсырма Орындау Балл
дағдыларының саны* тапсырма түрі* уақыты, *
деңгейі * мин*
Бөлім бойын ша балл
5.1А бөлімі – Терімшілер- аңшылардан бастап егіншілер мен мал өсірушілерге дейін
5.1.1.2 Адамдар тобыры, ру, қауым, тайпа секілді алғашқы бірлестік формаларын және олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын түсіндіру
Қолдану
1
1
ҚЖ
16
8
8
5.2.1.2 Тотемизм, анимизм, фетишизм, магия сияқты ежелгі діни наным-сенімдерді білу
Білу және түсіну
5.1 В бөлімі – Өзен алқаптары өркениеттері
5.4.1.3 Ежелгі өркениеттердің шаруашылық жүйесін сипаттау
Қолдану
1
2
ҚЖ
10
4
4
1 С бөлімі – Ежелгі Египет
5.2.2.2 Ежелгі Мысыр ғибадатханалары мен пирамидаларын сипаттау
Қолдану
1
3
ҚЖ
14
8
8
Барлығы:
-
3
-
-
40
20
20
Еcкерту: *-өзгеріс енгізуге болатын бөлімдер
7

========7========

Тапсырма үлгілері және балл қою кестесі
1. Алғашқы адамдардың сенімі мен алғашқы бірлестік формаларына сипаттама беріңіз.
р/с 1
Ұғымдар Тотемизм
Сипаттамасы
2
Анимизм
3
Фетишизм
4
Магия
5
Тобыр
6
Ру
7
Қауым
8
Тайпа

[8]
2. Кескін картаға өзен алқаптары аймақтарын белгілеңіз.
Ніл өзені алқабы, Месопотамия, Үнді өзені алқабы, Хуанхэ өзені алқабы
[4]
8

========8========

3. Кестедегі ұғымдарды сипаттамасымен сәйкестендіріп, арнайы кестеге жауабын толтырыңыз.
р/с
Ұғым
р/с
Сипаттамасы
1
Сфинкс
А
2 3 4 5 6 7 8
Мумия Сакрофаг Тутанхамон Хатшепсут Хеопс Амон-Ра Пирамида
В С D E F G H
қайтыс болған адамның денесін ұзақ уақытқа сақтау үшін өңдеу
мумияланған адамды салатын табыт басы – адам, денесі - арыстан мүсіні ежелгі Египеттің әйгілі әйел билеушісі «Амонның жанды бейнесі» атанған билеуші Египеттің ең құпия және зор құрылысы Египеттегі ең биік пирамида
Египеттегі күн құдайы
1-
2-
3-
4-
5-
6-
7-
8-
[8]
9

========9========

Балл қою кестесі
Тапсыр ма №
1
Жауап
1.тотемизм - әрбір ру белгісі бір қасиетті жануардан не өсімдіктен таралған деген
сенім;
2. анимизм - табиғат құбылыстарын дәріптеу және олардың жаны бар деп есептеу;
3.фетишизм - әртүрлі заттарға сену,
жыртқыш аңдардың тістерін бойтұмар
ретінде тағу;
4.магия - құдайлардың мейіріміне бөлену
мақсатында атқарылатын түрлі іс- әрекеттер;
5. тобыр - белгілі бір ортақ мүддемен уақытша топтасқан адамдар жиыны;
6. ру - алғашқы қауымның экономикалық,
әлеуметтік негізгі ұясы; арғы тегі бір әкеден немесе бір шешеден тараған туыстар тобы;
7.қауым-рулық-туыстық байланыстар негізінде пайда болған әлеуметтік ұйымдастық. Қауым ортақ мүдделер, ортақ құқықтар мен міндеттерді біріктірген әрі бірыңғай заңдарға бағынатын адамдардан құралады; 8. тайпа - қандас туыстардан тұратын
әлеуметтік және этникалық бірлестік. Ол
рулар мен аталарға бөлінеді. Көшпелі
халықтарда тайпалық бірлестіктері ұзақ
уақытқа дейін сақталады;
2
3 1-С
2-А
3-В
4-Е
5-D
6-G
7-H
8-F Жалпы балл:
Балл 1
Қосымша ақпарат мазмұнына сай жауап басқа сөзбен жазылса қабылданады;
1
мазмұнына сай жауап басқа сөзбен жазылса қабылданады;
1
мазмұнына сай жауап басқа сөзбен жазылса қабылданады;
1
мазмұнына сай жауап басқа сөзбен жазылса қабылданады;
1
1
мазмұнына сай жауап басқа сөзбен жазылса қабылданады; мазмұнына сай жауап басқа сөзбен жазылса қабылданады;
1
мазмұнына сай жауап басқа сөзбен жазылса қабылданады;
1
мазмұнына сай жауап басқа фразамен жазылса қабылданады;
1
1
1
1
кескін картадан Ніл өзені алқабын көрсетеді;
кескін картадан Месопотамия аймағын көрсетеді; кескін картадан Үнді өзені аймағын көрсетеді; кескін картадан Хуанхэ өзені аймағын көрсетеді;
1
1
1
1 1 1 1 1 20
10

========10========

2-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ
Жиынтық бағалаудың өткізілу уақыты: 40 минут Балл саны: 20
Тапсырмалар түрлері
КТБ - көп таңдауы бар тапсырмалар ҚЖ - қысқа жауапты қажет ететін тапсырмалар ТЖ - толық жауапты қажет ететін тапсырмалар
Жиынтық бағалаудың құрылымы
Нұсқада: 3 қысқа жауапты қажет ететін тапсырмалар берілген. 1-тапсырма кестені толықтыруға арналған, 2-тапсырма мәтін бойынша сұрақтарға жауап беруге арналған,3- тапсырма кестені толтыруға арналған.
Көп таңдауы бар тапсырмаларда берілген жауап нұсқаларының ішінен дұрыс бір жауапты таңдайды.
Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарға білім алушылар сөздер немесе қысқа сөйлемдер түрінде жауап береді.
Толық жауапты қажет ететін сұрақтарға білім алушы жоғары балл жинау үшін берілген алгоритм негізінде, толық жауап жазады.
Тапсырма бірнеше құрылымдық бөлімдерден/сұрақтардан тұруы мүмкін.
11

========11========

Тоқсандық жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы
Бөлім
Тексерілетін мақсат
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Тапсырма саны*
№ тапсырма*
Тапсырма Орындау Балл*
түрі* уақыты,
мин*
Бөлім бойынша
балл
5.2 А бөлімі – Қос 5.3.1.1 Ежелгі дөңгелекті арбалар мемлекеттердің саяси және империялар құрылымының
ерекшеліктерін
сипаттау
Қолдану
1
1
ҚЖ
8
9
9
5.2 В бөлімі – Ежелгі Үндістан: буддизмнің гүлденуі мен индуизмнің триумфі
5.4.1.3 Ежелгі өркениеттердің шаруашылық жүйесін сипаттау
Қолдану
1
2
ҚЖ
10
4
5.2.4.2 Ғылымдардың (арифметика, геометрия, астрономия, медицина) пайда болып, дамуына шаруашылық іс- әрекет пен әлеуметтік өзгерістердің ықпалын сипаттау
Қолдану
1
3
ТЖ
22
7
11
Барлығы:
-
3
-
-
40
20
20
Еcкерту: *-өзгеріс енгізуге болатын бөлімдер
12

========12========

Тапсырма үлгілері және балл қою кестесі
1. Вавилон патшалығындағы басқару органдары мен қоғам топтарының иерархиясын
анықтап, берілген ұяшықтарға жазыңыз.
Патша
Заң шығарушы 1 билік
3 Шенеуніктер
Әскери билік
2
4
Дін өкілдері
5
Патша әкімшілігі 9
6
7
8
Шіркеу соты Қауымдық сот Аймақтық сот
Қауымдық кеңес Қауым ақсақалы
[9]
2. Мәтінде берілген Ежелгі Үндістан халқының шаруашылығын анықтаңыз.
Суландыру жүйелерін салу, су шығаратын шеңберлі шығырлар жасау тәсілдері пайдаланылды. Ондай әрекеттерді үкімет қолдап отырды. Мысалы, жаңа суландыру жүйелерін жасағандар немесе ескіріп, бұзылғандарын калпына келтіргендер салықтан босатылды. Ал өз бетімен суландыру жүйелерін — арықтарды, каналдарды иемденіп алғандар айып төледі.
[1]
Ежелгі Үндістандықтар қандай мемлекеттермен сауда-саттық жасады?
1.Батыста-________________________________________________ 2.Шығыста-________________________________________________ 3.Солтүстікте -______________________________________________
[3]
3. Алған білімдеріңізді және берілген суреттерді пайдалана отырып, Үндістанда
ғылымның математика, астрономия және медицина салаларындағы жетістіктерін
кестедегі сұрақтарға жауап беріп анықтаңыз.
13

========13========

р/с
Ғылым саласы
Үндістанда қалай
дамыды?
Қоғамның дамуына әсері қандай болды?
1
Астрономия
2
Математика
3
Медицина
Қорытынды
[7]
14

========14========

Балл қою кестесі
Тапсыр ма №
Жауап 1. атқарушы билік
Балл
Қосымша ақпарат
1
2. діни билік
1
3. заңдар
4. әскер
5. патша соты
6. жергілікті билеуші органдар
7. ауыр және жеңіл әскери құрылымдар
8. абыздар
9. уәзір, әскербасы, қаржы басшысы,
әскербасы
Егіншілік
батыста - Египет және Месопотамия шығыста - Қытай және оңтүстік шығыс Азия солтүстікте – Иран, Орта Азия
астрономия ғылымының дамуы туралы жазады
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1
біреуін жазсада қабылданады;
2
3
астрономия ғылымының қоғам дамуына әсерін көрсетеді
математика ғылымының дамуы туралы жазады;
1
1
математика ғылымының қоғам дамуына әсерін көрсетеді
медицина ғылымының дамуы туралы жазады медицина ғылымының қоғамның дамуына әсерін көрсетеді
қорытынды ой жазады.
1 1 1
1
Жалпы балл:
20
15

========15========

3-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ
3- тоқсан бойынша жиынтық бағалауға шолу
Жиынтық бағалаудың өткізілу уақыты: 40 минут Балл саны: 20
Тапсырмалар түрлері
КТБ – көп таңдауы бар тапсырмалар ҚЖ - қысқа жауапты қажет ететін тапсырмалар ТЖ - толық жауапты қажет ететін тапсырмалар
Жиынтық бағалаудың құрылымы
Нұсқада: 2 қысқа жауапты қажет ететін тапсырмалар мен 1 толық жауапты қажет ететін тапсырмалар берілген. 1-тапсырма философтардың пікіріне сәйкес философтарды анықтауға арналған, 2-тапсырма кестені толтыруға арналған, 3-тапсырма кілт сөздерді пайдалана отырып, шағын әңгіме жазуға арналған.
Көп таңдауы бар тапсырмаларда берілген жауап нұсқаларының ішінен дұрыс бір жауапты таңдайды.
Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарға білім алушылар сөздер немесе қысқа сөйлемдер түрінде жауап береді.
Толық жауапты қажет ететін сұрақтарға білім алушы жоғары балл жинау үшін берілген алгоритм негізінде, толық жауап жазады.
Тапсырма бірнеше құрылымдық бөлімдерден/сұрақтардан тұруы мүмкін.
16

========16========

Бөлім
Тексерілетін мақсат
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Тапсырма саны*
№ тапсырма*
Тапсырма Орындау Балл*
түрі* уақыты,
мин*
Бөлім бойынша
балл
5.3А бөлімі Ежелгі Қытай
5.2.3.1 Ежелгі философтардың көзқарастарына қарапайым түсіндірме беру
Білу және түсіну
1
1
ҚЖ
10
6
6
5.3 С бөлімі – Е*желгі Грекия мәдениеті
5.2.2.3 Ежелгі дүниенің өнеріне сипаттама беру
Қолдану
1
2
ҚЖ
20
8
8
5. 3 В бөлімі Ежелгі Грекия
5.3.2.2 Басқыншылық соғыстар мен империялардың пайда болуы мемлекеттердің шекараларын қалай өзгерткенін талдау
Қолдану
1
3
ТЖ
10
6
6
Барлығы:
-
3
-
-
40
20
20
Еcкерту: *-өзгеріс енгізуге болатын бөлімдер
17

========17========

Тапсырма үлгілері және балл қою кестеcі
1. Ежелгі философтардың көзқарастарымен танысып, олардың авторларын ұяшықтарға
жазыңыз.
6
«Өмірдің мәні неде? Басқаларға қызмет ету және жақсылық
жасау»
«Менің білетінім,
ештеңе
білмейтінім»
5
1
«Билеуші - билеуші, азамат - азамат, әкесі - әке, ал баласы - бала болуы керек»
«Данышпан билеуші болуы
керек, ал батылдары мен
күштілері – күзетші; ақылды, әрі адал адамдар егінші болуы тиіс.
4
2
«Әрбір адам ар-ұят заңы бойынша өмір сүруі керек,
сонда тәртіп
болады»
«Халық биліктен қуатты болған
жағдайда- мемлекет әлсіз болады, ал билік халықтан қуатты болса – онда әскері мықты
болады»
3
[6]
2. Кестені толтырыңыз.
р/с
1 2 3 4
Өнер туындысы Театр Акрополь Амфора Зевс мүсіні
Сипаттамасы
18
Ерекшелігі
[8]

========18========

3. «Александр Македонскийдің жаулаушылық соғыстары» тақырыбында 50-60 сөзден
тұратын шағын әңгіме жазыңыз.
Әңгіменің құрылымын сақтаңыз.
Кіріспе
Логикалық байланыс
Салыстыру
Сипаттау
Шынайылық
Қорытынды
[6]
19

========19========

Балл қою кестесі
Тапсыр ма №
Жауап
1
1. Конфуций 2. Лао Цзы 3. Шан Ян 4. Платон 5. Сократ 6. Аристотель р/с Мәдени
мұра 1 Театр
Сипаттамасы
2
Акрополь
2
3
Амфора
4
Зевс мүсіні
Грек тілінен аударғанда көрініс деген мағына береді Афина орталығында орналасқан, берік қамалмен қоршалған ғибатхана Ежелгі гректердің қолөнер туындысы Мүсін Олимпиа қаласында орналасқан. Мүсінді ежелгі шебер Фидий жасаған
3
Балл 1 1 1 1 1 1
Қосымша ақпарат
Ерекшелігі
Грек театрларында ер адамдар ғана рөлдерді сомдаған
әрбір жауапқа 1 балл
Афины құдайының құрметіне салынған ғибадатхана
8
Ежелгі грек қыш құмырасы

мағынасы сұрақтың жауабына сәйкес жауаптар қабылданады
Әлемнің жеті кереметінің бірі
6
оқушының тақырыптың мазмұнына сәйкес жазылған жұмысы қабылданады.
Александр Македонский көрнекті қолбасшы болған. Александр Македонский 13 жасқа толғанда әкесі ІІ Филипп атақты Аристотельді шақыртып, оны тәрбиелеуге берген. Әкесімен бірге соғыстарға қатысып, тәжірибе жинаған. Билікке келген кезде Грекиядағы көтерілістерді басып тастап отырған. Александр Македонский өмірінің 10 жылын соғыста өткізген. Ол Египетке, Алдыңғы Азияға, Орта Азияға, Солтүстік Үндістанға жорықтар жасаған.
Жалпы балл:
Кіріспе-1 балл; Логикалық байланыс-1балл, Салыстыру-1 балл;
Сипаттау-1балл; Шынайылық- 1балл; Қорытынды -1 балл;
20
20

========20========

4-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ
4- тоқсан бойынша жиынтық бағалауға шолу
Жиынтық бағалаудың өткізілу уақыты: 40 минут Балл саны: 20
Тапсырмалар түрлері
КТБ – көп таңдауы бар тапсырмалар ҚЖ - қысқа жауапты қажет ететін тапсырмалар ТЖ - толық жауапты қажет ететін тапсырмалар
Жиынтық бағалаудың құрылымы
Нұсқада: 3 қысқа жауапты қажет ететін тапсырмалар берілген. 1-тапсырма кестедегі бос орындарды тиісті сөздермен толтыруға арналған; 2-тапсырма ұғымдар мен анықтамаларды сәйкестендіруге арналған; 3-тапсырма кестедегі берілген ұғымдарға сәйкес сипаттама жазуға арналған.
Көп таңдауы бар тапсырмаларда берілген жауап нұсқаларының ішінен дұрыс бір жауапты таңдайды.
Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарға білім алушылар сөздер немесе қысқа сөйлемдер түрінде жауап береді.
Толық жауапты қажет ететін сұрақтарға білім алушы жоғары балл жинау үшін берілген алгоритм негізінде, толық жауап жазады.
Тапсырма бірнеше құрылымдық бөлімдерден/сұрақтардан тұруы мүмкін.
21

========21========

Тоқсандық жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы
Бөлім
Тексерілетін мақсат
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Тапсырма саны*
№ тапсырма*
Тапсырма Орындау Балл*
түрі* уақыты,
мин*
Бөлім бойынша
балл
5.4А бөлімі – 5.3.2.1 Ежелгі заман тарихындағы Рим мемлекетаралық қатынастарды империясының түсіндіру үшін «империя» ұғымын гүлденуі білу және пайдалану
Білу және түсіну
1
1
ҚЖ
15
9
5.1.2.1 Ежелгі қоғамның әлеуметтік ұйымдасуын сипаттау
Қолдану
1
2
ҚЖ
12
6
15
5.4В бөлімі – Дәуірлер тоғысындағы Рим
5.2.4.1 Ежелгі қоғамның дамуындағы жазудың рөлін сипаттау
Қолдану
1
3
ҚЖ
13
5
5
Барлығы:
-
3
-
-
40
20
20
Еcкерту: *-өзгеріс енгізуге болатын бөлімдер
22

========22========

Мысал үлгілері және балл қою кестесі 1. Берілген суреттердегі тұлғаларды анықтап, кестені толтырыңыз.

1______________________ 2 _______________________
Римнің билеушілері
1
2
Билікке келу уақыты
3
4
Жаулап алған елдері
5
6
Елдің есінде қалай сақталды?
7
8
Қорытынды ой
9
[9]
2. Берілген ұғымдарды анықтамасымен сәйкестендіріп, арнайы жауап кестесіне
толтырыңыз.
р/с Ұғымдар р/с Анықтамасы
1 Республика A Римнің жергілікті халқы, көптеген құқықтарға
ие адамдар тобы
2 Патрицийлер B Римге сырттан келгендер, құқықтары шектеулі
болған адамдар тобы
3 Плебейлер C лауазымды тұлғалар сайланатын басқару
жүйесі
4 Халық трибуналары D ешқандай құқығы жоқ адамдар тобы
5 Құлдар E плебейлердің құқығын жақтайтын, сенат пен
магистрлердің қаулысына шек қоятын қызмет
түрі
6 Колондар F жерді жалға алған шаруалар
Жауаптары:
1- 2- 3- 4- 5- 6-
[6]
23

========23========

3. Ежелгі жазудың рөлін сипаттаңыз.
Жазудың түрлері Пиктограмма Иероглиф
Сына жазуы Финикия әліпбиі Қорытынды
Сипаттамасы
[5]
24

========24========

Балл қою кестесі
Тапсыр ма №
1
Жауап
1.Цезарь
2.Октавиан 3.б.з.б. 59 жыл 4.б.з.б. 29 жыл 5.Галия мен Британия
Балл
Қосымша ақпарат
1 1 1 1 1
1
6.қазіргі Венгрия, Албания, Хорватия, Болгария, Босния, Герцоговина, Британия
аймақтары
7. «Жеребе тасталды! Рубикон арқылы
өту» деген жалынды ұран тастаушы 8. Тұңғыш Рим императоры атанушы
9. Императорлар туралы қорытынды ой
2
3
жазады
1-С
2-А
3-В
4-Е
5-D
6- F
Пиктограмма - суретті жазу
кез келген біреуін жазса да қабылданады; кез келген біреуін жазса да қабылданады;
1
1
1
сұрақтың мағынасына сай жауаптар қабылданады; сұрақтың мағынасына сай жауаптар қабылданады; кез келген мағыналас жауаптар қабылданады
Иероглиф - Ежелгі Египет пен Қытай
жазуы
1 1 1 1 1 1 1 1
Сына жазуы - Алдыңғы Азияда таралған
жазудың түрі
1
мағыналас жазылған сипаттамалары, мысалмен келтірілген дәлелдері қабылданады
Финикия әліпбиі - қазіргі әліпбидің негізі
осының негізінде қаланды
1
Жазудың маңызы мен тарихы туралы
қысқаша қорытынды жазады.
Жалпы балл:
 
Верх