ТЖБ Информатика 6 сынып Жиынтық бағалау

TEGINSOR.RU

Moderator
Команда форума
Модератор
Сообщения
2,710
Оценка реакций
27,653
«Информатика»
пәнінен тоқсан бойынша жиынтық
бағалауға арналған
спецификация
6-сынып



МАЗМҰНЫ


1. ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУДЫҢ МАҚСАТЫ .................................. 4
2. ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУДЫҢ МАЗМҰНЫН АНЫҚТАЙТЫН
ҚҰЖАТТАР ...................................................................................................................................... 4
3. «ИНФОРМАТИКА», 6 СЫНЫП БОЙЫНША КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕЛЕР .................. 4
4. ОЙЛАУ ДАҒДЫЛАРЫНЫҢ ДЕҢГЕЙІ ................................................................................ 5
5. ТОҚСАНДАРҒА ОЙЛАУ ДАҒДЫЛАРЫНЫҢ ДЕҢГЕЙІНЕ БАЙЛАНЫСТЫ
ТЕКСЕРІЛЕТІН МАҚСАТТАРДЫ БӨЛУ ................................................................................ 6
6. ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУДЫ ӨТКІЗУ ЕРЕЖЕЛЕРІ .................. 6
1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН СПЕЦИФИКАЦИЯ ........ 7
2-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН СПЕЦИФИКАЦИЯ ...... 13
3-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН СПЕЦИФИКАЦИЯ ...... 20
4-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН СПЕЦИФИКАЦИЯ ...... 30




1. Тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мақсаты

Тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мақсаты білім алушылардың тоқсан
барысында меңгерген білім, білік және дағдыларын анықтауға бағытталған.
Жиынтық бағалау күтілетін нәтижелер жетістігін және тоқсанға жоспарланған оқу
мақсаттарына жеткендігін тексереді.


2. Тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мазмұнын анықтайтын құжаттар

Негізгі орта білім беру деңгейінің 5-9-сыныптарына арналған «Информатика» пәнінен
жаңартылған мазмұндағы үлгілік оқу бағдарламасы.


3. «Информатика», 6 сынып бойынша күтілетін нәтижелер

Біледі:
- есептеу техникасының даму тарихын;
- операциялық жүйенің негізгі функцияларын;
- алгоритмнің негізгі түрлерін.


Түсінеді:
- ақпараттың екілік код түрінде ұсынылуын;
- кезеңмен есепті шешуді;
- «авторлық құқық», «плагиат» ұғымдарын.


Қолданады:
- компьютердің негізгі құрылғыларының өзара байланысын;
- мәтіндік ақпаратты кодтауды;
- векторлық бейнені құру және өңдеу дағдыларын;
- блок-схема түріндегі алгоритмді;
- гиперсілтемелерді, мазмұндарды, атауларды, нұсқамаларды.


Талдайды:
- ойын бағдарламалау ортасында жүзеге асырылатын сценарийлерді;
- компьютерлік ойынның концепциясын;
- компьютерлік ойынның программалық кодын.


Сараптайды:
- түрлі әдістер қолданылған есептердің шешімін.


Бағалайды:
- растрлық және векторлық бейнелерді.













4 ЖОБА

4. Ойлау дағдыларының деңгейі


Ойлау Сипаттама
Ұсынылатын
дағдыларының
апсырмалар түрлері
деңгейі т

Білу және түсіну - «авторлық құқық», «плагиат» Деңгейін тексеру үшін
ұғымдарын анықтайды; қысқа жауапты (ҚЖ)
немесе толық жауапты
- есептеу техникасының даму тарихы
ТЖ) қажет ететін
мен перспективасын түсіндіреді; (
тапсырмалар қолдану
- ақпаратты ұсынуға арналған
ұсынылады
байланыс каналдарына, ақпаратты

беруші және қабылдаушы арналарына

мысалдар көрсетеді;
- компьютер үшін барлық ақпарат
екілік код түрінде берілетінін
түсінеді;
- әр түрлі алгоритмдердің
анықтамаларын атайды;
- операциялық жүйенің негізгі
қызметтерін көрсетеді.

Қолдану - компьютердің негізгі құрылғыларын Деңгейін тексеру үшін
қолданады; қысқа жауапты (ҚЖ)
- сымсыз байланысты қолданады; немесе толық жауапты
- мәтіндік ақпаратты кодтайды және (ТЖ) қажет ететін
кері кодтайды; тапсырмалар қолдану

- векторлық бейнені құрады және ұсынылады
өңдейді;
- блок-схема түріндегі алгоритмді
қолданады;
- құжатты рәсімдеуде
гиперсілтемелерді, мазмұндарды,
атауларды, нұсқамаларды қолданады.

Жоғары ретті - ойын бағдарламалау ортасында Деңгейін тексеру үшін
дағдылар сценарийлерді құрады және жүзеге қысқа жауапты (ҚЖ)
асырады; немесе толық жауапты
- бағдарламадағы түзетуді қажет (ТЖ) қажет ететін
ететін қателіктерді талдайды; тапсырмалар қолдану
- жобалық қызмет кезеңдерінің ұсынылады
реттілігін құрастырады;
- есептерді шешудің түрлі тәсілдерін
ұсынады;
- растрлық және векторлық
графиканың артықшылықтары мен
кемшіліктерін бағалайды.










5 ЖОБА

5. Тоқсандарға ойлау дағдыларының деңгейіне байланысты тексерілетін мақсаттарды

бөлу


Тоқсан Білу және түсіну Қолдану Жоғары деңгей
дағдылары

I 40% 60% 0%

II 40% 40% 20%

III 0% 60% 40%

IV 25% 75% 0%

Барлығы 26% 59% 15%


6. Тоқсан бойынша жиынтық бағалауды өткізу ережелері

Тоқсан бойынша жиынтық бағалау кезінде кабинетіңіздегі көмек ретінде қолдануға
мүмкін болатын кез келген көрнекі құралдарды (диаграммалар, кестелер, постерлер,
плакаттар немесе карталарды) жауып қойған дұрыс.
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау басталмас бұрын нұсқаулық оқылып, білім
алушыларға жұмыстың орындалу ұзақтығы хабарланады. Білім алушыларға жұмыс
барысында бір-бірімен сөйлесулеріне болмайтындығы ескертіледі. Нұсқаулықпен
таныстырып болғаннан кейін білім алушыларға тоқсан бойынша жиынтық бағалау
басталғанға дейін түсінбеген сұрақтарын қоюға болатындығы туралы айтылады.
Білім алушылардың жұмысты өздігінен орындап жатқандығына, жұмысты орындау
барысында көмек беретін қосымша ресурстарды, мысалы: сөздіктер немесе калькуляторлар
(спецификацияда рұқсат берілген жағдайлардан басқа уақытта) пайдалануларына
мүмкіндіктерінің жоқ екендігіне көз жеткізіледі. Олардың жұмыс уақытында бір-біріне
көмектесулеріне, көшіріп алуларына және сөйлесулеріне болмайтындығы ескертіледі.
Білім алушыларға дұрыс емес жауапты өшіргішпен өшірудің орнына, қарындашпен
сызып қою ұсынылады.
Жұмыс барысында нұсқаулыққа немесе жұмыстың ұзақтығына қатысты білім
алушылар тарапынан қойылған сұрақтарға жауап беруге болады. Жекелеген білім
алушыларға көмек беруге негізделген кез келген ақпаратты оқуға, айтуға, өзгертіп айтуға
немесе көрсетуге тыйым салынады.
Тоқсандық жиынтық бағалаудың аяқталуына 5 минут уақыт қалғандығын хабарлап
отыру қажет.
Тоқсандық жиынтық бағалау аяқталғаннан кейін білім алушылардан жұмыстарын
тоқтатып, қалам/қарындаштарын партаның үстіне қоюларын өтіну керек.


7. Модерация және балл қою

Барлық мұғалімдер балл қою кестесінің бірдей нұсқасын қолданады. Модерация
үдерісінде бірыңғай балл қою кестесінен ауытқушылықты болдырмау үшін жұмыс үлгілерін
балл қою кестесіне сәйкес тексеру қажет.










6 ЖОБА

1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН СПЕЦИФИКАЦИЯ
1-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға шолу

Ұзақтығы - 40 минут
Балл саны – 20 балл


Тапсырма түрлері:
КТБ – көп таңдауы бар тапсырмалар;
ҚЖ – Қысқа жауапты қажет ететін тапсырмалар;
ТЖ – Толық жауапты қажет ететін тапсырмалар.


Жиынтық бағалаудың құрылымы

Бұл нұсқада бірнеше жауаптан таңдауды қажет ететін, қысқа және толық жауапты
қажет ететін 10 тапсырма бар.
Бірнеше жауабы бар тапсырмада оқушы берілген жауаптар нұсқасынан тек біреуін
таңдайды.
Қысқа жауапты қажет ететін тапсырмаларда оқушы жауапты сандық мән түрінде, сөз
немесе қысқа сөйлем түрінде жазады.
Толық жауапты қажет ететін тапсырмаларда оқушы максималды балл жинау үшін
тапсырмадағы тізекті әрекеттерді орындай отырып, шешімін табады. Оқушының таңдау
және математикалық контекст тізбегіндегі математикалық тәсілдерді қолдана алу қабілеті
бағаланады. Тапсырмаларда бірнеше құрылымдық бөлімдер/сұрақтар болуы мүмкін.






























7 ЖОБА

1-тоқсандағы жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы


Ойлау ТапсыТапсыБөлім
апсырмОрындау
Бөлім Тақырыбы Тексерілетін мақсат да
ғдыларынырма рма ТБалл* бойынш
үрі* уақыты, мин*
ң деңгейі саны* №* а та балл

Компьютердің 6.1.1.2 Компьютердің
қызметі негізгі 1, 2, 3,
Қолдану 4 ҚЖ
Ж 12 7
құрылғыларының өзара 4 , Т
әрекетін түсіндіру 14

Компьютерлік 6.1.2.1 Операциялық
Білу және
жүйелер мен жүйенің негізгі 3 5, 6, 7 ҚЖ, ТЖ 12 7
үсіну
індеттерін атап өту т
желілер м

Сымсыз 6.1.3.1 Сымсыз
желілер байланыстың
Қолдану 3 8, 9, 10 ТЖ 15 6 6
артықшылығын
түсіндіру

Барлығы: 10 39 минут 20 20

Ескерту: * - өзгеріс енгізуге болатын бөлімдер


















8 ЖОБА

Мысал үлгілері және балл қою кестесі

«Информатика» пәні бойынша
1-тоқсандағы жиынтық бағалау тапсырмалары

1. Оқушы DVD-дискке жазылған мультфильмді компьютерде көріп отыр. Кілттік
сөздерді пайдаланып, компьютердің ішінде болып жатқан үдерісті сипаттаңыз.


Кілттік сөздер: процессор, монитор, құлаққап, DVD-RW.
_______________________________________________________________________
_______________________________________________________________________
_______________________________________________________________________
_______________________________________________________________________
_______________________________________________________________________
[2]
2. Оқушы жаңа файл құрып, оны сақтады. Файлдың компьютердің қай құрылғысында
сақталатынын анықтаңыз.
______________________________________________________________________
[1]

3. Оқушы ғылыми жұмыс бойынша баяндама дайындап, оны баспаға шығаруды
ұйғарды. Оған қажет кем дегенде бір енгізу, бір шығару құрылғысын анықтаңыз.
______________________________________________________________________
[2]

4. Суретті қарастырыңыз. Берілген құрылғыларды жіктеп жазыңыз.














Негізгі құрылғылар _____________________________________________________
______________________________________________________________________
Қосымша (перифериялық) құрылғылар ____________________________________
______________________________________________________________________
[2]
5. Операциялық жүйенің кем дегенде үш қызметін анықтаңыз.
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
[3]
6. Жұмыс үстелінде орналасқан белгішелер мен олардың қызметі арасында сәйкесік
орнатыңыз.


9 ЖОБА


Жойылған бумалар мен файлдарды
уақытша сақтайды.


О
перациялық жүйенің негізгі
баптауларын реттейді.


Ағымдық пайдаланушы құрған бумалар
мен файлдарды сақтайды.


атты дискте орналасқан барлық
Қ
бумалар мен файлдарды көруге,
өңдеуге мүмкіндік береді.


[2]
7. Сөйлемді толықтырыңыз.
Операциялық жүйе іске қосылғаннан кейін монитор бетінде (1)____________________
пайда болады. (2)__________________ батырмасын шерткенде Негізгі мәзір ашылады.
[2]
8. Сымсыз байланыстың екі артықшылығын келтіріңіз.
_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
[2]
9. Файлды смартфондар арасында Bluetooth арқылы жіберу ретін толықтырыңыз.
1. Қажетті файл тұрған буманы ашыңыз;
2. Файлды ерекшелеңіз;
3. «Бөлісу» батырмасын басыңыз;
4. ________________ арқылы жіберу батырмасын басыңыз;
5. ________________ таңдаңыз.
[2]
10. Сымсыз байланысты пайдаланып, ақпаратты жіберу мысалын жазыңыз. Мысалы: ИК
– порт: теледидар – басқару пульті.
Wi-Fi ____________________________________________________________________
Bluetooth _________________________________________________________________
[2]
















10 ЖОБА

Балл қою кестесі


№ Жауап Балл Қосымша ақпарат


1 DVD-RW құрылғысы дискті оқиды. Мәлімет 2 Процессор сөзін
компьютер жадысына түседі. Процессор қолданғаны үшін 1
жадыдағы ақпаратты өңдеп, монитор арқылы балл
бейнені көрсетеді, құлаққап арқылы дыбысты
Монитор сөзін
шығарады. қ
олданғаны үшін 1
балл
Құлаққап сөзін
қолданғаны үшін 1
балл
DVD-RW сөзін
қолданғаны үшін 1
балл
Максимум 2 балл

2 Қатты дискте немесе 1
Сыртқы жадыда

3 Енгізу құрылғысы – пернетақта, тышқан 2 1 енгізу құрылғысын
Шығару құрылғысы – монитор, принтер анықтағаны үшін – 1
балл
1 шығару
құрылғысын
анықтағаны үшін – 1
балл

4 Негізгі құрылғылар – монитор, пернетақта, 2 Дұрыс жазылған
жүйелік блок, тінтуір (тышқан); негізгі құрылғылар
Қосымша (перифериялық) құрылғылар –үшін 1 балл, дұрыс
колонкалар, құлаққап, сканер, джойстик, жазылған қосымша
микрофон, принтер. құрылғылар үшін 1
балл

5 Қолданушы мен компьютер арасында 3 Таңдалған кез-
интерфейсті қамтамасыз ету; келген операциялық
Компьютерді автоматты іске қосуды жүйенің бір қызметі
қамтамасыз ету; үшін 1 балл,
Файлдық құрылымға қызмет көрсету: файлдар максимум 3 балл
мен каталогтар құру, атын өзгерту, көшіру, Берілген жауап
орнын өзгерту; нұсқаларына ұқсас
Қосымшаларды басқару; басқа дұрыс
Аппараттық жасақтамамен өзара әрекеттесу. жауаптар да
қабылданады.











11 ЖОБА

6 2 Әрбір дұрыс
сәйкестік үшін 1
балл








7 Операциялық жүйе іске қосылғаннан кейін 2 Әрбір дұрыс жауап
монитор бетінде жұмыс үстелі пайда болады. үшін 1 балл
Іске қосу батырмасын шерткенде Негізгі
мәзір ашылады.

8 Орнатуда шығынның аз болуы; 2 Келтірілген кез-
Нақты бір орынға байланысты болмауы; келген бір
Қосымша құрал-жабдықтарсыз бірнеше артықшылық үшін 1
құрылғыларды қосу мүмкіндігі; балл, максимум 2
балл
Сымдар жүргізілмейтіндіктен ғимаратты
бұзудан сақтау мүмкіндігі.

9 Қажетті файл тұрған буманы ашыңыз. 2 Әрбір дұрыс жауап
Файлды ерекшелеңіз үшін 1 балл
«Бөлісу» батырмасын басыңыз.
Bluetooth арқылы жіберу батырмасын
басыңыз
Қажетті құрал (смартфон) атауын таңдаңыз.


10 Wi-Fi: роутер – ноутбук 2 Әрбір дұрыс жауап
Bluetooth: ұялы телефон – смарт сағат үшін 1 балл
Басқа да дұрыс
жауаптар
қабылданады

Б
арлығы 20






















12 ЖОБА

2-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН СПЕЦИФИКАЦИЯ


2-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға шолу

Ұзақтығы - 40 минут
Балл саны – 20 балл


Тапсырма түрлері:
КТБ – көп таңдауы бар тапсырмалар;
ҚЖ – Қысқа жауапты қажет ететін тапсырмалар;
ТЖ – Толық жауапты қажет ететін тапсырмалар.


Жиынтық бағалаудың құрылымы

Бұл нұсқада бірнеше жауаптан таңдауды қажет ететін, қысқа және толық жауапты
қажет ететін 10 тапсырма бар.
Бірнеше жауабы бар тапсырмада оқушы берілген жауаптар нұсқасынан тек біреуін таңдайды.
Қысқа жауапты қажет ететін тапсырмаларда оқушы жауапты сандық мән түрінде, сөз немесе
қысқа сөйлем түрінде жазады.
Толық жауапты қажет ететін тапсырмаларда оқушы максималды балл жинау үшін
тапсырмадағы тізекті әрекеттерді орындай отырып, шешімін табады. Оқушының таңдау
және математикалық контекст тізбегіндегі математикалық тәсілдерді қолдана алу қабілеті
бағаланады. Тапсырмаларда бірнеше құрылымдық бөлімдер/сұрақтар болуы мүмкін.






























13 ЖОБА

2-тоқсандағы жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы


Ойлау
Орынд
Тапс
Тапсыр
Бөлім
ғдылары
Тапсыр
ау
Бөлім Тақырыбы Тексерілетін мақсат да
ырма

Балл* бойынш
ның
№* ма
ыты
ны* ма
түрі* уақ
л
деңгейі са
, мин* а бал

Ақпаратты 6.2.1.1 Мәтіндік ақпаратты Қолдану
/ТЖ 12 6
шифрлеу кодтау және декодтау 3 1, 2, 3 ҚЖ

Ақпаратты
Ақпаратты екілік 6.2.1.2 Компьютерге Білу және
ұсыну к12
одтау арқылы арналған барлық ақпарат түсіну
3 4, 5, 6 ҚЖ 7 6
ұсыну екілік код түрінде
берілетінін түсіндіру

Растрлық және 6.2.2.3 Растрлық және Жоғары
векторлық векторлық графика деңгей 2 7, 8, ҚЖ/ТЖ 10 4
Компьютерлік
дағдылары 8
ейнелерді артықшылықтары мен
графика б
салыстыру кемшіліктерін бағалау Қ
олдану 2 9, 10 ҚЖ
/ТЖ 10 4

Барлығы 39
10 20 20
минут

Ескерту: * - өзгеріс енгізуге болатын бөлімдер
















14 ЖОБА

Мысал үлгілері және балл қою кестесі

«Информатика» пәні бойынша
2-тоқсандағы жиынтық бағалау тапсырмалары

1. Компьютер қай ақпаратты түсінетінін анықтаңыз. Жалауша () белгісін қойыңыз.








10111100
00010111
10011101



АҚПАРАТТЫҚ ЖҮЙЕЛЕР


[1]
2. Берілген суретте кодтау және кері кодтау (декодтау) үдерістері қай жерде жүретінін
анықтаңыз. Бос блоктарды толтырыңыз.















[2]
3. Кодталған ақпаратты қарастырыңыз. Кодтау әдісін анықтаңыз.

Кодталған ақпарат 01101101
11101011
10110101


Кодтау әдісі

[3]
4. Төменде ASCII кодтау жүйесі берілген. Кестені пайдаланып SCHOOL сөзін
ондық санау жүйесіне ________________________________________________
екілік санау жүйесіне ________________________________________________
___________________________________________________________________
түрлендіріңіз.
[2]


15 ЖОБА




















5. Ретсіз жазылған әріптердің орнын тауып, жасырылған сөзді анықтаңыз.
СДЕЕРБ ОКЬМЮРТЕП
Жауабы __________________________________________________________
ПЕЕТЕСУ ХТЕНСИАЫК
Жауабы __________________________________________________________
[2]
6. 6-сынып оқушысы өзінің аты-жөніндегі әрбір әріпті алфавиттегі сәйкес нөмірмен
алмастырды. Оқушының аты-жөнін анықтаңыз.


А Ә Б В Г Ғ Д Е Ё Ж З

01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11

И Й К Қ Л М Н Ң О Ө П

12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22

Р С Т У Ұ Ү Ф Х Һ Ц Ч

23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33

Ш Щ Ъ Ы І Ь Э Ю Я

34 35 36 37 38 39 40 41 42


Аты: 15 27 07 01 13 03 08 23 05 08 18
Жауабы: _____________________________________________________________
Тегі: 24 01 25 37 03 01 16 07 12 08 04
Жауабы: _____________________________________________________________
[2]

7. Растрлық графиканың векторлық графикаға қарағанда бір артықшылығы мен бір
кемшілігін анықтаңыз.
Артықшылығы: _________________________________________________________
Кемшілігі: _____________________________________________________________
[2]
8. Векторлық графиканың растрлық графикаға қарағанда бір артықшылығы мен бір
кемшілігін анықтаңыз.
Артықшылығы: _________________________________________________________


16 ЖОБА

Кемшілігі: ______________________________________________________________
[2]
9. Сурет компьютерлік графиканың қандай түрінде берілгенін анықтаңыз.














________________________________ ______________________________
[2]
10. Растрлық және векторлық графикамен жұмыс жасайтын редакторларға мысал
келтіріңіз.

Растрлық графика Векторлық графика

Графикалық
редактор

[2]





























17 ЖОБА

Балл қою кестесі


№ Жауап Балл Қосымша
ақпарат

1 1











2 Пернетақтадан жүйелік блокқа барған ақпарат – 2 Әрбір дұрыс
кодталады; жауап үшін 1
балл
Жүйелік блоктан мониторға барған ақпарат – кері
кодталады (декодталады).
01101101 3 Ә
3 Крбір дұрыс
одталға
ап үшін 1
н ақпарат 11101011 ж
а
10110101 у
лл
Кодтау Графикалық Сандық Символдық ба
әдісі

4 83 67 72 79 79 76 1

01010011 01000011 01001000 01001111 01001111 1
01001100

5 ДЕРБЕС КОМПЬЮТЕР 1
ЕСЕПТЕУ ТЕХНИКАСЫ 1

6 Аты: Құдайберген 1
Тегі: Сатыбалдиев 1

7 Артықшылығы: 1 Кез-келген бір
- өңдеуге(өзгертуге) ыңғайлы; артықшылық
- шынайы графика; үшін 1 балл.
Кез-келген бір
Кемшілігі: кемшілік үшін 1
- масштабтауда кескін сапасы төмендейді; 1 балл.
ілген жауап
-растрлық файлдың көлемі үлкен болады. Бер
нұсқаларынан
басқа дұрыс
жауаптар да
қабылданады.

8 Артықшылығы: 1 Кез-келген бір
- масштабтауда кескін сапасын сақтайды; артықшылық
- векторлық файлдың көлемі аз болады. үшін 1 балл.
ез-келген бір
Кемшілігі: К
емшілік үшін 1
- графикалық редакторға тәуелді; 1 к
лл.
- кейбір векторлық нысандар баспаға шықпайды. ба
Берілген жауап
нұсқаларынан
басқа дұрыс

18 ЖОБА

жауаптар да
қабылданады.

9 Растрлық 1
Векторлық 1

10 2 Растрлық
графикалық
Растрлық Векторлық
дакторға
графика графика ре
ысал келтіргені
Графикалық Paint Inkscape м
н– 1 балл.
редактор үші
Векторлық
графикалық
редакторға
мысал келтіргені
үшін – 1 балл.

Берілген жауап
нұсқаларынан
басқа дұрыс
жауаптар да
қабылданады.

Б20
арлығы


































19 ЖОБА

3-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН СПЕЦИФИКАЦИЯ
3-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға шолу

Ұзақтығы - 40 минут
Балл саны – 20 балл


Тапсырма түрлері:
КТБ – көп таңдауы бар тапсырмалар;
ҚЖ – Қысқа жауапты қажет ететін тапсырмалар;
ТЖ – Толық жауапты қажет ететін тапсырмалар.


Жиынтық бағалаудың құрылымы

Бұл нұсқада бірнеше жауаптан таңдауды қажет ететін, қысқа және толық жауапты
қажет ететін 10 тапсырма бар.
Бірнеше жауабы бар тапсырмада оқушы берілген жауаптар нұсқасынан тек біреуін
таңдайды.
Қысқа жауапты қажет ететін тапсырмаларда оқушы жауапты сандық мән түрінде, сөз
немесе қысқа сөйлем түрінде жазады.
Толық жауапты қажет ететін тапсырмаларда оқушы максималды балл жинау үшін
тапсырмадағы тізекті әрекеттерді орындай отырып, шешімін табады. Оқушының таңдау
және математикалық контекст тізбегіндегі математикалық тәсілдерді қолдана алу қабілеті
бағаланады. Тапсырмаларда бірнеше құрылымдық бөлімдер/сұрақтар болуы мүмкін.






























20 ЖОБА

3-тоқсандағы жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы


Ойлау
Тапсы
Орындау Бөлім
Тапсырм
Тапсыр
Бөлім Тақырыбы Тексерілетін мақсат дағдыларын
ма
ыты, Балл* бойынш
аны* р
а түрі* уақ
ың деңгейі а с
№* м
мин* а балл

Ойынның 6.3.2.2 Блок-схема түріндегі Білу және
идеясын алгоритмді ұсыну түсіну 3 1, 2, 3 ҚЖ/ТЖ 7 3
Компьютер
анықтау
лік
8
ойындарды
Ойынның 6.3.2.2 Блок-схема түріндегі Қолдану
жасау с
ценарийін алгоритмді ұсыну 3 4, 5, 6 ҚЖ/ТЖ 12 5
жасау

Сценарийді 6.3.1.1 Ойын ортасындағы Жоғары
жүзеге программалау сценарийін жасау деңгей 2 7, 8 ТЖ 10 6
Компьютер
асыру және жүзеге асыру дағдылары
лік ойынды
құру Ж12
асалған 6.3.3.1 Программа ортасында Жоғары
ж
обаны қателерді табу және жөндеу деңгей 2 9, 10 ТЖ 10 6
жақсарту дағдылары

Барлығы: 10 39 минут 20 20

Ескерту: * - өзгеріс енгізуге болатын бөлімдер















21 ЖОБА

Мысал үлгілері және балл қою кестесі

«Информатика» пәні бойынша
3-тоқсандағы жиынтық бағалау тапсырмалары

1. Берілген блоктың міндетін анықтаңыз.










_________________________________
[1]
2. Ойын бағдарламалау ортасында қолданылатын команданы қарастырыңыз.













Келтірілген командаға сәйкес келетін блок-схеманы анықтаңыз, жалауша () белгісін
қойыңыз.





















[1]




22 ЖОБА

3. О
йын бағдарламалау ортасында берілген команда мен оның блок-схемасы арасында
сәйкестік орнатыңыз.



















[1]
4. Оқушының ойын бағдарламалау ортасында құрған скрипт берілген. Скриптің
алгоритміне сәйкес блок-схеманы толықтырыңыз.































[1]
5. Төменде үшбұрыш салатын скриптің блок-схемасы берілген. Нәтижесінде
алтыбұрыш кескіні салынатындай блок-схемаға өзгеріс енгізіңіз.

23 ЖОБА

























[2]
6. «Бағдаршам» ойынын құрастырудың сөз түріндегі алгоритмі берілген. Алгоритмге
сәйкес блок-схеманы толықтырыңыз.


Сөз түрінде алгоритм Блок-схема

Бағдаршамға жеткенше алға
асы
қарай жүр Б
Оңға бұрыл
лға қарай жүр
Егер бағдаршамда жасыл түс А
жанса, онда жолдан өт,
оқ
әйтпесе жасыл түс жанғанша Ия
Ж
ғдаршамға
жеттің бе?
күт, содан кейін жолдан өт Ба



а бұрыл
Оңғ















24 ЖОБА

7. Ойын бағдарламалау ортасында 3 рет сынап көру арқылы жасырылған санды
анықтауға мүмкіндік беретін «Жасырылған санды тап!» ойынының интерфейсін
құрыңыз.


Интерфейс салуға арналған орын










[2]


8. «Жасырылған санды тап!» ойыны үшін берілген блок-схема бойынша скрипт
үзіндісін толықтырыңыз.


Блок-схема Скрипт


асы
Б

1
n=

случайное число от
а
1 до 10


вас 3 попытки.
Попробуйте отгадать
У

+ -
n>3
В
едите
число
в

О
вет
т

- +
О
вет

т
П
авильно n=n+1
р

еправильно!
Н


С
ңы
о

[4]




25 ЖОБА

9. Келесі шартты ескере отырып, программалық кодты түзетіңіз.
1. Айнымалының бастапқы мәні 0-ге тең;
2. Спрайт 10 қадам жүреді;
3. Спрайт тінтуір көрсеткішіне тигенде айнымалы мәні өзгереді.

















[3]


10. Ойын бағдарламалау ортасында құрылған скриптің нәтижесін қарастырыңыз.
Нәтижеге сәйкес скриптегі қателерді түзетіңіз.


Нәтижесі Скрипт
















[3]












26 ЖОБА

Балл қою кестесі

№ Жауап Балл Қосымша ақпарат

1 Логикалық(шартты) блок 1

2 1











3 1









4 1


















5 Шартты блокта келесі өзгеріс енгізу: «а<6» 2 Шартты блокқа
Іс-әрекет блогында келесі өзгеріс енгізу: «60 өзгерісті дұрыс
градусқа бұрылу» енгізгені үшін 1
балл
с-әрекет блогына
І
герісті дұрыс
өз
нгізгені үшін 1
е
балл

6 2 Шартты блокты
салғаны үшін 1 балл

Басы
27

Алға қарай жүр ЖОБА


Іс-әрекет блоктарын
салғаны үшін 1
балл






















7 Ойын тақырыбын және іске қосу түймесін 2 Әрбір дұрыс жауап
салады үшін 1 балл
Айнымалыны енгізу және хабарламаны шығару
блогын салады

8 4 Шартты циклдік
блокты дұрыс
пайдаланғаны үшін
1 балл



шартын жазғаны
үшін 1 балл




командасы үшін 1
лл
ба


к
андасы үшін 1
ом
балл







28 ЖОБА

9 3 Бастапқы мәнді
дұрыс көрсеткені
үшін 1 балл
Қадам санын дұрыс
көрсеткені үшін 1
балл
Тінтуір көрсеткішін
анықтағаны үшін 1
балл






10 3

анықтағаны үшін 1
балл



анықтағаны үшін 1
балл



анықтағаны үшін 1
балл






Б
арлығы: 20






















29 ЖОБА

4-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН СПЕЦИФИКАЦИЯ


4-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға шолу


Ұзақтығы - 40 минут
Балл саны – 20 балл


Тапсырма түрлері:
КТБ – көп таңдауы бар тапсырмалар;
ҚЖ – Қысқа жауапты қажет ететін тапсырмалар;
ТЖ – Толық жауапты қажет ететін тапсырмалар.



Жиынтық бағалаудың құрылымы

Бұл нұсқада бірнеше жауаптан таңдауды қажет ететін, қысқа және толық жауапты
қажет ететін 10 тапсырма бар.
Бірнеше жауабы бар тапсырмада оқушы берілген жауаптар нұсқасынан тек біреуін
таңдайды.
Қысқа жауапты қажет ететін тапсырмаларда оқушы жауапты сандық мән түрінде, сөз
немесе қысқа сөйлем түрінде жазады.
Толық жауапты қажет ететін тапсырмаларда оқушы максималды балл жинау үшін
тапсырмадағы тізекті әрекеттерді орындай отырып, шешімін табады. Оқушының таңдау
және математикалық контекст тізбегіндегі математикалық тәсілдерді қолдана алу қабілеті
бағаланады. Тапсырмаларда бірнеше құрылымдық бөлімдер/сұрақтар болуы мүмкін.



























30 ЖОБА

4-тоқсандағы жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы



Ойлау ТапсыТапсыТапсыОрындау Бөлім
Бөлім Тақырыбы Тексерілетін мақсат дағдыларырма рма рма уақыты, Балл* бойынша
ның деңгейі саны* №* түрі* мин* балл


Мәтіндік Гиперсілтемел6.2.2.1 Сілтемелерді
құжатпен ер ұйымдастыру Қолдану 1, 2, 3, ҚЖ
,
жұмыс (гиперсілтемелер, мазмұн, 5 4, 5 ТЖ
19 9
атау, түсіндірме)

6.4.2.2 Авторға сілтеме
Қолдану ҚЖ
еру арқылы ақпаратты
2 6, 7 , 10 7
б20
Ж
сүйемелдеу Т

Ойынға 6.4.2.1 Авторлық құқық,
арналған плагиат ұғымдарын Қолдану 8, 9, ҚЖ
,
құжатты түсіндіру 3 10 ТЖ
10 4
дайындау

Барлығы 10 39 м
инут 20 20

Ескерту: * - өзгеріс енгізуге болатын бөлімдер

















31 ЖОБА

Мысал үлгілері және балл қою кестесі

«Информатика» пәні бойынша
4-тоқсандағы жиынтық бағалау тапсырмалары

1. Құжатқа гиперсілтеме қою ретін толықтырыңыз.
1) Құжатқа сілтеме қойылатын мәтінді ерекшелеу.
2) _______________________________________________ командасын орындау.
3) Ашылған терезеде «Файлмен, веб-парақшамен байланыстыру» пунктін таңдау.
4) _______________________________________________ таңдау.
5) ОК батырмасын шерту.
[2]

2. Гиперсілтемені алып тастау ретін анықтаңыз.
1) ____________________________________________________________________
2) ____________________________________________________________________
[2]

3. Гиперсілтемеге көмекші сөз қою ретін анықтаңыз.

Көмекші сөз түймесін шерту

Қою – Гиперсілтеме командасын орындау

Көмекші сөз мәтінін енгізу

[2]

4. Оқушы құжатқа нұсқама (түсіндірме) қолданды. Нұсқамаға байланысты айтылған
дұрыс екі тұжырымды анықтаңыз, жалауша () белгісін қойыңыз.

5.

Нұсқаманы бізге қажетті орынға қою үшін, нұсқаманы қажет ететін

мәтіннің қасына курсорды қойып, Сілтемелер – Нұсқамалар командасын
орындау.

Курсорды нұсқамаға апарғанда нұсқама мәтіні көрінеді.


Қойылған нұсқама тізімі құжаттың ең соңғы бетінде пайда болады.


Бір бетте тек бір нұсқама ғана қоюға болады.



[2]

6. Атау қою командасын анықтаңыз.
_____________________________________________________________________
[1]

7. Мәтінде қолданылған әдебиет авторларына сілтеме қою ретін толықтырыңыз.
1) _________________________________________________ командасын таңдау.
2) Ашылған сұхбат терезеде _____________________________________________
таңдап, _______________________________________________________ енгізу.
[3]


33 ЖОБА

8. Командалар пиктограммасы мен оның қызметі арасында сәйкестік орнатыңыз.


Әдебиеттер тізімін көру,
ою
қ
Сілтеме қою


Жаңа дереккөз қою


Әдебиеттер тізімін
өзгерту, басқару


[4]


9. Оқушы үй жұмысына ойын бағдарламалау ортасында екі спрайтты қолданып, скрипт
құрды. Бірінші спрайт үшін скрипт командаларын Интернет желісінен алды, екіншісін
өзі құрастырды. Алайда мұғалімге толыққанды өзі жасаған ойын ретінде тапсырды.
Оқушының қандай теріс әрекет жасағанын анықтаңыз.
__________________________________________________________________
Оқушыға теріс әрекетін дұрыстауға кеңес беріңіз.
__________________________________________________________________
[2]


10. Авторлық құқық мүмкіндіктерін анықтаңыз.
__________________________________________________________________
[1]


11. Оқушы жобалық жұмысқа жасаған мәтіндік құжат соңына «© Arman-6A 2018»
белгісін қойды. Белгінің нені білдіретінін анықтаңыз.
__________________________________________________________________
[1]


Балл қою кестесі


№ Жауап Балл Қосымша
ақпарат

1 1) Құжатқа сілтеме қойылатын мәтінді 2 Әрбір дұрыс
ерекшелеу. жауап үшін 1
2) Қою-Гиперссылка командасын орындау. балл
3) Ашылған терезеде «файлмен, веб-
парақшамен байланыстыру» пунктін таңдау.

4) Қажетті құжатты таңдау.
5) ОК түймесін шерту.

2 1) Гиперсілтеме қойылған құжатта тышқанның 2 Әрбір дұрыс
оң түймесін шерту команда үшін 1
лл
2) Ашылған мәзірден Гиперсілтемені жою ба
командасын таңдау

3 К2 Бір команданың
өмекші сөз (Подсказка) түймесін шерту 2
етін
Қою – Гиперсілтеме (Вставка – 1 р
ықтағаны
Гиперссылка) командасын орындау ан
үшін 1 балл
Көмекші сөз мәтінін енгізу 3
Максимум 2
балл

4 Н2 Әрбір дұрыс
ұсқаманы бізге қажетті орынға қою

жауап үшін 1
үшін, нұсқаманы қажет ететін мәтіннің
лл
қасына курсорды қойып, Сілтемелер – ба
Нұсқамалар командасын орындау.

Курсорды нұсқамаға апарғанда
нұсқама мәтіні көрінеді.

Қойылған нұсқама тізімі құжаттың ең

соңғы бетінде пайда болады.

Бір бетте тек бір нұсқама ғана қоюға

болады.

5 Сілтемелер бетінде Атау қою (Вставить название) 1
түймесін шерту

6 1) С3 Әрбір дұрыс
ілтеме қою – Жаңа әдебиет көзін қосу
(Вставить ссылку – Добавить новый источник) жауап үшін 1
командасын орындау балл
2) Ашылған терезеде әдебиет көзінің түрін
таңдап, қажетті ақпараттарды (авторы,

атауы, бет саны, шыққан жылы және т.с.с.)
енгізу.

7 4 Әрбір дұрыс
сәйкестік үшін 1
балл








8 Плагиат 2 Әрбір дұрыс
жауап үшін 1

35 ЖОБА

Интернет желісінен алған мәліметке сілтеме балл
көрсету

9 - туынды авторы өзге біреулер қолданған кезде 1 Берілген жауап
қаржылық табыс алады; нұсқаларынан
- ғылым, әдебиет және өнер туындыларын басқа дұрыс
қорғайды. жауаптар да
қабылданады

10 © - авторлық құқықты растайтын белгі 1


Барлығы 20
 
Верх