ТЖБ Математика 6 сынып Жиынтық бағалау

TEGINSOR.RU

Moderator
Команда форума
Модератор
Сообщения
2,710
Оценка реакций
27,653
«Математика»
пәнінен тоқсандық жиынтық бағалаудың
спецификациясы
6-сынып



Мазмұны

1. Тоқсандық жиынтық бағалаудың мақсаты .................................................................................. 4

2. Тоқсандық жиынтық бағалаудың мазмұнын анықтайтын құжаттар ........................................ 4

3. «Математика» пәні бойынша күтілетін нәтижелер ................................................................... 4

4. Математика пәні бойынша ойлау дағдыларының деңгейі ......................................................... 5

5. Ойлау дағдыларының деңгейіне байланысты тексерілетін мақсаттарды тоқсандар бойынша

бөлу ...................................................................................................................................................... 6

6. Жиынтық бағалауды өткізу ережесі ............................................................................................. 6

7. Модерация және балл қою ........................................................................................................... 7

1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ............................. 8

2-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ........................... 12

3-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ........................... 16

4-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ........................... 21




1. Тоқсандық жиынтық бағалаудың мақсаты

Тоқсандық жиынтық бағалау оқу бағдарламасы мен оқу жоспарының мазмұнына
сәйкес, білім алушылардың тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларды
анықтауға бағытталған.
Тоқсандық жиынтық бағалау оқу жоспарындағы тоқсан ішінде меңгеруге тиісті оқу
мақсаттарына жету деңгейін тексереді.


2. Тоқсандық жиынтық бағалаудың мазмұнын анықтайтын құжаттар

Негізгі орта білім беру деңгейінің 5-6-сыныптарына арналған «Математика»
пәнінен жаңартылған мазмұндағы үлгілік оқу бағдарламасы


3. «Математика» пәні бойынша күтілетін нәтижелер
Білу:
- қарапайым математиканың, статистиканың негізгі ұғымдарын білу;
- алгебралық теңдеулер шешу тәсілдерін білу;
- сандар жіктемесін білу;
- нақты сандармен есептеу амалдарын білу.


Түсіну:
- түрлі қолданбалы есептерді шешуде математикалық модельдерді пайдаланудың
маңыздылығын түсіну;
- математиканың академиялық тілін түсіну.


Қолдану:
- практикалық есептерді шешуде математикалық білімін қолдану;
- математикалық есептерді шешу алгоритмдерін қолдану;
- нақты сандарды есептеу амалдарын қолдану;
- түрлі қолданбалы есептерді шешуде математикалық модельдерді қолдану.


Талдау:
- заңдылықтарды талдау және олардың негізінде математикалық модельдер
құрастыру;
- математикалық модельдер құрастыру үшін мәтіндік есептердің шарттарын талдау;
- теңдеулерді, теңсіздіктерді және олардың жүйелерін шешуді талдау.


Жинақтау:
- математикалық есептерді шешудің алгоритмдерін жинақтау.


Бағалау:
- есептің түпмәтініне қатысты есептеулер нәтижесін бағалау.


4. Математика пәні бойынша ойлау дағдыларының деңгейі


Ойлау Сипаттама Тапсырмалар
дағдыларының түрлері
деңгейі

Білу және БДеңгейді тексеру
ілу:
түсіну - пропорцияның негізгі қасиетін; үшін Көп таңдауы бар
- шеңбер ұзындығының және дөңгелек тапсырмалар (КТБ)
ауданының формуласын; және/немесе Қысқа
- жақшаларды ашу ережелерін; жауапты (ҚЖ) қажет
- бір айнымалысы бар сызықтық теңдеудің, ететін тапсырмаларды
мәндес теңдеулердің анықтамаларын; пайдалану
- параллель, қиылысатын, перпендикуляр ұсынылады
түзулердің анықтамаларын;
- симметриялық және центрлік-симметриялы
фигураларды;
- вектор анықтамасын;
- бірнеше сандардың арифметикалық ортасы,
санды деректердің құлашы, медианасы,
модасының анықтамаларын;
- екі айнымалысы бар теңдеудің анықтамасын
және қасиеттерін;
- шамалар арасындағы тәуелділіктердің берілу
тәсілдерін;
- екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер
жүйесін;
- коэффициент, ұқсас мүшелер ұғымдарының
анықтамаларын білу.


Түсіну:
- (
реттелген сандар жұбы тікбұрышты
)
у


координаталар жүйесінде нүктені беретінін
және әрбір нүктеге нүктенің координаталары
деп аталатын бір ғана реттелген сандар
жұбының сәйкес болатынын;
- екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер
жүйесінің шешімі реттелген сандар жұбы
болатынын;
- бүтін сан мен рационал сан ұғымдарын;
| өрн
−??егінің геометриялық мағынасын;
- |??
- координаталық жазықтық ұғымын түсіну.

Қолдану - статистикалық санды сипаттамаларды Деңгейді тексеру
есептеу; үшін (ҚЖ) - Қысқа
жауапты қажет ететін
- baх түріндегі теңдеулерді шешу,

апсырмалар және\
мұндағы a және b – рационал сандар; т
емесе толық
- рационал сандарды қолданып мәтінді н

ауапты (ТЖ) қажет
есептерді шығару; ж
етін тапсырмалар
- рационал сандарды салыстыру; ет
ұсынылады
- бүтін сандарды координаталық түзу көмегімен
қосу және азайтуды орындау;
- рационал санды шектеусіз периодты ондық
бөлшек түрінде көрсету;

5 ЖОБА

- алгебралық өрнектегі айнымалының мүмкін
мәндерін табу;
- алгебралық өрнектерді тепе-тең түрлендіруді
орындау;
- алгебралық түрлендірулердің көмегімен
теңсіздіктерді
????>??, ????≥??, ????<??, ????≤??
түріндегі теңсіздіктерге келтіру;
- кесінділердің, сәулелер немесе түзулердің бір-
бірімен, координаталық осьтермен қиылысу
нүктелерінің координаталарын графиктік
тәсілмен табу;
- тік бұрышты координаталар жүйесінде
координаталар басы және координаталық
осьтерге қатысты симметриялы нүктелер мен
фигураларды салу;
- шамалар арасындағы тәуелділікке есептер
шығару;
- теңдеулер жүйелесін алмастыру тәсілі және
қосу тәсілі арқылы шешу.

Жоғары деңгей Өрнек құру үшін есеп шартын талдау. Деңгейді тексеру
дағдылары Заңдылықтарды анықтау және жасау. үшін (ҚЖ) - Қысқа
Есеп шартына байланысты құрылған жауапты қажет ететін
математикалық модельдерді; тура шамалардың тапсырмалар
арасындағы нақты тәуелділіктердің графиктерін және\немесе
Ж) - Толық
интерпретациялау. (Т
жауапты қажет ететін
Шамалардың арасындағы тәуелділікке
тапсырмалар
сызықтық теңдеулер жүйелерін құру арқылы
сынылады
мәтіндік есептерді шығару. ұ
Шынайы процестердің графиктерін қолданып,
шамалардың арасындағы тәуелділікті зерттеу.


5. Ойлау дағдыларының деңгейіне байланысты тексерілетін мақсаттарды тоқсандар
бойынша бөлу


оғары деңгей
Тоқсан Білу және түсіну Қолдану Ж
дағдылары

I 40% 60% 0%

II 25% 63% 12%

III 50% 40% 10%

IV 30% 50% 20%

Барлығы 36% 53% 11%



6. Жиынтық бағалауды өткізу ережесі

Тоқсан бойынша жиынтық бағалау кезінде кабинетіңіздегі көмек ретінде қолдануға
мүмкін болатын кез-келген көрнекі құралдарды (диаграммалар, кестелер, постерлер,
плакаттар немесе карталарды) жауып қойған дұрыс.
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау басталмас бұрын алғашқы бетінде жазылған
нұсқау оқылып, білім алушыларға жұмыстың орындалу ұзақтығы хабарланады. Білім
алушыларға жұмыс барысында бір-бірімен сөйлесулеріне болмайтындығы ескертіледі.
Нұсқаулықпен таныстырып болғаннан кейін білім алушыларға тоқсан бойынша жиынтық
бағалау басталғанға дейін түсінбеген сұрақтарын қоюға болатындығы туралы айтылады.

6 ЖОБА

Білім алушылардың жұмысты өздігінен орындап жатқандығына, жұмысты орындау
барысында көмек беретін қосымша ресурстарды, мысалы: сөздіктер немесе калькуляторлар
(спецификацияда рұқсат берілген жағдайлардан басқа уақытта) пайдалануларына
мүмкіндіктерінің жоқ екендігіне көз жеткізіледі. Олардың жұмыс уақытында бір-біріне
көмектесулеріне, көшіріп алуларына және сөйлесулеріне болмайтындығы ескертіледі.
Білім алушыларға дұрыс емес жауапты өшіргішпен өшірудің орнына, қарындашпен
сызып қою ұсынылады.
Жұмыс барысында нұсқаулыққа немесе жұмыстың ұзақтығына қатысты білім
алушылар тарапынан қойылған сұрақтарға жауап беруге болады. Жекелеген білім
алушыларға көмек беруге негізделген кез-келген ақпаратты оқуға, айтуға, өзгертіп айтуға
немесе көрсетуге тыйым салынады.
Тоқсандық жиынтық бағалаудың аяқталуына 5 минут уақыт қалғандығын үнемі
хабарлап отыру қажет.
Тоқсандық жиынтық бағалау аяқталғаннан кейін білім алушылардан жұмыстарын
тоқтатып, қалам/қарындаштарын партаның үстіне қоюларын өтіну керек.



7. Модерация және балл қою
Барлық мұғалімдер балл қою кестесінің бірдей нұсқасын қолданады. Модерация
үдерісінде бірыңғай балл қою кестесінен ауытқушылықты болдырмау үшін жұмыс үлгілерін
балл қою кестесіне сәйкес тексеру қажет.

































7 ЖОБА

1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ
1-тоқсанның жиынтық бағалауына шолу

Ұзақтығы – 40 минут
Балл саны - 20


Тапсырмалар түрлері
КТБ – көп таңдауы бар тапсырмалар;
ҚЖ – қысқа жауапты қажет ететін тапсырмалар;
ТЖ – толық жауапты қажет ететін тапсырмалар.



Жиынтық бағалаудың құрылымы

Берілген нұсқа көп таңдауы бар тапсырмаларды, қысқа және толық жауапты
сұрақтарды қамтитын 8 тапсырмадан тұрады.
Көп таңдауы бар тапсырмаларға білім алушылар ұсынылған жауап нұсқаларынан
дұрыс жауабын таңдау арқылы жауап береді.
Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарға білім алушылар есептелген мәні, сөздер
немесе қысқа сөйлемдер түрінде жауап береді.
Толық жауапты қажет ететін сұрақтарда білім алушыдан максималды балл жинау
үшін тапсырманың шешімін табудың әр қадамын анық көрсетуі талап етіледі. білім
алушының математикалық тәсілдерді таңдай алу және қолдана алу қабілеті бағаланады.
Тапсырма бірнеше құрылымдық бөліктерден/сұрақтардан тұруы мүмкін.






























8 1-тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы



Ойлау
Бөлім Тексерілетін мақсат дағдыларының
деңгейі
Тапсырма саны* №тапсырма* Тапсырма түрі* Орындау уақыты, мин* Балл* Бөлімбойыншабалл

6.1.2.5 пропорцияның негізгі қасиетін білу және
олдану 1 1 ҚЖ 2 1
қолдану Қ

6.5.1.2 пайызға берілген есептерді пропорция арқылы
олдану 1 6 ТЖ 12 6
шешу Қ
6.1А Қатынастар
және 6.1.1.5 масштаб ұғымын меңгеру Білу және түсіну 1 2 ҚЖ 2 1 11
пропорциялар 6.3.3.3 ше
ңбер ұзындығының формуласын білу және
олдану
қолдану Қ
1 7 ҚЖ 6 3
6.3.3.4 дөңгелек ауданының формуласын білу және
олдану
қолдану Қ

6.1.1.4 координаталық түзудің анықтамасын білу
лу және түсіну 1 4 ҚЖ 4 2
және координаталық түзуді салу Бі

6.1.1.6 бүтін сан ұғымын меңгеру Білу және түсіну 1 3 ҚЖ 2 1
6.1В Рационал
| өрн
6.2.1.11 |??−??егінің геометриялық мағынасын
лу және түсіну
сандар және
түсіну Бі9
оларға амалдар
1 5 ҚЖ 4 2
оординаталық түзуде нүктелердің
қолдану 6.3.3.1 к
олдану
арақашықтығын табу Қ

6.1.2.13 таңбалары бірдей, таңбалары әртүрлі
олдану 1 8 ТЖ 8 4
рационал сандарды қосуды орындау Қ

БАРЛЫҒЫ: 8 40 20 20

Еcкерту: *-өзгеріс енгізуге болатын бөлімдер









9 ЖОБА

Тапсырмалар үлгілері және балл қою кестеcі

«Математика» пәнінен 1-тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары


1. 5::60yx=
пропорциясы берілген болса мәнін табыңыз.
yx⋅

[1]

2. Екі қаланың арасындағы арақашықтығы 300 км, ал картада – 5 см. Картаның масштабын
табыңыз.
[1]

3. –7,3 саны мен –2,1 санының арасында жатқан барлық бүтін сандарды жазыңыз.
[1]

4. Суреттердің қайсысы координаталық түзуге жатпайды
:














[2]

5. А және В нүктелерінің координаттарын жазыңыз. АВ кесіндісінің ұзындығын табыңыз.




[2]

6. Бір елді мекенде 120000 адам тұрады. Олардың 70% мектепті бітіріп кеткен. Ал
қалғанының 25% әлі мектепке бармаған. Қанша адам мектепте оқиды?
[6]


).
7. Шеңбердің диаметрі 12 (
3≈π
a) Шеңбердің ұзындығын табыңыз.
b) Дөңгелектің ауданын табыңыз.
[3]

8. Өрнектің мәнін табыңыз:




2,05-4,9)-(4,8-11-
+

58


[4]


10 ЖОБА

Балл қою кестесі


№ Жауап Балл Қосымша ақпарат

⋅=xy 1
1 300560=

2 1:6000000 1

3 –7; –6; –5; –4; –3 1 Реті маңызды емес

Барлық үш жауап үшін
4 1, 3, 5 2 2 балл қойылады, екі
жауап үшін – 1 балл

–2), В(7) 1
5 А(
|–2–7|=9, АВ=9 1

Мектепті бітіргендердің санын табады Балама шешім
абылданады
70120000⋅
1 қ

100

84000 шықты 1

Мектепті бітірмегендердің санын табады

6 120000–84000=36000 1
Пропорция құрады
36000 – 100% 1
x – 25%

Пропорциядан x=9000 табады 1

Мектепте оқитын адам санын табады
36000–9000=27000 1

С=36 1

7 R=6 1

S=108 1

311
1
+
4058-=

1
-0,14,9-4,8=

8 175,071,0311-н
1
+
есе=+=
404058ем

немесе875,105,2175,07105,27−=−−=−
8401


Жалпы балл: 20

















11 ЖОБА

2-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ
2-тоқсанның жиынтық бағалауына шолу


Ұзақтығы – 40 минут
Балл саны - 20


Тапсырмалар түрлері
КТБ – көп таңдауы бар тапсырмалар;
ҚЖ – қысқа жауапты қажет ететін тапсырмалар;
ТЖ – толық жауапты қажет ететін тапсырмалар.


Жиынтық бағалаудың құрылымы

Берілген нұсқа көп таңдауы бар тапсырмаларды, қысқа және толық жауапты
сұрақтарды қамтитын 6 тапсырмадан тұрады.
Көп таңдауы бар тапсырмаларға білім алушылар ұсынылған жауап нұсқаларынан
дұрыс жауабын таңдау арқылы жауап береді.
Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарға білім алушылар есептелген мәні, сөздер
немесе қысқа сөйлемдер түрінде жауап береді.
Толық жауапты қажет ететін сұрақтарда білім алушыдан максималды балл жинау
үшін тапсырманың шешімін табудың әр қадамын анық көрсетуі талап етіледі. Білім
алушының математикалық тәсілдерді таңдай алу және қолдана алу қабілеті бағаланады.
Тапсырма бірнеше құрылымдық бөліктерден/сұрақтардан тұруы мүмкін.






























12 ЖОБА

2-тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы



Ойлау
Бөлім Тексерілетін мақсат дағдыларының
деңгейі
Тапсырма саны* №тапсырма* Тапсырма түрі* Орындау уақыты, мин* Балл* Бөлімбойыншабалл

6.1.2.18 шектеулі ондық бөлшектер түрінде
лу және түсіну 1 1 КТБ 2 1
жазуға болатын жай бөлшектерді танып білу Бі
6.2А Рационал
сандарға амалдар 6.1.2.17 рационал сандарды қосу мен 6
олдану
қолдану көбейтудің қасиеттерін қолдану Қ
1 6 ТЖ 10 5

6.1.2.16 рационал сандарды бөлуді орындау Қолдану

6.2.1.10 теңдіктерден бір айнымалыны екінші
олдану 1 2 ҚЖ 4 2
айнымалы арқылы өрнектеу Қ

6.2.1.7 алгебралық өрнектерде ұқсас
олдану
мүшелерді біріктіруді орындау Қ
1 3 ҚЖ 6 3

6.2В Алгебрлық 6.2.1.5 жақшаны ашу ережелерін білу Білу және түсіну
өрнектер 6.5.2.4 м14
әтінді есептер шығаруда айнымалысы Жоғары деңгей
12 6
бар өрнектер мен формулалар құрастыру дағдылары 1 5 ТЖ

6.2.1.2 айнымалылардың берілген рационал
мәндері үшін алгебралық өрнектердің Қолдану 1 4 ТЖ 6 3
мәндерін есептеу

БАРЛЫҒЫ: 6 40 20 20

Еcкерту: *-өзгеріс енгізуге болатын бөлімдер











13 ЖОБА

Тапсырмалар үлгілері және балл қою кестесі

«Математика» пәнінен 2-тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары

1. Берілген бөлшектердің қайсысын шектеулі ондық бөлшек түрінде жазуға болады?

A) 1
6

B) 7
13

C) 2
25

D) 5
18
[1]


+ba
2. 343=
егінде b айнымалысын а айнымалысы арқылы өрнектеңіз.
2 өрн
[2]

3. Жақшаларды ашып, ұқсас қосылғыштарды біріктіріңіз:



()()()
dccddc4,11,22,137,11,3+−++−−−

[3]


4. а) Өрнекті ықшамдаңыз: (
)
)(
−ba
921831+
32−

b) 15=, 1= болғандағы, өрнектің мәнін есептеңіз.
3a6b
[3]
5. ABCD төртбұрышының АВ қабырғасы х см-ге тең.
1) Төртбұрыштың қалған қабырғаларын өрнектеңіз, егер:
a) ВС қабырғасы АВ қабырғасынан 1 см-ге ұзын болса;
b) СD қабырғасы АВ қабырғасынан 1,25 есе қысқа болса;
c) AD қабырғасы СD қабырғасынан 3 см-ге ұзын болса.
[3]

2) ABCD төртбұрышының периметрі 11,2 см-ге тең екені белгілі болса, 1 пункттегі
мәліметтерді пайдаланып, теңдеу құрастырыңыз.
[1]
3) 2 пунктте шыққан теңдеуді шығарыңыз. АВ қабырғасының ұзындығын табыңыз.
[2]
6. Өрнектің мәнін табыңыз:

⋅−−⋅
9,075,2)1,1(75,2

1


−⋅

334,0:5,1



[5]






14 ЖОБА

Балл қою кестесі

№ Жауап Балл Қосымша ақпарат

1 C 1

643=+ba 1

2 36a−
1
4b=
Жақшалар дұрыс ашылған

1
dccddc4,11,22,137,11,3+
−−−
+


c н
р айнымалы (емесе ) үшін ұқсас
d
3 Бі
қосылғыштар келтірілген 1


()
dс1,04,6+−

жауабы жазылған 1
dc1,04,6+


Жақшалар дұрыс ашылған 1
3243−−−ba
32

Ұқсас қосылғыштар келтірілген

4 723−
ba 1
32−

Айнымалылардың мәндерін қояды
8
уабына балл
81 ж

712153−⋅−⋅
6332=9 қ
ойылады

1
1+х

х

5(1) 25,1 1

х
3+
25,1 1

хх
+++++хх
1
5(2) 2,11325,125,11=

1 2,1146,3=
2,76,3=х+х

5(3) AB=2 см 1

естірімділік
ү
−⋅
−⋅=⋅−
)9,01,1(75,29,075,2)1,1(75,2−
1 л
заңын қолданады

1
5,5)2(75,2−=−⋅

15
1
75,34,0:5,1немесе=
6 4




Өзінің есептеулерін
1
)
5,1225131575,3н
есенемесе−
=






234ем
(дұрыс қолданады





1125


()
=
−−44,05,12:5,5н
есенемесе
1



252ем




Жалпы балл: 20









15 ЖОБА

3-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ
3-тоқсанның жиынтық бағалауына шолу


Ұзақтығы – 40 минут
Балл саны - 20


Тапсырмалар түрлері
КТБ – көп таңдауы бар тапсырмалар;
ҚЖ – қысқа жауапты қажет ететін тапсырмалар;
ТЖ – толық жауапты қажет ететін тапсырмалар.



Жиынтық бағалаудың құрылымы

Берілген нұсқа көп таңдауы бар тапсырмаларды, қысқа және толық жауапты
сұрақтарды қамтитын 8 тапсырмадан тұрады.
Көп таңдауы бар тапсырмаларға білім алушылар ұсынылған жауап нұсқаларынан
дұрыс жауабын таңдау арқылы жауап береді.
Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарға білім алушылар есептелген мәні, сөздер
немесе қысқа сөйлемдер түрінде жауап береді.
Толық жауапты қажет ететін сұрақтарда білім алушыдан максималды балл жинау
үшін тапсырманың шешімін табудың әр қадамын анық көрсетуі талап етіледі. білім
алушының математикалық тәсілдерді таңдай алу және қолдана алу қабілеті бағаланады.
Тапсырма бірнеше құрылымдық бөліктерден/сұрақтардан тұруы мүмкін.





























16 ЖОБА

3-тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы



Ойлау
Бөлім Тексерілетін мақсат дағдыларыны
ң деңгейі
Тапсырма саны* № тапсырма* Тапсырма Орындау уақыты, мин* Балл* Бөлім бойыншабалл түрі*


6.2.2.2 бір айнымалысы бар сызықтық теңдеудің, мәндес Білу және
ТБ 2 1
теңдеулердің анықтамаларын білу түсіну 1 1 К

6.2.2.4 baх түріндегі теңдеулерді шешу, мұндағы a

6.3А Бір айнымалысы
олдану 1 6 ТЖ 8 4
бар сызықтық теңдеу ж9
әне b – рационал сандар Қ

6.5.1.6 мәтінді есептерді сызықтық теңдеулерді құру Жоғары деңгей
8 4
арқылы шығару дағдылары 1 5 ТЖ

6.3В Бір айнымалысы 6.2.2.11 алгебралық түрлендірулердің көмегімен
бар сызықтық теңсіздіктерді ????>??,????≥??, ????<??,????≤?? түріндегі Қолдану 1 7 ТЖ 6 3 3
теңсіздіктер теңсіздіктерге келтіру

6.3.1.5 осьтік және центрлік симметрия ұғымдарын Білу және
ТБ 2 1
меңгеру түсіну 1 2 К

6.3.1.2 тік бұрышты координаталар жүйесін салу Білу және
түсіну

6.3С Координаталық 6.3.1.4 к
оординаталар жүйесінде нүктені оның
жазықтық к5
инаталары бойынша салу және координаталық Қолдану
оорд1 8 ТЖ 8 4
жазықтықта берілген нүктенің координаталарын табу

6.3.2.3 кесінділердің, сәулелер немесе түзулердің бір-
бірімен, координаталық осьтермен қиылысу нүктелерінің Қолдану
координаталарын графиктік тәсілмен табу

6.3.2.4 кескіні бойынша фигураны ажырату, жазық және Білу және
2 1
кеңістік фигураларын кескіндеу түсіну 1 3 ТЖ
6.3D Кеңістіктегі
фигуралар 6.3.4.1 в3
ектор анықтамасын білу және оны кескіндеу Білу және
ТБ 4 2
түсіну 1 4 К

ИТОГО: 8 40 20 20

Еcкерту: *-өзгеріс енгізуге болатын бөлімдер


17 ЖОБА

Тапсырмалар үлгілері және балл қою кестеcі


«Математика» пәнінен 3-тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары

1. Берілген теңдеулердің қайсысы мәндес:

А. (х–6)(х+6)=0 Ә. 2(x+6)=18 Б. 2х=6 В. х–6=9

A) А және Б
B) А және В
C) Ә және В
D) Ә және Б
[1]

2. Берілгендердің ішінен симметрия осі жоқ
фигураларды таңдаңыз:






A) B) C) D) E) F)


[1]

3. Фигуралардың аттарын жазыңыз:












А) Б) В)

[1]

4. Анықтаманы толықтырыңыз:
Бастапқы нүктесі мен соңғы нүктесі көрсетілген бағытталған кесінді _________________ деп
аталады.


ескіндеңіз.
CD к
[2]

5. Катер өзен ағысымен 3 сағат жүрген жолды ағысқа қарсы 4,5 сағат жүрді. Катердің
меншікті жылдамдығы 25 км/сағ болса, онда өзен ағысының жылдамдығы қандай?
[4]




18 ЖОБА


6. Теңдеуді шешіңіз:


5,4715,05−=−+⋅х

[4]


7. Теңсіздікті
түріне алып келіңіз, мұндағы және бүтін сандар:
bkx>kb


2225+−xxx

>+
6433−
[3]

8. Координаттық жазықтықта А (6;6), В (-2;2), С (4;1) және D (-2;4) нүктелерін белгілеңіз.
AB және CD түзулерін жүргізіңіз.

1) AB және CD түзулерінің қиылысу нүктесінің координаттарын табыңыз.
[2]

2) АВ түзуінің абсцисса осімен қиылысу нүктесінің координаттарын табыңыз.
[1]

3) CD түзуінің ординат осімен қиылысу нүктесінің координаттарын табыңыз.
[1]
































19 ЖОБА

Балл қою кестесі

№ Жауап Балл Қосымша ақпарат

1 D 1

2 B, C, F 1

уб (текше, параллелепипед), 1
3 К
цилиндр, пирамида

ектор 1
4 в
Вектор дұрыс кескінделген 1

емесе ( 1
()
)
x−255,4
x+
253 н

Теңдеу құрастырылды: 1

)
)(
=+255,4253
xx−
5 (
зінің теңдеуі дұрыс
үріне келтірілді 1 Ө
5,375,7=
x т
түрлендірілді

x 1
5=

|0,5x+1|=0,5 теңдеуі шықты 1 Түрлендірулер орындалды

0,5x+1=0,5 немесе 0,5x+1=–0,5 1
ешеді
6 ш

х=–1 1

х=–3 1

36+4(5x–2)>6x–2(x+2) 1 Ортақ бөлімге келтіреді

7 36+20x–8>6x–2x–4 1

16x>–32 немесе x>–2 1

Координаттық жазықтықта нүктелерді 1
дұрыс белгілейді және AB мен CD
үзулерін жүргізеді
8 т
Түзулердің қиылысу нүктесі (0;3) 1

(–5;0) 1

(0;3) 1

Жалпы балл: 20
























20 ЖОБА

4-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ
4-тоқсанның жиынтық бағалауына шолу


Ұзақтығы – 40 минут
Балл саны - 20


Тапсырмалар түрлері:
КТБ - Көп таңдауды қажет ететін тапсырмалар;
ҚЖ - Қысқа жауапты қажет ететін тапсырмалар;
ТЖ - Толық жауапты қажет ететін тапсырмалар.



Жиынтық бағалаудың құрылымы

Берілген нұсқа көп жауапты таңдауы бар сұрақтарды, қысқа және толық жауапты
сұрақтарды қамтитын 7 тапсырмадан тұрады.
Көп жауапты таңдауы бар сұрақтарға білім алушылар ұсынылған жауап нұсқаларынан
дұрыс жауабын таңдау арқылы жауап береді.
Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарға білім алушылар есептелген мәні, сөздер
немесе қысқа сөйлемдер түрінде жауап береді.
Толық жауапты қажет ететін сұрақтарда білім алушыдан максималды балл жинау
үшін тапсырманың шешімін табудың әр қадамын анық көрсетуі талап етіледі. білім
алушының математикалық тәсілдерді таңдай алу және қолдана алу қабілеті бағаланады.
Тапсырма бірнеше құрылымдық бөліктерден/сұрақтардан тұруы мүмкін.




























21 ЖОБА

4-тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы


Ойлау

*
Бөлім Тексерілетін мақсат дағдыларының
деңгейі №
тапсырма
Тапсырма саны* Тапсырма т Ор уақы ми Б Бб үрі*ойынша баллындаун*алл*өлім ты,

6.4.3.1 бірнеше сандардың арифметикалық ортасы,
санды деректердің құлашы, медианасы, модасының Білу және түсіну 1 1 КТБ 2 1
6.4А Статистика.
ықтамаларын білу 6
Комбинаторика ан
6.4.3.2 статистикалық санды сипаттамаларды
олдану 1 4 ҚЖ 8 5
есептеу Қ

6.5.2.7 сипаттамасы бойынша тәуелділіктің
лу және түсіну 1 2 КТБ 4 1
формуласын жазу Бі

6.5.2.8 формуламен немесе графикпен берілген
олдану
тәуелділіктердің кестесін құру Қ
1 7 ТЖ 6 3
6.4В Шамалар 6.5.2.9 формуламен және кестемен берілген
олдану
арасындағы тәуелділіктердің графиктерін салу Қ9
тәуелділіктер 6.2.1.12 т
ура пропорционалдықтың формуласын
олдану 1 3 ҚЖ 2 1
білу және графигін салу Қ

6.5.2.10 шынайы процестердің графиктерін
Жоғары деңгей
қолданып, шамалар арасындағы тәуелділіктерді 1 5 ҚЖ 8 4
ғдылары
табу және зерттеу да

6.5.1.7 мәтінді есептерді сызықтық теңдеулер Жоғары деңгей
үйелерін құру арқылы шешу дағдылары
6.4С Екі ж
6.2.2.19 теңдеулер жүйелесін алмастыру тәсілі
айнымалысы бар
олдану
және қосу тәсілі арқылы шешу Қ1 6 ТЖ 10 5 5
сызықтық
теңдеулер және
6.2.2.18 екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер
олардың жүйелері ж
үйесінің шешімі реттелген сандар жұбы Білу және түсіну
болатынын түсіну

БАРЛЫҒЫ: 7 40 20 20

Еcкерту: *-өзгеріс енгізуге болатын бөлімдер





22 ЖОБА

Тапсырмалар үлгілері және балл қою кестесі

«Математика» пәнінен 4-тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары

1. Берілгендер қатары 21 натурал саннан тұрады. Осы қатардың қай сипаттамасы бөлшек сан
бола алады?
A) Мода
B) Медиана
C) Ауқымы
D) Арифметикалық орта
[1]

3
2. Тікбұрышты параллелепипедтің көлемі V см
, табанының қабырғалары 4 см және 5 см, ал
биіктігі – h см. V көлемінің h биіктігінен тәуелділігінің формуласын көрсетіңіз.
A) V=9h
B) V=18h
C) V=20h
D) V=40h
[1]


3. Координаттық жазықтықта
графигін салыңыз.
xy5,0−=
















[1]

4. «Пицца» кафесінде 2 апта бойы үйге жеткізілген тапсырыстардың саны тіркеліп отырды.
Берілгендердің қатары мынадай болды:

32, 35, 39, 37, 42, 45, 47, 33, 34, 37, 37, 43, 44, 41.

Осы қатардың өзгеріс ауқымын, арифметикалық ортасын, модасын және медианасын
табыңыз.
[5]



5. Туристтің жүру графигі суретте көрсетілген.



График бойынша сұрақтарға жауап беріңіз:

a) Үйден шыққан соң 3 сағаттан кейін турист үйден қандай қашықтықта болды?
b) Қанша уақыт турист тоқтап тұрды?
c) Үйге 8 км қалғанға дейін туристтің жүрген уақытын табыңыз.
d) Бірінші екі сағатта турист қандай жылдамдықпен жүрді?
[4]

6. Есепті теңдеулер жүйесін арқылы шығарыңыз:
3 кг алма және 2 кг алмұрт үшін 1450 тенге төленді. Егер 2 кг алма 4 кг алмұрттан 900
тенгеге арзан болса, онда 1 кг алманың бағасы мен 1 кг алмұрттың бағасын табыңыз.
[5]


7. Бірінші айнымалының мәні екі еселенген екінші айнымалының мәні мен 3 санының
айырмасына тең.
a) Берілген тұжырымды символдардың көмегімен жазыңыз.
[1]

b) Осы тәуелділікке кесте құрып, оның графигін салыңыз.
[2]

Балл қою кестесі


№ Жауап Балл Қосымша ақпарат

1 D 1

2 C 1

3 График дұрыс салынған 1

Өзгеріс ауқымы 15 1

Арифметикалық ортаны есептеу тәсілін Өзінің қосындысын 14-ке
олданады 1 бөледі
4 қ
Арифметикалық ортасы 39 1

Модасы 37 1

Медианасы 38 1

11 км 1

сағат 1
5 4
8 сағат 1

3,5 км/сағ 1

Бірінші теңдеу дұрыс құрастырылған
3х+2у=1450 1

Екінші теңдеу дұрыс құрастырылған
+900=4у 1
6 2х
осу тәсілі немесе
Теңдеулер жүйесін шешуге тырысты 1 Қ
алмастыру тәсілі таңдалды

х=250 тапты 1

у=350 шықты 1

ез келген айнымалылар
у=2х–3 жазылған 1 К
абылданады
7 қ
Кесте дұрыс құрылған 1

Тәуелділіктің графигі дұрыс салынған 1

Жалпы балл: 20
 
Верх