ЖБ БЖБ Алгебра 8 сынып Жиынтық бағалау

TEGINSOR.RU

Moderator
Команда форума
Модератор
Сообщения
2,710
Оценка реакций
27,653
Жиынтық бағалауға арналған
әдістемелік ұсыныстар
Алгебра
8-сынып


Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 8-сынып білім алушыларына «Алгебра» пәні
бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде
құрастырылған. Бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары
мұғалімге білім алушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету
деңгейін анықтауға мүмкіндік береді.
Әдістемелік ұсыныста бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге
арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ,
жинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар)
сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар ұсыныс түрінде берілген.
Әдістемелік ұсыныс мұғалімдерге, мектеп әкімшілігіне, білім беру бөлімінің
әдіскерлеріне, критериалды бағалау бойынша мектеп, өңірлік үйлестірушілеріне және басқа
да мүдделі тұлғаларға арналған.


1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР ............. 4

2-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР ............. 7

3-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР ........... 10

4-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР ........... 19




1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР


«Квадрат түбір және иррационал өрнек»
бөлімі бойынша жиынтық бағалау
ақты сандар
Тақырып Н
Квадрат түбір
Құрамында квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру

?=√? функциясы, оның графигі және қасиеттері
ррационал және нақты сандар ұғымдарын меңгеру
Оқу мақсаты 8.1.1.1 и
8.1.2.2 квадрат түбірдің мәнін бағалау
8.1.2.4 бөлшек бөлімін иррационалдықтан арылту
8.1.2.5 құрамында түбір таңбасы бар өрнектерді түрлендіруді
орындау

8.4.1.1 ?=√? функциясының қасиеттерін білу және оның
графигін салу
лім алушы:
Бағалау критерийі Бі

Иррационал сандарды анықтайды

• Квадрат түбірдің мәнін бағалайды

• Бөлшектің бөліміндегі иррационалдықтан арылады

• Құрамында квадрат түбірі бар өрнектердің мәнін
есептеуде квадрат түбірдің қасиеттерін қолданады

• ?=√? функциясының қасиеттері мен графигін
қолданады
Қолдану
Ойлау дағдыларының
оғары деңгей дағдылары
деңгейі Ж


инут
Орындау уақыты 25 м


Тапсырма
1. Иррационал сандарды теріп жазыңыз:

19; 2−; 7; 5,639; 16; 22; π; 4,(3)
3
[1]
2. Аралығында мына сандар болатын қатарлас екі бүтін санды жазыңыз:

a) 9,8 b) 160

[2]
3. Бөлшектің бөліміндегі иррационалдықтан арылып, өрнекті ықшамдаңыз:

baba42++

ba2+
[3]
4. Өрнектің мәнін табыңыз:

()
6035234+⋅−


[3]

функциясы берілген.
5. xу
−=

a) функцияның графигін сызыңыз;
b) функцияның анықталу облысын;

c) 16=
болғандағы функцияның мәнін;
х
d) у=-3 болғандағы х-тің мәнін табыңыз.
[4]



4




Бағалау критерийлері Тапсырма Дескриптор Балл
№ Б
ілім алушы

Иррационал сандарды иррационал сандарды көрсетеді
анықтайды. 1 1

Квадрат түбірдің мәнін бірінші иррационал сан үшін көршілес
бағалайды бүтін сандарды анықтайды 1
2 е
кінші иррационал сан үшін көршілес
бүтін санды анықтайды 1

Бөлшектің бөліміндегі бөлшектің алымын да бөлімін де
иррационалдықтан бөлімінің түйіндесіне көбейтеді 1
арылады 3 т
үрлендірудің әдісін таңдайды 1

дұрыс жауап көрсетеді 1

Құрамында квадрат түбірі жақшаларды ашады 1
бар өрнектердің мәнін
қсас мүшелерді біріктіреді 1
4 ұ
есептеуде квадрат түбірдің
ауабын жазады
1
қасиеттерін қолданады. ж

?=√? функциясының ?=−? функциясының графигін

қасиеттері мен графигін салады 1
қолданады. ан
ықталу облысын жазады 1
5 а
ргументтің мәні бойынша функция
мәнін табады 1

функцияның мәні бойынша
аргументтің мәнін табады 1

Жалпы балл: 13



























5

«Квадрат түбір және иррационал өрнек» бөлімі бойынша
жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған
рубрика
Оқушының аты-жөні: ___________________________________________


Бағалау Оқу жетістіктерінің деңгейлері
критерийлері Т
өмен Орта Жоғары

Иррационал Иррационал Иррационал сандарды Иррационал
сандарды сандарды анықтауда анықтауда, қателіктер сандарды дұрыс
анықтайды. қиналады. жібереді. анықтайды.



Квадрат түбірдің Квадрат түбірдің Квадрат түбір Квадрат түбірдің
мәнін бағалайды. мәнін бағалауда астындағы санның мәнін дұрыс
қиналады. мәнін бағалауда бағалайды.
қателіктер жібереді.



Бөлшектің Бөлшектің Бөлшектің бөліміндегі Бөлшектің
бөліміндегі бөліміндегі иррационалдықтан бөліміндегі
иррационалдықтан иррационалдықтан арылу әдісін иррационалдықтан
арылады. арылу амалын қолданады, өрнекті дұрыс арылады.
оры
ндауда түрлендіруде
қиналады. қателіктер жібереді.




Құрамында квадрат Өрнектің мәнін Квадрат түбірдің Құрамында квадрат
түбірі бар есептеуде квадрат қасиеттерін түбірі бар
өрнектердің мәнін түбірдің қасиеттерін қолданады, өрнектердің мәнін
есептеуде квадрат қолдануда қиналады. қысқартуда / есептеуде квадрат
түбірдің қасиеттерін есептеуде қателіктер түбірдің
қолданады. жібереді. қасиеттерін дұрыс
қолданады.



ункцияның Функцияның графигін Функцияның
?=√? Ф
графигін салуда салады, қасиеттерін графигін дұрыс
функциясының
және қасиеттерін қолданып анықталу салады және
қасиеттері мен
олдануда қиналады. облысын табуда / қасиеттерін дұрыс
графигін қолданады. қ
ункцияның қолданады.
ф
аргументтің мәнін
анықтауда қателіктер
жібереді.









6

2-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР


«Квадрат теңдеулер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

вадрат теңдеу
Тақырып К
Квадрат теңдеулерді шешу
Квадрат үшмүше
Теңдеулерді шешу

вадрат теңдеудің анықтамасын білу
Оқу мақсаты 8.2.2.1 к
8.2.2.3 квадрат теңдеулерді шешу
8.2.2.4 Виет теоремасын қолдану
8.2.1.3 квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу

лім алушы:
Бағалау критерийі Бі

Квадрат теңдеуді, оның коэффициенттерін анықтайды

• Квадрат теңдеулерді шешеді

• Есеп шығаруда кері Виет теоремасын қолданады
• Квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктейді


Білу және түсіну
Ойлау дағдыларының
олдану
деңгейі Қ

инут
Орындау уақыты 25 м


Тапсырма

02=++cbxах
1. Берілген теңдеулерді түріне келтіріп, a, b, c –коэффициенттерін табыңыз:

3)2()12(2−+=−ххх

[2]
2.

+−уу
01562=
а) квадрат теңдеудің түбірлерін табыңыз;

082=
++
kxkx т
b) k -ның қандай мәндерінде еңдеуінің бірдей екі түбірі болады?
(
)
х=
21х
[6]

11

3. Кері Виет теоремасын қолданып, түбірлері және болатын келтірілген

21212
квадрат теңдеуді жазыңыз.
[3]

22
тең.
4. Тіктөртбұрыш тәрізді жер учаскесінің ауданы
()

4213мxx+

а) болса, онда a және b мәндерін табыңыз.
)()
(
−42132
+=+
bxaxxx+

()()
мax+мbx+
b) Егер тіктөртұрыштың ұзындығы , ал ені болса, онда

анықталған а және b мәндерін қолданып, жер учаскесінің периметрін өрнектеңіз.
[4]









7

Бағалау критерийлері Тапсырма Дескриптор Балл
№ Б
ілім алушы

Квадрат теңдеуді, оның квадрат теңдеуді стандарт түрде жазады 1
коэффициенттерін 1
еңдеудің коэффициенттерін көрсетеді
1
анықтайды т

Квадрат теңдеулерді дискриминантты формула бойынша
шешеді есептейді 1

2 a к
вадрат теңдеу түбірлерін табу формуласын
қолданады 1

теңдеудің түбірлерін табады 1

дискриминанттың формуласын қолданады 1

вадрат теңдеудің бірдей екі түбірі болу
2 b к1
шартын қолданады

k -ның мәндерін табады 1

Есеп шығаруда Виет түбірлерді қолданып, босмүшенің мәнін
теоремасын қолданады анықтайды 1

үбірлерді қолданып, екінші
3 т
коэффициенттің мәнін анықтайды 1

келтірілген квадрат теңдеуді жазады 1

Квадрат үшмүшені а мәнін табады 1
көбейткіштерге жіктейді b м
ін табады 1
4 ән
периметрді табу өрнегін жазады 1

алынған өрнекті ықшамдайды 1

Жалпы балл: 15





























8

«Квадрат теңдеулер» бөлімі бойынша
жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған
рубрика
Оқушының аты-жөні: ___________________________________________


Бағалау Оқу жетістіктерінің деңгейлері
критерийлері Т
өмен Орта Жоғары

Квадрат теңдеуді, Квадрат теңдеудің Өрнекті түрлендіруде / Квадрат теңдеуді
оның түрін, коэффициенттерін стандарт түрге
коэффициенттерін коэффициенттерін анықтауда қателіктер келтіреді, оның
анықтайды. анықтауда қиналады. жібереді. коэффициенттерін
ұрыс анықтайды.
д



Квадрат теңдеулерді Квадрат теңдеуді Дискриминанттың Квадрат
шешеді. шешуде, формуласын теңдеулерді
искриминанттың қолданады, квадрат дұрыс шешеді.
д
ормуласын теңдеуді шешуде /
ф
олдануда түбірлерінің санына
қ
иналады. қарай шартты ескеруде
қ

қателіктер жібереді.



Есеп шығаруда кері Есеп шығаруда кері Кері Виет теоремасын Кері Виет
Виет теоремасын Виет теоремасын қолданады, келтірілген теоремасын
қолданады. қолдануда қиналады. квадрат теңдеуді қолданып,
құруда қателіктер келтірілген
жібереді. квадрат теңдеуді
д
ұрыс жазады.



Квадрат үшмүшені Квадрат үшмүшені Квадрат үшмүшені Квадрат
көбейткіштерге көбейткіштерге көбейткіштерге үшмүшені
жіктейді жіктеуде қиналады. жіктеуде таңбалардан / көбейткіштерге
ұқсас мүшелерді дұрыс жіктейді.
біріктіруде қателіктер
жібереді.
















9



3-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР

«Квадрат теңдеулер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

әтінді есептерді шығару
Тақырып М

әтінді есептерді квадрат теңдеулердің көмегімен шешу
Оқу мақсаты 8.4.2.1 м
8.4.2.2 мәтінді есептерді бөлшек-рационал теңдеулердің
көмегімен шешу

лім алушы:
Бағалау критерийі Бі

Квадрат теңдеуді қолданып, мәтінді есептерді шығарады

• Бөлшек-рационал теңдеуді қолданып, мәтінді есептерді
шығарады


Қолдану
Ойлау дағдыларының
оғары деңгей дағдылары
деңгейі Ж

инут
Орындау уақыты 20 м


Тапсырма

1. Текшенің қырын 2 м ұзартқанда, оның көлемі 98 3мартты. Бастапқы текшенің қырының
ұзындығын анықтаңыз.
[6]

2. Жаяу адам 10 км жолды белгілі бір жылдамдықпен жүру керек еді, бірақ ол
жылдамдығын
1 км/сағ арттырып, 10 км жолды 20 мин тезірек жүріп өтті. Жаяу адамның алғашқы
жылдамдығын табыңыз.
[6]






















10

Бағалау критерийлері Тапсырма Дескриптор Ба
№ Блл
ілім алушы

Квадрат теңдеуді шарт бойынша тепе-теңдік құрастырады 1
қолданып, мәтінді қ
сқаша көбейту формуласын қолданады 1
есептерді шығарады. ы
екті ықшамдап, квадрат теңдеуге
өрн
елтіреді 1
1 к
квадрат теңдеу шығару әдісін қолданады 1

түбірлерін анықтайды 1

дұрыс жауапты алады 1

Бөлшек-рационал
жылдамдықты табу үшін өрнек құрастырады 1
теңдеуді қолданып,
уақытты табу үшін өрнек құрастырады 1
мәтінді есептерді
ақытты минуттан сағатқа аударады 1
шығарады. у
артқа сәйкес бөлшек-рационал теңдеуді
2 ш
құрастырады 1

бөлшек-рационал теңдеуді квадрат теңдеуге
келтіреді 1

квадрат теңдеуді шешеді және дұрыс
жауапты таңдайды 1

Жалпы балл: 12

































11

«Квадрат теңдеулер» бөлімі бойынша
жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған
рубрика
Оқушының аты-жөні: ___________________________________________


Бағалау Оқу жетістіктерінің деңгейлері
критерийлері Т
өмен Орта Жоғары

Квадрат теңдеуді Мәтінді есептерді Есеп шарты Мәтінді есептерді
қолданып, мәтінді квадрат теңдеудің бойынша тепе-теңдік квадрат теңдеудің
есептерді көмегімен шығаруда құрады, квадрат көмегімен дұрыс
шығарады. қиналады. теңдеуді шешуде / шығарады.
ұрыс жауапты
д
анықтауда
қателіктер жібереді.



Бөлшек-рационал Мәтінді есептерді Есеп шарты Мәтінді есептерді
теңдеуді қолданып, бөлшек-рационал бойынша тепе-теңдік бөлшек-рационал
мәтінді есептерді теңдеудің көмегімен құрады, бөлшек-теңдеудің көмегімен
шығарады. шығаруда қиналады. рационал теңдеуді дұрыс шығарады.
шуде / дұрыс
ше
ауапты анықтауда
ж
қателіктер жібереді.






























12




«Квадраттық функция» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

вадраттық функция және оның графигі
Тақырып К
Мәтінді есептерді шығару

22
(?)2(?)+?
=?−?, ?=??+? және ?=?−?,?≠
Оқу мақсаты 8.4.1.2 ?
0, түрдегі квадраттық функциялардың қасиеттерін білу және
графиктерін салу
8.4.1.4 аргументтің берілген мәндері бойынша функцияның
мәндерін табу және функцияның мәні бойынша аргументтің
мәнін табу
8.4.2.3 қолданбалы есептерді шығару үшін квадраттық
функцияны қолдану

лім алушы:
Бағалау критерийі Бі

0,)(2≠түріндегі квадраттық
+−=anmxay

функцияның қасиеттерін қолданады және графигін
салады

• Функцияның және аргументтің сәйкес мәндерін
анықтайды

• Квадраттық функцияның қасиеттерін қолданып,
мәтінді есептерді шығарады
Қолдану
Ойлау дағдыларының
оғары деңгей дағдылары
деңгейі Ж

инут
Орындау уақыты 25 м


Тапсырма

2. Берілген функциясы үшін:
12)3()(2+−−=xxf

a) парабола төбесін анықтаңыз;
b) параболаның симметрия осін табыңыз;
c) Ох осімен қиылысу нүктесін табыңыз;
d) Оу осімен қиылысу нүктесін табыңыз;
e) функция графигінің эскизін салыңыз.
[7]

2. 122+ функциясы берілген.
−−=xxy

ff ф
a) )5(),3(−ункцияның мәндерін табыңыз.

b) Функцияның графигі (k; 6) нүктесінен өтетіні белгілі болса, k-ны табыңыз.
[4]


үргізушіге парабола тәріздес туннель арқылы өту қажет. Өлшем бірлігі – метр. Жүк
3. Ж

машинасының биіктігі 7м, ал ені 4м.
a) Туннель формасын беретін квадраттық функцияны анықтаңыз
b) Жүк машинасы осы туннельден өте ала ма? Жауабын негіздеңіз.






13










[4]



Бағалау критерийлері Тапсырма Дескриптор Балл
№ Б
ілім алушы

өбесінің координатасын табады 1
0,)(2≠+−=anmxayт
симметрия осін анықтайды 1
түріндегі квадраттық
теңдеуді шешу әдісін таңдайды 1
функцияның қасиеттерін
еңдеудің түбірлерін табады 1
1 т
қолданады және графигін
салады. Ох
осімен қиылысу нүктесін жазады 1
Оу
осімен қиылысу нүктесін табады 1

функция графигінің эскизін салады 1

Функцияның және функцияның мәнін табады 1
аргументтің сәйкес мәндерін
теңдеу құрады 1
анықтайды 2 т
еңдеуді шешу тәсілін таңдайды 1

жауабын жазады 1
2
Квадраттық функцияның
функциясындағы а, b
cbxaxy++=
қасиеттерін қолданып,
әне с коэффициенттерін анықтайды 1
мәтінді есептерді шығарады ж
вадраттық функцияның формуласын
3 к
анықтайды 1

(2; 7) нүктесінің осы функцияға
тиістілігін бағалайды 1

жауабын негіздейді 1

Жалпы балл: 15



















14

«Квадраттық функция» бөлімі бойынша
жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған
рубрика
Оқушының аты-жөні: ___________________________________________


Бағалау Оқу жетістіктерінің деңгейлері
критерийлері Т
өмен Орта Жоғары

адраттық Парабола төбесін, Квадраттық
0,)(2≠
+−=anmxayКв
функцияның симметрия осін функция
түріндегі квадраттық
қасиеттерін анықтайды. Ох / Оу қасиеттерін
функцияның
қолдануда, графигін осімен қиылысу қолданады,
қасиеттерін қолданады
уда қиналады. нүктелерін табуда / графигін дұрыс
және графигін салады сал
рафигінің экизін салады.
г
салуда қателіктер
жібереді.



Функцияның және Функцияның және Берілген аргументтің Функцияның және
аргументтің сәйкес аргументтің сәйкес мәні арқылы аргументтің сәйкес
мәндерін анықтайды мәндерін анықтауда функцияның сәйкес мәндерін дұрыс
қиналады. мәнін / берілген анықтайды.
функцияның мәні
арқылы аргументтің
сәйкес мәндерін
анықтауда
қателіктер жібереді.



Квадраттық Қолданбалы Квадраттық Квадраттық
функцияның есептерді шығару функцияның функцияны
қасиеттерін қолданып, үшін квадраттық формуласын жазады, қолданып,
мәтінді есептерді функция қасиеттерін қолданбалы
шығарады қасиеттерін қолдануда / есептерді дұрыс
қ
олдануда есептеуде / жауабын шығарады.
қиналады. негіздеуде
қателіктер жібереді.

















15

«Статистика элементтері» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

иілік алқабы, жиілік гистограммасы
Тақырып Ж
Орта мән. Дисперсия. Стандартты ауытқу

иіліктердің интервалдық кестесінің деректерін жиіліктер
Оқу мақсаты 8.3.3.2 ж
гистограммасы арқылы беру
8.3.3.3 жинақталған жиілік анықтамасын білу
8.3.3.5 дисперсия, стандартты ауытқу анықтамаларын және
оларды есептеу формулаларын білу

лім алушы:
Бағалау критерийі Бі

Интервалдық кестенің деректері бойынша гистограмма салады

• Жинақталған жиіліктің анықтамасын қолданады

• Дисперсия мен стандартты ауытқуды есептейді

Қолдану
Ойлау дағдыларының
оғары деңгей дағдылары
деңгейі Ж

инут
Орындау уақыты 25 м


Тапсырма
1. Кестеде мектептегі оқушылардың жастары туралы мәлімет берілген. Кестені пайдаланып
мәліметтерді гистограммамен беріңіз.


Жасы 7 - 9 9 - 11 11 - 13 13 - 15 15 - 17 17 - 19

Бала саны 240 272 230 280 220 60

[2]
2 . Супермаркетте 65 клиенттің кезекте тұрып күту ұзақтықтары зерттелді. Төмендегі күту
ұзақтықтары кестесін толтырыңыз:


Күту ұзақтығы (t) Жиілік Жинақталған
секунд жиілік

600<≤t 2

12060<≤t 9

180120<≤t 21

240180<≤t 39

300240<≤t 26

[2]
3. Кестеде 20 күнде сабаққа келмеген оқушылардың саны көрсетілген.


Келмеген оқушылардың саны 0 1 2 3 4 5

Күндердің саны 3 5 5 4 2 1


Егер стандартты ауытқу 1,5-тен кіші болса, онда қалыпты жағдай болып саналады. Кестедегі
берілгендерді пайдаланып, табыңыз:
а) дисперсияны;
b) стандартты ауытқуды;
с) кестедегі берілген жағдай қалыпты бола ма?
[7]


16

Бағалау критерийлері Тапсырма Дескриптор
алл
№ Б
Білім алушы

Интервалдық кестенің осьтерді белгілеп көрсетеді 1
деректері бойынша
1 ке
стені пайдаланып, гистограмма
гистограмма салады сал
ады 1

Жинақталған жиіліктің алғашқы үш интервалда ізделінді
анықтамасын қолданады мәндерді табады 1
2
төртінші және бесінші интервалдан
ізделінді мәндерді табады 1

Дисперсия мен арифметикалық ортаны табу өрнегін
стандартты ауытқуды жазады 1
есептейді ар
ифметикалық ортаны табады 1

дисперсияны табу формуласын
олданады 1
3 қ
қажетті есептеулерді жүргізеді 1

дисперсиясын табады 1

стандартты ауытқуды есептейді 1

берілген жағдайды бағалайды 1

Жалпы балл: 11

































17

«Статистика элементтері» бөлімі бойынша
жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған
рубрика
Оқушының аты-жөні: ___________________________________________

Бағалау Оқу жетістіктерінің деңгейлері
критерийлері Т
өмен Орта Жоғары

Интервалдық кестенің Гистограмманы Гистограмманы Гистограмманы
деректері бойынша салуда қиналады. салуда қателіктер дұрыс салады.
гистограмма салады жібереді.



Жинақталған Жинақталған Абсолютті және Жинақталған
жиіліктің жиіліктің жинақталған жиіліктің
анықтамасын анықтамасын жиіліктерді анықтамасын
қолданады қолдануда қиналады. анықтайды. дұрыс қолданады.
Есептеулер кезінде
қателіктер жібереді.



Дисперсия мен Дисперсияның Дисперсия Дисперсия
стандартты ауытқуды формуласын формуласын формуласын
есептейді қолдануда, дисперсия қолданады, қолданады,
м
ен стандартты дисперсияны / дисперсия мен
ауытқуды есептеуде стандартты ауытқуды стандартты
қиналады. анықтауда ауытқуды дұрыс
есеп
теулерден есептейді.
қателіктер жібереді.


























18


4-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР

«Теңсіздіктер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

вадрат теңсіздік
Тақырып К
Рационал теңсіздік
Теңсіздіктер жүйелерін шешу

вадрат теңсіздіктерді шешу
Оқу мақсаты 8.2.2.8 к
8.2.2.9 рационал теңсіздіктерді шешу
8.2.2.10 біреуі сызықтық, екіншісі - квадрат екі теңсіздіктен
құралған жүйелерді шешу

лім алушы:
Бағалау критерийі Бі

Квадрат теңсіздіктерді шешеді

• Рационал теңсіздіктерді шешеді

• Теңсіздіктер жүйесінің шешімін табады

Қолдану
Ойлау дағдыларының
оғары деңгей дағдылары
деңгейі Ж

инут
Орындау уақыты 25 м


Тапсырма

2422−
+хх
1. х-тің қандай мәнінде өрнегі теріс мәндер қабылдайды?
[3]

2
2. Тіктөртбұрыштың ұзындығы енінен 4 см-ге артық. Егер тіктөртбұрыштың ауданы 96 см
-ден артық болса, оның өлшемдері қандай болуы мүмкін?
[4]

3. Теңсіздікті шешіңіз:

010≤
()()
224+−xx


[4]

4. Теңсіздіктер жүйесін шешіңіз:

х
+≥−154х



х
<−−062х

[5]












19

Бағалау критерийлері Тапсырма Дескриптор Балл
№ Б
ілім алушы

Квадрат теңсіздіктерді квадрат үшмүшенің түбірлерін табады 1
шешеді к
адрат үшмүше мәндерінің оң (теріс)
1 в1
болатын аралықтарын табады

жауабын жазады 1

квадрат теңсіздікті құрады 1

еңсіздікті шешу тәсілін таңдайды 1
2 т
теңсіздікті шешеді 1

есептің жауабын табады 1

Рационал теңсіздіктерді
теңсіздікті шешу әдісін анықтайды 1
шешеді ММЖ
табады 1
3
аралықтарда таңбаларды анықтайды 1

жауабын жазады 1

Теңсіздіктер жүйесінің сызықтық теңсіздіктің шешімдер
шешімін табады жиынын табады 1

квадрат үшмүшенің түбірлерін табады 1

вадрат үшмүше мәндерінің оң (теріс)
4 к1
болатын аралықтарын табады

квадрат теңсіздіктің шешімін табады 1

теңсіздіктердің шешімдерінің қиылысуын
табады 1

Жалпы балл: 16


«Теңсіздіктер» бөлімі бойынша
жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған
рубрика
Оқушының аты-жөні: ___________________________________________


Бағалау Оқу жетістіктерінің деңгейлері
критерийлері Т
өмен Орта Жоғары

Квадрат Квадрат Квадрат теңдеудің Квадрат
теңсіздіктерді теңсіздіктерді түбірлерін табады, теңсіздіктің
шешеді шешуде қиналады. шартқа сәйкес шешімдер жиынын
шешімдерін табуда / дұрыс табады.
есептеулер жүргізуде
қателіктер жібереді.



Рационал Рационал Аралықты анықтауда / Берілген шартты
теңсіздіктерді теңсіздікті шешуде шартқа сәйкес қанағаттандыратын
шешеді қиналады. шешімін табуда рационал
қателіктер жібереді. теңсіздіктің
шімін дұрыс
ше
абады.
т


Теңсіздіктер Теңсіздіктер Сызықтық теңсіздікті Теңсіздіктер
жүйесінің шешімін жүйесін шешуде шешеді, квадрат жүйесінің шешімін
табады қиналады. теңсіздікті шешуде / дұрыс табады.
шешімдер жиынының
қиылысуын табуда
қателіктер жібереді.
 
Верх