ЖБ БЖБ Дүние жүзі тарихы 5 сынып Жиынтық бағалау

TEGINSOR.RU

Moderator
Команда форума
Модератор
Сообщения
2,710
Оценка реакций
27,653
Жиынтық бағалауға арналған
әдістемелік ұсыныстар

Дүниежүзі тарихы

5-сынып

Мазмұны
1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР ....................... 4
«Терімшілер - аңшылардан бастап жер иеленушілер мен мал ӛсірушілерге дейін» және «Ӛзен
алқаптар ӛркениеттері» бӛлімдері бойынша жиынтық бағалау .............................................. 4
«Ежелгі Египет» бӛлімі бойынша жиынтық бағалау ................................................................ 7
2-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР ..................... 10
«Қос дӛңгелекті арбалар және империялар» бӛлімі бойынша жиынтық бағалау ................ 10
«Ежелгі Үндістан: буддизмнің гүлденуі мен индуизмнің салтанат құруы» бӛлімі бойынша
жиынтық бағалау......................................................................................................................... 14
3-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР ..................... 17
«Ежелгі Қытай» бӛлімі бойынша жиынтық бағалау ............................................................... 17
«Ежелгі Грекия» және «Ежелгі Грекия мәдениеті» бӛлімдері бойынша жиынтық бағалау 21
4-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР ..................... 24
«Рим империясының гүлденуі» бӛлімі бойынша жиынтық бағалау ..................................... 24
«Дәуірлер кезеңіндегі Рим» бӛлімі бойынша жиынтық бағалау ............................................ 28




1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
«Терімшілер-аңшылардан бастап жер иеленушілер мен мал өсірушілерге дейін» және
«Өзен алқаптар өркениеттері» бөлімдері бойынша жиынтық бағалау

Тақырып Неліктен ежелгі адамдар Ласко үңгірінің қабырғаларына
сурет салған?

Оқу мақсаты 5.2.1.2 Тотемизм, анимизм, фетишизм, магия сияқты ежелгі
діни наным-сенімдерді білу
5.2.2.3 Ежелгі дүниенің ӛнеріне сипаттама беру
Бағалау критерийі Білім алушы
 Суреттерден тотемизм, анимизм, фетишизм, магия
сияқты ежелгі діни наным-сенімдерді табады
 Ежелгі дүние ӛнеріне қатысты ұғымдарға (ӛркениет,
пиктограмма, сына жазуы, мӛр, зиккурат, ирригация)
анықтама береді
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Білу және түсіну
Қолдану

Орындау уақыты 20 минут

Тапсырма

1. Берілген суреттерге сәйкес ежелгі діни наным-сенімдердің түрін тауып, жауабын
кестеге жазыңыз.











1 2











3 4
5

2.Кестеде берілген ұғымдарға сипаттама жазыңыз.

р/с Ұғым Сипаттамасы
1 Ӛркениет
2 Пиктограмма
3 Сына жазуы
4 Мӛр
5 Зиккурат
6 Ирригация



Бағалау
критерийі
Тапсырма

Дескриптор Балл


Білім алушы
Суреттерден тотемизм,
анимизм, фетишизм,
магия сияқты ежелгі
діни наным-сенімдерді
табады
1
тотемизмге сәйкес суретті табады; 1
анимизмге сәйкес суретті табады; 1
фетишизмге сәйкес суретті табады; 1
магияға сәйкес суретті табады; 1
Ежелгі дүние ӛнеріне
қатысты ұғымдарға
(ӛркениет,
пиктограмма, сына
жазуы, мӛр, зиккурат,
ирригация) анықтама
береді
2
ӛркениет ұғымына сипаттама жазады, 1
пиктограмма ұғымына сипаттама
жазады;
1
сына жазуы ұғымына сипаттама жазады, 1
мӛр ұғымына сипаттама жазады; 1
зиккурат ұғымына сипаттама жазады; 1
ирригация ұғымына сипаттама жазады. 1
Жалпы балл 10
1-

2- 3- 4-
6


«Терімшілер-аңшылардан бастап жер иеленушілер мен мал өсірушілерге дейін» және «Өзен алқаптары өркениеттері»бөлімдері
бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика

Білім алушының аты-жөні _______________________________________________

Бағалау
критерийі
Оқу жетістігідеңгейі
Төмен Орта Жоғары
Суреттерден тотемизм,
анимизм, фетишизм, магия
сияқты ежелгі діни наным-
сенімдерді табады
Суреттерден тотемизм,
анимизм, фетишизм, магия
сияқты ежелгі діни наным-
сенімдерді табуда қиналады
Суреттерден тотемизм, анимизм,
фетишизм, магия сияқты ежелгі діни
наным-сенімдерді
(анимизм/фетишизм/тотемизм/магия)
табуда қателіктер жібереді
Суреттерден тотемизм,
анимизм, фетишизм, магия
сияқты ежелгі діни наным-
сенімдерді табады
Ежелгі дүние ӛнеріне қатысты
ұғымдарға (ӛркениет,
пиктограмма, сына жазуы, мӛр,
зиккурат, ирригация) анықтама
береді
Ежелгі дүние ӛнеріне қатысты
ұғымдарға (ӛркениет,
пиктограмма, сына жазуы, мӛр,
зиккурат, ирригация) анықтама
беруде қиналады

Ежелгі дүние ӛнеріне қатысты
ұғымдарға (ӛркениет, пиктограмма,
сына жазуы, мӛр, зиккурат,
ирригация) анықтама беруде
қателіктер жібереді
Ежелгі дүние ӛнеріне қатысты
ұғымдарға (ӛркениет,
пиктограмма, сына жазуы,
мӛр, зиккурат, ирригация)
анықтама береді

7

«Ежелгі Египет»бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Тақырып Неліктен Египет «Қара жер» деп аталған?

Оқу мақсаты 5.4.1.3 Ежелгі ӛркениеттердің шаруашылық жүйесін
сипаттау
5.2.4.2 Ғылымдардың (арифметика, геометрия, астрономия,
медицина) пайда болып, дамуына шаруашылық іс-әрекет
пен әлеуметтік ӛзгерістердің ықпалын сипаттау
Бағалау критерийі

Білім алушы
 Ежелгі Египеттегі шаруашылық жүйесін
анықтайды
 Математика, геометрия, астрономия, медицина
ғылымдарының пайда болып, оның қоғамға әсерін
анықтайды
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Білу және түсіну
Қолдану
Орындау уақыты 20 минут

Тапсырма

1. Суреттерге сәйкес Ежелгі Египеттің шаруашылық жүйесін анықтап, арнайы берілген
орынға жазыңыз.
1 2 3










4 5

1
2
3
4
5

8

2. Тӛмендегі ғылым салаларының пайда болуына шаруашылық пен әлеуметтік ӛзгерістердің
ықпалынанықтап, кестені толтырыңыз.

Ғылым саласы Шаруашылық пен әлеуметтік өзгерістердің ықпалы

Математика
Геометрия
Астрономия
Медицина
Арифметика









Бағалау критерийі Тапсырма

Дескриптор Балл
Білім алушы
Ежелгі Египеттегі
шаруашылық жүйесін
анықтайды
1 егіншілік жүйесін анықтайды; 1
ӛзен шаруашылығы жүйесін
анықтайды;
1
мал шаруашылығын анықтайды; 1
балық аулау кәсібін анықтайды; 1
қолӛнер шаруашылығын анықтайды; 1
Математика, геометрия,
астрономия, медицина
ғылымдарының пайда
болып, оның қоғамға
әсерін анықтайды
2 математиканың дамуына
шаруашылық пен әлеуметтік
ӛзгерістердің ықпалын анықтайды;
1
геометрияның дамуына
шаруашылық пен әлеуметтік
ӛзгерістердің ықпалын анықтайды;
1
астрономияның дамуына
шаруашылық пен әлеуметтік
ӛзгерістердің ықпалын анықтайды;
1
медицинаның дамуына шаруашылық
пен әлеуметтік ӛзгерістердің
ықпалын анықтайды;
1
арифметиканың дамуына
шаруашылық пен әлеуметтік
ӛзгерістердің ықпалын анықтайды.
1
Жалпы балл 10
9
«Ежелгі Египет тарихы»бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға
ақпарат ұсынуға арналған рубрика

Білім алушының аты-жөні _______________________________________________

Бағалау
критерийі
Оқу жетістігідеңгейі
Төмен Орта Жоғары
Ежелгі
Египеттегішаруашылықтың
жүйесін анықтайды
Ежелгі Египеттегі
шаруашылықтың жүйесін
(егіншілік, мал
шаруашылығы, ӛзен
шаруашылығы, балық
шаруашылығы,
қолӛнер)анықтаудақиналады

Ежелгі Египеттегі
шаруашылықтың жүйелерін
(егіншілік, мал шаруашылығы,
ӛзен шаруашылығы, балық
шаруашылығы,
қолӛнер)анықтауда қателіктер
жібереді
Ежелгі Египеттегі
шаруашылықтың жүйесін
(егіншілік, мал шаруашылығы,
ӛзен шаруашылығы, балық
шаруашылығы,
қолӛнер)анықтайды
Математика, геометрия,
астрономия, медицина
ғылымдарының пайда болып,
оның қоғамға әсерін
анықтайды
Математика, геометрия,
астрономия, медицина
ғылымдарының пайда
болуын, оның қоғамға әсерін
анықтаудақиналады
Математика, геометрия,
астрономия, медицина
ғылымдарының пайда болуын,
оның қоғамға әсерін анықтауда
қателіктер жібереді
Математика, геометрия,
астрономия, медицина
ғылымдарының пайда болуын,
оның қоғамға әсерін анықтайды

10
2-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
«Қос дөңгелекті арбалар және империялар» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Тақырып Қос дӛңгелекті арбаның пайда болуы әлемді қалай
ӛзгертті?
Таяу және Орта Шығыстағы ежелгі империялар неліктен
қуатты болды?
Ежелгі Орта Азия империялары қаншалықты қуатты
болды?

Оқу мақсаты 5.3.2.1 Ежелгі заман тарихындағы мемлекетаралық
қатынастарды түсіндіру үшін «империя» ұғымын білу
және пайдалану
5.4.1.3 Ежелгі ӛркениеттердің шаруашылық жүйесін
сипаттау
5.3.2.2 Басқыншылық соғыстар мен империялардың пайда
болуы мемлекеттердің шекараларын қалай ӛзгергерткенін
талдау
Бағалау критерийі

Білім алушы
 Ежелгі заман тарихындағы мемлекетаралық
қатынастарды түсіндіру үшін «империя» ұғымының
мағынасын анықтайды
 Орта Азия империяларының қуаттылығын кӛрсетеді
 Ежелгі ӛркениеттердің шаруашылық жүйесін
анықтайды
 Басқыншылық соғыстардың шаруашылыққа,
мәдениетке, мемлекеттердің шекараларының
ӛзгеруіне тигізген ықпалын дәлелдейді
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Қолдану
Жоғары деңгей дағдылары

Орындау уақыты 20 минут

Тапсырма
1. Тӛмендегі сұрақтарға жауап беріңіз.
Империя дегеніміз не?


Үлкен империялардың қалыптасуына қандай жағдайлар әсер етті?



11

2. Ежелгі империялардың шаруашылық жүйесін кестеде сипаттаңыз.
р/с Ежелгі империялар

Шаруашылық жүйесі
1 Ассирия

2 Вавилон

3 Парсы

4 Хетт
5 Парфия

3. Кестеге басқыншылық соғыстардың салдарының әрбір салаға әсерін мысалдармен
дәлелдеңіз.
Басқыншылық соғыстардың салдары

Шаруашылыққа Мәдениет саласына Ортаазиялық
мемлекеттердің
құрылуына


12

Бағалау критерийі
Тапсырма

Дескриптор Балл
Білім алушы
Ежелгі заман
тарихындағы
мемлекетаралық
қатынастарды түсіндіру
үшін «империя»
ұғымының мағынасын
анықтайды
1
«империя» ұғымының мағынасын
ашады; 1
үлкен империялардың қалыптасуына
әсер еткен жағдайларды анықтайды;
1

Ежелгі ӛркениеттердің
шаруашылық жүйесін
анықтайды
2
Ассирияның шаруашылық жүйесін
сипаттайды; 1
Вавилонның шаруашылық жүйесін
сипаттайды; 1
Парсы мемлекетінің шаруашылық
жүйесін сипаттайды; 1
Хетт мемлекетінің шаруашылық
жүйесін сипаттайды; 1
Парфия мемлекетінің шаруашылық
жүйесін сипаттайды; 1
Басқыншылық
соғыстардың
шаруашылыққа,
мәдениетке,
мемлекеттердің
шекараларының
ӛзгеруіне тигізген
ықпалын дәлелдейді
3 шаруашылықтың дамуына
басқыншылық соғыстардың керіәсері
болғандығын дәлелдейді;
1
мәдениеттің дамуына басқыншылық
соғыстардың кері әсері болғандығын
дәлелдейді;
1
Ортаазиялық мемлекеттердің
құрылуына соғыстың кері әсері
болғандығын дәлелдейді.
1
Жалпы балл 10
13
«Қос дөңгелекті арбалар және империялар»бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат
ұсынуға арналған рубрика
Білім алушының аты-жөні _______________________________________________

Бағалау критерийі Оқу жетістігідеңгейі
Төмен Орта Жоғары
Ежелгі заман тарихындағы
мемлекетаралық
қатынастарды түсіндіру үшін
«империя» ұғымының
мағынасын анықтайды

Ежелгі заман тарихындағы
мемлекетаралық
қатынастарды түсіндіру үшін
«империя» ұғымының
мағынасын анықтауда
қиналады

Ежелгі заман тарихындағы
мемлекетаралық қатынастарды
түсіндіру үшін «империя»
ұғымының мағынасын
анықтауда қателіктер жібереді


Ежелгі заман тарихындағы
мемлекетаралық қатынастарды
түсіндіру үшін «империя»
ұғымының мағынасын
анықтайды


Ежелгі ӛркениеттердің
шаруашылық жүйесін
анықтайды
Ежелгі ӛркениеттердің
(Ассирия, Вавилон, Парсы,
Хетт, Парфия) шаруашылық
жүйесін анықтауда қиналады
Ежелгі
ӛркениеттердің(Ассирия,
Вавилон, Парсы, Хетт, Парфия)
шаруашылық жүйесін
анықтауда қателіктер жібереді
Ежелгі ӛркениеттердің
шаруашылық жүйесін
анықтайды
Басқыншылық соғыстардың
шаруашылыққа, мәдениетке,
мемлекеттердің
шекараларының ӛзгеруіне
тигізген ықпалын дәлелдейді

Басқыншылық соғыстардың
шаруашылыққа, мәдениетке,
мемлекеттердің
шекараларының ӛзгеруіне
тигізген ықпалын дәлелдеуде
қиналады

Басқыншылық соғыстардың
шаруашылыққа, мәдениетке,
мемлекеттердің
шекараларының ӛзгеруіне
тигізген ықпалын дәлелдеуде
қателіктер жібереді
Басқыншылық соғыстардың
шаруашылыққа, мәдениетке,
мемлекеттердің шекараларының
ӛзгеруіне тигізген ықпалын
дәлелдейді

14
«Ежелгі Үндістан:буддизмнің гүлденуі мен индуизмнің салтанат құруы»бөлімі
бойынша жиынтық бағалау

Тақырып Неліктен Ежелгі Үндістанда индуизм буддизмнен басым
болды?
Оқу мақсаты 5.1.2.3 Қоғамның әлеуметтік құрылымын түсіндіру үшін
Үндістандағы «касталық жүйе» ұғымын қолдану
5.2.1.3 Ежелгі қоғамның дамуына діндердің ықпалын
сипаттау
Бағалау критерийі Білім алушы
 «Касталық жүйенің» құрылымын анықтайды
 Ежелгі қоғамның дамуындағы діндердің ықпалын
сипаттайды
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Білу және түсіну
Қолдану

Орындау уақыты 20 минут

Тапсырма

1. Суреттер бойыншакасталық топтардың атауын анықтап, арнайы ұяшықтарға толтырыңыз.




2. Ежелгі қоғамның дамуындағы діндердің ықпалын анықтап, кестедегі бос орындарды
толтырыңыз.

Индуизм дініндегі басты құдайлары
Брахма 1 2


Құдайлардың қызметі
3 табиғатты қиратушы күштердің иесі 4
15



Буддизм
Діннің негізін салушы 5

Шексіз тыныштық жағдайға қол
жеткізу
6



Бағалау
критерийі
Тапсырма

Дескриптор Балл
Білім алушы
«Касталық
жүйенің»
құрылымын
анықтайды


1
кастаның 1-тобын анықтайды; 1
кастаның 2-тобын анықтайды; 1
кастаның 3-тобын анықтайды; 1
кастаның 4-тобын анықтайды; 1
Ежелгі қоғамның
дамуындағы
діндердің
ықпалын
сипаттайды


2
индуизмдегі басты құдайды кӛрсетеді ; 1
индуизмдегі басты құдайды кӛрсетеді ; 1
бүкіл әлем мен тәртіпті жаратушы құдайды
кӛрсетеді;
1
адамзат ӛмірін жаратушы және оны қорғаушы
құдайды кӛрсетеді;
1
буддизмнің негізін қалаушысын кӛрсетеді; 1
шексіз тыныштық жағдайға қол жеткізу
ұғымын кӛрсетеді.
1
Жалпы балл 10
16
«Ежелгі Үндістан: буддизмнің гүлденуі мен индуизмнің салтанат құруы» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне
қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика

Білім алушының аты-жөні _______________________________________________

Бағалау критерийі Оқу жетістігідеңгейі
Төмен Орта Жоғары
«Касталық жүйенің»
құрылымын анықтайды

«Касталық жүйенің» 1/2/3/4
құрылымын анықтауда
қиналады
«Касталық жүйенің» 1/2/3/4
құрылымын анықтауда қателіктер
жібереді

«Касталық жүйенің»
құрылымынанықтайды
Ежелгі қоғамның дамуындағы
діндердің ықпалын
сипаттайды

Ежелгі қоғамның дамуындағы
діндердің (индуизм/буддизм)
ықпалын сипаттаудақиналады
Ежелгі қоғамның дамуындағы
діндердің (индуизм/буддизм)
ықпалын сипаттауда қателіктер
жібереді
Ежелгі қоғамның
дамуындағы діндердің
ықпалын сипаттайды



17
3-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
«Ежелгі Қытай» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Тақырып Ежелгі Қытайдың ойшылдары нені үйретті?
Ежелгі Қытайдың қандай ғылыми ашулары бүгінгі күнге
дейін жетті?

Оқу мақсаты 5.2.3.1 Ежелгі философтардың кӛзқарастарына қарапайым
түсіндірмеберу
5.2.4.2 Ғылымдардың (арифметика, геометрия,
астрономия,медицина) пайда болып, дамуына
шаруашылық іс-әрекет пенәлеуметтік ӛзгерістердің
ықпалын сипаттау
Бағалау критерийі Білім алушы
 Ежелгі Қытай философтарын анықтап,
олардыңмемлекет туралы кӛзқарастарына
сипаттама береді
 Ғылымдардың пайда болып, дамуына шаруашылық
іс-әрекет пенәлеуметтік ӛзгерістердің ықпалын
кӛрсетеді
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Білу және түсіну
Қолдану

Орындау уақыты 20 минут

Тапсырма

1. Қытай философтарын анықтап, олардың мемлекет туралы кӛзқарастарына сипаттама
беріңіз.

1 2 3

«Билеуші-билеуші, азамат -
азамат, әкесі - әке, ал
баласы - бала болуы керек»
«Әрбір адам ар-ұят заңы
бойынша ӛмір сүруі керек,
сонда тәртіп болады»
«Халық биліктен қуатты
болған жағдайдамемлекет
әлсіз болады, ал билік
халықтан қуатты болса
онда әскері мықты болады»
Философтардың кӛзқарастарына сипаттама










Конфуций



4
5 6
18

19

2. Берілген суреттердің атауын жазыңыз.






1/-------------------------------- 2/------------------------ 3/----------------------------

Жоғарыда кӛрсетілген жаңалықтар қытайлықтардың ӛмірін қалай ӛзгертті?

Пайдасы/зияны неде болды?
1 2 3







Бағалау
критерийі
Тапсырма Дескриптор Балл
Білім алушы
Ежелгі Қытай
философтарын
анықтап, олардың
мемлекет туралы
кӛзқарастарына
сипаттама береді

1 екінші философты анықтайды; 1
үшінші философты анықтайды; 1
Конфуцийдің мемлекет туралы
кӛзқарасына сипаттама жазады;
1
Лао-цзының мемлекет туралы
кӛзқарасына сипаттама жазады;
1
Шан Янның мемлекет туралы
кӛзқарасына сипаттама жазады;
1
Ғылымдардың пайда
болып, дамуына
шаруашылық іс-
әрекет пен
әлеуметтік
ӛзгерістердің
ықпалын кӛрсетеді
2 оқ-дәріні анықтайды; 1
папирус қағазды анықтайды; 1
компасты анықтайды; 1
оқ-дәрінің пайдасын, не зиянын атайды; 1
папирус қағаздың пайдасын
ажыратады;
1
компастың пайдасын кӛрсетеді. 1
Жалпы балл 10
20

«Ежелгі Қытай»бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика

Білім алушының аты-жөні _______________________________________________

Бағалау
критерийі
Оқу жетістігідеңгейі
Төмен Орта Жоғары
Ежелгі Қытай философтарын
анықтап, олардың мемлекет
туралы кӛзқарастарына
сипаттама береді

Ежелгі Қытай 1/2/3 философтарын
анықтап, олардың мемлекет
туралы кӛзқарастарына сипаттама
беруде қиналады
Ежелгі Қытай 1/2/3
философтарын анықтап, олардың
мемлекет туралы кӛзқарастарына
сипаттама беруде қателіктер
жібереді
Ежелгі Қытай философтарын
анықтап, олардың мемлекет
туралы кӛзқарастарына
сипаттама береді
Ғылымдардың пайда болып,
дамуына шаруашылық іс-
әрекет пен әлеуметтік
ӛзгерістердің ықпалын
кӛрсетеді

Ғылымдардың пайда болып,
дамуына шаруашылық іс-әрекет
пен әлеуметтік ӛзгерістердің
ықпалын кӛрсетуде қиналады
Ғылымдардың пайда болып,
дамуына шаруашылық іс-әрекет
пен әлеуметтік ӛзгерістердің
ықпалын кӛрсетуде қателіктер
жібереді


Ғылымдардың пайда болып,
дамуына шаруашылық іс-
әрекет пен әлеуметтік
ӛзгерістердің ықпалын
кӛрсетеді

21
«Ежелгі Грекия»және «Ежелгі Грекия мәдениеті» бөлімдері бойынша жиынтық бағалау

Тақырып Ежелгі Грекия ӛркениеті бастауын қайдан алады
Ежелгі спарта Афиныдан несімен ерекшеленді?
Оқу мақсаты 5.3.1.1 Ежелгі мемлекеттердің саяси құрылымының
ерекшеліктерін сипаттау
5.2.3.1 Ежелгі философтардың кӛзқарастарына қарапайым
түсіндірме беру
Бағалау критерийі Білім алушы
 Ежелгі Спарта, Афины мемлекетінің халқының
құрамын, басқару жүйесін сипаттайды
 Ежелгі Грекия философтарын анықтап, олардың
кӛзқарастарын сипаттайды
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Білу және түсіну
Қолдану

Орындау уақыты 20 минут

Тапсырма
1. Кестені толтырыңыз.
Сипаттамасы Афины

Спарта
Халқының құрамы


Басқаружүйесі



2. Ежелгі Грекия философтарын анықтап, олардың ойларына қатысты сипаттаманы арнайы
ұяшықтарға толтырыңыз.



1


2


3
«Менің білетінім, ештеңе
білмейтінім»
«Данышпан (философтар)
билеуші болуы керек, ал
батылдары мен күштілері
(әскерилер) – күзетші;
ақылды, әрі адал адамдар
егінші (диқан) және
қолӛнерші болуы тиіс.
Олардың әрқайсысы
мемлекетте тек ӛз ісімен
айналасуы қажет»
«Ӛмірдің мәні неде?
Басқаларға қызмет ету және
жақсылық жасау»
Философтардың ойларына сипаттама беріңіз.
4 5 6






22


Бағалау критерийі Тапсырма Дескриптор Балл
Білім алушы
Ежелгі Спарта, Афины
мемлекетінің халқының
құрамын, басқару жүйесін
сипаттайды
1 Афины халқының құрамын
анықтайды;

1
Спарта халқының құрамын
ажыратады;

1
Афины мемлекетінің басқару жүйесін
сипаттайды;

1
Спартаның басқару жүйесін
сипаттайды;
1
Ежелгі Грекия
философтарын анықтап,
олардың кӛзқарастарын
сипаттайды

2 1-пікірдің авторын кӛрсетеді; 1
2-пікірдің авторын кӛрсетеді; 1
3-пікірдің авторын кӛрсетеді; 1
Сокарттың пікіріне қатысты
сипаттама жазады;
1
Платонның пікіріне қатысты
сипаттама жазады;
1
Аристотельдің пікіріне
қатыстысипаттама жазады;
1
Жалпы балл 10










23

«Ежелгі Грекия» және «Ежелгі Грекия мәдениеті» бөлімдері бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға
ақпарат ұсынуға арналған рубрика

Білім алушының аты-жөні _______________________________________________

Бағалау
критерийі
Оқу жетістігідеңгейі
Төмен Орта Жоғары

Ежелгі Спарта, Афины
мемлекетінің халқының
құрамын, басқару жүйесін
сипаттайды
Ежелгі Спарта, Афины
мемлекетінің халқының құрамын,
басқару жүйесін сипаттауда
қиналады
Ежелгі Спарта, Афины
мемлекетінің халқының құрамын,
басқару жүйесін сипаттауда
қателіктер жібереді


Ежелгі Спарта, Афины
мемлекетінің халқының
құрамын, басқару жүйесін
сипаттайды
Ежелгі Грекия философтарын
анықтап, олардың кӛзқарастарын
сипаттайды

Ежелгі Грекия 1/2/3
философтарын анықтап, олардың
кӛзқарастарын сипаттауда
қиналады

Ежелгі Грекия 1/2/3 философтарын
анықтап, олардың кӛзқарастарын
сипаттауда қателіктер жібереді
Ежелгі Грекия философтарын
анықтап, олардың
кӛзқарастарын сипаттайды


24
4-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
«Рим империясының гүлденуі» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Тақырып Рим ежелгі дүниенің ең қуатты империясына қалай
айналды?
Ежелгі римдік қоғамның дамуы мәдениеті арқылы қалай
айқындалады?
Оқу мақсаты 5.2.2.3 Ежелгі дүние ӛнеріне сипаттама беру
5.1.2.2 Ежелгі дүниедегі құлдықтың ерекшеліктерін
сипаттау
Бағалау критерийі Білім алушы
 Ежелгі Римніңәскери ӛнерінің жетістіктерін
сипаттайды
 Рим қоғамының құрамын анықтап, олардың
қоғамдағы орнын ажыратады
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Білу және түсіну
Қолдану

Орындау уақыты 20 минут

Тапсырма

1. Берілген суреттердегі заттарды анықтап, бос орындарға атауын жазыңыз.



1____________________ 2____________________ 3_____________________


4___________________________________



25

2. Рим қоғамының құрамын анықтап, олардың қоғамдағы орнын кестеге толтырыңыз.
Р
и
м

қ
о
ғ
а
м
ы
______
______
______
26


Бағалау критерийі Тапсырма

Дескриптор Балл
Білім алушы
Ежелгі Римніңәскери
ӛнерінің жетістіктерін
сипаттайды

1 1-суреттегі қаруды кӛрсетеді; 1
2-суреттегі қаруды кӛрсетеді; 1
3-суреттегі қаруды кӛрсетеді; 1
4-суреттегі жазуды анықтайды; 1
Рим қоғамының
құрамын анықтап,
олардың қоғамдағы
орнын ажыратады
2



Рим қоғамындағы 1-тобын анықтайды; 1
Рим қоғамындағы 2-тобын анықтайды; 1
Рим қоғамындағы 3-тобын анықтайды; 1
1-топ ӛкілдерінің қоғамдағы орнын
сипаттайды;
1

2-топ ӛкілдерінің қоғамдағы орнын
сипаттайды;
1
3-топ ӛкілдерінің қоғамдағы орнын
сипаттайды.
1
Жалпы балл 10
27
«Рим империясының гүлденуі» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға
ақпарат ұсынуға арналған рубрика
Білімалушыныңаты-жөні _______________________________________________



Бағалау
критерийі
Оқу жетістігідеңгейі
Төмен Орта Жоғары
Ежелгі Римніңәскери
ӛнерінің жетістіктерін
сипаттайды

Ежелгі Римнің әскери1/2/3/4
ӛнерінің ерекшеліктерін кӛрсетуде
қиналады
Ежелгі Римнің 1/2/3/4 әскери
ӛнерініңерекшеліктерін
кӛрсетуде қателіктер жібереді
Ежелгі Римнің саяси
құрылымының
ерекшеліктерін кӛрсетеді
Рим қоғамының құрамын
анықтап, олардың
қоғамдағы орнын
ажыратады

Рим қоғамының 1/2/3 құрамын
анықтап, олардың қоғамдағы орнын
ажыратуда қиналады
Рим қоғамының 1/2/3 құрамын
анықтап, олардың қоғамдағы
орнын ажыратуда қателіктер
жібереді

Рим қоғамының құрамын
анықтап, олардың
қоғамдағы орнын
ажыратады
28
«Дәуірлер кезеңіндегіРим»бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Тақырып І-ІІІ ғасырларда Рим империясы қалай дамыды?
Ежелгі дүниенің мәдени мұрасы қандай?
Оқу мақсаты 5.2.1.3 Ежелгі қоғамның дамуына діндердің ықпалын
сипаттау
5.2.2.3 Ежелгі дүниенің ӛнеріне сипаттама беру

Бағалау критерийі Білім алушы
 Ежелгі Рим императорларының христиан дініне
қатысты кӛзқарастарын ажыратады
 Ежелгі заманның ӛнер туындылары мен жазу
түрлерін анықтайды
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Білу және түсіну
Қолдану

Орындау уақыты 20 минут

Тапсырма

1. Ежелгі Рим императорларының христиан дініне қатысты кӛзқарастарын анықтап, кестені
толтырыңыз.

Христиан дініне байланысты көзқарастары

Император Диоклетиан Император Константин


Императорлардың дінге қатысты саясаты


2. Ежелгі заманның ӛнер туындылары мен жазу түрлерін анықтаңыз.



1___________________ 2 ______________3_________________ 4____________________

29


5_______________________________ 6 _______________________________



Бағалау критерийі Тапсырма

Дескриптор Балл
Білім алушы
Ежелгі Рим
императорларының
христиан дініне
қатысты кӛзқарастарын
ажыратады
1



Император Диоклетианның христиан
дініне қатысты кӛзқарасын жазады;
1
Император Константиннің христиан
дініне қатысты кӛзқарасын жазады;
1
Император Диоклетианның христиан
дініне қатысты саясатын кӛрсетеді;
1
Император Константиннің христиан
дініне қатысты саясатын кӛрсетеді;
1
Ежелгі заманның ӛнер
туындылары мен жазу
түрлерін анықтайды
2 зиккуратты анықтайды; 1
клепсидраны анықтайды; 1
гномонды анықтайды, 1
шексіз бұраманы анықтайды; 1
сына жазуын анықтайды; 1
финикия әліпбиін анықтайды. 1
Жалпы балл 10

30
«Дәуірлер кезеңіндегі Рим» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға
ақпарат ұсынуға арналған рубрика

Білімалушыныңаты-жөні _______________________________________________


Бағалау
критерийі
Оқу жетістігідеңгейі
Төмен Орта Жоғары
Ежелгі Рим императорларының
христиан дініне қатысты
кӛзқарастарын ажыратады

Ежелгі Рим
императорларының
(Диоклетиан/Константин)
христиан дініне қатысты
кӛзқарастарын ажыратуда
қиналады

Ежелгі Рим императорларының
(Диоклетиан/Константин)
христиан дініне қатысты
кӛзқарастарын ажыратуда
қателіктер жібереді

Ежелгі Рим
императорларының христиан
дініне қатысты
кӛзқарастарын ажыратады


Ежелгі заманның ӛнер
туындылары мен жазу түрлерін
анықтайды

Ежелгі заманның 1/2/34/5/6
ӛнер туындылары мен жазу
түрлерін анықтауда қиналады

Ежелгі заманның 1/2/3/4/5/6 ӛнер
туындылары мен жазу түрлерін
анықтауда қателіктер жібереді

Ежелгі заманның ӛнер
туындылары мен жазу
түрлерін анықтайды
 

tolegen

New member
Пользователь
Сообщения
2
Оценка реакций
0
Пачему ответы нет фуфу
 
Верх