ЖБ БЖБ Информатика 5 сынып Жиынтық бағалау

TEGINSOR.RU

Moderator
Команда форума
Модератор
Сообщения
2,710
Оценка реакций
27,653
Жиынтық бағалауға арналған
әдістемелік ұсыныстар
Информатика
5 сынып



Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге, 5-сынып білім алушыларына «Информатика» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар (орыс тілінде білім беретін) негізгі мектептің (5-9- сыныптары) «Информатика» пәні бойынша оқу бағдарламасы (орта білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы) мен оқу жоспарының негізінде дайындалған. 5-сыныпта жиынтық бағалау барлық тоқсанда өткізіледі.
Бөлім бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білім алушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді.
Әдістемелік ұсыныстарда бөлім бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар ұсыныс түрінде берілген.
Әдістемелік ұсыныстар негізгі мектеп мұғалімдеріне, мектеп әкімшілігіне, білім беру бөлімінің әдіскерлеріне, критериалды бағалау бойынша мектеп, өңірлік үйлестірушілеріне және басқа да мүдделі тұлғаларға арналған.

Мазмұны
1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР .............4 «5.1А Компьютер және кауіпсіздік» бөлімі бойынша жиынтық бағалау................................4 2-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР .............8 «5.2А Ақпарат және оның өңдеу» бөлімі бойынша жиынтық бағалау...................................8 3-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР ...........12 5.3А «Біздің өмірімізде алгоритмдер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау..........................12 5.3В «Әңгімелесеміз және бағдарламаны жазамыз» бөлімі бойынша жиынтық бағалау.....16 4 ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ ТАПСЫРМАЛАРЫ....................................19 «5.4А Жобаны құру және таныстыру» бөлімі бойынша жиынтық бағалау...........................19
3

========3========

1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
«5.1А Компьютер және кауіпсіздік» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Оқу мақсаты
5.4.1.1 Қауіпсіздік техника ережелерінінің бұзу салдарын талдайды
5.1.1.1 Процессор мен қатты дискінің қызметін бастауыш деңгейде түсіндіру
5.4.2.2 Құжатқа құпия сөз орнату
5.1.3.1 Жалпы қолданысқа рұқсат етілген бумадағы файлдарды, өзгерту, жүктеу алу және орналастыру
Бағалау критерийі
Білім алушы
 Қауіпсіздік техника ережелерінің бұзылуын анықтайды
және салдарын сипаттайды.
 Қызметі бойынша құрылғыларды анықтайды.
 Құпия сөз қою алгоритмін сипаттайды.
 Жалпы қолданысқа рұқсат етілген бумадағы файлдарды
жүктеп алу алгоритмін сипаттайды.
Ойлау дағдыларының деңгейі
Орындау уақыты
Жоғары деңгей дағдылары
20 минут
Тапсырма
1. Мәтінді оқып, қауіпсіздік техникасы ережелерінің бұзылған тұстарының астын
сызыңыз.
Арыстан компьютерін ұқыпты ұстайды. Компьютер үстелінде монитор және тышқан бар. Әр күні кешке Арыстан 4 сағат бойы үзіліссіз компьютер ойындарын ойнайды.
1.1 Компьютер алдындағы жұмыс тәртібін бұзудың қандай салдары болуы мүмкін.
Салдары: _____________________________________________________________ _____________________________________________________________________
2. Берілген ақпараттан компьютерлік құрылғыларды анықтаңыз.
2.1 Бұл құрылғыны «компьютердің жүрегі» деп атайды. Оның негізгі қызметі болып ақпаратты өңдеу және есептеу жұмысы болып табылады. Құрылғының атын атаңыз- ________________________________________________________.
2.2 Бұл магнитті жазу қағидасына негізделген ақпаратқа еркін қолжетімділік қасиетіне ие құрылғы. Көптеген компьютерлерде мәліметтерді негізгі жинақтаушы болып табылады__________________________________________.
4

========4========

2.3 Ақпаратты сандық еске сақтау құрылғыларын
таңбасымен белгілеңіз.
3. Жұмыс үстелінде «Үй жұмысы» атымен сақталған файл тұр. Марат файлға құпия сөз қоямын деп шешті.
a) Құпия сөз орнату алгоритмін толықтырыңыз.
1
Мәзірден «Файл» → «Мәліметтер» таңдау
2 3
«Құпия сөзді шифрлеу» таңдау
4 5
Құпия сөзді растау және «ОК» батырмасын басу
5

========5========

4.
Жалпы қолданысқа рұқсат етілген бумада «Құттықтау» файлы орналасқан. Көрсетілген бумадан файлды жүктеп алу алгоритмін жазыңыз.
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
Бағалау критерийі Қауіпсіздік техника ережелерінің бұзылуын анықтайды және салдарын сипаттайды
Қызметі бойынша құрылғыларды анықтайды
Тапсырма

1
2
Құпия сөз орнату тәсілдерін сипаттайды
3
Жалпы қолданысқа рұқсат етілген бумадағы файлдарды жүктеп алу алгоритмін сипаттайды Барлығы
4
Дескриптор Білім алушы
қауіпсіздік техникасы ережелерінің бұзылу тұстарын анықтайды; қауіпсіздік техникасы ережелерінің бұзылу салдарын сипаттайды; қызметі ақпаратты өңдеу және есептеу жұмысы болып табылатын құрылғыны анықтайды;
көптеген компьютерлерде мәліметтерді негізгі жинақтаушы болып табылатын құрылғыны анықтайды;
сандық еске сақтау құрылғыларын анықтайды;
Құпия сөз орнату үшін екінші әрекетті жазады;
Құпия сөз орнату үшін төртінші әрекетті жазады;
түпкі буманы көрсетеді;
жүктеп алынатын файлды көрсетеді;
көшіру әрекетін орындайды.
Балл
1
1
1
1
1
1
1
1 1
1 10
6

========6========

рыс
ұ
Жоғары
Қауіпсіздік техника
ережелерінің бұзылуын дұрыс
анықтайды және салдарын
сипаттайды
Қызметі бойынша
құрылғыларды дұрыс
анықтайды
Құпия сөз орнату тәсілдерін
дұрыс сипаттайды
Жалпы қолданысқа рұқсат
етілген бумадағы файлдарды
жүктеп алу алгоритмін д
сипаттайды
аналарға ақпарат ұсынуға
-
/
жүктеп
ді
рын
таңдауда
жібереді
қателіктер жібереді
Орташа
техника ережелерінінің
қателіктер
буманы анықтауда/
.
кезінде
жұмысы болып табылатын
Оқу жетістіктерінің деңгейі
ызметі ақпаратты өңдеу және
астапқы
Қауіпсіздік
бұзылуын анықтауда/ салда
сипаттауда
Қ
есептеу
құрылғыны/
көптеген компьютерлерде
мәліметтерді негізгі жинақтаушы
болып табылатын құрылғыны
/сандық еске сақтау құрылғыларын
анықтау
Құпия сөз орнату үшін екінші/
төртінші әрекетті жазу кезінде
қателіктер жібереді
Б
алуға арналған файлдарды
көшіріп алу операцияларын
көрсетуде қателіктер жібере
7
рын
арналған рубрика
ыларды
қиындық

уғызады
бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата
Төмен
алпы қолданысқа рұқсат етілген
Қауіпсіздік техника ережелерінінің
бұзылуын анықтау және салда
сипаттау қиындық туғызады
Қызметі бойынша құрылғ
анықтау қиындық т
Құпия сөз орнату тәсілдерін
сипаттау қиындық туғызады
Ж
бумадағы файлдарды жүктеп алу
алгоритмін сипаттау
туғызады
жөні: ___________________________________________
-
ерін
теп алу
критерийлері
«5.1А Компьютер және кауіпсіздік» бөлімі
Білім алушының аты
Бағалау
Қауіпсіздік техника
ережелерінің бұзылуын
анықтайды және салдарын
сипаттайды
Қызметі бойынша
құрылғыларды анықтайды
Құпия сөз орнату тәсілд
сипаттайды
Жалпы қолданысқа рұқсат
етілген бумадағы
файлдарды жүк
алгоритмін сипаттайды

========7========

2-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
«5.2А Ақпарат және оның өңдеу» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Оқу мақсаты
5.2.1.1 Әр түрлі формада ақпаратты атап шығу және көрсету
5.1.2.1 «Бағдарламалық қамтамасыз ету» ұғымын түсіндіру
5.2.2.2 Растрлық кескіндерді жасау және өңдеу
Бағалау критерийі
Білім алушы
 Ақпарат түрін формасына қарай анықтайды
 «Бағдарламалық қамтамасыз ету» ұғымын
анықтайды
 Жағдаятқа сәйкес компьютерлік бағдарламаларға
мысал келтіреді
 Растрлық кескін құру (сурет салу) кезінде
қолданылатын құралдарды анықтайды
Ойлау дағдыларының деңгейі
Орындау уақыты
Қолдану
20 минут
Тапсырма
1. Мысал қарастырыңыз және түрін анықтаңыз.
Ақпарат түрлері
Мысал
6.07.1923
353
123
2. Сәйкестікті орнатыңыз.
1. Бағдарламалық қамтамасызету. 2. Компьютерлік бағдарлама.
3. Қолданбалы бағдарлама.
Бұл бағдарлама есептерді немесе есептер класын шешу үшін арналған.
Компьютер орындау үшін арналған нұсқаулықтар тізбегі.
Бұл компьютерде ақпараттың өңделуін автоматты түрде жүзеге асыратын бағдарламалар жиынтығы.
8

========8========

3. Берілген жағдайлар үшін компьютерлік бағдарламаларды ұсыныңыз. Атауларын жазыңыз.
Жағдаят
Компьютерлік бағдарлама
1. Ризат растрлік сурет құрады. 2. Динара растрлік суреттің құрылу үдерісін сипаттаймын деп шешті.
4. Берілген пиктограммалардың қызметін жазыңыз.
Пиктограмма
Қызметі
5. Медет Paint графикалық редакторының көмегімен сурет салды.
Берілген суретті салу үшін қолданылған үш құралды көрсетіңіз. 1. _______________
2. _______________
3. _______________
9

========9========

Бағалау
критерийі Ақпарат түрін формасына қарай анықтайды. «Бағдарламалық қамтамасыз ету» ұғымын және анықтамасын сәйкестендіреді.
Тапсырма

1
Дескриптор
Білім алушы
Сандық ақпарат түрін анықтайды; Графикалық ақпарат түрін анықтайды;
Балл
1 1
2
«Бағдарламалық қамтамасыз ету» ұғымын анықтайды;
«Компьютерлік бағдарлама» ұғымын анықтайды;
«Қолданбалы бағдарлама» ұғымын анықтайды;
графикалық компьютерлік
бағдарламаның атауын жазады; мәтіндік компьютерлік бағдарламаның атауын жазады;
1
1
1
Жағдаятқа сәйкес компьютерлік бағдарламаларға мысалдар келтіреді.
3
1
1
Растрлық кескін құру кезінде қолданылатын құралдарды анықтайды.
4
пиктограммалардың қызметін көрсетеді;
1-ші құралды көрсетеді; 2-ші құралды көрсетеді; 3-ші құралды көрсетеді.
1
5
Барлығы
1 1 1 11
10

========10========

дұрыс
қтайды
және
бағдарлама»
сәйкес
түрлерін
арға
Жоғары
«Компьютерлік
арламалық қамтамасыз
кезінде қолданылатын
Ақпарат
формасына қарай
анықтайды
«Бағд
ету»,
бағдарлама»
«Қолданбалы
ұғымын дұрыс аны
Жағдаятқа
компьютерлік
бағдарламал
мысалдарды дұрыс келтіреді
Пиктограммалар мен сурет
салу
құралдарды дұрыс
анықтайды
аналарға ақпарат ұсынуға
-
кезінде
ақпарат
қателіктер
сурет салу
/
анықтау
бағдарламаның
Орташа
Оқу жетістіктерінің деңгейі
Сандық/графикалық
түрін анықтауда
жібереді
«Бағдарламалық қамтамасыз
ету» / «Компьютерлік
бағдарлама» / «Қолданбалы
бағдарлама» ұғымын анықтау
кезінде қателіктер жібереді
Графикалық/компьютерлік
компьютерлік
атауын жазу кезінде қателіктер
жібереді
Пиктограммаларды
үшін қолданылған
құралдарды
қателіктер жібереді
11
арналған рубрика
уға қиналады
Төмен
бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата
бөлімі
Ақпарат түрін формасына
қарай анықта
«Бағдарламалық қамтамасыз
ету», «Компьютерлік
бағдарлама» және «Қолданбалы
бағдарлама» ұғымын анықтауға
қиналады
Жағдаятқа сәйкес
компьютерлік бағдарламаларға
мысалдар келтіруге қиналады
Пиктограммалар мен сурет салу
кезінде қолданылатын
құралдарды анықтауға
қиналады
өңдеу»
жөні: ___________________________________________
-
на қарай
(сурет салу)
критерийлері
лданылатын құралдарды
және анықтамасын
«5.2А Ақпарат және оны
Бағалау
Білім алушының аты
Ақпарат түрін формасы
анықтайды
«Бағдарламалық қамтамасыз ету»
ұғымын
сәйкестендіреді
Жағдаятқа сәйкес компьютерлік
бағдарламаларға мысалдар
келтіреді
Растрлық кескін құру
кезінде қо
анықтайды

========11========

3-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
5.3А «Біздің өміріміздегі алгоритмдер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Оқу мақсаттары
5.3.2.2 Алгоритмді сөз түрінде ұсыну
5.3.2.3 Орындаушыларға және олардың командалар жүйесіне мысал келтіру
Бағалау критерийі
Білім алушы
 Орындаушы мен командалар жүйесін ажыратады
 Сөздік алгоритмдер құрады
 Командалар жүйесі көмегімен алгоритмдер құрады
Ойлау дағдыларының деңгейі
Қолдану
Орындау уақыты
20 минут
Тапсырма
1. Келесі жағдайлар берілген. Орындаушыны анықтаңыз.
Жағдайлар
Орындаушы

========12========

2. Ақиқат пікірлерді көрсетіңіз.
белгісімен белгілеңіз.
Пікірлер
Адам алгоритмдерді құрастыра алады
Компьютер алгоритмдерді орындай алады
Тек қана адам орындаушы болып табылады
Орындаушы алгоритмдерді құрастырады
3. Төртбұрыштың периметрін табатын алгоритмді сөздік формада құрыңыз.
___________________________________________________________________ ___________________________________________________________________ ___________________________________________________________________
4. Командалар жүйесін қолданып, үйге жету жолының алгоритмін жазыңыз.
Ескерту*: бір команда –бір гүл.
13

========13========

Командалар алгоритмі.
Команда

1
2
3
4
5
6
7
8
9
Команда
Алға 2 қадам
Бағалау критерийі
Тапсырма

Дескриптор
Білім алушы
берілген 1- жағдаяттан орындаушыны анықтайды;
берілген 2- жағдаяттан орындаушыны анықтайды;
1-ші ақиқат пікірді анықтайды; 2-ші ақиқат пікірді анықтайды; енгізілетін ақпарат үшін команда жазады; периметрді есептеу үшін формула жазады; шығарылатын ақпарат үшін команда жазады;
командаларды қолданады;
әр командадағы қадам санын анықтайды; командалар тізбегін құрады.
Балл
Орындаушы мен командалар жүйесін ажыратады
1
1
1
2
Сөздік алгоритмдер құрады
3
1 1 1 1
1
Командалар жүйесі көмегімен алгоритмдер құрады
4
Барлығы
1 1 1 10
14

========14========

15
Жоғары
дұрыс анықтайды
алгоритмдерді дұрыс
дік
аналарға ақпарат ұсынуға
-
Орындаушы мен командалар
жүйесін
Сөз
құрады
Командалар жүйесі көмегімен
алгоритмдерді дұрыс құрады
ын
қолдану/әр
команда/
Орташа
ен жағдаяттардан
омандаларды
Оқу жетістіктерінің деңгейі
Берілг
орындаушыларды анықтау
кезінде/ ақиқат пікірлерді
анықтауда қателіктер жібереді
Енгізілетін/ шығарылатын
ақпарат үшін
периметрді есептеу үшін формула
жазуда қателіктер жібереді
К
командадағы қадам сан
анықтау/
командалар тізбегін құру кезінде
қателіктер жібереді
арналған рубрика
қиналады
қиналады
бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата
Төмен
» бөлімі
алгоритмдерді құруда
дік
Орындаушы мен командалар
жүйесін ажыратуға
Сөз
қиналады
Командалар жүйесі көмегімен
алгоритмдер құруда
жөні_____________________________________________
-
ен
критерийі
Біздің өміріміздегі алгоритмдер»
алгоритмдер құрады
Бағалау
дік
5.3А
Орындаушы м
командалар жүйесін
ажыратады
Сөз
Командалар жүйесі
көмегімен алгоритмдер
құрады
«
Білім алушының аты

========15========

5.3В «Әңгімелесеміз және бағдарламаны жасаймыз» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Оқу мақсаттары
5.3.3.1 Ойын бағдарламалау ортасында (Лого, Scratch және т.б.) тармақталу командаларын қолдану
5.3.3.2 Ойын бағдарламалау ортасында (Лого, Scratch және т.б.) цикл командаларын қолдану
Бағалау критерийі
Білім алушы



Орындалатын алгоритмнің соңғы нәтижесін анықтайды
Scratch ойын ортасының негізгі нысаналарын анықтайды
Бағдарлама кодын құрады
Ойлау дағдыларының деңгейі
Жоғары деңгей дағдылары
Орындау уақыты
20 минут
Тапсырма
1. Қалам
геометриялық фигураларды салуды жақсы көреді. Сызу бағытын және алгоритм орындалғаннан кейін пайда болатын фигураны анықтаңыз.
Ескерту: бір тор өлшемі 50×50 қадам. 2. Командаларды қызметімен сәйкестендіріңіз.
Команда тек қана шарт ақиқат болған жағдайда ғана команданы орындайды
Құрамына констукциялар енгізілген командалардың шексіз орындауына жауап беретін команда

========16========

Әрекетті берілген сан бойынша орындауға жауапты команда
3. Барыс Астананың көрікті жерлерін аралаймын деп шешті. Соңында барыс киімін ауыстырды.
Барыстың әрекеттерін орындайтын бағдарламаны тармақталу мен циклді қолданып құрыңыз.
Бағалау критерийі Орындалатын алгоритмнің соңғы нәтижесін анықтайды Scratch ойын ортасының негізгі нысаналарын анықтайды
Тапсырма Дескриптор
№ Білім алушы
1 сызу бағытын анықтайды;
геометриялық фигураны анықтайды;
2 «әрқашан» командасының қызметін
анықтайды;
«егер» командасының қызметін
анықтайды;
«қайталау» командасының қызметін
анықтайды;
3 сахнаның фонын өзгерту үшін скрипт
құрады;
барыстың көлденең жүрісін құрады;
бағдарламаның орындалуы соңында
барыстың киімін ауыстыру командасын
қолданыңыз;
«егер» командасын қолданады;
«қайталау» командасын қолданады.
Балл
1 1
1
1
1
Бағдарлама кодын құрады
1
1 1
Барлығы
1 1 10
17

========17========

ның
дұрыс
аналарға
-
гер»,
ң кодын
е
Жоғары
айталау» командалары
қ
Орындалатын алгоритмнің
соңғы нәтижесін дұрыс
анықтайды
«Әрқашан», «
«
қызметін дұрыс анықтайды
Берілген тапсырмаға сәйкес
бағдарламаны
құрады
айталау»
қ
»/ «Қайталау»
еометриялық
арыстың
ң қолдануда
гер» / «
б
е
Орташа
анықтауда
ызу бағытын /г
арыстың киімін ауыстыру
Оқу жетістіктерінің деңгейі
С
фигураны
қателіктер жібереді
«Әрқашан» / «
командаларының қызметін
анықтауда қателіктер жібереді
Сахнаның фонын өзгерту үшін
скрипт құруда/
көлденең жүрісін құруда/
б
командасын/ «Егер
командаларыны
қателіктер жібереді
18
бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата
кезінде
бөлімі
қиналады
қиналады
құру
ақпарат ұсынуға арналған рубрика
гер» және
е
Төмен
кодын
айталау» командаларының
қ
Орындалатын алгоритмнің соңғы
нәтижесін анықтауда
«Әрқашан», «
«
қызметін анықтауға
Берілген тапсырмаға сәйкес
бағдарлама
қиналады
негізгі
жөні____________________________________________
-
(скрипт)
критерийі
ын ортасының
Бағалау
5.3В Әңгімелесеміз және бағдарламаны жасаймыз»
«
Білім алушының аты
Орындалатын алгоритмнің
соңғы нәтижесін анықтайды
Scratch ой
нысаналарын анықтайды
Бағдарлама кодын
құрады

========18========

4 ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ ТАПСЫРМАЛАРЫ
«5.4А Жобаны құру және таныстыру» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Оқыту мақсаты
5.2.2.1 Құжатты баспаға дайындау (парақ параметрлерін өзгерту, бет параметрлерін қою, алдын ала көру және т.с.с.) 5.3.1.1 Бағдарламалау ойын ортасында объектілер мен оқиғалардың анимациясын жасау (Лого, Scratch және т.с.с.)
Бағалау критерийі
Білім алушы
 Құжатты баспаға дайындау параметрлерін орнатады
 Анимация мен оқиғаларды қолданып скрипт құрады
Ойлау дағдыларының деңгейі
Орындау уақыты
Жоғары деңгей дағдылары
20 минут
Тапсырма
1. Алтынай өз жобасын принтерде баспаға шығармақшы болды, бірақ хабарлама пайда болды.
Хабарлама
1.1 Құжатты баспаға жібергенде бұл хабарламаның пайда болуының бір себебін түсіндіріңіз.
1.2 Құжатты баспаға жіберу үшін қандай әрекеттер орындау керек?
2. Киімдер мен сахнаны қолданып, анимация және оқиғадан тұратын скрипт құрыңыз.
Киімдер
19

========19========

Сахна
Бағалау критерийі
Тапсырма

1
Дескриптор
Білім алушы
хабарламаның пайда болу себебін көрсетеді;
құжатты баспаға жіберу жолын анықтайды;
сахнаны орнатады;
спрайттарды орнатады;
Спрайттарға киімдер орнатады; нысандар анимациясы үшін
командаларды қолданады;
оқиғалар анимациясы үшін
командаларды қолданады.
Балл
Құжатты баспаға дайындау параметрлерін орнатады
1
1
Анимация мен оқиғаларды қолданып скрипт құрады
2
1 1 1 1
1
Барлығы
7
20

========20========

, нысандар
ады
ұрыс қолданады
орнат
Жоғары
аналарға ақпарат
-
және құжатты баспаға
Құжатты баспаға жібергенде
хабарламаның пайда болу себебін
түсіндіреді
жіберу жолын дұрыс анықтайды
Нысандарды
мен оқиғалар анимациясы үшін
командаларды д
/
құжатты
да
терінің деңгейі
Орта
орнату
өрсетуде /
Оқу жетістік
ысандарды
Хабарламаның пайда болу
21
себебін к
баспаға жіберу жолын анықтауда
қателіктер жібереді
Н
нысандар/оқиғалар анимациясы
үшін командаларды қолдануда
қателіктер жібереді
бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата
ұсынуға арналған рубрика
, нысандар
және
да
Төмен
орнату
қиналады
Құжатты баспаға жібергенде
хабарламаның пайда болу
себебін түсіндіруде
құжатты баспаға жіберу жолын
анықтауға
Нысандарды
мен оқиғалар анимациясы үшін
командаларды қолдануда
қиналады
жөні ____________________________
-
ындау
иғаларды
критерийі
баспаға дай
Бағалау
«5.4А Жобаны құру және демонстрациялау» бөлімі
Білім алушының аты
Құжатты
параметрлерін орнатады
Анимация мен оқ
қолданып скрипт құрады
 
Верх