ЖБ БЖБ Информатика 6 сынып Жиынтық бағалау

TEGINSOR.RU

Moderator
Команда форума
Модератор
Сообщения
2,710
Оценка реакций
27,653
Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар
Информатика
6 сынып


Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге, 6-сынып білім алушыларына «Информатика» пәні

бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде

құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар (қазақ тілінде білім беретін) негізгі орта мектептің

(5-9-сыныптары) «Информатика» пәні бойынша оқу бағдарламасы (орта білім беру

мазмұнын жаңарту аясындағы) мен оқу жоспарының негізінде дайындалған. 6-сыныпта

жиынтық бағалау барлық тоқсанда өткізіледі.

Бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білім
алушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға
мүмкіндік береді.
Әдістемелік ұсыныстарда бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды
өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған.
Сондай-ақ, жинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар)
сипатталған. Тапсырмалар мен рубрикалар ұсыныс түрінде берілген.
Тоқсандық жиынтық бағалауды өткізу үшін спецификацияда тапсырма үлгілері мен
балл қою кестесі ұсынылған. Спецификация стандартталған және оны тоқсандық жиынтық
бағалауды өткізуде басшылыққа алу міндеттелген.
Әдістемелік ұсыныстар бастауыш сынып мұғалімдеріне, мектеп әкімшілігіне, білім
беру бөлімінің әдіскерлеріне, критериалды бағалау бойынша мектеп, өңірлік
үйлестірушілеріне және басқа да мүдделі тұлғаларға арналған.

МАЗМҰНЫ



1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР .... 4

«Компьютерлік жүйелер мен желілер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау ................................ 4

2-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР .... 7

«Ақпаратты ұсыну» бөлімі бойынша жиынтық бағалау ................................................................ 7

«Компьютерлік графика» бөлімі бойынша жиынтық бағалау .................................................... 11

3-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР .. 15

«Компьютерлік ойындарды жасау» бөлімі бойынша жиынтық бағалау .................................... 15

«Компьютерлік ойынды құру» бөлімі бойынша жиынтық бағалау............................................ 19

4-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР .. 23

«Мәтіндік құжатпен жұмыс» бөлімі бойынша жиынтық бағалау .............................................. 23


1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
«Компьютерлік жүйелер мен желілер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Эргономика міндеттерін ойластыру және шешу
Оқу мақсаты 6.4.1.1
(жоғары деңгейде және тиімді болу үшін)
6.1.1.1 Есептеу техникасының дамуының тарихы мен
перспективасы жөнінде әңгімелеу


ім алушы
Бағалау критерийі Біл

 Эргономика міндетін анықтайды

 Есептеу техникасы буындарына сәйкес
құрылғыларды анықтайды

Білу және түсіну
Ойлау дағдыларының
олдану
деңгейі Қ

инут
Орындау уақыты 20 м


Тапсырмалар
1. Сөйлемді аяқтаңыз.
Эргономика – бұл _________________________________________________________
___________________________________________________________________________

2. Суретті қарастырыңыз. Эргономика ережесі сақталмаған екі әрекетті көрсетіңіз.








1) Компьютермен жұмыс жасау барысында жұмыс үстелінде тамақтануға болмайды.
2) _______________________________________________________________________
3) _______________________________________________________________________

3. Есептеуіш техника буындарында қолданылатын құралды анықтаңыз, сәйкестік
орнатыңыз.

ептеуіш техника буындары
Ес


І
ІІ ІІІ ІV



С


4
ЖОБА


А. Жартылай өткізгіш – транзисторлар
B. Интегралдық схема
C. Электрондық шамдар
D. Процессор

4. Берілген құрылғылардың даму кезеңіне сәйкес шығу ретін анықтаңыз.


Аналитикалық машина

Арифмометр

1 Абак

Әмбебап есептеуіш
машина


5. Сөйлемдердегі бос сөздерді және сөз тіркестерін толтырыңыз.

ірінші, үшінші, бесінші, эмоциалық, жасанды, интеллектуалды
Б


Робот (1) _________ буын есептеу техникасының даму белгілерінің бірі болып
табылады, өйткені оның негізінде (2) _______________ интеллект жатыр.







Бағалау критерийі Тапсырма Дескриптор Балл
№ Б
ілім алушы

Компьютермен жұмыс эргономика ұғымын анықтайды; 1
1
кезінде эргономика
омика ережесі сақталмаған екінші 1
2 эргон
заңдылықтарын
рекетті анықтайды;
ұстанады ә
эргономика ережесі сақталмаған үшінші 1
әрекетті анықтайды;

Есептеу іі буын компьютерлерінің негізін 1
3
техникасының даму анықтайды;
тарихын сипаттайды іі
і буын компьютерлерінің негізін 1
анықтайды;

іv буын компьютерлерінің негізін 1
анықтайды;

ұрылғылардың шығу ретін анықтайды; 1
4 қ

м буынын көрсетеді; 1
5 эе

буын негізін анықтайды. 1

Барлығы: 9







5
ЖОБА

«Компьютерлік жүйелер мен желілер» бөлімі үшін жиынтық бағалау нәтижесі бойынша ата-аналарға ақпарат беруге арналған
рубрика
Білім алушының аты-жөні _______________________________________


Бағалау критерийі Оқу жетістіктерінің деңгейі

Төмен Орташа Жоғары

Эргономика міндетін Эргономика міндетін анықтауда Эргономика ұғымын Эргономика міндетін дұрыс
анықтайды. қиналады. анықтауда/эргономика ережесін анықтайды.
анықтауда қателіктер жібереді.



Есептеу техникасы Есептеу техникасы буындарына ІІ, ІІІ, ІV буын компьютерлерінің Есептеу техникасы
буындарына сәйкес сәйкес құрылғыларды анықтауда негізін анықтауда/ құрылғылардың буындарына сәйкес
құрылғыларды анықтайды. қиналады. даму ретін көрсетуде/ЭЕМ буынын құрылғыларды дұрыс
көрсетуде/ буын негізін анықтауда анықтайды.
қателіктер жібереді.




















6
ЖОБА

2-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
«Ақпаратты ұсыну» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Ақпаратты беруші және қабылдаушы байланыс
Оқу мақсаты 6.2.1.3
арналарына мысал келтіру


ім алушы
Бағалау критерийі Біл

 Ақпарат беруші мен қабылдаушыны анықтайды

 Байланыс арнасын анықтайды

Қолдану
Ойлау дағдыларының
деңгейі

инут
Орындау уақыты 20 м




Тапсырмалар
1. Берілген суретке қарап ақпарат беруші мен қабылдаушыны анықтаңыз.


Мысал Ақпарат беруші Ақпарат қабылдаушы




















2. Берілген сызба арқылы ақпарат беруші мен қабылдаушыға мысал келтіріңіз.


ысал
Ақпарат беруші  М
Ақпарат қабылдаушы

хат пен Рахат телефонмен сөйлесті
Адам  Адам Ас

Адам  Нысан


Нысан  Адам






7 ЖОБА

3. Берілген іс-әрекет ақпарат берушіге немесе қабылдаушыға қатысты айтылғанын
анықтаңыз, жалауша () белгішесін қойыңыз.


Іс-әрекет Ақпарат беруші Ақпарат қабылдаушы

Тыңдады

Айтты

Дәмін татты

Көрсетті


4. Ақпарат түрлері мен оны қабылдау әдістері арасында сәйкестік орнатыңыз.











Иіс сезу Көру Есту Дәм сезу Сипап сезу


5. Келесі суреттен байланыс арналарының бір жақты немесе екі жақты екенін
анықтаңыз.


Мысал Байланыс арнасы
































8 ЖОБА


Бағалау Тапсырма Дескриптор Балл
критерийі № Біл
ім алушы

Ақпарат беруші ақпарат берушіні анықтайды; 1
1
мен
ақпарат қабылдаушыны анықтайды; 1
қабылдаушыны
1
анықтайды 2 а
дам  нысан сызбасы бойынша мысал
келтіреді;
н
1
ысан  адам сызбасы бойынша мысал
келтіреді;

мін татты іс-әрекетін ажыратады; 1
3 дә

көрсетті іс-әрекетін ажыратады; 1

өру әдісін сәйкестендіреді; 1
4 к

есту әдісін сәйкестендіреді; 1

дәм сезу әдісін сәйкестендіреді; 1

сипап сезу әдісін сәйкестендіреді; 1

Байланыс бір жақты байланыс арнасын 1
5
арнасын анықтайды;
анықтайды е
кі жақты байланыс арнасын 1
а
нықтайды.

Барлығы: 12





























9 ЖОБА

«Ақпаратты ұсыну» бөлімі үшін жиынтық бағалау нәтижесі бойынша ата-аналарға ақпарат беруге арналған рубрика

Білім алушының аты-жөні _______________________________________


Бағалау критерийі Оқу жетістіктерінің деңгейі

Төмен Орташа Жоғары

Ақпарат беруші мен Ақпарат беруші мен Ақпарат беруші / қабылдаушыны Ақпарат беруші мен
қабылдаушыны ажыратады, қабылдаушыны ажыратуға, қабылдаушыны дұрыс
анықтауда / Адам  Нысан / Нысан 
мысал келтіреді. мысал келтіруге қиналады. Адаажыратады, мысал келтіре
м сызбасы бойынша мысал
лады.
келтіруде / дәмін татты / көрсетті іс-а
әрекетін ажыратуда / көру / есту / дәм

сезу / сипап сезу әдістерін
сәйкестендіруде қателіктер жібереді.




Байланыс арналарын Байланыс арналарын анықтауға Біржақты және екі жақты байланыс Байланыс арналарын дұрыс
анықтайды. қиналады. арнасын ажыратуда қателіктер анықтайды.
жібереді.














10 ЖОБА

«Компьютерлік графика» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

екторлық кескіндерді құру және өңдеу
Оқу мақсаты 6.2.2.2 В

ім алушы
Бағалау критерийі Біл

 Векторлық кескіндер құра алады

 Векторлық кескіндерді өңдей алады

Қолдану
Ойлау дағдыларының
деңгейі

инут
Орындау уақыты 20 м


Тапсырмалар


1. Графикалық редакторда салынған векторлық кескін берілген . Бұл кескінді
салу үшін қолданылатын екі құрал-сайманды анықтаңыз.
__________________________________________________________________________

2. Векторлық графикалық редакторда аққала суреті салынған. Суретті салу ретін
жазыңыз.



























1 4







11 ЖОБА

3. Векторлық графикалық редакторда салынған кескін берілген.










Кескін неше қабаттан тұратынын анықтаңыз. _________________________________
Қандай құрал-саймандар қолданылғанын анықтаңыз.
________________________________________________________________________

4. Графикалық редакторда келесі векторлық кескін салудың іс-әрекеттер ретін
анықтаңыз.








Құрал-сайманды таңдау

Кескінді салу

Бұрыштар санын анықтау


5. Векторлық графикалық редакторда салынған кескінді қарастырыңыз. Командалар
мен фигуралар арасында сәйкестік орнатыңыз.




Командалар Фигуралар



Тігінен айна көрінісі




0
Сағат тіліне қарсы 90-қа
бұру











12 ЖОБА

Бағалау критерийі Тапсырма Дескриптор Балл
№ Б
ілім алушы

Векторлық кескіндер 1 векторлық кескінді салуға қажетті бірінші 1
құра алады құрал-сайманды анықтайды;

векторлық кескінді салуға қажетті екінші 1
құрал-сайманды анықтайды;

2 аққала салуда екінші кескіннің ретін 1
анықтайды;

аққала салуда үшінші кескіннің ретін 1
анықтайды;

аққала салуда бесінші кескіннің ретін 1
анықтайды;

3 кескіннің неше қабаттан тұратынын 1
анықтайды;

кескін салуға қажетті құрал-саймандарды 1
анықтайды;

4 векторлық кескінді салудың бірінші 1
әрекетін анықтайды;

векторлық кескінді салудың екінші 1
әрекетін анықтайды;

векторлық кескінді салудың үшінші 1
әрекетін анықтайды;
0
Векторлық 5 сағат тіліне қарсы 90-қа бұру командасы 1
кескіндерді өңдей орындалған кескінді анықтайды;
алады ті
гінен айна көрінісі командасы 1
орындалған кескінді анықтайды.

Барлығы: 12


























13 ЖОБА

«Компьютерлік графика» бөлімі үшін жиынтық бағалау нәтижесі бойынша ата-аналарға ақпарат беруге арналған рубрика

Білім алушының аты-жөні _______________________________________


Бағалау критерийі Оқу жетістіктерінің деңгейі

Төмен Орташа Жоғары

Векторлық кескін құра алады. Векторлық кескін құруға Векторлық кескінді салуға қажетті Векторлық кескінді дұрыс
қиналады. бірінші /екінші құрал-сайманды құра алады.
анықтауда / аққала салуда екінші /
үшінші / бесінші кескіннің ретін
анықтауда / кескіннің неше
қабаттан тұратынын анықтауда /
кескін салуға қажетті құрал-
саймандарды анықтауда /
векторлық кескінді салудың
бірінші / екінші / үшінші әрекетін
анықтауда қателіктер жібереді.



0
Векторлық кескіндерді өңдей Векторлық кескіндерді өңдеуге Сағат тіліне қарсы 90-қа бұру / Векторлық кескіндерді
алады. қиналады. тігінен айна көрінісі / командасы дұрыс өңдей алады.
орындалған кескінді анықтауда
қателіктер жібереді.










14 ЖОБА

3-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
«Компьютерлік ойындарды жасау» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

септің шешімін кезеңмен талдау
Оқу мақсаты 6.3.2.1 Е
6.3.2.2 Блок-схема түріндегі алгоритмді ұсыну


ім алушы
Бағалау критерийі Біл

 Ойын ортасында есепті шешу кезеңін
анықтайды және талдайды

 Есеп шартына сәйкес блок-схема құрады

Қолдану
Ойлау дағдыларының
деңгейі

инут
Орындау уақыты 20 м


Тапсырмалар

1. Оқушы ойын ортасында «Ыдысқа алма жинау» ойынын құруды ұйғарды. Қажетті
спрайттарды анықтаңыз.
______________________________________________________________________

2. «Ыдысқа алма жинау» ойыны үшін сахна мен кейіпкерлердің суретін салыңыз.
















3. Оқушы жобасының атын «Ыдысқа жеміс жинау» деп өзгертті және тақырыпқа
сәйкес жемістер түрін көбейту қажет. Жеміс түрін көбейту әрекетін анықтаңыз.
__________________________________________________________________________














15 ЖОБА

4. «Ыдысқа алма жинау» ойынының скрипті бойынша блок-схема құрыңыз.

Скрипт










Блок-схема










5. Берілген алгоритм бойынша блок-схема құрыңыз.


Сөз түрінде алгоритм Блок-схема

1. Шелек толғанша қайтала
2. Шелекке бір стақан су құй





























16 ЖОБА

Бағалау критерийі Тапсырма Дескриптор Балл
№ Б
ілім алушы

Ойын ортасында ойынға қажетті спрайттарды анықтайды; 1
1
есепті шешу кезеңін
ахна суретін берілген тақырыпқа сәйкес 1
2 с
анықтайды және
алады;
талдайды с
тақырыпқа сәйкес спрайттарды 1
бейнелейді;

містер түрін көбейту жолын 1
3 же
анықтайды;

Есеп шартына басы, соңы блоктарын анықтайды; 1
4
сәйкес блок-схема
иклдік блокты анықтайды; 1
құрады ц
ртты блокты анықтайды; 1
ша

іс-әрекет блогын анықтайды; 1

сы, соңы блоктарын анықтайды; 1
5 ба

циклдік блокты анықтайды; 1

іс-әрекет блогын анықтайды. 1

Барлығы: 11
































17 ЖОБА

«Компьютерлік ойындарды жасау» бөлімі үшін жиынтық бағалау нәтижесі бойынша ата-аналарға ақпарат беруге арналған
рубрика
Білім алушының аты-жөні _______________________________________


Бағалау критерийі Оқу жетістіктерінің деңгейі

Төмен Орташа Жоғары

Ойын ортасында есепті шешу Ойын ортасында есепті шешу Ойынға қажетті спрайтты анықтауда / Ойын ортасында есепті
кезеңін анықтайды және кезеңін анықтауға және сахна суретін берілген тақырыпқа шешу кезеңін дұрыс
талдайды. талдауға қиналады. сәйкес салуда / кейіпкердің суретін анықтайды және талдайды.
бейнелеуде / спрайт түрін көбейту
жолын анықтауда қателіктер жібереді.



Есеп шартына сәйкес блок-Есеп шартына сәйкес блок-Басы, соңы блоктарын / циклдік Есеп шартына сәйкес блок-
схема құрады. схема құруға қиналады. блокты / шартты блокты / іс-әрекет схеманы дұрыс құрады.
блоктарын анықтауда қателіктер
жібереді.
















18 ЖОБА

«Компьютерлік ойынды құру» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Ойын ортасындағы программалау сценарийін
Оқу мақсаты 6.3.1.1
жасау және жүзеге асыру
6.3.3.1 Программа ортасында қателерді табу және
жөндеу


ім алушы
Бағалау критерийі Біл

 Ойын ортасында программалау сценарийін
жүзеге асырады

 Ойын ортасында қателерді табады және түзетеді

Жоғары деңгей дағдылары
Ойлау дағдыларының
деңгейі

инут
Орындау уақыты 20 м


Тапсырмалар

1. Оқушы ойын ортасында ұшып жүретін «Жарқанат» ойынын құруды ұйғарды.
Тақырыпқа сәйкес интерфейс салыңыз.















2. Жарқанат үшін екі костюмді сипаттаңыз.
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________

3. «Жарқанат» ойынының командаларын қарастырыңыз.













19 ЖОБА

Оң бағытта ұшу командасын анықтаңыз.
_____________________________________________________________________
Сол бағытта ұшу командасын анықтаңыз.
_____________________________________________________________________

4. Берілген алгоритм бойынша скрипт жазыңыз.

Сөз түріндегі алгоритм Скрипт

Программа іске қосылған кезде
әрдайым «Space Unicorn» дыбысын
соңына дейін ойнат, 1 секунд күт






5. Екі бағытқа бірнеше рет жүретін спрайт скриптін қарастырыңыз.















Шартқа сәйкес келмейтін қателікті анықтаңыз.
_____________________________________________________________________
Қатені дұрыстау жолын ұсыныңыз.
_____________________________________________________________________

6. Берілген скрипті қарастырыңыз. Командалар ретінде жіберілген қатені
дұрыстаңыз.

Қате скрипт Дұрыс скрипт


















20 ЖОБА

Бағалау критерийі Тапсырма Дескриптор Балл
№ Б
ілім алушы

Ойын ортасында ойынға арналған достық интерфейсін 1
1
программалау салады;
сценарийін жүзеге
прайт үшін костюмдер санын 1
2 с
асырады а
нықтайды;
с
прайт үшін костюмдерді сипаттайды; 1

бағытта ұшу командасын 1
3 оң
анықтайды;

сол бағытта ұшу командасын 1
анықтайды;

рілген алгоритм үшін скрипт жазады; 1
4 бе

Ойын ортасында қатені анықтайды; 1
5
қателерді табады және
атені түзетеді; 1
түзетеді қ

інші қатені анықтайды; 1
6 бір

екінші қатені анықтайды. 1

Барлығы: 10

































21 ЖОБА

«Компьютерлік ойынды құру» бөлімі үшін жиынтық бағалау нәтижесі бойынша ата-аналарға ақпарат беруге арналған рубрика
Білім алушының аты-жөні _______________________________________



Бағалау критерийі Оқу жетістіктерінің деңгейі

Төмен Орташа Жоғары

Ойын ортасында Ойын ортасында Ойынға арналған достық интерфейсін Ойын ортасында
программалау сценарийін программалау сценарийін салуда / спрайт үшін костюмдер программалау сценарийін
жүзеге асырады. жүзеге асыруға қиналады. санын анықтауда / спрайт үшін дұрыс жүзеге асырады.
костюмдерді сипаттауда / спрайттың
әрекетіне қарай команданы анықтауда
қателіктер жібереді.


Ойын ортасында қателерді Ойын ортасында қателерді Спрайт үшін жазылған скриптке сөз Ойын ортасында қателерді
табады және түзетеді. табуға және жөндеуге түрінде алгоритм жазуда / скрипте дұрыс табады және
қиналады. қолданылған алгоритм түрін жөндейді.
анықтауда / жобаға өзгеріс енгізу
әрекеттерін анықтауда / скриптегі
қатені табуда қателіктер жібереді.















22 ЖОБА

4-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
«Мәтіндік құжатпен жұмыс» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

ілтемелерді ұйымдастыру (гиперсілтемелер,
Оқу мақсаты 6.2.2.1 С
мазмұн, атау, түсіндірме)
6.4.2.1 Авторлық құқық, плагиат ұғымдарын түсіндіру
6.4.2.2 Авторға сілтеме беру арқылы ақпаратты
сүйемелдеу


ім алушы
Бағалау критерийі Біл

 Құжатқа сілтемелерді, нұсқамаларды,
гиперсілтемелерді қолданады

 Сілтеме түрлерін салыстырады

 Авторлық құқық және плагиат ұғымдарын
қолдану аймағын көрсетеді
Қолдану
Ойлау дағдыларының
деңгейі

инут
Орындау уақыты 20 м


Тапсырмалар

1. Төменде берілген сөйлемдегі 1 және 2 деген сандардың қолданылу мақсатын
анықтаңыз.


_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________

2. Оқушылар Интернеттен алынған ақпараттың авторын анықтай алмады.
Құжаттың көшірме еместігін дәлелдеу әрекетін көрсетіңіз.
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________

3. Құжат ішіндегі орынға гиперсілтеме орнату жолын көрсетіңіз.
1. _________________________________________________
2. Тышканнның оң жақ батырмасын басу;
3. _________________________________________________
4. _________________________________________________
5. _________________________________________________
6. OK батырмасын басу.

4. Төменде берілген белгішелерді салыстырыңыз және кестені толтырыңыз.





1 2







23 ЖОБА

Ұқсастығы Айырмашылығы













5. Мәтін берілген. Мәтіндегі гиперсілтемені көрсетіңіз және гиперсілтеменің
қолданылу мақсатын түсіндіріңіз.



Мәтіннің бірегейлігін тексеру: https://text.ru/antiplagiat


_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________

6. Ұғымдарды қолдану жағдайларына мысал келтіріңіз.


Авторлық құқық Плагиат





























24 ЖОБА

Бағалау критерийі Тапсырма Дескриптор Балл
№ Б
ілім алушы

Құжатқа сілтемелерді, 1 нұсқаманың қолдану мақсатын 1
түсіндірмелерді, анықтайды;
гиперсілтемелерді
2 сілтемені қою әрекетін анықтайды; 1
қолданады
інші команданы анықтайды; 1
3 бір

үшінші команданы анықтайды; 1

төртінші команданы анықтайды; 1

бесінші команданы анықтайды; 1

Сілтеме түрлерін 4 сілтеме түрлерінің ұқсастығын 1
салыстырады анықтайды;
с
ілтеме түрлерінің айырмашылығын 1
анықтайды;

5 гиперсілтемені көрсетеді; 1

гиперсілтеменің қолданылу мақсатын 1
сипаттайды;

Авторлық құқық және 6 авторлық құқықты қолдануға мысал 1
плагиат ұғымдарын келтіреді;
қолдану аймағын
плагиатты қолдануға мысал келтіреді. 1
көрсетеді

Барлығы: 12





























25 ЖОБА

«Мәтіндік құжатпен жұмыс» бөлімі үшін жиынтық бағалау нәтижесі бойынша ата-аналарға ақпарат беруге арналған рубрика
Білім алушының аты-жөні _______________________________________


Бағалау критерийі Оқу жетістіктерінің деңгейі

Төмен Орташа Жоғары

Құжатқа сілтемелерді, Құжатқа сілтемелерді, Нұсқаманың қолдану мақсатын Құжатқа сілтемелерді,
түсіндірмелерді, түсіндірмелерді, анықтауда / сілтемені қою әрекетін түсіндірмелерді,
гиперсілтемелерді қолданады. гиперсілтемелерді қолдануға анықтауда / құжаттағы орынға гиперсілтемелерді дұрыс
қиналады. гиперсілтеме қоюдың бірінші / қолданады.
үшінші / төртінші / бесінші
командасын анықтауда
қателіктер жібереді.

Сілтеме түрлерін Сілтеме түрлерін Сілтеме түрлерінің ұқсастығын / Сілтеме түрлерін дұрыс
салыстырады. салыстыруға қиналады. айырмашылығын анықтауда / салыстырады.
гиперсілтемені көрсетуде /
гиперсілтеменің қолданылу мақсатын
сипаттауда қателіктер жібереді.



Авторлық құқық және плагиат Авторлық құқық және Авторлық құқықты / плагиатты Авторлық құқық және
ұғымдарын қолдану аймағын плагиат ұғымдарының қолдануға мысал келтіруде қателіктер плагиат ұғымдарының
көрсетеді. қолдану аймағын көрсетуге жібереді. қолдану аймағын дұрыс
қиналады. көрсетеді.
 
Верх