ЖБ БЖБ Математика 5 сынып Жиынтық бағалау

TEGINSOR.RU

Moderator
Команда форума
Модератор
Сообщения
2,710
Оценка реакций
27,653
Жиынтық бағалауға арналған
әдістемелік ұсыныстар
Математика
5-сынып

Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 5-сынып оқушыларына «Математика» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге оқушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді.
Әдістемелік ұсыныста бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта оқушылардыңң оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар ұсыныс түрінде берілген.
Әдістемелік ұсыныс мұғалімдерге, мектеп әкімшілігіне, білім беру бөлімінің әдіскерлеріне, критериалды бағалау бойынша мектеп, өңірлік үйлестірушілеріне және басқа да мүдделі тұлғаларға арналған.


Мазмұны
1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР .............4 «Натурал сандардың бөлінгіштігі» бөлімі бойынша жиынтық бағалау ................................... 7 «Жай бөлшектер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау ................................ ............................. 10 2-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР ...........13 «Жай бөлшектерге амалдар қолдану» бөлімі бойынша жиынтық бағалау ............................ 13 3-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР ...........16 «Мәтін есептер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау ................................ ................................ 16 «Ондық бөлшектер және оларға амалдар қолдану» бөлім бойынша жиынтық бағалау ....... 19 «Жиын» бөлімі бойынша жиынтық бағалау .............................................................................. 22 4-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР ...........25 «Пайыз» бөлімі бойынша жиынтық бағалау ............................................................................. 25 «Бұрыштар. Көпбұрыштар» бөлімі бойынша жиынтық бағалау ............................................ 28 «Диаграмма» және «Кеңістік фигураларының жазбалары» бөлімдері бойынша жиынтық бағалау ................................................................ ........................................................................... 31
3

3

1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
«Натурал сандар және нөл саны» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Тақырып
Арифметикалық амалдардың қасиеттері. Натурал сандарға арифметикалық амалдар қолдану
Теңдеу. Теңдеудің түбірі. Теңдеуді шешу
Формула. Формула арқылы есептеу. Мәтінді есептерді шығару. Натурал сандардан тұратын сандар тізбегі
Оқу мақсаты
5.1.2.3 санды өрнектердің мәндерін табу үшін көбейту мен қосу амалдарының қасиеттерін қолдану
5.2.2.1 арифметикалық амалдардың белгісіз компоненттерін табу ережесі негізінде теңдеулерді шешу 5.5.1.1 натурал сандарға арифметикалық амалдар қолдана отырып, мәтінді есептерді шығару
Бағалау критерийі
Білім алушы
 Қосу мен көбейту амалдарының қасиеттерін
қолданып, санды өрнектің мәнін табады
 Теңдеуді шешеді
 Натурал сандарға арифметикалық амалдар
қолданып, мәтін есепті шығарады
Ойлау дағдыларының деңгейлері
Білу және түсіну Қолдану
Орындау уақыты
15 минут
Тапсырмалар
1. Өрнектің мәнін тиімді әдіспен табыңыз:
a)  5084976245084
b) 847594 6  153
2. Теңдеуді шешіңіз және тексеруді орындаңыз:
24 (78 m)
 36
3. Есепті шешіңіз:
Көрермендер залында 360 орын бар. 42 адамнан тұратын 8 топ өз орындарына
отырғаннан кейін неше орын бос қалады?
4

4

Бағалау критерийлері

Дескриптор
Білім алушы
көбейтудің қосуға қатысты үлестірімділік қасиетінқолданады;
қосудыңауыстырылымдық заңын қолданады;
санды өрнектің мәнін есептейді; қосуамалының белгісіз компонентін табу ережесін қолданады;
азайту амалының белгісіз компонентін табу ережесін қолданады;
айнымалының мәнін табады;
тексеруді орындайды;
берілгенін қысқашажазады;
есептің шарты бойынша санды өрнек құрастырады;
есептің шарты бойынша бірінші амалды орындайды;
есептің шарты бойынша екінші амалды орындайды және жауабын табады.
Балл
Қосу мен көбейту амалдарының қасиеттерін қолданып, санды өрнектің мәнін табады
1
1
1
1
1
Теңдеуді шешеді
2
1
1 1 1
Натурал сандарға арифметикалық амалдар қолданып, мәтін есепті шығарады
1
3
1
1
Жалпы балл
11
5

5

оғары
қасиетін қолдана
ж
Көбейтудің қосуға қатысты
үлестірімділік
отырып, амалдардың орындау
тәртібін анықтайды, санды
өрнектің мәнін дұрыс табады
Теңдеуді шешу үшін
арифметикалық амалдардың
белгісіз компоненттерін табу
ережесін дұрыс қолданып,
теңдеуді шешеді. Тексеруді
орындайды
Натурал сандарға арифметикалық
амалдар қолдана отырып, мәтін
есепті шығарады, жауабын
жазады
бірақ
деңгейлері
қосудың
/
бойынша
арифметикалық
рта
о
ктерінің
көбейтудің қосуға
» бөлімі
орындау барысында
жібереді
қателіктер жібереді /
е
жетісті
саны
аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрикалар
-
қу
6
О
Амалдардың орындау тәртібін
анықтау үшін
қатысты үлестірімділік
ауыстырылымдық қасиетін
қолдануда / есептеу барысында
қателіктер жібереді
Теңдеуді шешу үшін
амалдардың белгісіз компоненттерін
табу ережесін қолданады,
есептеуд
тексеруді орындамайды
Есептің шарты бойынша қысқаша
берілгенін жазады, санды өрнек
құрастырады, арифметикалық
амалдарды
қателіктер
ға
немесе
шығару
і
өмен
қиналады
«Натурал сандар және нөл
т
септ
мен көбейту қасиеттерін
рнектің мәнін есептегенде
Ө
қосу
қолданғанда
көбейтудің қосуға қатысты
үлестірімділік қасиетін
пайдаланбай, санды өрнектің
мәнін табады
Теңдеуді шешу барысында
арифметикалық амалдардың
белгісіз компоненттерін табу
ережесін қолдануға қиналады
Мәтін е
қиналады
жөні________________________________________
-
жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата
мен көбейту
, мәтін есепті
ып, санды өрнектің
Білім алушының аты
лдан
Бағалау критерийлері
Қосу
амалдарының қасиеттерін
қо
мәнін табады
Теңдеуді шешеді
Натурал сандарға
арифметикалық амалдар
қолданып
шығарады

6

«Натурал сандардың бөлінгіштігі» бөлімі бойынша
жиынтық бағалау
Тақырып
Натурал сандардың бөлгіштері мен еселіктері Бөлінгіштіктің негізгі қасиеттері
2, 3, 5, 9, 10 бөлінгіштік белгілері
Бөлінгіштіктің негізгі қасиеттері
Ең үлкен ортақ бөлгіш. Өзара жай сандар. Ең кіші ортақ еселік
Оқу мақсаты
5.1.1.5 натурал санның бөлгіші мен еселігі анықтамаларын білу
5.1.2.6 натурал сандардың 3-ке және 9-ға бөлінгіштік белгілерін қолдану
5.1.2.10 көбейтіндінің берілген натурал санға бөлінгіштігін талдау
5.1.2.11 қосындының және айырымның берілген натурал санға бөлінгіштігін талдау
5.1.2.12 екі және одан артық сандардың ЕҮОБ-ін және ЕКОЕ-ін табу
Бағалау критерийі
Білім алушы
 Натурал санның бөлгіштері мен еселіктерін
анықтайды
 Есептеуде және есеп шығарға нда сандардың
бөлінгіштік белгілерін қолданады

Амалдарды орындамай-ақ, қосындының /
көбейтіндінің берілген санға бөлінгіштігін
анықтайды
 Сандардың ЕҮОБ және ЕКОЕ табады
Ойлау дағдыларының деңгейлері
Білу және түсіну Жоғары деңгей дағдылары
Орындау уақыты 20 минут
Тапсырмалар
1. 5, 21, 25, 42, 80 сандарынан:
a) 5-ке еселік;
b) 100-дің бөлгіштерін;
c) 42 санының бөлгіштері болмайтын сандарды таңдап жазыңыз.
2. 9 метр жібек матасы сатып алынды. Оның құны 4581 теңге болуы мүмкін бе?
Жауабын түсіндіріңіз.
3. Амалдарды орындамай-ақ анықтаңыз: a) 48120 қосындысы 12-ге бөліне ме; b) 2633 көбейтіндісі 11-ге бөліне ме?
4. Сандардың ЕҮОБ және ЕКОЕ табыңыз: a) 33 және 121;
b) 48, 52 және 84.
7

7

Бағалау критерийі

Дескриптор
Білім алушы
5-ке еселік сандарды анықтайды; 100-дің бөлгіштерін жазады; 42-нің бөлгіштері болмайтын сандарды таңдап жазады;
санды өрнек құрастырады;
бөлінгіштік белгіні қолданады;
Балл
Натурал санның бөлгіштері мен еселіктерін анықтайды
1
1 1
1
Есептеуде және есеп шығарғанда сандардың бөлінгіштік белгілерін қолданады
1
2
1
Амалдарды орындамай- ақ, қосындының / көбейтіндінің берілген санға бөлінгіштігін анықтайды
3
қосылғыштардыңберілген санға бөлінгіштігінанықтайды;
қосындының берілген санға бөлінгіштігі туралы қорытын жасайды;
көбейткіштің берілген санға
бөлінгіштігінанықтайды;
көбейтіндінің берілген санға
бөлінгіштігі туралы қорытын жасайды; сандарды жай көбейткіштерге жіктейді; екі санның ЕҮОБ табады;
үш санның ЕҮОБ табады;
екі санның ЕКОЕ табады;
үш санның ЕКОЕ табады.
1
1
1
1
Сандардың ЕҮОБ және ЕКОЕ табады
4
Жалпы балл
1 1 1 1 1 14
8

8

ақ,
-
і мен
тер
анықтайды
бөлінгіштігін
көбейтіндінің
ың ЕҮОБ және
орындамай
н
оғары
сан
табады
,
ж
дұрыс
н
, есептің сұрағына
үш
анықтайды
дұрыс
дының
ктері
ға бөлінгіштік белгісін дұрыс
атурал санның бөлгіш
малдарды
кі және
-
Н
еселі
9
қолданып
дұрыс жауап береді
А
қосын
берілген санға
дұрыс
Е
ЕКОЕ
/
/
ер
ікт
/ Екі
ды, бірақ
деңгейлері
белгіні
рта
ың тек қана ЕҮОБ
о
н
ктерінің
сан
орындамай, қосындының
жібереді
жетісті
аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрикалар
-
9
Оқу
атурал санның бөлгіштерін
малдарды
кі және үш
Н
еселіктерін анықтағанда қател
жібереді
Шарты бойынша санды өрнек
құрастыруда/бөлінгіштік
қолдануда қателіктер жібереді
А
көбейтіндінің берілген санға
бөлінгіштігін анықтайды
Е
немесе тек қана ЕКОЕ табады
санның ЕҮОБ және ЕКОЕ таба
үш саннын ЕҮОБ немесе ЕКОЕ табуда
қателіктер
тері мен
қиналады
анықтағанда
гіштік белгіні
ың ЕҮОБ және
н
өмен
«Натурал сандардың бөлінгіштігі» бөлімі бойынша
т
, көбейтіндінің
сан
санның бөлгіш
үш
ы
және бөлін
атурал
кі және
Н
еселіктерін
қиналад
Шарты бойынша санды өрнек
құруда
қолдануға қиналады
Қосындының
берілген санға бөлінгіштігін
амалдарды орындамай анықтауға
қиналады
Е
ЕКОЕ табу барысында
___________________________________________
ақ,
-
жөні
-
жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата
н
/
берілге
және есеп
сандардың
белгілерін
ң
бөлінгіштігін
Бағалау критерийлері
Білім алушының аты
Натурал санның бөлгіштері
мен еселіктерін анықтайды
Есептеуде
шығарғанда
бөлінгіштік
қолданады
Амалдарды орындамай
қосындының
көбейтіндіні
санға
анықтайды
Сандардың ЕҮОБ және
ЕКОЕ табады

9

«Жай бөлшектер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Тақырып
Жай бөлшек. Жай бөлшектерді оқу және жазу
Жай бөлшектің негізгі қасиеті
Дұрыс және бұрыс жай бөлшектер
Аралас сандар
Жай бөлшектер мен аралас сандарды координаталық сәуледе кескіндеу
Оқу мақсаты
5.1.1.10 дұрыс және бұрыс бөлшектерді ажырату 5.1.2.13 бұрыс бөлшекті аралас санға және аралас санды бұрыс бөлшекке айналдыру
5.1.2.14 жай бөлшектерді қысқартуда бөлшектің негізгі қасиетін қолдану
5.1.2.15 жай бөлшекті жаңа бөлімге келтіру
5.5.2.3 жай бөлшектерді, аралас сандарды координаталық сәуледе кескіндеу
Бағалау критерийлері
Білім алушы
 Дұрыс және бұрыс бөлшектерді анықтайды
 Бұрыс бөлшекті аралас сан түріне келтіреді
 Бөлшектің негізгі қасиетін қолдана отырып,
бөлшектерді қысқартады / ортақ бөлімге келтіреді
 Жай бөлшектерді координаталық сәуледе
кескіндейді
Ойлау дағдыларының деңгейлері
Білу және түсіну Қолдану
Орындау уақыты
20 минут
Тапсырмалар
1.
3
14
;
56
9
;
9 23 84 25 19
31; 23; 33; 52;19
бөлшектердің ішінен бұрыс бөлшектерді таңдап жазыңыз.
2. Аралас сан түрінде жазыңыз.
a) Жаяу адам 3 сағатта 20 км жол жүреді. Жаяу адамның жылдамдығы сағатына
неше километр?
b) Тік төртбұрыштың ауданы 36 см2. Оның ұзындығы 11 см. Тік төртбұрыштың ені
неше сантиметр?
3. Теңдіктер тура болатындай етіп, m, n, p және k әріптердің орнына қандай сандарды
жазу керек?
1)1810

m
; 2) 185

n
; 3) 184010
10

9
; 4) 18p
10

36
k
4. Координаталық сәуледе
1 2 6
6
1;
1
6; 3; 6;
ұзындықпен бірлік кесіндіні алған ыңғайлы?
5 6;
5
бөлшектерді кескіндеңіз. Қандай 3
10

10

Бағалау критерийі

Дескриптор
Білім алушы
алымы бөліміне тең бөлшектерді анықтайды;
алымы бөлімінен үлкен бөлшектерді анықтайды;
бірінші есептің шарты бойынша дұрыс қатынасты жазады;
бұрыс бөлшекті аралас сандарға айналдырады;
екінші есептің шарты бойынша дұрыс қатынасты жазады;
бұрыс бөлшекті аралас сандарға айналдырады;
бөлшектің негізгі қасиеттерін қолданып m-ның мәнін анықтайды;
бөлшектің негізгі қасиеттерін қолданып n-ның мәнін анықтайды;
бөлшектің негізгі қасиеттерін қолданып p-ның мәнін анықтайды;
бөлшектің негізгі қасиеттерін қолданып k-ның мәнін анықтайды;
бірлік кесіндіні дұрыс анықтайды; дұрыс бөлшектердің кем дегенде екеуін координаталық сәуледе кескіндейді; бұрыс бөлшектердің кем дегенде екеуін координаталық сәуледе кескіндейді.
Балл
Дұрыс және бұрыс бөлшектерді анықтай алады
1
1
1
1
Бұрыс бөлшектерді аралас сандарға айналдырады
1
2
1
1
Бөлшектің негізгі қасиетін қолдана отырып, бөлшектерді қысқартады немесе ортақ бөлімге келтіреді
1
1
3
1
1
1
Жай бөлшектерді координаталық сәуледе кескіндейді
4
1
1
Жалпы балл
13
11

11

арға
ұрыс
ординаталық
дұрыс жазады, б
жоғары
негізгі қасиетін қолдана
кесіндіні анықтайды және
рыс бөлшектерді дұрыс
Ұсынылған бөлшектердің ішінен
бұ
анықтайды
Есептердің шарттары бойынша
қатынастарды
бөлшектерді аралас санд
айналдырады
Бөлшектің
отырып, бөлшектерді дұрыс
қысқартады
Бірлік
жай бөлшектерді ко
сәуледе кескіндейді
ер
ікт
і аралас
қатынасты
ерд
дұрыс немесе
деңгейлері
бірақ есептеуде
бойынша
ады,
ктерінің
ер жібереді
орта
у барысында қател
ары
ікт
т
бұрыс бөлшект
т
дыр
жетісті
қател
негізгі қасиетін қолдана отырып,
жібереді
12
айнал
ің шар
Оқу
ға
ерд
ліктер
дар
септ
өлшектің
ірлік кесіндіні анықтайды,
бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың
Ұсынылған бөлшектердің ішінен бұрыс
бөлшектерді алымы бөлімінен үлкен болған
жағдайда / бұрыс бөлшектерді алымы
бөліміне тең болған жағдайда анықтайды
Е
дұрыс жазады,
сан
жібереді
Б
бөлшектерді қысқарт
қате
Б
бұрыс бөлшектерді координаталық сәуледе
кескіндеуде
аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрикалар
-
барысында
ерді аралас
«Жай бөлшектер»
қысқарту
төмен
бөлшект
нәтижесіне қатысты ата
___________________________________________
ұрыс
Ұсынылған бөлшектердің
ішінен дұрыс және бұрыс
бөлшектерді анықтау
барысында қиналады
Б
сандарға айналдыру
қиналады
Бөлшектерді
барысында бөлшектің негізгі
қасиетін қолдануда қиналады
Бірлік кесіндіні анықтау
барысында және бөлшектерді
координаталық сәуледе
кескіндегенде қиналады
жөні
-
аты
бұрыс
рді
негізгі
немесе
сандарға
қолдана
бөлшекте
ординаталық сәуледе
Білім алушының
Бағалау критерийлері
Дұрыс және
бөлшектерді анықтай
алады
Бұрыс
аралас
айналдырады
Бөлшектің
қасиетін
отырып, бөлшектерді
қысқартады
ортақ бөлімге келтіреді
Жай бөлшектерді
ко
кескіндейді

12

2-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
«Жай бөлшектерге амалдар қолдану» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Тақырып
Жай бөлшектерді ортақ бөлімге келтіру. Жай бөлшектерді және аралас сандарды салыстыру
Жай бөлшектерді косу және азайту
Аралас сандарды қосу. Аралас сандарды азайту Жай бөлшектерді және аралас сандарды көбейту. Өзара кері сандар
Жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлу
Оқу мақсаты
5.1.2.18 бөлімдері әр түрлі бөлшектерді қосу және азайтуды орындау
5.1.2.20 аралас сандарды қосу және азайтуды орындау 5.1.2.23 жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлуді орындау
5.1.2.21 жай бөлшектерді, аралас сандарды көбейтуді орындау
5.1.2.22 берілген санға кері санды табу
Бағалау критерийі
Білім алушы
 Бөлшек сандарды қосу және азайтуды орындайды
 Бөлшек сандарды көбейту және бөлуді орындайды
 Берілген сандарға кері сандарды табады
Ойлау дағдыларының деңгейлері
Орындау уақыты
Қолдану
20 минут
Тапсырма
1. Сызбадағы берілгендерді пайдаланып, жолдардың қайсысы ABC немесе ADC қысқа
екенін анықтаңыз? Қаншаға қысқа?
2.
Есептеңіз:
4433
1
213 3:
1
1
:
2
:5 15:
5
8
312
8
 15
3
3.
5
17
;
51 1 37; 3
a
;;
1
pb
; k сандарына кері сандарды жазыңыз.
13

13

Бағалау критерийлері

Дескриптор
Білім алушы
АВС жолының ұзындығын табады; АDС жолының ұзындығын табады; аралас сандарды салыстырады; аралас сандарды азайтады;
жолдардың айырмашылығын анықтайды; жай бөлшекті бүтін санға көбейтеді; бүтін санды жай бөлшекке бөледі; жай бөлшектерді бөледі;
аралас сандарды бөледі;
қысқартуды орындайды;
жауабын табады;
дұрыс бөлшектер үшін кері сандарды табады;
бұрыс бөлшек үшін кері сандарды табады; әріпті өрнектер үшін кері өрнектерді жазады.
Балл
Бөлшек сандарды қосу және азайтуды орындайды
1
Бөлшек сандарды көбейту және бөлуді теңдеу шешу барысында қолданады
2
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1
Берілген сандарға кері сандарды табады
1
3
1
1
Жалпы балл
14
14

14

ріпті
және
аралас санға
орындайды
бөлу амалдарын

жоғары
кері сандарды, ә
дұрыс
орындайды
Бөлшек сандарды қосуды
азайтуды
Жай бөлшекті
көбейту және
дұрыс
Берілген сандарға, әріпті
өрнектерге
өрнектерді дұрыс табады
ер жібереді
ікт
деңгейлері
жиынтық бағалаудың
қател
орта
ктерінің
орындауда
бөлімі бойынша
15
ер жібереді
ер жібереді
кері өрнектерді табу барысында
Оқу жетісті
ікт
ікт
Бөлшек сандарды қосу / азайту барысында
қател
Бөлшек сандарды көбейту / бөлуде /
қысқартуды
Дұрыс бөлшек / бұрыс бөлшек / әріпті өрнек
үшін
қател
аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрикалар
-
әріпті
азайту
,
анықтағанда
төмен
әріпті өрнектерге
бөлуге қиналады
шекті аралас санға
нәтижесіне қатысты ата
Жай бөлшектерге амалдар қолдану»
«
___________________________________________
Бөлшек сандарды қосу,
барысында қиналады
Жай бөл
көбейтуге,
Сандарға,
кері сандарды
өрнектерді
қиналады
жөні
-
аты
ды қосу
у
сандар
Бағалау критерийлері
Бөлшек
және азайтуды
орындайды
Бөлшек сандарды
көбейту және бөлуді
теңдеу шеш
барысында қолданады
Берілген сандарға кері
сандарды табады
Білім алушының

15

3-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
«Мәтін есептер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Тақырып
Санның бөлігін және бөлігі бойынша санды табуға берілген есептер
Бірлесіп орындалатын жұмыстарға қатысты есептер
Оқу мақсаты
5.1.2.24 санның бөлігін табу және бөлігі бойынша санды табу
5.5.1.4 санның немесе шаманың бөлігін табу және бөлігі бойынша санды немесе шаманы табуға арналған есептерді құрастыру және шығару
5.5.1.3 жай бөлшектерге арифметикалық амалдар қолданып мәтінді есептер шығару (мысалы, бірлесіп жұмыс жасауға қатысты есептер және тағы басқа)
Бағалау критерийі
Білім алушы
 Санның бөлігін табуға арналған есепті шығарады
 Бөлігі бойынша санды табуға арналған есепті
шығарады
 Жай бөлшектерге арифметикалық амалдар
қолданып, мәтін есептерді шығарады
Ойлау дағдыларының деңгейлері
Қолдану
Жоғары деңгей дағдылары
Орындау уақыты
20-25 минут
Тапсырма
1. Фабрика 4300 етік тікті. Оның
2
5
-сі былғары теріден тігілген. Былғары теріден
тігілген етіктер саны қанша?
2. Жер экваторының ұзындығы жуық шамамен 40000 км, ал диаметрі экватордың
8
45
бөлігін құрайды. Жердің диаметрі жуық шамамен неге тең?
3. Арман 234 бет оқыды, ол кітаптің
9
25
-ін құрайды. Осы кітапта неше бет бар?
4. Саяжай кентінде b үй бар, оның
5
6
-і екі қабатты үйлер. Егер екі қабатты үйлер саны
45 болса, онда саяжайда неше үй бар?
5. Шебер барлық жұмысты 3 сағатта, ал о ның шәкірті 6 сағатта орындайды.
a) Әрқайсысы 1 сағатта жұмыстың қандай бөлігін орындайды?
b) Олар бірлесіп 1 сағатта жұмыстың қандай бөлігін орындайды?
c) Жұмыс өнімділіктері бір қалыпты болғанда, барлық жұмысты қанша уақытта
орындайды?
16

16

Бағалау критерийлері

Дескриптор Білім алушы
санның бөлігін табу ережесін қолданады;
санның бөлігін табады;
Балл
Санның бөлігін табуға арналған есепті шығарады
1
1
1
Бөлігі бойынша санды табуға арналған есепті шығарады
3
бөлігі бойынша санды табу ережесін қолданады;
бөлігі бойынша санды табады; бөлігі бойынша санды табу ережесін қолданады;
бөлігі бойынша санды табады; шебердің 1 сағаттағы жұмыс өнімділігін табады;
шәкірттің 1 сағаттағы жұмыс өнімділігін табады;
екеуі бірлесіп жасаған жұмыстың 1 сағаттағы өнімділігін есептейді; екеуі бірлесіп барлық жұмысты қанша уақытта орындағанын табады.
1
1
4
1 1
1
Жай бөлшектерге арифметикалық амалдар қолданып, мәтін есептерді шығарады
1
5
1
1
Жалпы балл
10
17

17

дұрыс
ды.
оғары
ж
бойынша санды
шығара
шығарады.
анның бөлігін табуға
өлігі
C
арналған есептерді
шығарады.
Б
табуға арналған есептерді
дұрыс
Жай бөлшектерге
арифметикалық амалдар
қолданып, мәтін есепті
дұрыс
деңгейлері
бірақ бірлесіп
рта
о
есепті шығару
ктерінің
, есепті шығару
табады,
і бойынша өрнекті
жетісті
аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрикалар
-
лігін / барлық жұмысты орындау
18
Оқу
Есеп мәтін
құрастырады,
барысында есептеуде қателіктер
жібереді.
Есеп мәтіні бойынша өрнекті
құрастырады
барысында есептеуде қателіктер
жібереді.
Жұмысшыларының жұмыс
өнімділігін
жасаған жұмыстың 1 сағаттағы
бө
уақытын анықтауда қателіктер
жібереді.
«Мәтін есептер» бөлімі бойынша
өмен
нәтижесіне қатысты ата
т
бойынша санды табуға
өлігі
Cанның бөлігін табуға арналған
есептерді шығаруға қиналады.
Б
арналған есептерді шығаруға
қиналады.
Жай бөлшектерге
арифметикалық амалдар
қолданып, мәтін есепті
шығаруға қиналады.
жөні________________________________________
-
жиынтық бағалаудың
ығарады
септі
арналған е
ға
данып, мәтін есептерді
Бағалау критерийлері
Білім алушының аты
Санның бөлігін табуға
арналған есепті ш
Бөлігі бойынша санды
табу
шығарады
Жай бөлшектерге
арифметикалық амалдар
қол
шығарады

18

«Ондық бөлшектер және оларға амалдар қолдану» бөлім бойынша
жиынтық бағалау
Тақырып
Ондық бөлшектерді координаталық сәуледе кескіндеу Ондық бөлшектерді салыстыру
Ондық бөлшектерді қосу және азайту
Ондық бөлшекті натурал санға көбейту. Ондық бөлшектерді көбейту
Ондық бөлшекті натурал санға бөлу. Ондық бөлшекті ондық бөлшекке бөлу
Ондық бөлшектерді 10; 100; 1000;... және 0,1; 0,01; 0,001;... сандарына көбейту және бөлу
Мәтінді есептерді шығару. Бөлшектерден тұратын сандар тізбектері
Оқу мақсаты
5.1.2.26 ондық бөлшектерді салыстыру
5.1.2.27ондық бөлшектерді қосу және азайтуды орындау 5.1.2.28 ондық бөлшекті натурал санға және ондық бөлшекке көбейтуді орындау
5.1.2.30 ондық бөлшекті натурал санға және ондық бөлшекке бөлуді орындау
5.1.2.31 ондық бөлшектерді 10, 100, 1000 және 0,1; 0,01; 0,001 – бөлу ережелерін қолдану
5.5.1.5 бөлшектерге арифметикалық амалдар қолданып мәтінді есептер шығару
Бағалау критерийі
Білім алушы
 Ондық бөлшектерді қосады және азайтады
 Есеп шығару барысында ондық бөлшектерді
көбейтеді және бөледі
 Бөлшектерге арифметикалық амалдар қолданып,
мәтін есепті шығарады
Ойлау дағдыларының деңгейлері
Қолдану
Жоғары деңгей дағдылары
Орындау уақыты
20 минут
Тапсырма 1. Есептеңіз:
25 ,
12759
,3121
,7
  17918 ,
1333
,22
 ,142
2. Футбол қақпаларының биіктігі 24400 мм. Бұл неше сантиметр, дециметр және метр
болады?
3. 0,49 бен 0,53 сандарының қосындысын 2,5 есе азайтыңыз.
4. Қабырғаларының өлшемдері ,9 85м  4,6 м болатын тік төртбұрыш пен қабырғасы
7,5 м болатын шаршының аудандарын салыстырып, үлкенін анықтаңыз. Қаншаға
үлкен екенін есептеңіз.
19

19

Бағалау критерийі

Дескриптор Білім алушы
амалдар орындау ретін анықтайды; қосу амалдарын орындайды; азайту амалдарын орындайды; есептің шешімін табады;
Балл
Ондық бөлшектерді қосады және азайтады
1
1 1 1 1
Есеп шығару барысында ондық бөлшектерді көбейтеді және бөледі
2
ондық бөлшекті 10-ға бөлу ережесін қолданады;
ондық бөлшекті 100-ге бөлу ережесін қолданады;
ондық бөлшекті 1000-ға бөлу ережесін қолданады;
ондық бөлшекті ондық бөлшекке дұрыс косады;
ондық бөлшекті ондық бөлшекке дұрыс бөледі;
көбейтуды орындайды;
шаршының ауданын есептейді; ондық бөлшектерді салыстырады; қаншаға үлкен екенін анықтайды.
1
1
1
1
3
1
Бөлшектерге
арифметикалық амалдар қолданып, мәтін есепті шығарады
Жалпы балл
4
1 1 1 1 13
20

20

.
ғары
о
ды.
ж
және азайтады, есептің
шығарады
Ондық бөлшектерді дұрыс
қосады
жауабын таба
Ондық бөлшектерді көбейту
және бөлу ережелерін дұрыс
қолданады.
Бөлшектерге арифметикалық
амалдар қолданып, мәтін есепті
дұрыс
1000 бөлу
/
/
деңгейлері
ер жібереді.
100
/
жібереді.
ікт
осқанда
рта
о
есептеу кезінде
ктерінің
ектерді көбейткенде /
орындау ретін анықтайды,
жетісті
аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрикалар
рғанда /
-
бөлгенде қател
екті ондық бөлшекке көбейткенде
21
Оқу
есе
малдар
ндық бөлшектерді қ
А
о
азайтқанда қателіктер
Ондық бөлшектерді 10
ережелерін қолдану барысында / ондық
бөлш
нем
Ондық бөлш
салысты
қателіктер жібереді.
өмен
т
да қиналады.
«Ондық бөлшектер және оларға амалдар қолдану» бөлімі бойынша
___________________________________________
Ондық бөлшектерді қосуда және
азайту
Ондық бөлшектерді көбейту
және бөлу ережелерін
қолданғанда қиналады.
Бөлшектерге арифметикалық
амалдар қолданып, мәтін есепті
шығаруда қиналады.
жөні
-
жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата
ндық
, мәтін есепті
өлшектерді
Білім алушының аты
лшектерді көбейтеді
Бағалау критерийлері
Ондық б
қосады және азайтады
Есептер шығару
барысында о
бө
және бөледі
Бөлшектерге
арифметикалық амалдар
қолданып
шығарады


21

«Жиын» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Тақырып
Жиын. Жиынның элементтері. Жиындарды кескіндеу Жиындар арасындағы қатынастар. Ішкі жиын Жиындардың бірігуі мен қиылысуы
Мәтінді есептерді шығару
Оқу мақсаты
5.5.2.8 жиындармен жұмыс істеуде ⊂, ∪, ∩, ∅, ∈, ∉ символдарын қолдану;
5.4.1.2 жиындардың қиылысуы және бірігуі
анықтамаларын білу
5.4.1.3 берілген жиындардың қиылысуы мен бірігуін табу, нәтижесін символдарын қолданып жазу
5.5.1.7 Эйлер-Венн диаграммасын қолданып, есептер шығару
Бағалау критерийлері
Білім алушы
 Берілген жиындардың қиылысуын және бірігуін
табады
 Есептер шығару барысында Эйлер-Венн
диаграммасын қолданады
Ойлау дағдыларының деңгейлері
Қолдану
Жоғары деңгей дағдылары
Орындау уақыты
20 минут
Тапсырма
1. A 1; 3; 5; 7; жəне 9 B 6; 7; 8; 9; жиындары берілген.10
a) А және В жиындарының қиылысуын табыңыз;
b) А және В жиындарының бірігуін табыңыз;
c) суретте көрсетілген жұп сандар қандай жиынға тиісті?
2. Эйлер-Венн диаграммасын қолданып, есепті шығарыңыз:
Қалаға 22 турист келді. Кешкі демалыс кезінде 9 турист драма театрына барғысы келді, 12 турист демалыс паркіне барып дем алғысы келді, ал олардың ішінде 5 турист драма театрына да, демалыс паркіне де барғысы келді. Қалғандары стадионға барып, футбол ойынын көргісі келді. Неше турист стадионға барып, футбол ойынын көргісі келді?
22

22

Бағалау критерийі

Дескриптор
Білім алушы
жиындардың қиылысуын анықтайды; жиындардың бірігуін анықтайды; санның жиынға тиісті немесе тиісті емес екенін анықтайды;
есептің шарты бойынша Эйлер-Венн диаграммасын салады;
есептің шарты бойынша санды өрнек құрастырады;
есептеулер жүргізеді;
жауабын жазады.
Балл
Берілген жиындардың қиылысуын және бірігуін табады
1
1 1 1
Эйлер-Венн диаграммасын қолданып, есептер шығарады
1
2
1
Жалпы балл
1 1 7
23

23

дұрыс
ті
аммасын
және бірігуін
жоғары
Венн диагр
-
Берілген жиындардың
қиылысуын
дұрыс анықтайды.
Эйлер
дұрыс құрайды, өрнек
құрастырады және шешімін
табады.
/
бірақ
деңгейлері
жібереді.
граммасын
орта
/ санның жиынға тиісті
ктерінің
қателіктер
осы диаграмма бойынша
Венн диа
-
жетісті
24
Оқу
Берілген жиындардың қиылысуын
бірігуін табу
немесе тиісті емес екенін анықтау
кезінде қателіктер жібереді.
Эйлер
құрайды,
санды өрнек құрастырады,
есептеуде
а
д
наларға ақпарат ұсынуға арналған рубрикалар
а
-
мен
уы
қиналады.
төмен
«Жиын» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың
диаграммасын
есептер шығару
.
табуға
Венн
н
-
жиынның қиылыс
йлер
2
бірігуі
Э
салуда және
қиналады
нәтижесіне қатысты ата
___________________________________________
жөні
-
диаграммасын
және бірігуін
, есептер шығарады
Венн
-
йлер
Білім алушының аты
Бағалау критерийлері
Берілген жиындардың
қиылысуын
табады
Э
қолданып

24

4-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
«Пайыз» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Тақырып
Пайыз
Санның пайызын және пайызы бойынша санды табу Мәтінді есептерді шығару
Оқу мақсаты
5.1.1.16 пайыз ұғымын меңгеру
5.1.2.33 бөлшекті пайызға және пайызды бөлшекке айналдыру
5.1.2.34 берілген санның пайызын табу
5.1.2.35 бір санның екінші санға пайыздық қатынасын және керісінше табу
5.1.2.36 берілген пайызы бойынша санды табу
5.5.1.6 пайызға байланысты мәтінді есептерді шығару
Бағалау критерийі
Білім алушы
 Пайыз ұғымы арқылы бөлшекті пайызға және
пайызды бөлшекке айналдырады
 Берілген санның пайызын табады және берілген
пайызы бойынша санды табады
 Пайызға байланысты мәтін есептерді шығарады
Ойлау дағдыларының деңгейлері
Қолдану
Жоғары деңгей дағдылары
Орындау уақыты
25 минут
Тапсырма
1. Кестені толтырыңыз
Жай бөлшек
1
2
Ондық бөлшек
0,5
Пайыз
0,03
44%
13 20
2. Филателисттің коллекциясында 18800 марка бар, оның 25%-ы спортқа арналған.
Қанша марка спортқа арналған?
3. Асханада 299 қыз бала тамақтанады, бұл барлық оқушылардың 65%-ын құрайды.
Мектепте неше қыз бала оқиды?
4. Мектепте 880 оқушы оқиды. Оқушылардың 75% туристтік саяхатқа барды.
Туристтердің 55% қыздар екені белгілі болса, онда қанша қыз туристтік саяхатта
болған?
25

25

Бағалау критерийі

Дескриптор Білім алушы
ондық бөлшекті және жай бөлшекті пайыз түрінде жазады;
ондық бөлшекті жай бөлшек және пайыз түрінде жазады;
пайызды жай бөлшек және ондық бөлшек түрінде жазады;
жай бөлшекті ондық бөлшек және пайыз түрінде жазады;
санды өрнекті құрастырады; санның пайызын табады; санды өрнекті құрастырады; берілген пайызы бойынша санды табады;
санды өрнек құрастырады; санның процентін табады; табылған сан бойынша пайыздың санын анықтайды;
есептің жауабын жазады.
Балл
1
Пайыз ұғымы арқылы бөлшекті пайызға және пайызды бөлшекке айналдырады
1
1
1
1
Берілген санның пайызын табады және берілген пайызы бойынша санды табады
2
1 1 1
3
1
Пайызға байланысты мәтін есептерді шығарады
1 1
4
1
Жалпы балл
1 12
26

26

, толық
жоғары
Пайыз ұғымы арқылы бөлшекті
пайызға және пайызды
бөлшекке дұрыс айналдырады.
Берілген санның пайызын және
берілген пайызы бойынша
санды дұрыс табады, толық
шешімін көрсетеді.
Пайызға байланысты мәтін
есептерді шығарады
шешімін көрсетеді.
ер
ер
ікт
ікт
қател
деңгейлері
пайызды
/
ер жібереді.
орта
ікт
ктерінің
, есептеуде
пайызға
27
өлшекті
берілген пайызы бойынша санды
Оқу жетісті
Б
бөлшекке айналдырғанда қател
жібереді.
Берілген санның пайызын тапқанда
/
тапқанда қател
Есеп шарты бойынша санды өрнек
құрастырады
жібереді.
аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрикалар
-
табуға
«Пайыз» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың
төмен
ен санның пайызын
нәтижесіне қатысты ата
Пайыз ұғымы арқылы бөлшекті
пайызға және пайызды бөлшекке
айналдыруға қиналады.
Берілг
және берілген пайызы бойынша
санды табуға қиналады.
Пайызға байланысты мәтін
есептерді шығару барысында
қиналады.
жөні ___________________________________________
-
не
анысты мәтін
Бағалау критерийлері
Білім алушының аты
Пайыз ұғымы арқылы
бөлшекті пайызға жә
пайызды бөлшекке
айналдырады
Берілген санның пайызын
табады және берілген
пайызы бойынша санды
табады
Пайызға байл
есептерді шығарады

27

«Бұрыштар. Көпбұрыштар» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Тақырып
Бұрыш Көпбұрыш
Оқу мақсаты
5.3.1.5 бұрыштардың түрлерін ажырату (сүйір, тік, доғал, жазыңқы, толық )
5.3.3.2 градустық өлшемі берілген бұрышты транспортир көмегімен салу
5.3.3.3 бұрыштың градустық өлшемін табуға,
бұрыштарды салыстыруға берілген есептерді шығару
Бағалау критерийі
Білім алушы
 Сүрет бойынша бұрыштардың түрлерін
анықтайды
 Градустық шамасы берілген бұрышты
транспортир көмегімен салады
 Белгісіз бұрыштың градустық өлшемін табуға
берілген есептер шығарады
Ойлау дағдыларының деңгейлері
Қолдану
Жоғары деңгей дағдылары
Орындау уақыты
20 минут
Тапсырма
1. Сызбаны қолданып, әр бұрыштың түріне бір мысал келтіріңіз.
Бұрыштың түрі
Бұрыш
Сүйір бұрыш Доғал бұрыш Тік бұрыш Жазыңқы бұрыш Толық бұрыш
___________________ ___________________ ___________________ ___________________ ___________________
28

28

2. Транспортирдің көмегімен берілген бұрыштарды салыңыз.
a) 280
b) 1210
3. X айнымалының мәнін және белгісіз бұрышының градустық өлшемін табыңыз.
AOB150 BOD1350 COD280
x__________ DOE_________
Бағалау критерийі

Дескриптор Білім алушы
сүйір бұрышты анықтайды; доғал бұрышты анықтайды; тік бұрышты анықтайды; жазыңқы бұрышты анықтайды; толық бұрышты анықтайды; сүйір бұрышты салады;
Балл
Сурет бойынша бұрыштардың түрлерін анықтайды
1
1 1 1 1 1
Градустық шамасы берілген бұрышты транспортир көмегімен салады
Белгісіз бұрыштың градустық өлшемін табуға берілген есептер шығарады
Жалпы балл
1
2
доғал бұрышты салады;
1
алгебралық өрнекті құрастырады;
3
айнымалының мәнін табады; бұрыштың шамасын табады;
1 1 1 10
29

29

түрлерін

транспортир
жоғары
, теңдеуді
ұрыштардың
ұрыштарды
Сурет бойынша
б
дұрыс ажыратады.
Градустық өлшемі берілген
б
көмегімен дұрыс салады.
Берілген ақпаратты
қолданып
құрастырады, теңдеуді
дұрыс шығарады, бұрыштың
шамасын табады.
.
сүйір /
теңдеуді
деңгейлері
рта
о
сүйір / тік / доғал /
ктерінің
бөлімі бойынша
жетісті
бұрышты транспортир
аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрикалар
-
30
Оқу
Сурет бойынша
жазыңқы / толық бұрыштарды
анықтауда қателіктер жібереді.
Градустық өлшемі берілген
доғал
көмегімен салғанда қателіктер
жібереді.
Берілген ақпаратты қолданып,
теңдеуді құрастырады,
шығарғанда / бұрыштың шамасын
тапқанда қателіктер жібереді

ұрыштардың
қателер жібереді,
«Бұрыштар. Көпбұрыштар»
төмен
радустық өлшемі берілген
Сурет бойынша б
түрлерін ажыратуға қиналады.
Г
бұрышты транспортир
көмегімен салуға қиналады.
Алгебралық өрнекті
құрастырғанда
сондықтан есепті шығаруға
қиналады.
жөні________________________________________
-
абуға
жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата
ты
түрлерін
а

шамасы
Білім алушының аты
Бағалау критерийлері
ұрыштардың

Сурет бойынш
б
анықтайды
Градустық
берілген бұрыш
транспортир көмегімен
салады
Белгісіз бұрыштың
градустық өлшемін т
берілген есептер
шығарады

30

«Диаграмма» және «Кеңістік фигураларының жазбалары» бөлімдері бойынша
жиынтық бағалау
Тақырып
Шеңбер. Дөңгелек. Дөңгелек сектор
Диаграмма
Статистикалық деректерді көрсету тәсілдері Фигураларды қиюға берілген есептер. Фигураларды құрастыруға берілген есептер
Оқу мақсаты
5.3.1.2 шеңбер, дөңгелек және олардың элементтері (центр, радиус, диаметр) ұғымдарын меңгеру
5.4.3.2 дөңгелек, сызықтық және бағанды диаграммалар салу
5.3.2.1 фигураларды қию және құрастыру арқылы есептер шығару
Бағалау критерийі
Білім алушы
 Шеңбер, дөңгелек және олардың элементтерін
анықтайды
 Дөңгелек / сызықтық / бағанды диаграммалар
салады
 Фигураларды құрастыру / қию арқылы есептер
шығарады
Ойлау дағдыларының деңгейлері
Қолдану
Жоғары деңгей дағдылары
Орындау уақыты
20 минут
Тапсырма
1. Сызба бойынша шеңбер элементтерінің атауларын анықтап, кестені толтырыңыз.
Атауы
Белгіленуі
Сызба
YP
QR
P
31

31

2. Кеcтедегі мәліметтерді пайдаланып, дөңгелек диаграмма салыңыз:
Әлем мұхиттарының аудандары (млн.шаршы км. есебімен)
Тынық 180
Атлант 92
Үнді 75
Солтүстік Мұзды 13
3.
a) Берілген жазбаға сәйкес текшені таңдаңыз.
i)
ii)
iii)
iv)
b) Фигураны жинаған кезде Е нүктесімен беттесетін нүктелерді көрсетіңіз.
Бағалау критерийлері

Дескриптор
Білім алушы
шеңбердің радиусын анықтайды; шеңбердің центрін анықтайды; шеңбердің диаметрін анықтайды; сандарды градусқа айналдырады; дөңгелек диаграмма салады; әрбір секторға сәйкес мұхит атауларын жазады;
берілген жазбаға сәйкес текшені көрсетеді;
Е нүктесімен беттесетін нүктелерді көрсетеді.
Балл
Шеңбер, дөңгелек және олардың элементтері анықтайды
1
Дөңгелек / сызықтық / бағанды диаграммалар салады
2
1 1 1 1 1
1
Фигураларды құрастыру / қию арқылы есептер шығарады
1
3
1
Жалпы балл
8
32

32

ы
маны дұрыс
нәтижесіне
жоғар
диаграм
өңгелек
Сызба бойынша шеңбердің
элементтерін дұрыс анықтайды.
Берілген мәліметтер бойынша
д
салады.
Берілген жазбаға сәйкес
фигураны, сәйкесетін
нүктелерді дұрыс анықтайды.
тер
ады,
жібереді.
деңгейлері
бойынша жиынтық бағалаудың
ліктер
орта
ктерінің
33
Оқу жетісті
Шеңбердің центрін / радиусын /
диаментрін анықтауда қателіктер
жібереді.
Дөңгелек диаграмманы әрбір
сектордың градустық өлшемін
анықтамай, жуықтап салады /
диаграмманы дұрыс сал
белгілеуінен қате
Берілген жазбаға сәйкес фигураны /
берілген нүктесімен сәйкесетін
нүктелерді анықтауда қателік
жібереді.
аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрикалар
-
ата
төмен
қиналады.
.
ға
қатысты
«Кеңістік фигураларының жазбалары» бөлімдері
Шеңбердің элементтерін
анықтау
Дөңгелек диаграмманы салуға
қиналады
Берілген жазбаға сәйкес фигураны
табуға, сәйкесетін нүктелерді
анықтауға қиналады.
___________________________________________
және
у /
жөні
-
«Диаграмма»
диаграммалар
Бағалау критерийлері
ғанды
Білім алушының аты
Шеңбер, дөңгелек және
олардың элементтерін
анықтайды
Дөңгелек / сызықтық /
ба
салады
Фигураларды құрастыр
қию арқылы есептер
шығарады
 
Верх