ЖБ БЖБ Математика 6 сынып Жиынтық бағалау

TEGINSOR.RU

Moderator
Команда форума
Модератор
Сообщения
2,710
Оценка реакций
27,653
Жиынтық бағалауға арналған
әдістемелік ұсыныстар
Математика
6-сынып



Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 6-сынып білім алушыларына «Математика» пәні
бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде
құрастырылған. Бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары
мұғалімге білім алушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету
деңгейін анықтауға мүмкіндік береді.
Әдістемелік ұсыныста бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге
арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ,
жинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар)
сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар ұсыныс түрінде берілген.
Әдістемелік ұсыныс мұғалімдерге, мектеп әкімшілігіне, білім беру бөлімінің
әдіскерлеріне, критериалды бағалау бойынша мектеп, өңірлік үйлестірушілеріне және басқа
да мүдделі тұлғаларға арналған.


Мазмұны

1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР ............. 4

«Қатынастар және пропорциялар» бөлімі бойынша жиынтық бағалау ................................... 4

«Рационал сандар және оларға амалдар қолдану» бөлімі бойынша жиынтық бағалау .......... 7

2-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР ........... 11

«Рационал сандарға амалдар қолдану» бөлімі бойынша жиынтық бағалау .......................... 11

«Алгебрлық өрнектер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау .................................................... 14

3-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР ........... 17

«Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу» бөлімі бойынша жиынтық бағалау ...................... 17

«Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау ............. 20

«Координаталық жазықтық» және «Кеңістіктегі фигуралар» бөлімдері бойынша жиынтық

бағалау ........................................................................................................................................... 23

4-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР ........... 27

«Статистика. Комбинаторика» бөлімі бойынша жиынтық бағалау ........................................ 27

«Шамалар арасындағы тәуелділіктер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау .......................... 30

«Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер және олардың жүйелері» бөлімі бойынша

жиынтық бағалау .......................................................................................................................... 34


1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР

«Қатынастар және пропорциялар» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

ропорция. Пропорцияның негізгі қасиеті
Тақырып П
Тура пропорционалдық тәуелділік. Кері пропорционалдық
тәуелділік
Мәтінді есептерді пропорцияның көмегімен шығару.
Масштаб
Шеңбердің ұзындығы. Дөңгелектің ауданы. Шар. Сфера
ропорцияның негізгі қасиетін білу және қолдану
Оқу мақсаты 6.1.2.5 п
6.5.1.1 шамалары тура және кері пропорционалдықпен
байланысты есептерді ажырату және шығару
6.1.2.6 шаманы берілген қатынаста бөлу
6.3.3.3 шеңбер ұзындығының формуласын білу және
қолдану
6.5.1.3 картамен, сызбамен, жоспармен жұмыс барысында
масштабты қолдану
ілім алушы
Бағалау критерийі Б

• Пропорцияның негізгі қасиетін қолданады

• Шамалары тура және кері пропорционалдықпен
байланысты есептерді шығарады

• Шеңбер ұзындығының формуласын есеп шығаруда
қолданады

• Арақашықтық және ұзындықтар арқылы масштабты
табады
Қолдану
Ойлау дағдыларыңың
оғарғы деңгей дағдылары
деңгейі Ж

инут
Орындау уақыты 25 м

Тапсырма
1. 18:81,8:6,3=берілген пропорциядағы сандарды пайдаланып, басқа неше пропорция

құрастыруға болады және оларды жазыңыз.
[2]

2. Күн ыстықта 6 шалғышы кішірек торсықтағы қымызды 1,5 сағатта ішіп бітірді. Осындай
мөлшердегі қымызды неше шалғышы 3 сағатта ішіп бітіреді?
[3]

3. Арба дөңгелегінің радиусы 0,5м болса, осы дөңгелек 20 рет айналғанда неше метр жол
жүреді? Мұндағы π ≈ 3,14.






[3]

4. Жер бетіндегі 540 км арақашықтық картада 3,6 см-ге сәйкес келеді. Осы картадағы 0,64
дм кесіндіге жер бетіндегі неше километр арақашықтық сәйкес келеді? Масштабты
табыңыз.
[4]


4 ЖОБА

Дескриптор
апсырма
Бағалау критерилері ТБалл
№ Б
ілім алушы

Пропорцияның негізгі дұрыс екі пропорция құрастырады 1
қасиетін қолданады. 1 д
ұрыс төрт пропорция құрастырады 1

Шамалары тура және кері шамалардың тәуелділігін ажыратады 1
пропорционалдықпен
рты бойынша пропорция құрады 1
2 ша
байланысты есептерді
артқа сәйкес есептің жауабын
шығарады. ш
табады 1

Шеңбер ұзындығының шеңбер ұзындығының формуласын
формуласын есеп шығаруда қолданады 1
қолданады. 3 д
өңгелектің ұзындығын табады 1

арақашықты табады 1

Арақашықтық және пропорция құрады 1
ұзындықтар арқылы
асқа өлшем бірлігіне ауысады 1
масштабты табады. 4 б
арақашықтықты табады 1

масштабты табады 1

Жалпы балл: 12


































5 ЖОБА

«Қатынастар және пропорциялар» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың
нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрикалар

Білім алушының аты-жөні: ______________________________________________


Оқу жетістіктерінің деңгейлері
Бағалау
критерийлері Т
өмен Орта Жоғары

Пропорцияның негізгі Пропорцияның Пропорцияның Пропорцияның
қасиетін қолданады. негізгі қасиетін негізгі қасиетін негізгі қасиетін
қолдануда қолдануда қателіктер дұрыс қолданады.
қиналады. жібереді.


Шамалары тура және Шамалары тура Шарты бойынша Шамалары тура
кері және кері пропорция құрады, және кері
пропорционалдықпен пропорционалдыпропорцияның пропорционалдықп
байланысты есептерді қпен белгісіз мүшесін ен байланысты
шығарады. байланысты табу есептеулерінде есептерді дұрыс
есептерді қателіктер жібереді. шығарады.
шығару
барысында
қиналады.

Шеңбер Шеңбер Шеңбер Есеп шығаруда
ұзындығының ұзындығының ұзындығының шеңбер
формуласын есеп формуласын формуласын ұзындығының
шығаруда қолдануда қолданады, өрнекті формуласын дұрыс
қолданады. қиналады. құрады, қолданады.
есептеулерде
қателіктер жібереді.



Арақашықтық және Арақашықтық Арақашықтықты Арақашықтық және
ұзындықтар арқылы және табуда / ұзындықтар
масштабты табады. ұзындықтар масштабты арқылы масштабты
арқылы анықтауда дұрыс табады.
масштабты табу қателіктер жібереді.
барысында
қиналады.
















6 «Рационал сандар және оларға амалдар қолдану» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Т
ң сандар. Теріс сандар. Координаталық түзу. Қарама-
ақырып О
қарсы сандар
Бүтін сандар. Рационал сандар
Санның модулі
Рационал сандарды салыстыру
Рационал сандарды координаталық түзудің көмегімен қосу
Теріс рационал сандарды қосу. Таңбалары әртүрлі
рационал сандарды қосу
Рационал сандарды азайту. Координаталық түзуде
нүктелердің арақашықтығы

рационал сандардың ішкі жиындарын Эйлер-Венн
Оқу мақсаты 6.1.2.11
дөңгелектері арқылы кескіндеу
6.1.1.4 координаталық түзудің анықтамасын білу және
координаталық түзуді салу
6.1.2.9 координаталық түзуде рационал сандарды кескіндеу
6.1.1.9 санның модулі анықтамасын білу және оның мәнін
табу
6.1.2.13 таңбалары бірдей, таңбалары әртүрлі рационал
сандарды қосуды орындау
6.1.2.14 рационал сандарды азайтуды орындау
6.1.2.24 координаталық түзуде нүктелердің
арақашықтығын табу

лім алушы
Бағалау критерийі Бі

• Сандардың берілген жиында жататынын анықтап,
Эйлер-Венн диаграммасында кескіндейді

• Координаталық түзуде нүктелерді салады

• Рационал сандарды қосады және азайтады

• Координаталық түзуде нүктелердің арақашықтығын
табады

Білу және түсіну
Ойлау дағдыларыңың
олдану
деңгейі Қ
Жоғарғы деңгей дағдылары

инут
Орындау уақыты 25 м


Тапсырма
18
1. -26; −; 0; –10; –1,7; 3; 5,4; –612; -3,1; 2,93; –11; ; -1 сандардың қай жиындарда
52
жататынын анықтап, осы сандарды сызбаның ішіне орналастырыңыз:









ЖОБА











[3]

2. С нүктесі – АВ кесіндісінің ортасы. Егер С(–4), B(2) болса, А нүктесінің
координаталарын салыңыз.







[2]

3. Есептеңіз:

1) 2,8 + (–2,4); 2) – 4,6 − (–4,11); 3) –23,2 + | – 1,1 |
[3]

4. A, В, С, D нүктелері координаталық түзуде тізбектеле орналасқан. A және В
|????|=1,5|??|, |??|=2|??| б
нүктелерінің координаталары берілген. Егер ??????олса, AD
ұзындығын табыңыз.





[4]





















8 ЖОБА

Бағалау критерилері Тапсырма Дескриптор
алл
№ Б
Білім алушы

Сандардың берілген натурал сандарды таңдайды 1
жиында жататынын
үтін сандарды таңдайды 1
анықтайды. 1 б
рационал сандарды таңдайды 1

Координаталық түзуде С және В нүктелерін суретте
нүктелерді салады. белгілейді 1
2 А
нүктесін координата түзуінде
белгілейді 1

Рационал сандарды әртүрлі таңбасы бар сандарды
қосады және азайтады. қосады 1

ртүрлі таңбасы бар сандарды
3 ә1
азайтады

модуль таңбасы бар сандардың
мәндерін табады 1

Координаталық түзуде АВ кесіндісінің ұзындығын табады 1
нүктелердің
кесіндісінің ұзындығын табады 1
арақашықтығын табады. 4 ВС
D ұзындығын табады 1
С

АD ұзындығын табады 1

Жалпы балл: 12
































9 ЖОБА

«Рационал сандар және оларға амалдар қолдану» бөлімі бойынша жиынтық
бағалаудың
нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрикалар


Білім алушының аты-жөні: ______________________________________________


Бағалау Оқу жетістіктерінің деңгейлері
критерийлері Т
өмен Орта Жоғары

Сандардың Сандардың Сандардың берілген Сандардың берілген
берілген жиында берілген жиында натурал/ бүтін/ жиында жататынын
жататынын жататынын рационал сандар дұрыс анықтайды.
анықтайды. ажыратуда жиында жататынын
қиналады. ажыратуда
қателіктер жібереді.



Координаталық Нүктелерді Нүктелерді Нүктелерді
түзуде координаталық координаталық координаталық түзуде
нүктелерді түзуде салуда түзуде салады, дұрыс салады.
салады. қиналады. ізделінді нүктенің
координатасын
табуда және
белгілеуде қателіктер
жібереді.



Рационал Рационал Рационал сандарды Рационал сандарды
сандарды сандарды қосып, қосуда / азайтуда дұрыс қосады,
қосады және азайтуда қателіктер жібереді. азайтады.
азайтады. қиналады.


Координаталық Координаталық Координаталық Координаталық түзуде
түзуде түзуде түзуде нүктелердің нүктелердің
нүктелердің нүктелердің арақашықтығын арақашықтығын дұрыс
арақашықтығын арақашықтығын табуда қателіктер табады.
табады. табуда қиналады. жібереді.

















10 2-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР

«Рационал сандарға амалдар қолдану» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

ационал сандарды қосу мен көбейтудің ауыстырымдылық
Тақырып Р
және терімділік қасиеттері
Рационал сандарды бөлу
Рационал санды шексіз периодты ондық бөлшек түрінде
беру. Шексіз периодты ондық бөлшекті жай бөлшекке
айналдыру
Рационал сандарға арифметикалық амалдар қолдану
Мәтінді есептерді шығару

ационал сандарды қосу мен көбейтудің қасиеттерін
Оқу мақсаты 6.1.2.17 р
қолдану
6.1.2.16 рационал сандарды бөлуді орындау
6.1.2.21 шектеусіз периодты ондық бөлшекті жай бөлшекке
айналдыру
6.1.2.22 рационал сандармен арифметикалық амалдарды
орындау
6.5.1.4 рационал сандарды қолданып мәтінді есептерді
шығару

лім алушы
Бағалау критерийі Бі

• Рационал сандармен арифметикалық амалдарды
орындайды

• Шектеусіз периодты ондық бөлшекті жай бөлшекке
айналдырады

• Рационал сандарды қосу мен көбейтудің қасиеттерін
қолданады

• Рационал сандарды қолданып мәтінді есептерді
шығарады

Қолдану
Ойлау дағдыларыңың
оғарғы деңгей дағдылары
деңгейі Ж

инут
Орындау уақыты 25 м


Тапсырма
1. Есептеңіз:

1137



+−



4368:1212⋅




[3]

2. Өрнектің мәнін табыңыз:

43
()
723,0+
450
113
()
495615,0−
[4]



ЖОБА


)∙
3. (??+????=????+???? көбейтудің үлестірімділік қасиетінің орындалатынын ??=0,2;

??=−0,3;??=−0.5 сандары арқылы тексеріңіз.
[3]

1
4. Алихан бір сан ойлады. Осы саннан − алып, 1,2-ге көбейтті. Шыққан санға 7,2-ні
2
қосып, 4,2-ге бөлді. Соңында -0,2 деген сан шықса, Алихан бастапқыда қандай сан ойлаған
еді.
[4]



Бағалау критерилері Тапсырма Дескриптор
алл
№ Б
Білім алушы

Рационал сандармен рационал сандарды көбейтуді
арифметикалық орындайды 1
амалдарды орындайды. 1 р
ационал сандарды бөлуді
орындайды 1

өрнектің мәнін табады 1

Шектеусіз периодты ондық бөлшекке айналдыру
ондық бөлшекті жай алгоритмін қолданады 1
бөлшекке айналдырады. б
ірінші шектеусіз периодты ондық
өлшекті жай бөлшекке айналдырады 1
2 б
екінші шектеусіз периодты ондық
бөлшекті жай бөлшекке айналдырады 1

өрнектің мәнін табады
1

Рационал сандарды қосу санды тепе-теңдікті жазады 1
мен көбейтудің
алдарды орындайды 1
қасиеттерін қолданады. 3 ам
тексеруді орындайды 1

Рационал сандарды шартына қарай есепті шешу
қолданып мәтінді алгоритімін жазады 1
есептерді шығарады. р
ационал сандармен арифметикалық
амалдарды орындайды (1 ұпай
теу кезінде жіберілген қатеге
4 есеп
2
қарамастан, дұрыс орындалған
амалдар реті үшін беріледі)


есептің жауабын табады 1

Жалпы балл: 14












12 ЖОБА

«Рационал сандарға амалдар қолдану» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың
нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрикалар

Білім алушының аты-жөні: ______________________________________________


Бағалау Оқу жетістіктерінің деңгейлері
критерийлері Т
өмен Орта Жоғары

Рационал Рационал сандармен Рационал сандарды Рационал
сандармен арифметикалық көбейтуде/ бөлуде сандармен
арифметикалық амалдарды қателіктер арифметикалық
амалдарды орындауда жібереді. амалдарды дұрыс
орындайды. қиналады. орындайды.



Шектеусіз Шектеусіз периодты Шектеусіз Шектеусіз
периодты ондық ондық бөлшекті жай периодты ондық периодты ондық
бөлшекті жай бөлшекке бөлшекті жай бөлшекті жай
бөлшекке айналдыруда бөлшекке бөлшекке дұрыс
айналдырады. қиналады. айналдыруда/ айналдырады.
есептеуде
қателіктер
жібереді.



Рационал Рационал сандарды Рационал сандарды Рационал
сандарды қосу мен қосу мен көбейтудің қосу / көбейтудің сандарды қосу
көбейтудің қасиеттерін қасиеттерін мен көбейтудің
қасиеттерін қолдануда қиналады. қолдануда қасиеттерін дұрыс
қолданады. қателіктер қолданады.
жібереді.



Рационал Рационал сандарды Шарты бойынша Рационал
сандарды қолданып мәтінді өрнек құрады. сандарды
қолданып мәтінді есептерді шығаруда Есептеулерде қолданып мәтінді
есептерді қиналады. қателіктер есептерді дұрыс
шығарады. жібереді. шығарады.
















13 «Алгебрлық өрнектер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

нымалы. Айнымалысы бар өрнек
Тақырып Ай
Жақшаларды ашу. Коэффициент. Ұқсас қосылғыштар. Ұқсас
қосылғыштарды біріктіру
Өрнектерді тепе-тең түрлендіру. Тепе-теңдік
Алгебралық өрнектерді түрлендіру
Мәтінді есептерді шығару

айнымалылардың берілген рационал мәндері үшін
Оқу мақсаты 6.2.1.2
алгебралық өрнектердің мәндерін есептеу
6.2.1.5 жақшаны ашу ережелерін білу
6.2.1.7 алгебралық өрнектерде ұқсас мүшелерді біріктіруді
орындау
6.2.1.9 алгебралық өрнектерді тепе-тең түрлендіруді орындау
6.5.2.4 мәтінді есептер шығаруда айнымалысы бар өрнектер
мен формулалар құрастыру

лім алушы
Бағалау критерийі Бі

• Айнымалылардың берілген рационал мәндері үшін
алгебралық өрнектердің мәндерін есептейді

• Жақшаны ашу ережелерін қолданады және
алгебралық өрнектерде ұқсас мүшелерді біріктіреді

• Алгебралық өрнекпен берілген тепе-теңдікті
дәлелдейді

• Мәтінді есептер шығаруда айнымалысы бар
өрнектерді құрастырады

Қолдану
Ойлау дағдыларыңың
оғарғы деңгей дағдылары
деңгейі Ж

инут
Орындау уақыты 25 м


Тапсырма
2
1. x=−6 болса, ??−6??+9 өрнегінің мәні толық квадрат болатынын көрсетіңіз.
[3]
2. Өрнектерді ықшамдаңыз:
1312



−+
−−46aa




12463




[3]
3. Алгебралық өрнекпен берілген тепе-теңдікті дәлелдеңіз:
(4х + 28)∙1,2 +1,3∙(х + 3) + (– 1,7 – 6,1х)=35,8
[4]
4. Катер 5 сағат ағыспен және 6 сағат ағысқа қарсы жүзді. Егер катердің меншікті
жылдамдығы v км/сағ, ал өзен жылдамдығы х км/сағ болса:
a) катердің ағыспен жүрген жолын;
b) катердің ағысқа қарсы жүрген жолын;
c) барлық жолды;
d) ағыспен жүрген жолдың ағысқа қарсы жүрген жолға қарағанда қаншаға көп екенін
математикалық модель түрінде көрсетіңіз.
[5]



ЖОБА



Бағалау критерилері Тапсырма Дескриптор
алл
№ Б
Білім алушы

Айнымалылардың дәрежені есептейді
1
берілген рационал
ектің мәнін табады 1
мәндері үшін алгебралық
1 өрн
өрнектердің мәндерін
олық квадрат екенін көрсетеді
1
есептейді. т

Жақшаны ашу ережелерін жақшаларды ашады
1
қолданады және
қсас мүшелерді біріктіреді 1
алгебралық өрнектерде 2 ұ
ұқсас мүшелерді
қшамдалған түрде жазады
1
біріктіреді. ы

Алгебралық өрнекпен жақшаларды ашады 1
берілген тепе-теңдікті р
ационал сандармен амалдарды
дәлелдейді. 3 оры
ндайды 1

ұқсас мүшелерді біріктіреді 1

теңдіктің дұрыстығын көрсетеді 1

Мәтінді есептер шығаруда катердің ағыспен жүрген жолдың
айнымалысы бар өрнегін жазды 1
өрнектерді құрастырады. к
атердің ағысқа қарсы жүрген
жолдың өрнегін жазды 1

арлық жолдың өрнегін жазды 1
4 б
ағыспен жүрген жолдың ағысқа
қарсы жүрген жолдың айырмасын 1
жазады

математикалық модель арқылы
қаншаға көп екенін көрсетеді 1

Жалпы балл: 15
























15 ЖОБА

«Алгебрлық өрнектер» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың
нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрикалар

Білім алушының аты-жөні: ______________________________________________


Бағалау Оқу жетістіктерінің деңгейлері
критерийлері Т
өмен Орта Жоғары

АйнымалылардыАйнымалылардың Айнымалының мәнін Айнымалылардың
ң берілген берілген рационал орнына қойып, берілген рационал
рационал мәндері мәндері үшін өрнектің мәнін мәндері үшін
үшін алгебралық алгебралық табуда қателіктер алгебралық
өрнектердің өрнектердің жібереді. өрнектердің мәндерін
мәндерін мәндерін есептеуде дұрыс есептейді.
есептейді. қиналады.



Жақшаны ашу Рационал сандармен Рационал сандармен Рационал сандармен
ережелерін амалдарды орындау амалдарды орындау амалдарды орындау
қолданады және кезінде жақшаларды кезінде жақшаларды кезінде жақшаларды
алгебралық ашуда қиналады. ашады, ұқсас ашады және ұқсас
өрнектерде ұқсас мүшеледі мүшеледі біріктіреді.
мүшелерді біріктіргенде
біріктіреді. қателіктер жібереді.



Алгебралық Алгебралық Алгебралық Алгебралық өрнекпен
өрнекпен өрнекпен берілген өрнекпен берілген берілген тепе-теңдікті
берілген тепе-тепе-теңдікті тепе-теңдікті дұрыс дәлелдейді.
теңдікті дәлелдеуде дәлелдеуде
дәлелдейді. қиналады. қателіктер жібереді.



Мәтінді есептер Шартқа байланысты Шартқа байланысты Шартқа байланысты
шығаруда математикалық математикалық математикалық
айнымалысы бар модель құруда модель құруда модельдерді дұрыс
өрнектерді қиналады. қателіктер жібереді. құрады.
құрастырады.
















16 3-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР


«Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

анды теңдіктер және олардың қасиеттері
Тақырып С
Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу. Мәндес теңдеулер
Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулерді шешу
Айнымалысы модуль таңбасының ішінде берілген бір
айнымалысы бар сызықтық теңдеу
Теңдеулер көмегімен мәтінді есептерді шығару

бір айнымалысы бар сызықтық теңдеудің, мәндес
Оқу мақсаты 6.2.2.2
теңдеулердің анықтамаларын білу
6.2.2.3 бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулерді шешу

6.2.2.4 baх түріндегі теңдеулерді шешу, мұндағы a


және b – рационал сандар
6.5.1.6 мәтінді есептерді сызықтық теңдеулерді құру арқылы
шығару

Қолдану
Ойлау дағдыларыңың
оғарғы деңгей дағдылары
деңгейі Ж

лім алушы
Бағалау критерийі Бі

• Мәндес теңдеулердің анықтамасын қолданады

• Сызықтық теңдеуді шешеді

• Модуль таңбасы бар теңдеулерді шешеді

• Сызықтық теңдеу құру арқылы мәтінді есепті шешеді

инут
Орындау уақыты 25 м


Тапсырма
1. b–ның қандай мәнінде 3х+78=9 және 2х+5b=–11 теңдеулері мәндес болады?
[3]

2. Теңдеуді шешіңіз:
8,6х–1,9х+1,6=15,145+2,4х.
[3]
3. Теңдеуді шешіңіз:

a) 2|х – 2| = 2;
b) 12|3х – 5| = –20.
[4]
4. Теңдеу құру арқылы шығарыңыз.
Екі пунктен бір-біріне қарама-қарсы бір уақытта екі автобус жолға шықты. Бірінші
автобустың жылдамдығы 45 км /сағ, ал екіншісінікі 72 км /сағ. Екеуі кездескенде бірінші
автобус екінші автобусқа қарағанда 135 км аз жүрген болса, онда екінші автобус қанша жол
жүрді?
[3]





ЖОБА



Бағалау критерилері Тапсырма Дескриптор
алл
№ Б
Білім алушы

Мәндес теңдеулердің 1-ші теңдеуді шығарады 1
анықтамасын қолданады. 1 т
абылған түбірді 2-ші теңдеуге қояды 1

b айнымалысының мәнін табады 1

Сызықтық теңдеуді ұқсас мүшелерді біріктіреді 1
шешеді. 2 есеп
теулерді орындайды 1

жауабын жазады 1

Модуль таңбасы бар сызықтық теңдеулерге көшеді 1
теңдеулерді шешеді. б
ірінші түбірді табады 1

3 е
кінші түбірді табады 1

теңдеудің шешімі жоқ екенін
тұжырымдайды 1

Сызықтық теңдеу құру шартына қарай есептің теңдеуін
арқылы мәтінді есепті құрады 1
шешеді. 4 т
еңдеуді шешеді 1

жауабын жазады 1

Жалпы былл: 13
































18 ЖОБА

«Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың
нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрикалар

Білім алушының аты-жөні: ______________________________________________


Бағалау Оқу жетістіктерінің деңгейлері
критерийлері Т
өмен Орта Жоғары

Мәндес Мәндес теңдеулердің Мәндес теңдеулердің Мәндес теңдеулердің
теңдеулердің анықтамасын анықтамасын анықтамасын дұрыс
анықтамасын қолдануда қиналады. қолдануда қателіктер қолданады.
қолданады. жібереді.


Сызықтық Сызықтық теңдеуді Сызықтық теңдеуді Сызықтық теңдеуді
теңдеуді шешеді. шешуде қиналады. шешу кезінде/ дұрыс шешеді.
есептеулерде/
жауабын жазуда
қателіктер жібереді.



Модуль таңбасы Модуль таңбасы бар Модуль таңбасы бар Модуль таңбасы бар
бар теңдеулерді теңдеулерді шешуде теңдеулердің түбір теңдеулерді дұрыс
шешеді. қиналады. санын анықтайды, шешеді.
сызықтық теңдеуді
шешуде қателіктер
жібереді.



Сызықтық теңдеу Сызықтық теңдеу Шартқа байланысты Сызықтық теңдеу құру
құру арқылы құру арқылы мәтінді теңдеу құрады, бірақ арқылы мәтінді есепті
мәтінді есепті есепті шығаруда амалдар орындағанда, дұрыс шешеді.
шешеді. қиналады. есептеулерде
қателіктер жібереді.





















19 «Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

анды теңсіздіктер және олардың қасиеттері
Тақырып С
Сан аралықтар. Сан аралықтардың бірігуі мен қиылысуы
Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздік. Бір айнымалысы
бар сызықтық теңсіздіктерді шешу
Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесі. Бір
айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесін шешу
Айнымалысы модуль таңбасының ішінде берілген бір
айнымалысы бар сызықтық теңсіздік. Айнымалысы модуль
таңбасының ішінде берілген бір айнымалысы бар сызықтық
теңсіздіктерді шешу

теңсіздіктерді қосу, азайту, көбейту және бөлуді
Оқу мақсаты 6.2.2.6
түсіну және қолдану
6.2.2.8 сан аралықтарды кескіндеу
6.2.2.9 сан аралықтардың бірігуін және қиылысуын табу
6.2.2.13 теңсіздіктердің шешімдерін сан аралығы арқылы
және берілген сан аралығын теңсіздік түрінде жазу
6.2.2.14 бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесін
шешу

лім алушы
Бағалау критерийі Бі

• Теңсіздіктерге амалдар қолданады

• Сан аралықтардың бірігуін және қиылысуын табады

• Берілген сан аралығын теңсіздік түрінде жазады

• Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесін
шешеді

Қолдану
Ойлау дағдыларыңың
оғарғы деңгей дағдылары
деңгейі Ж

инут
Орындау уақыты 25 м


Тапсырма
1. Тіктөртбұрыш қабырғалары , 5,41,2≤ аралығында болса, онда осы
b
4,122,11≤≤a≤

төртбұрыштың ауданы мен периметрін бағалаңыз.
[4]

2. Берілген сан аралықтарының сан түзуінде кескіндеп, қиылысуы мен бірігуін жазыңыз:
(−)
(−∞;−3] және 6;+∞
[3]

3. Төмендегі сан аралықтарды теңсіздік түрінде жазыңыз:
a) [–3; 6); b) [3,5; +∞)
[2]

4. Теңсіздіктер жүйесінің бүтін шешімдерінің санын табыңыз:

−−>+,123,4287,3xx


+≤−
4,181,186,161,25xx

[5]


ЖОБА



Бағалау критерилері Тапсырма Дескриптор
алл
№ Б
Білім алушы

Теңсіздіктерге амалдар төртбұрыш периметрі мен
қолданады. ауданының формулаларын 1
қолданады

еңсіздіктерді көбейтеді және
1 т
төртбұрыш ауданын бағалайды 1

теңсіздіктерді қосады 1

теңсіздіктерді санға көбейтеді және
төртбұрыш периметрін бағалайды 1

Сан аралықтардың аралықтарды сан түзуінде салады 1
бірігуін және қиылысуын
сан аралықтарының қиылысуын
табады. 2 т
абады 1

сан аралықтарының бірігуін табады 1

Берілген сан аралығын қос теңсіздікті жазады 1
теңсіздік түрінде жазады. 3 т
еңсіздікті жазады 1

Бір айнымалысы бар теңсіздіктерді kx<b, kx>b, kx≥b, kx≤b
сызықтық теңсіздіктер түріне келтіреді 1
жүйесін шешеді. б
ірінші теңсіздікті шешеді 1

4 екінші теңсіздікті шешеді 1

сан аралықтарының қиылысуын
табады 1

бүтін шешімдерінің санын табады 1

Жалпы балл: 14




























21 ЖОБА

«Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың
нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрикалар


Білім алушының аты-жөні: ______________________________________________


Бағалау Оқу жетістіктерінің деңгейлері
критерийлері Т
өмен Орта Жоғары

еңсіздіктерді қосуда/ Теңсіздіктерге
ТеңсіздіктергТеңсіздіктерге Т
өбейтуде қателіктер амалдар дұрыс
е амалдар амалдар қолдануда к
ібереді. қолданады.
қолданады. қиналады. ж



Сан аралықтардың
Сан Сан аралықтарын Сан аралықтарын сан
бірігуін және
аралықтардыбірігуін және түзуінде салады,
иылысуын дұрыс
ң табады. қиылысуын салуда аралықтардың бірігуі/ қ
жазады.
қиналады. қиылысуын жазғанда

ателіктер жібереді.
қ



Берілген сан Берілген сан аралығын Берілген сан
Берілген сан
аралығын теңсіздік теңсіздік/ қос теңсіздік аралығын теңсіздік
аралығын
түрінде жазуда түрінде жазуда түрінде дұрыс
теңсіздік
қиналады. қателіктер жібереді. жазады.
түрінде
жазады.



Бір Бір айнымалысы бар Сызықтық теңсіздіктер Бір айнымалысы
айнымалысы сызықтық теңсіздіктер жүйесінің бірінші/ бар сызықтық
бар сызықтық жүйесін шешуде екінші теңсіздігін теңсіздіктер
теңсіздіктер қиналады. шешуде/ қосымша жүйесін дұрыс
жүйесін шартты орындауда шешеді.
шешеді. қателіктер жібереді.



















22 «Координаталық жазықтық» және «Кеңістіктегі фигуралар» бөлімдері бойынша
жиынтық бағалау

оординаталық жазықтық. Тікбұрышты координаталар
Тақырып К
жүйесі
Центрлік симметрия. Осьтік симметрия
Фигуралардың кеңістікте орналасуы. Кеңістік фигураларын
кескіндеу, «көрінбейтін» сызықтар. Вектор ұғымы

осьтік немесе центрлік симметриясы болатын
Оқу мақсаты 6.3.1.6
фигуралар туралы түсінігі болуы; симметриялық және
центрлік-симметриялы фигураларды ажырату
6.3.2.3 кесінділердің, сәулелер немесе түзулердің бір-бірімен,
координаталық осьтермен қиылысу нүктелерінің
координаталарын графиктік тәсілмен табу
6.3.2.5 тік бұрышты координаталар жүйесінде координаталар
басы және координаталық осьтерге қатысты симметриялы
нүктелер мен фигураларды салу
6.3.2.4 кескіні бойынша фигураны ажырату, жазық және
кеңістік фигураларын кескіндеу

Қолдану
Ойлау дағдыларыңың
оғарғы деңгей дағдылары
деңгейі Ж

лім алушы
Бағалау критерийі Бі

• Осьтік симметриялы және центрлік симметриялы
фигураларды ажыратады

• Координаталық осьтермен қиылысу нүктелерінің
координаталарын графиктік тәсілмен табады

• Тік бұрышты координаталар жүйесінде
координаталар басы және координаталық осьтерге
қатысты симметриялы фигураларды салады

• Кескіні бойынша фигураны ажыратады

инут
Орындау уақыты 25 м


Тапсырма
1. Төмендегі шарттарға байланысты мысалдар келтіріңіз. Егер фигуралар:
a) центрлік симметриясы бар, бірақ осьтік симметриясы жоқ;
b) осьтік симметриясы бар, бірақ центрлік симметриясы жоқ;
c) центрлік және осьтік симметриясы бар.
[3]
2. Координаталық жазықтықта ABCD төртбұрыш төбелері сәйкесінше
(– 2; 2), (5; 3), (5; – 5), (– 1; – 7) нүктелерінде жатыр.

a) ВС қабырғасы абсцисса осімен;
b) АВ қабырғасы ордината осімен;
c) АС кесіндісінің ордината осімен;


қай нүктеде қиылысатынын жазыңыз.
[4]


ЖОБА


3. M(–3; –4), N(–2; –5) және Р(–6; –6) нүктелері берілген. МNР үшбұрышын салыңыз.
а) МNР үшбұрышына абсцисса осіне карағанда симметриялы;
b) МNР үшбұрышына ордината осіне карағанда симметриялы;
с) МNР үшбұрышына координаталар басына карағанда симметриялы болатындай
үшбұрыштар салыңыз.
[6]

4. Төменде көрсетілген денелер мен фигуралар берілген:
а) жазықтыққа тиісті фигуралардың атын жазыңыз;
b) кеңістікке тиісті денелердің атын жазыңыз;

1)







2)










[2]























24 ЖОБА

Бағалау критерилері Тапсырма Дескриптор
алл
№ Б
Білім алушы

Осьтік симметриялы және центрлік симметриясы бар, бірақ
центрлік симметриялы осьтік симметриясы жоқ фигураның 1
фигураларды ажыратады. мысалын келтіреді

сьтік симметриясы бар, бірақ
1 о
центрлік симметриясы жоқ 1
фигураның мысалын келтіреді

центрлік және осьтік симметриясы
бар фигураның мысалын келтіреді 1

Координаталық осьтермен нүктелерді координаталық
қиылысу нүктелерінің жазықтықта салады 1
координаталарын
абсцисса осі мен кесіндінің қиылысу
графиктік тәсілмен
нүктесін табады 1
табады. 2 о
рдината осі мен кесіндінің қиылысу
нүктесін табады 1

кесінділердің қиылысу нүктесін
жазады 1

Тік бұрышты абсцисса осіне қарағанда симметрия
координаталар жүйесінде нүктелерін белгілейді 1
координаталар басы және
абсцисса осіне қарағанда симметрия
координаталық осьтерге
болатын үшбұрышты салады 1
қатысты симметриялы
ордината осіне қарағанда симметрия
фигураларды салады. н
ктелерін белгілейді 1
3 ү
ордината осіне қарағанда симметрия
болатын үшбұрышты салады 1

бас нүктеге қарағанда симметрия
нүктелерін белгілейді 1

бас нүктеге қарағанда симметрия
болатын үшбұрышты салады 1

Кескіні бойынша жазықтық фигураларының атын
фигураны ажыратады. 4 жазады 1

кеңістік денелерінің атын жазады 1

Жалпы балл: 15



















25 ЖОБА

«Координаталық жазықтық» және «Кеңістіктегі фигуралар» бөлімдері бойынша
жиынтық бағалаудың
нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрикалар
Білім алушының аты-жөні: ______________________________________________


Бағалау Оқу жетістіктерінің деңгейлері
критерийлері Т
өмен Орта Жоғары

Осьтік симметриялы Осьтік симметриялы Осьтік симметриялы / Осьтік симметриялы
және центрлік және центрлік центрлік және центрлік
симметриялы симметриялы симметриялы симметриялы
фигураларды фигураларға фигураларға мысалдар фигураларға
ажыратады. мысалдар келтіруде келтіруде қателіктер мысалдар дұрыс
қиналады. жібереді. келтіреді.



Координаталық Абсцисса және Абсцисса / ордината Абсцисса және
осьтермен қиылысу ордината осьтері мен осьтері мен ордината осьтері мен
нүктелерінің кесінділердің кесінділердің кесінділердің
координаталарын қиылысу нүктесін қиылысу нүктесін қиылысу нүктесін
графиктік тәсілмен табуда қиналады. табуда қателіктер дұрыс табады.
табады. жібереді.



Тік бұрышты Фигураларды Фигураларды Фигураларды
координаталар абсцисса, ордината, абсцисса/ ордината/ абсцисса, ордината
жүйесінде координаталық бас координаталық бас және координаталық
координаталар басы нүктеге қарағандағы нүктеге қарағандағы бас нүктеге
және координаталық симметриясын симметриясын салуда қарағандағы
осьтерге қатысты салуда қиналады. қателіктер жібереді. симметриясын
симметриялы дұрыс салады.
фигураларды
салады.



Кескіні бойынша Кескіні бойынша Жазықтық/ кеңістік Кескіні бойынша
фигураны фигураны ажыратуда фигуралары мен фигураны дұрыс
ажыратады. қиналады. денелерін атын ажыратады.
анықтауда қателіктер
жібереді.














26 4-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
«Статистика. Комбинаторика» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

татистикалық деректер және олардың сипаттамалары:
Тақырып С
арифметикалық орта, мода, медиана, құлаш
Қозғалыстың орташа жылдамдығын табуға есептер шығару
Іріктеу тәсілі арқылы комбинаторикалық есептер шығару

ірнеше сандардың арифметикалық ортасы, санды
Оқу мақсаты 6.4.3.1 б
деректердің өзгеріс ауқымы, медианасы, модасының
анықтамаларын білу
6.4.3.2 статистикалық санды сипаттамаларды есептеу
6.4.2.1 іріктеу тәсілмен комбинаторикалық есептерді шығару
6.5.1.5 қозғалыстың орташа жылдамдығын табуға есептер
шығару


Қолдану
Ойлау дағдыларыңың
оғарғы деңгей дағдылары
деңгейі Ж

лім алушы
Бағалау критерийі Бі

• Сандық қатардағы статистикалық сипаттамалар
арқылы санды есептейді

• Нұсқалар ағашын тұрғызуға арналған
комбинаторикалық есептерді шешеді

• Қозғалыстың орташа жылдамдығын табуға арналған
есептерді шығарады

инут
Орындау уақыты 25 м


Тапсырмалар
1.
2, 10, 7, ___, 19, 18, 27

қатары берілген. Төмендегі ақпараттарды пайдаланып, қатардағы жетіспейтін натурал
санды табыңыз:
а) арифметикалық ортасы 14-ке тең;
b) өзгеріс ауқымы 41-ге тең;
с) қатар модасы 19-ға тең.
[5]
2. Берікте әртүрлі түсті екі бейсболка, төрт футболка және екі джинсы бар. Егер ол
бейсболка, футболка және джинсы кисе, Берік қанша түрлі киіне алады? Жауабыңызды
нұсқалар ағашын құрып көрсетіңіз.
[3]

3. Поезд жолдың 180 км-ін 36 км/сағ жылдамдықпен, екінші бөлігін 100 км-ді 40 км/сағ
жылдамдықпен, үшінші бөлігін 75 км-ді 30 км/сағ жылдамдықпен жүріп өтті. Жолдың
барлық бөлігіндегі поездің орташа жылдамдығы қанша?
[4]





ЖОБА



Бағалау критерилері Тапсырма Дескриптор
алл
№ Б
Білім алушы

Сандық қатардағы арифметикалық ортаны пайдаланып
статистикалық теңдеу құрады 1

сипаттамалар арқылы
ізделінді санды табады 1
санды есептейді. өз
геріс ауқымын пайдаланып
еңдеу құрады 1
1b т

ізделінді санды табады 1

оданы қолданып, ізделінді санды
1с м1
табады

Нұсқалар ағашын нұсқалар ағашының деңгейінің
тұрғызуға арналған санын анықтайды 1
комбинаторикалық
нұсқалар ағашын салады 1
есептерді шешеді. 2 к
иім кию нұсқаларының санын
табады 1

Қозғалыстың орташа жолдың әрбір бөлігіне кеткен
жылдамдығын табуға уақыттарды табады 1
арналған есептерді
барлық уақытты табады 1
шығарады. 3 ба
рлық жолды табады 1

орташа жылдамдықты табады 1

Жалпы балл: 12






























28 ЖОБА

«Статистика. Комбинаторика» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың
нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрикалар

Білім алушының аты-жөні: ______________________________________________


Бағалау Оқу жетістіктерінің деңгейлері
критерийлері Т
өмен Орта Жоғары

Сандық Сандық қатардағы Бірнеше сандардың Сандық қатардағы
қатардағы статистикалық арифметикалық ортасын/ статистикалық
статистикалық сипаттамалар өзгеріс ауқымын/ сипаттамалар
сипаттамалар арқылы санды модасын қолдану кезінде арқылы санды
арқылы санды есептеуде қиналады. қателіктер жібереді. дұрыс есептейді.
есептейді.


Нұсқалар Нұсқалар ағашын Нұсқалар ағашының Нұсқалар ағашын
ағашын тұрғызуға арналған деңгейінің санын тұрғызуға
тұрғызуға комбинаторикалық анықтайды, нұсқалар арналған
арналған есептерді шешуде ағашын құруда/ комбинаторикалы
комбинаторикақиналады. нұсқаларының санын қ есептерді дұрыс
лық есептерді табауда қателіктер шешеді.
шешеді. жібереді.



Қозғалыстың Қозғалыстың орташа Есепті шешу алгоритмін Қозғалыстың
орташа жылдамдығын қолданады, есептеулер орташа
жылдамдығын табуға арналған кезінде қателіктер жылдамдығын
табуға есептерді шығаруда жібереді. табуға арналған
арналған қиналады. есептерді дұрыс
есептерді шығарады.
шығарады.























29 «Шамалар арасындағы тәуелділіктер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

амалар арасындағы тәуелділіктерді берілу тәсілдері:
Тақырып Ш
аналитикалық (формула арқылы), кестелік, графиктік тәсіл
Нақты процестердің графиктерін қолданып шамалар
арасындағы тәуелділіктерді зерттеу
Тура пропорционалдық және оның графигі

амалар арасындағы тәуелділікке есептер шығару
Оқу мақсаты 6.5.2.5 ш
6.5.2.7 сипаттамасы бойынша тәуелділіктің формуласын
жазу
6.5.2.10 шынайы процестердің графиктерін қолданып,
шамалар арасындағы тәуелділіктерді табу және зерттеу
6.5.2.11 тура пропорционал шамалардың арасындағы
шынайы тәуелділіктердің графиктеріне талдау беру
6.5.2.12 сипаттамасы бойынша тура пропорционалдықтың
формуласын жазу
6.5.2.13 тура пропорционалдықтың графигін салу

Қолдану
Ойлау дағдыларыңың
оғарғы деңгей дағдылары
деңгейлі Ж

лім алушы
Бағалау критерийі Бі

• Сипаттамасы бойынша тәуелділіктің формуласын
жазады

• Шынайы процестердің графиктерін қолданып,
шамалар арасындағы тәуелділіктерді табады

• Тура пропорционалдықтың формуласын жазады және
графигін салады

инут
Орындау уақыты 25 м


Тапсырма
1. Төмендегі берілген шамалар арасындағы тәуелділіктерді формула арқылы жазыңыз:
2
a) Ауданы 63м болатын тіктөртбұрыштың ені мен ұзындығы;
b) 100 тетікті жасау станогының өнімділігі мен уақыт;
c) Шаршының периметрі мен оның ұзындығы;
d) 50 км арақашықтықтағы жылдамдықтық пен уақыт.
Тура пропорционалдығы бар формуланы тауып, олардың пропорционалдық коэффицентін
жазыңыз.
[5]

2. Баланың велосипелпен қозғалысының графигін пайдаланып, сұрақтарға жауап беріңіз:
a) Графикте бала қанша уақыт жолда болған?
b) Бала қанша уақыт орнында тұрған?
c) Баланың ең үлкен жылдамдығы қандай болған?
d) 20-шы секундтан 50-ші секундқа дейін бала қанша жол жүрген?







ЖОБА
















[4]

3. В(3; –4) нүктесінен өтетін және тура пропорционалды болатын графикті салыңыз.
Суретті пайдаланып, графиктің формуласын жазыңыз.





















[3]














31 ЖОБА

Бағалау критерилері Тапсырма Дескриптор
алл
№ Б
Білім алушы

Сипаттамасы бойынша ені мен ұзындығы арасындағы
тәуелділіктің формуласын тәуелділік формуласын жазады 1
жазады. ө
німділігі мен уақыт арасындағы
тәуелділік формуласын жазады 1

периметрі мен ұзындығы арасындағы
1 тәуелділік формуласын жазады 1

жылдамдықтық пен уақыт
арасындағы тәуелділік формуласын 1
жазады

тура пропорционалдылық
коэффициентін көрсетеді 1

Шынайы процестердің графикті пайдаланып уақытты
графиктерін қолданып, есептейді 1
шамалар арасындағы
графикті пайдаланып уақытты
тәуелділіктерді табады. есеп
ейді 1
2 т
графикті пайдаланып жылдамдықты
есептейді 1

графикті пайдаланып жолды
есептейді 1

Тура графикті салады 1
пропорционалдықтың
оэффициентін табады 1
3 к
формуласын біледі және
ормуланы жазады
графигін салады. ф
1

Жалпы балл: 12


























32 ЖОБА

«Шамалар арасындағы тәуелділіктер» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың
нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрикалар
Білім алушының аты-жөні: ______________________________________________


Бағалау Оқу жетістіктерінің деңгейлері
критерийлері Т
өмен Орта Жоғары

Сипаттамасы Сипаттамасы бойынша Сипаттамасы бойынша Сипаттамасы
бойынша тәуелділіктің тәуелділіктің бойынша
тәуелділіктің формуласын жазуда формуласын жазуда тәуелділіктің
формуласын қиналады. қателіктер жібереді формуласын дұрыс
жазады. жазады.


Шынайы Шынайы процестердің Графикті пайдаланып Шынайы
процестердің графиктерін қолданып, тәуелділік процестердің
графиктерін шамалар арасындағы формулаларын дұрыс графиктерін
қолданып, тәуелділіктерді табуда жазады, графикті қолданып, шамалар
шамалар қиналады. оқығанда қателіктер арасындағы
арасындағы жібереді. тәуелділіктерді
тәуелділіктерді дұрыс табады.
табады.

Тура Тура Тура Тура
пропорционалдықтпропорционалдықтың пропорционалдықтың пропорционалдықт
ың формуласын формуласын жазуда графигін салады, бірақ k-ың формуласын
біледі және және графигін салуда ны немесе формуланы жазады және
графигін салады. қиналады. жазғанда қателіктер графигін дұрыс
жібереді. салады.



























33 «Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер және олардың жүйелері» бөлімі бойынша
жиынтық бағалау

кі айнымалысы бар сызықтық теңдеу
Тақырып Е
Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйелері
Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін қосу
тәсілімен және алмастыру тәсілімен шешу
Мәтінді есептерді екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер
жүйелері арқылы шығару

кі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесінің
Оқу мақсаты 6.2.2.18 е
шешімі реттелген сандар жұбы болатынын түсіну
6.2.2.19 теңдеулер жүйелесін алмастыру тәсілі және қосу
тәсілі арқылы шешу
��
6.2.1.13 сандармен байланысты есептер шығаруда ab�=10a+b,abc�
����
=100a+10b+c жазуларын қолдану
6.5.1.7 мәтінді есептерді сызықтық теңдеулер жүйелерін
құру арқылы шешу

лім алушы
Бағалау критерийі Бі

• Екі айнымалысы бар теңдеудің шешімін анықтайды

• Теңдеулер жүйесін қосу тәсілімен шешеді

• Теңдеулер жүйесін алмастыру тәсілімен шешеді

• Сызықтық теңдеулер жүйесін құру арқылы мәтінді
есепті шешеді

Білу және түсіну
Ойлау дағдыларыңың
олдану
деңгейі Қ
Жоғарғы деңгей дағдылары

инут
Орындау уақыты 25 м


Тапсырма
1. Берілген (8; 1,4), (0; –3), (12; 4), (–10; –2,6) нүктелерінің қайсысы 1,5х – 5у +2,5= 0,5
теңдеуінің шешімі болады?
[3]
2. Теңдеулер жүйесін қосу тәсілімен шешіңіз:

=+,1257ух



.184ух
=+


[4]
3. Теңдеулер жүйесін алмастыру тәсілімен шешіңіз:

=+
,112у
х



=+.16159у
х

[4]

4. Екітаңбалы санның цифрларының қосындысы 12-ге тең. Берілген екітаңбалы санның
соңына 0-ді тіркеп жазсақ, алғашқы саннан 837-ге артық болады. Екітаңбалы санды
табыңыз.

[4]

ЖОБА



Бағалау критерилері Тапсырма Дескриптор
алл
№ Б
Білім алушы

Екі айнымалысы бар екі айнымалысы бар сызықтық
теңдеудің шешімін теңдеулер жүйесінің шешімі
1
анықтайды. реттелген сандар жұбы болатынын
ексереді
1 т
рационал сандарға арналған амалдар
орындайды 1

теңдеудің шешімі болатын сандар
жұбын таңдайды 1

Теңдеулер жүйесін қосу теңдеулерді тәсілге байланысты
тәсілімен шешеді. түрлендіреді 1

еңдеулер жүйесін шешуде қосу
2 т
тәсілін қолданады 1

х/у-тің мәнін табады 1

у/х-тің мәнін табады 1

Теңдеулер жүйесін теңдеулерді тәсілге байланысты
алмастыру тәсілімен түрлендіреді 1
шешеді. т
деулер жүйесін шешуде
3 ең
алмастыру тәсілін дұрыс қолданады 1

х/у-тің мәнін табады 1

у/х-тің мәнін табады 1

��
Сызықтық теңдеулер
ab�=10a+b, теңдеуін қолданады 1
жүйесін құру арқылы
еңдеулер жүйесін құрады 1
мәтінді есепті шешеді. 4 т
теңдеулер жүйесін шешеді 1

ізделінді екітаңбалы санды табады 1

Жалпы балл: 15
























35 ЖОБА

«Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер және олардың жүйелері» бөлімдері
бойынша жиынтық бағалаудың
нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрикалар
Білім алушының аты-жөні: ______________________________________________


Бағалау Оқу жетістіктерінің деңгейлері
критерийлері Т
өмен Орта Жоғары

Екі айнымалысы бар Екі айнымалысы Екі айнымалысы бар Екі айнымалысы бар
теңдеудің шешімін бар теңдеудің теңдеудің шешімі теңдеудің шешімін
анықтайды. шешімін анықтауда болатын сандар жұбын дұрыс анықтайды.
қиналады. табуда қателіктер
жібереді.



Теңдеулер жүйесін Сызықтық Екі айнымалысы бар Сызықтық теңдеулер
қосу тәсілімен теңдеулер жүйесін сызықтық теңдеулер жүйесін шешуде қосу
шешеді. шешуде, қосу жүйесін шешуде қосу тәсілін дұрыс
тәсілін қолдануда тәсілін қолданады, қолданады.
қиналады. есептеу кезінде
қателіктер жібереді.



Теңдеулер жүйесін Сызықтық Екі айнымалысы бар Сызықтық теңдеулер
алмастыру тәсілімен теңдеулер жүйесін сызықтық теңдеулер жүйесін шешуде
шешеді. шешуде алмастыру жүйесін шешуде алмастыру тәсілін
тәсілін қолдануда алмастыру тәсілін дұрыс қолданады.
қиналады. қолданады, есептеу
кезінде қателіктер
жібереді.



Сызықтық теңдеулер Сызықтық Есептің шартқа Есептің шартқа
жүйесін құру арқылы теңдеулер жүйесін байланысты байланысты
мәтінді есепті құру арқылы математикалық моделін математикалық
шешеді. мәтінді есепті дұрыс құрады, екі моделін дұрыс
шығаруда айнымалысы бар құрады, екі
қиналады. сызықтық теңдеулер айнымалысы бар
жүйесін шешуде сызықтық теңдеулер
қателіктер жібереді. жүйесін дұрыс
шешеді.
 
Верх