ЖБ БЖБ ТЖБ Жиынтық бағалау Қазақ тілі 2 сынып

TEGINSOR.RU

Moderator
Команда форума
Модератор
Сообщения
2,710
Оценка реакций
27,653
Жиынтық бағалауға арналған
әдістемелік ұсыныстар
Қазақ тілі (оқыту қазақ тілінде)
2-сынып

Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 2-сынып білім алушыларына «Қазақ тілі» (оқыту қазақ тілінде) пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар (қазақ тілінде білім беретін) бастауыш сыныптың (2-4-сыныптары) «Қазақ тілі» (оқыту қазақ тілінде) пәні бойынша оқу бағдарламасы (орта білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы) мен оқу жоспарының негізінде дайындалған.
Бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білім алушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді.
Әдістемелік ұсыныстарда бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Тапсырмалар мен рубрикалар ұсыныс түрінде берілген.
Тоқсандық жиынтық бағалауды өткізу үшін спецификацияда тапсырма үлгілері мен балл қою кестесі ұсынылған. Спецификация стандартталған және оны тоқсандық жиынтық бағалауды өткізуде басшылыққа алу міндеттелген.
Әдістемелік ұсыныстар бастауыш сынып мұғалімдеріне, мектеп әкімшілігіне, білім беру бөлімінің әдіскерлеріне, критериалды бағалау бойынша мектеп, өңірлік үйлестірушілеріне және басқа да мүдделі тұлғаларға арналған.

Мазмұны
1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР ............. 4 «Өзім туралы» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау .................................................... 4 «Менің отбасым және достарым» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау .................... 7 1-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы .................................................... 10 2-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР ........... 15 «Менің мектебім» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау ........................................... 15 «Менің туған өлкем» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау ....................................... 17 2-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы .................................................... 20 3-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР ........... 26 «Дені саудың – жаны сау» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау ............................. 26 «Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау ................ 28 3-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы .................................................... 31 4-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР ........... 36 «Қоршаған орта» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау ............................................. 36 «Саяхат» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау ........................................................... 38 4-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы .................................................... 41
3

========3========

1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
«Өзім туралы» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау
Сөйлеу әрекетінің түрлері
Тыңдалым және айтылым
Оқу мақсаты
2.1.1.1 Тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін
белгілеу, мәтін мазмұны бойынша қойылған
сұрақтарға жауап беру
2.1.4.1 Тірек сөздерді қатыстыра отырып, берілген
тақырып бойынша әңгіме құрау
Бағалау критерийі
Білім алушы
• Мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап
береді
• Тірек сөздер арқылы тақырыпқа қатысты әңгіме
құрастырады
Ойлау дағдыларының деңгейі
Білу және түсіну Қолдану
Орындау уақыты Тапсырма
20 минут
1. Мәтінді тыңда. Тапсырмаларды орында.
Бүгін Аяулым өте қуанышты. Себебі, бүгін оның туған күні. Анасы Аяулымның туған күніне арнап, үлкен торт пісірді. Тортқа әдемілеп «7» деген жазу жазды. Әкесі оған сыйлыққа ертегілер кітабын тарту етті. Туған күнге Аяулымның дос қыздары келді. Олар дастарқан басында Аяулымға тілектерін айтып, әкелген сыйлықтарын тарту етті. Туған күн көңілді өтті.
Әр сұрақтың жауабын тауып, сәйкестендір.
Ертегілер кітабын тарту етті.
Аяулым неге қуанды?
Себебі, бүгін оның туған күні.
Әкесі Аяулымға қандай
сыйлық жасады?
Үлкен торт сатып әкелді.
Себебі, бүгін жексенбі күн.
2. Сен туған күніңді қалай өткізесің? Сұрақтарға сүйене отырып, әңгімеле.
• Сенің туған күнің қашан?
• Сенің туған күніңе кімдер келді?
• Сен туған күніңе қалай дайындалдың?
• Туған күніңе қандай сыйлықтар алдың?
• Туған күніңді қалай тойладың?
Тірек сөздер: туған күн, дайындалу, шақыру, сыйлық, тілек, көңіл күй.
4

========4========

Бағалау критерийі
Тапсырма

Дескриптор
Білім алушы
бірінші сұрақтың жауабын анықтайды; екінші сұрақтың жауабын анықтайды;
Балл
Мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді
Тірек сөздер арқылы тақырыпқа қатысты әңгіме құрастырады
1
1 1
2
сұрақтардың негізінде өзінің туған күнін сипаттап айтады;
тірек сөздерді орынды пайдаланады; сөйлемнің құрылымын сақтайды; сөйлеу барысында тілдік нормаларды сақтайды.
1
1 1 1
Барлығы
6
5

========5========

6

бойынша
Жоғары
құрастырады
Мәтіннің мазмұны
сұрақтарға жауап береді
Берілген тақырып бойынша
тірек сөздерді пайдаланып,
әңгіме
есіне қатысты
сөздерді
Орта
сақтауда
/ тірек
жібереді
жібереді
Оқу жетістіктерінің деңгейі
Мәтіннің мазмұны бойынша
сұрақтарға жауап беруде
қателіктер
Тақырып бойынша
әңгімелеуде
қолдануда/ сөйлем
құрылымын
қателіктер

бойынша жиынтық бағалаудың нәтиж
тірек сөздерді
әңгіме
қиналады
,
Төмен
жауап беруде
пен

аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика
-
ата
ортақ тақырыбы
Мәтіннің мазмұны бойынша
сұрақтарға
қиналады
Тақырып
пайдаланып
құрастыруда
1
2
туралы»

_______________________________________
Тапсырма
Өзім
жөні
-
ді
әңгіме
тақырыпқа
Бағалау критерийі
Мәтіннің мазмұны
бойынша сұрақтарға
жауап бере
Тірек сөздер
арқылы
қатысты
құрастырады
Білім алушының аты


========6========

«Менің отбасым және достарым» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау
Сөйлеу әрекетінің түрлері
Оқылым Жазылым
Оқу мақсаты
2.2.3.1 Мәтін мазмұнын анықтауға бағытталған сұрақтар
құрастыру және жауап беру
2.4.1.2 «у», «и, й» әріптерінің емлесін сақтап жазу
Бағалау критерийі
Білім алушы
• Мәтінге қатысты сұрақ қояды және жауап береді
• «у» дыбысының дауысты және дауыссыз түрлерін
ажыратады
Ойлау дағдыларының деңгейі
Орындау уақыты Тапсырма
Қолдану
20 минут
1. Мәтінді оқы.
Біз Гауһар екеуміз көрші тұрдық. Кішкентай кезімізден бірге ойнадық. Бірінші сыныпқа да бірге бардық.
Қазір ол отбасымен шетелге көшіп кетті. Маған өзінің әдемі қуыршағын сыйлап кетті. Осы ойыншықты қолыма алған сайын досым есіме түседі.
Мен оны туған күнімен құттықтап, телефон соқтым. Ол қуанып қалды. Мен оны қатты сағындым.
1) Сұрақтарға қысқаша жауап жаз.
• Досының аты кім? • Досы қазір қайда тұрады?
2) Мәтіннің мазмұны бойынша сұрақ құрастырып жаз.
____________________________________________________________ _________________________________________________________
2. Мәтіннен «у» дыбысы бар сөздерді теріп жаз. Дауысты «у» дыбысының астын бір, дауыссыз «у» дыбысының астын екі рет сыз.
___________________________________________________________
___________________________________________________________
7

========7========

Бағалау критерийі Тапсырма
№ Мәтінге қатысты сұрақ 1 қояды және жауап
береді
Дескриптор
Білім алушы
бірінші сұраққа жауап жазады; екінші сұраққа жауап жазады; мәтіннің мазмұны бойынша сұрақ құрастырады;
«у» дыбысы бар сөздерді теріп жазады; дауысты «у» дыбысын анықтайды; дауыссыз «у» дыбысын анықтайды.
Балл
1 1 1
«У» дыбысының дауысты және дауыссыз түрлерін ажыратады Барлығы
2
1 1 1
6
8

========8========

9
Жоғары
аналарға ақпарат
-
Мәтіннің мазмұны бойынша
сұрақтар қояды және
сұраққа жауап береді
Мәтіннен «у» дыбысы бар
сөздерді теріп жазады, «у»
дыбысының дауысты және
дауыссыз түрлерін
анықтайды
ауыссыз «у»
Орта
Оқу жетістіктерінің деңгейі
Мәтіннің мазмұны бойынша
сұрақтар қоюда /сұраққа жауап
беруде қателіктер жібереді
Мәтіннен «у» дыбысы бар
сөздерді теріп жазуда/дауысты
«у» дыбысын/ д
дыбысын анықтауда
қателіктер жібереді
__________________________
бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата
ұсынуға арналған рубрика
Төмен
мазмұны
әтіннің
М
бойынша сұрақтар қоюда
және сұраққа жауап беруде
қиналады
Мәтіннен «у» дыбысы бар
сөздерді теріп жазуда және
«у» дыбысының дауысты,
дауыссыз түрлерін
анықтауда қиналады
ортақ тақырыбы
»
1
2

__________________________
Тапсырма
жөні
-
аты
ы
тыст
Менің отбасым және достарым
Бағалау критерийі
«
Мәтінге қа
сұрақ қояды және
жауап береді
«у» дыбысының
дауысты және
дауыссыз түрлерін
ажыратады
Білім алушының

========9========

1-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы
1. Тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мақсаты
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы оқу бағдарламасының мазмұнына сәйкес білім алушылардың оқу мақсаттарына жеткендігін тексеруге және тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларын анықтауға бағытталған.
Спецификация 2-сыныпта «Қазақ тілі» пәні бойынша тоқсандық жиынтық бағалаудың мазмұны мен өткізу рәсімін сипаттайды.
2. Тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мазмұнын анықтайтын құжаттар
« Қазақ тілі» пәні бойынша оқу бағдарламасы (орта білім беру мазмұнын жаңарту аясында). Бастауыш білім беру (2-4 сыныптар).
3. 1-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға шолу
3.1 Ұзақтығы – 40 минут
Балл саны – 15
Тыңдалым мен айтылым бөлек тексеріледі.
3.2. Жиынтық бағалаудың құрылымы
Тоқсан бойынша жиынтық бағалауда әр түрлі тапсырмалар: көп таңдауы бар сұрақтар, қысқа немесе толық жауапты қажет ететін сұрақтар қолданылады.
Берілген нұсқа көп таңдауы бар және қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарды қамтитын 3 тапсырмадан тұрады.
Көп таңдауы бар сұрақтарда білім алушы ұсынылған жауап нұсқаларынан дұрысын таңдайды.
Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарға білім алушы сөздер немесе қысқа сөйлемдер түрінде жауап береді.
Тапсырма бірнеше құрылымдық бөліктерден/сұрақтардан тұруы мүмкін.
Бірінші тапсырма тыңдалым және айтылым дағдысын, екіншісі оқылым дағдысын, үшіншісі жазылым дағдысын тексеруге бағытталған.
10

========10========

11
5
5
5
балл
Жалпы
1
1
1
саны
Тапсырма
ы

тард
маның
р
ы орындайды.
шы жабық түрдегі
ауапты қажет ететін
ауапты қажет ететін
сипаттамасы
Тапсы
ж
ж
Білім алушы ашық түрдегі
қысқа
тапсырман
Білім алу
көп таңдауы бар және ашық
түрдегі қысқа жауап
қажет ететін тапсырманы
орындайды.
Білім алушы ашық түрдегі
қысқа
тапырманы орындайды.

н
ұрастыру және
Оқу мақсаты
2.1.3.1 Күнделікті өмірде
кездесетін оқиғалар туралы
өзара сұхбаттасу
2.2.3.1 Мәтін мазмұны
анықтауға бағытталған
сұрақтар қ
жауап беру
2.4.1.1 «я», «ю» әріптерінің
емлесін сақтап жазу
2.4.1.2 «у», «и, й» әріптерінің
емлесін сақтап жазу
Ортақ
туралы
тақырып
енің отбасым
Өзім
М
және достарым
Сөйлеу
түрлері
әрекетінің
Тыңдалым және
айтылым
Оқылым
Жазылым
1
2
3


========11========

4. Тапсырма үлгілері және балл қою кестесі
«Қазақ тілі» (оқыту қазақ тілінде) пәнінен 1-тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары
Тыңдалым және айтылым
1. Сұрақтарды мұқият тыңда. Берілген сұрақтарды пайдаланып, досыңнан оның
отбасы туралы сұхбат ал.
Балл қою кестесі
Сұрақ №
Жауап
1
Білім алушының ықтимал жауабы: - Сенің отбасың қандай?
- Менің отбасым үлкен
- Отбасыңда неше адам бар? - Менің отбасымда төрт адам бар. Олар: әкем, шешем, мен және қарындасым. - Әкең қайда жұмыс істейді? - Әкем емханада дәрігер болып істейді. - Қарындасыңның аты кім?
- Оның аты - Балнұр.
Барлығы
Оқылым
2. Мәтінді оқы.
[5]
Балл
Қосымша ақпарат
1
Білім алушының тақырыпқа сәйкес кез келген диалогы қабылданады.
Тақырыпқа сәйкес диалог құрастырады.
1
Сұхбаттасына сұрақ қояды.
1
Сұхбаттасының сұрағына сәйкес жауап береді.
1
Сөздер мен сөйлемдерді орынды қолданады.
1
Сөйлеу барысында тілдік нормаларды сақтайды.
5
Менің досымның аты - Қанат. Оның түрлі түсті қарындаштары көп. Қанат сурет салуды жақсы көредi. Оның альбомында неше түрлi суреттер бар. Қанат күннің суретiн салды. Оның астына «Әрқашан күн сөнбесiн!» деп жазып қойды.
12

========12========

1) Сұрақтарға жауап бер. Белгіле ().

Қанат нені жақсы көреді?

Ол ненің суретін салды?

Суреттің астына қандай жазу жазды? __________________________________
2) Мәтіннің мазмұны бойынша 1 сұрақ құрастырып жаз.
____________________________________________________________________
Балл қою кестесі
Сұрақ №
Жауап
2
Әрқашан күн сөнбесін!
Кейіпкердің аты кім?/ Оның қандай қарындаштары бар?/Оның альбомында
нелер бар?/Оның альбомында қандай суреттер бар?
Барлығы
Жазылым
[ 5]
Балл
Қосымша ақпарат
1
«Сурет салуды» жауабы да қабылданады.
1
«Күннің» жауабы да қабылданады.
1
2
Мәтіннің мазмұнына сәйкес кез келген сұрақтар қабылданады. Мәтіннің мазмұны бойынша сұрақ қояды – 1 балл. Сөйлемді бас әріппен жазады және тыныс белгісін қояды - 1 балл қойылады.
5
3. Көп нүктенің орнына тиісті әріпті қойып, сөйлемдерді көшіріп жаз.
1. Ол қи...р жинауға көмектесті. 2. Келесі күні те...ізге бардық. 3. Бұлт қо...лана түсті. 4.
Балалар тоға...дан ж...дек терді.
[5]
13

========13========

Балл қою кестесі
Сұрақ №
Жауап
Балл
Қосымша ақпарат
қияр
1
Теңізге
1
3
қоюлана
1
тоғайдан
1
жидек
1
Барлығы
5
5. Тоқсан бойынша жиынтық бағалауды өткізу ережелері
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау кезінде кабинетіңіздегі көмек ретінде қолдануға мүмкін болатын кез келген көрнекі құралдарды (диаграммалар, кестелер, постерлер, плакаттар немесе карталарды) жауып қойған дұрыс.
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау басталмас бұрын алғашқы бетінде жазылған нұсқау оқылып, білім алушыларға жұмыстың орындалу ұзақтығы хабарланады. Білім алушыларға жұмыс барысында бір-бірімен сөйлесулеріне болмайтындығы ескертіледі. Нұсқаулықпен таныстырып болғаннан кейін білім алушыларға тоқсан бойынша жиынтық бағалау басталғанға дейін түсінбеген сұрақтарын қоюға болатындығы туралы айтылады.
Білім алушылардың жұмысты өздігінен орындап жатқандығына, жұмысты орындау барысында көмек беретін қосымша ресурстарды, мысалы: сөздіктер немесе калькуляторлар (спецификацияда рұқсат берілген жағдайлардан басқа уақытта) пайдалануларына мүмкіндіктерінің жоқ екендігіне көз жеткізіледі. Олардың жұмыс уақытында бір-біріне көмектесулеріне, көшіріп алуларына және сөйлесулеріне болмайтындығы ескертіледі.
Білім алушыларға дұрыс емес жауапты өшіргішпен өшірудің орнына, қарындашпен сызып қою ұсынылады.
Жұмыс барысында нұсқаулыққа немесе жұмыстың ұзақтығына қатысты білім алушылар тарапынан қойылған сұрақтарға жауап беруге болады. Жекелеген білім алушыларға көмек беруге негізделген кез келген ақпаратты оқуға, айтуға, өзгертіп айтуға немесе көрсетуге тыйым салынады.
Тоқсандық жиынтық бағалаудың аяқталуына 5 минут уақыт қалғандығын үнемі хабарлап отыру қажет.
Тоқсандық жиынтық бағалау аяқталғаннан кейін білім алушылардан жұмыстарын тоқтатып, қалам/қарындаштарын партаның үстіне қоюларын өтіну керек.
6. Модерация және балл қою
Барлық мұғалімдер балл қою кестесінің бірдей нұсқасын қолданады. Модерация үдерісінде бірыңғай балл қою кестесінен ауытқушылықты болдырмау үшін жұмыс үлгілерін балл қою кестесіне сәйкес тексеру қажет.
14

========14========

2-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
«Менің мектебім» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау
Бөлімше
Тыңдалым және айтылым
Оқу мақсаты
2.1.2.1 Мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздердің негізінде
мәтіннің мазмұнын болжау
2.1.3.1 Күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға
байланысты өзара сұхбаттасу
Бағалау критерийі
Білім алушы
• Тақырып пен тірек сөздерге сүйеніп, мәтіннің
мазмұнын болжайды
• Тақырып бойынша диалогке қатысады
Ойлау дағдыларының деңгейі
Қолдану
Жоғары деңгей дағдылары
Орындау уақыты
20 минут
1. Берілген тақырып пен тірек сөздерді мұқият тыңда. Бұл мәтінде не туралы айтылуы мүмкін?
Тақырып: Кітапханада
Тірек сөздер: мектеп кітапханасы, кітапханашы, қарсы алу, спорт туралы, кітап, іздеу, көмек, қуаныш.
ұптық жұмыс 2. Ж . Сурет пен тірек сөздерді қолдана отырып, кітапханашы мен оқушының рөлінде сұхбаттас.
Бағалау критерийі
Тапсырма

1
Дескриптор
Білім алушы
тақырып пен тірек сөздердің негізінде мәтіннің мазмұнын болжап айтады;
Балл
Тақырып пен тірек сөздерге сүйеніп, мәтіннің мазмұнын болжайды Тақырып бойынша диалогке қатысады
1
2
берілген тақырыпқа сәйкес диалог құрастырады;
тірек сөздерді орынды қолданады; сұхбаттасына сұрақ қояды және жауап береді;
сөйлеу барысында тілдік нормаларды сақтайды.
1
1 1
1
Барлығы
5
15

========15========

16
ша
рып бойын
Жоғары
Берілген тақырып пен тірек
сөздер арқылы мәтіннің
мазмұнын болжап айтады
Берілген тақы
диалогке қатысады
/тілдік
пен тірек
аудың нәтижесіне қатысты
мәтіннің
Орта
ы сақтауда қателіктер

Оқу жетістіктерінің деңгейі
Берілген тақырып
сөздер арқылы
мазмұнын болжап айтуда
қателеседі
Берілген тақырып бойынша
диалог құрастыруда/тірек
сөздерді қолдануда
нормалард
жібереді
бойынша жиынтық бағал
қиналады
ойынша
пен тірек
мәтіннің
Төмен
аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика
-
ата
ортақ тақырыбы

»
Берілген тақырып
сөздер арқылы
мазмұнын болжауда
Берілген тақырып б
диалогке түсуде қиналады
_______________________________________________
1
2

жөні:
Менің мектебім
-
«
Тапсырма
бойынша
сүйеніп,
рып пен тірек
Білім алушының аты
ақы

Бағалау критерийі
Т
сөздерге
мәтіннің мазмұнын
болжайды
Тақырып
диалогке қатысады

========16========

«Менің туған өлкем» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау
Бөлімше
Оқылым Жазылым
Оқу мақсаты
2.2.1.1 Сұрақ қою арқылы (не істеді? қандай? неліктен?)
мәтін түрлерін (әңгімелеу/сипаттау/пайымдау)
және құрылымдық бөліктерін (басы, негізгі бөлім,
соңы) анықтау
2.3.7.1 Сөйлем түрлерінің айтылу мақсатына сәйкес тыныс
белгілерін (нүкте, сұрақ белгісі, леп белгісі) қою
Бағалау критерийі
Білім алушы
• Мәтіннің құрылымдық бөліктерін ажыратады
• Сұрақ қою арқылы мәтіннің түрін анықтайды
• Сөйлем түрлерін ажыратады, тиісті
белгілерді қояды
тыныс
Ойлау дағдыларының деңгейі
Қолдану
Орындау уақыты
20 минут
Тапсырма
1. Мәтіннің бөліктерін түсініп оқы.
1) Мәтіннің басқы, ортаңғы және соңғы бөліктерін анықтап, дөңгелектің ішіне ретін көрсетіп жаз (1, 2, 3).
Алма ағашы жайқалып өсе бастады. Бірақ алма ағашында зиянды құрттар пайда болды. Қанат пен атасы зиянды жәндіктермен күресуге кірісті. Олар құрттарға қарсы дәрі қолданды.
Жаз соңында Қанат пен атасы алмадан мол өнім алды.
Қанаттың атасы - бағбан. Ол баққа алма ағашының көшетін отырғызды. Қанат атасына көмектесті.
2) Мәтінге сәйкес сұрақты анықта және мәтіннің түрін көрсетіп жаз.
Қандай?
Не істеді?
Неліктен?
Бұл _____________________________________________ мәтіні.
17

========17========

2. Берілген сөздерден 3 сөйлем құрастырып жаз. Сөйлемнің соңына тиісті тыныс белгіні қой.
1) Астана, орналасқан, қаласы, жерде, қай
2) Астанада, тұрады, өкілдері, ұлт, көптеген
3) Астанам, бер, гүлдене
Бағалау критерийі
Тапсырма

1
Дескриптор Білім алушы
мәтіннің құрылымдық бөлігін анықтайды (басы); мәтіннің құрылымдық бөлігін анықтайды (ортасы); мәтіннің құрылымдық бөлігін анықтайды (соңы); мәтінге сұрақ қояды; мәтіннің түрін анықтайды;
Балл
Мәтіннің құрылымдық бөліктерін ажыратады
1
1
1
Сұрақ қою арқылы мәтіннің түрін анықтайды
Сөйлем түрлерін ажыратады, тиісті тыныс белгілерді қояды
1 1
2
тиісті тыныс белгісін қоя отырып, хабарлы сөйлем құрастырып жазады; тиісті тыныс белгісін қоя отырып, сұраулы сөйлем құрастырып жазады; тиісті тыныс белгісін қоя отырып, лепті сөйлем құрастырып жазады.
1
1
1
Барлығы
8
18

========18========

19

ы және
ды
жазады және
Жоғары
Мәтіннің құрылымдық
Мәтінге сұрақ қояд
бөліктерін анықтай
мәтіннің түрін анықтайды
Берілген сөздерден сөйлем
құрастырып
тиісті тыныс белгісін қояды
аналарға ақпарат ұсынуға
-
Орта
(басы/ортасы/соңы)
Оқу жетістіктерінің деңгейі
Мәтінге сұрақ қоюда/ мәтіннің
Мәтіннің құрылымдық
бөліктерін анықтауда
қателеседі
түрін анықтауда қателеседі
Сөйлем құрастыруда/сөйлемге
сәйкес тыныс белгісін қоюда
қателеседі
_____________
арналған рубрика
Төмен
іннің құрылымдық
тіннің түрін анықтауда
Мәт
бөліктерін анықтауда
қиналады
Мәтінге сұрақ қоюда және
мә
қиналады
Сөйлем құрастыруда және
тиісті тыныс белгісін қоюда
қиналады
1
2
3
__________________________

Тапсырма
жөні:
-
рқылы
Менің туған өлкем» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата
«
Бағалау критерийі
Мәтіннің
құрылымдық
бөліктерін
ажыратады
Сұрақ қою а
мәтіннің түрін
анықтайды
Сөйлем түрлерін
ажыратады, тиісті
тыныс белгілерді
қояды
Білім алушының аты


========19========

2-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы
1. Тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мақсаты
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы оқу бағдарламасының мазмұнына сәйкес білім алушылардың оқу мақсаттарына жеткендігін тексеруге және тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларын анықтауға бағытталған.
Спецификация 2-сыныпта «Қазақ тілі» пәні бойынша тоқсандық жиынтық бағалаудың мазмұны мен өткізу рәсімін сипаттайды.
2. Тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мазмұнын анықтайтын құжаттар
«Қазақ тілі» пәні бойынша оқу бағдарламасы (орта білім беру мазмұнын жаңарту аясында). Бастауыш білім беру (2-4 сыныптар).
3. 2-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға шолу
3.1 Ұзақтығы - 40 минут
Балл саны – 15
Тыңдалым мен айтылым бөлек тексеріледі.
3.2
Жиынтық бағалаудың құрылымы
Тоқсан бойынша жиынтық бағалауда әр түрлі тапсырмалар: көп таңдауы бар сұрақтар, қысқа немесе толық жауапты қажет ететін сұрақтар қолданылады.
Берілген нұсқа көп таңдауы бар, қысқа және толық жауапты қажет ететін сұрақтарды қамтитын 4 тапсырмадан тұрады.
Көп таңдауы бар сұрақтарда білім алушы ұсынылған жауап нұсқаларынан дұрысын таңдайды.
Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарға білім алушы сөздер немесе қысқа сөйлемдер түрінде жауап береді.
Толық жауапты қажет ететін тапсырмалар мәтінді түсінуге, өз ойын ауызша және жазбаша түрде толық, жүйелі, түсінікті етіп жеткізуге бағытталған.
Тапсырма бірнеше құрылымдық бөліктерден/сұрақтардан тұруы мүмкін.
Бірінші тапсырма тыңдалым және айтылым дағдысын, екінші тапсырма оқылым дағдысын, үшінші, төртінші тапсырмалар жазылым дағдысын тексеруге бағытталған.
20

========20========

21
5
5
3
2
балл
Жалпы
1
1
1
1
саны
Тапсырма
ы

ард
ет ететін
тапсырманы
маның
жабық түрдегі
р
жауапты қажет
толық жауапт
сипаттамасы
Тапсы
жауапты қаж

олық
Білім алушы қысқа
жауапты қажет ететін ашық
түрдегі тапсырманы
орындайды
Білім алушы
көп таңдауы бар және ашық
түрдегі
қажет ететін тапсырманы
орындайды
Білім алушы ашық түрдегі
қысқа
тапсырманы орындайды
Білім алушы ашық түрдегі
т
ететін
орындайды
/
йтылу
бірімен
зба мазмұны
-
сипаттау
/
болды, себебі ...
бір
түрлерін а
бейнежа
-
қою арқылы (не
Оқу мақсаты
ұрақ
өйлем
өйлемдегі
С
С
істеді? қандай? неліктен?) мәтін
түрлерін (әңгімелеу
2.1.5.1 Аудио
бойынша өз ойын
(ұнайды/ұнамайды, себебі...,
пайдалы/пайдасыз
т.б.) білдіру
2.2.1.1
пайымдау) және құрылымдық
бөліктерін (басы, негізгі бөлім,
соңы) анықтау
2.3.7.1
мақсатына сәйкес тыныс белгілерін
(нүкте, сұрақ белгісі, леп белгісі)
қою
2.4.2.6 С
байланысып тұрған сөздерді табу
енің туған өлкем
Ортақ тақырып
Менің мектебім
М
түрлері
Сөйлеу әрекетінің
Тыңдалым және
айтылым
Оқылым
Жазылым

1
2
3

========21========

4. Тапсырма үлгілері және балл қою кестесі
«Қазақ тілі» (оқыту қазақ тілді) пәнінен 2-тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары
Тыңдалым және айтылым
1. Мәтінді мұқият тыңда. Сұрақтарға жауап бер.
Бөгде адам
Балалар жол бойымен жүріп келеді. Олардың алдында бір қарт әжей кетіп бара
жатты.
Жолдың бетін мұз басқан, тайғанақ болатын. Бір кезде қарт әжей тайғанап кетіп, құлап қалды. Ұл бала әжейге қарай тұра ұмтылды. Ол әжейді орнынан тұрғызып, жолдан
өтуіне көмектесті.
Қыз бала әрі қарай жүре берді. Ол досы өз әжесіне көмектесіп жатыр деп ойлады. Бірақ әжей мүлде бөгде адам еді.
1) Мәтіннің кейіпкерлерін жаз _________________________________________
2) Әжейге кім көмектесті? 3) Екінші кейіпкер не деп ойлады?
4) Саған қай кейіпкердің іс-әрекеті ұнады? Неліктен? 5) Мәтіннің мазмұны бойынша қандай ой тү йдің?
Балл қою кестесі
Тапсырма

Жауап
1
Ұл, қыз, әжей
Балл
Қосымша ақпарат
1
Екі кейіпкерден кем болмаған жағдайда 1балл беріледі.
Әжейге ұл бала көмектесті/ұл бала көмектесті/ұл
бала/ұл
1
1
Досы өз әжесіне көмектесіп жатыр деп ойлады/ өз әжесіне көмектесті деп ойлады/әжесіне көмектесті
деп ойлады
Сұрақтың мазмұнына сәйкес басқа да дұрыс жауаптар қабылданады.
1
Білім алушының ықтимал жауабы:
Маған ұл баланың ісі ұнады. Себебі ол өзі танымайтын әжейге көмектесті/Ұл бала ұнады. Себебі ол құлап қалған әжейге көмектесті.
1
Білім алушының ықтимал жауабы: Үлкендерге көмектесу керек/ өзімшіл болмау
керек/
Барлығы
5
22

========22========

Оқылым
2. Мәтінді оқы. Мәтінге сәйкес сұрақпен сәйкестендір.
Қандай?
Бүгін – білім күні. Әсел мектепке жиналды. Киініп айнаның алдына келді. Өзін тәртіпке келтіре бастады. Өзіне-өзі қарап ұзақ тұрды. Бантигінің байлауын шешіп, қайта байлады. Содан соң қуанышы қойнына сыймай, сөмкесін
асынып, сыртқа шықты. Уақытын өткізіп
Не істеді?
Неліктен?
алғанын енді аңғарды. Жүгіре басып мектепке
келді. Алғашқы күні сабаққа кешігіп қалғанына қатты өкінді.
1) Мәтіннің түрін белгіле ( ).
Пайымдау мәтіні
Сипаттау мәтіні
Әңгімелеу мәтіні
2) Мәтіннің ортасын білдіретін бөлікті тауып, қоршап сыз.
3) Әселдің сабаққа кешігуінің себебі неде? Сұраққа жауап жаз.
__________________________________________________________________________ 4) Мәтінге ат қой _____________________________________
Балл қою кестесі
Тапсырма

Жауап
2
Не істеді?
Себебі, өзін ұзақ уақыт ретке келтіріп тұрды/Айнаның алдында ұзақ тұрды/Киінуге көп уақыт жіберіп алды.
Алғашқы күн/Мектепке дайындық/ Дайындық/Кешігу.
Барлығы
Балл
Қосымша ақпарат
1
1
1
1
Сұрақтың мазмұнына сәйкес басқа да дұрыс жауаптар қабылданады.
1
Білім алушының кез келген дұрыс нұсқасы қабылданады.
5
23

========23========

Жазылым
3. Сөйлемдерді сөйлем түрімен сәйкестендір. Сөйлемнің соңына тиісті тыныс белгіні қой.
Хабарлы сөйлем
Өркенің өссін, қарағым

Сұраулы сөйлем
Тоғайда түрлі аңдар болады
Лепті сөйлем
Қалада қандай үйлер бой көтерді
4. Сызбаға мұқият қара. Сөйлемдегі сөздердің байланысын анықта. Сызба бойынша 2 хабарлы сөйлем құрап жаз.
Балл қою кестесі
Тапсырма

Жауап
Балл
Қосымша ақпарат
3
3
Әр дұрыс сәйкестікке 1 балл қойылады.
4
Білім алушының ықтимал жауабы: Қалада биік үйлер салынды/Айжан қызық кітап оқыды.
2
Сызбаға сәйкес кез келген дұрыс сөйлем қабылданады. Әр сөйлемге 1 балл қойылады.
Барлығы
5
5. Тоқсан бойынша жиынтық бағалауды өткізу ережелері
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау кезінде кабинетіңіздегі көмек ретінде қолдануға мүмкін болатын кез келген көрнекі құралдарды (диаграммалар, кестелер, постерлер, плакаттар немесе карталарды) жауып қойған дұрыс.
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау басталмас бұрын алғашқы бетінде жазылған нұсқау оқылып, білім алушыларға жұмыстың орындалу ұзақтығы хабарланады. Білім алушыларға жұмыс барысында бір-бірімен сөйлесулеріне болмайтындығы ескертіледі. Нұсқаулықпен таныстырып болғаннан кейін білім алушыларға тоқсан бойынша жиынтық бағалау басталғанға дейін түсінбеген сұрақтарын қоюға болатындығы туралы айтылады.
24

========24========

Білім алушылардың жұмысты өздігінен орындап жатқандығына, жұмысты орындау барысында көмек беретін қосымша ресурстарды, мысалы: сөздіктер немесе калькуляторлар (спецификацияда рұқсат берілген жағдайлардан басқа уақытта) пайдалануларына мүмкіндіктерінің жоқ екендігіне көз жеткізіледі. Олардың жұмыс уақытында бір-біріне көмектесулеріне, көшіріп алуларына және сөйлесулеріне болмайтындығы ескертіледі.
Білім алушыларға дұрыс емес жауапты өшіргішпен өшірудің орнына, қарындашпен сызып қою ұсынылады.
Жұмыс барысында нұсқаулыққа немесе жұмыстың ұзақтығына қатысты білім алушылар тарапынан қойылған сұрақтарға жауап беруге болады. Жекелеген білім алушыларға көмек беруге негізделген кез келген ақпаратты оқуға, айтуға, өзгертіп айтуға немесе көрсетуге тыйым салынады.
Тоқсандық жиынтық бағалаудың аяқталуына 5 минут уақыт қалғандығын үнемі хабарлап отыру қажет.
Тоқсандық жиынтық бағалау аяқталғаннан кейін білім алушылардан жұмыстарын тоқтатып, қалам/қарындаштарын партаның үстіне қоюларын өтіну керек.
6. Модерация және балл қою
Барлық мұғалімдер балл қою кестесінің бірдей нұсқасын қолданады. Модерация үдерісінде бірыңғай балл қою кестесінен ауытқушылықты болдырмау үшін жұмыс үлгілерін балл қою кестесіне сәйкес тексеру қажет.
25

========25========

3-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
«Дені саудың – жаны сау» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау
Бөлімше Оқу мақсаты
Тыңдалым және айтылым
2.1.2.1 Мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздердің негізінде
мәтіннің мазмұнын болжау
2.1.3.1 Күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға
байланысты өзара сұхбаттасу
Бағалау критерийі
Білім алушы
• Тақырып пен тірек сөздер бойынша мәтіннің
мазмұнын болжайды
• Тақырып бойынша диалогкеқатысады
Ойлау дағдыларының деңгейі
Қолдану
Орындау уақыты Тапсырма
20 минут
1. Берілген тақырып пен тірек сөздерді мұқият тыңда. Бұл мәтінде не туралы айтылуы мүмкін?
Тақырып: Тіс күтімі
Тірек сөздер: тісті тазалау, тіс пастасы, тіс жегісі ауруы, тістің эмалі, тіс ысқышты ауыстырып тұру, тіс дәрігерінің кеңесі, ауызды шаю, тәттіні аз жеу, әдемілік, сөзді дұрыс айту.
2. Жұптық жұмыс.
«Тіс күтімі» тақырыбы бойынша тіс дәрігері мен науқас сұхбаттас. Диалогті жалғастыр.
- Сәлеметсіз бе, дәрігер!
- Сәлеметсің бе! Кел, кір, орындыққа отыр.
- Рақмет.
- Қай жерің ауырады?
- ....
- ....
адамның рөлінде
Бағалау критерийі
Тапсырма Дескриптор
№ Білім алушы
1 тақырып пен тірек сөздерге сүйеніп,
мәтіннің мазмұнын болжайды;
Балл
Тақырып пен тірек сөздер бойынша мәтіннің мазмұнын болжайды Тақырып бойынша диалогке қатысады
1
2
тақырыпқа сай диалог құрастырады; берілген тақырып бойынша сұрақтар қояды;
сұхбаттасының қойған сұрақтарына жауап береді;
тірек сөздерді орынды қолданады; сөйлеу барысында тілдік нормаларды сақтайды.
1 1
1
1 1
Барлығы
6
26

========26========

27
рып бойынша
Жоғары
тақырып пен тірек
аналарға ақпарат
-
Берілген
сөздер арқылы мәтіннің
мазмұнын болжайды
Берілген тақы
сұхбатқа қатысады
ды
жауап
сұраққа
Орта
тірек сөздерді
Оқу жетістіктерінің деңгейі
Тақырып пен тірек сөздер
арқылы мәтіннің мазмұнын
болжауда/ тірек сөздерді
қолдануда қателеседі
Берілген тақырып бойынша
сұрақ қоюда /
беруде/
қолдануда/ тілдік нормалар
сақтауда қателіктер жібереді
жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата
бойынша
бойынша
ұсынуға арналған рубрика
болжау жасауда
Төмен


ілген тақырып
Берілген тақырып пен тірек
сөздер арқылы мәтіннің
мазмұнына
қиналады
Бер
сұхбаттасуға қиналады
1
2

Тапсырма
жаны сау» ортақ тақырыбы

жөні ____________________________________________
-
рек
Дені саудың
қатысады
«

Бағалау критерийі
Білім алушының аты

Тақырып пен ті
сөздер бойынша
мәтіннің мазмұнын
болжайды
Тақырып бойынша
диалогке

========27========

«Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау
Бөлімше
Оқылым Жазылым
Оқу мақсаты
2.2.6.1 Мұғалімнің көмегімен белгілі бір тақырыпта
жазылған мәтіндердің ұқсастығы мен
айырмашылығын (жанры/мәтін түрі) табу 2.4.2.1 Мұғалімнің көмегімен түбір мен қосымшаны
ажырату
2.3.5.1 Жіберілген пунктуациялық, орфографиялық
қателерді мұғалімнің көмегімен тауып түзету және
құрастырған сөйлемін толықтыру
Бағалау критерийі
Білім алушы

• •
Салыстыру арқылы мәтіндердің ұқсастығы мен айырмашылығын анықтайды
Сөз құрамына талдайды
Сөйлемдегі орфографиялық және пунктуациялық қателерді анықтап, түзетеді
Ойлау дағдыларының деңгейі
Қолдану
Жоғары деңгей дағдылары
Орындау уақыты
20 минут
Тапсырма
1. Мәтіндерді оқы және салыстыр. Салыстыру нәтижесін кестеге түсір.
1-мәтін
Асанның анасы – шебер тігінші. Ол теріден ішіктер тігеді. Апасы Асанға қойдың терісінен жылы ішік тігіп берді. Асан қатты қуанды.
Ұқсастығы
2-мәтін
Ішік – қыста киетін жылы киім. Ішік суық күндері киіледі. Ішік киген адам суықта тоңбайды. Оның тысы қымбат матамен қапталады.
Айырмашылығы
2. Қарамен жазылған сөздерді сөз құрамына талда.
Тігінші
Матамен
28

========28========

3. Жіберілген қателерді түзетіп, мәтінді көшіріп жаз.
Асан мен мәди сырғанақ теуіп жүрді. Асан қолғапын жоғалтып алды. Қолы тоңған
Асан жылады!
Бағалау критерийі
Салыстыру арқылы мәтіндердің ұқсастығы мен айырмашылығын анықтайды
Сөз құрамына талдайды
Тапсырма

1
2
Сөйлемдегі
орфографиялық және пунктуациялық қателерді анықтап, түзетеді
3
Барлығы
Дескриптор Білім алушы
мәтіндердің ұқсастығын анықтайды;
мәтіндердің айырмашылығын анықтайды;
сөздің түбірін және жұрнағын анықтайды;
сөздің түбірін және жалғауын анықтайды;
бірінші сөйлемдегі орфографиялық қатені анықтайды және түзетеді; екінші сөйлемдегі орфографиялық қатені анықтайды және түзетеді; үшінші сөйлемдегі пунктуациялық қатені анықтайды және түзетеді;
Балл
1
1
1
1
1
1
1
7
29

========29========

30
ажыратады
аналарға ақпарат
тіп жазады
-
Жоғары
дұрыс талдайды
орфографиялық/
Мәтіндердің ұқсастығы мен
айырмашылығын
Берілген сөздерді сөз
құрамына
Мәтіндегі
пунктуациялық қателерді
тауып, түзе
деңгейі

уда
жаз
Орта
машылығын анықтауда
Мәтіндердің ұқсастығын/
айыр
қателеседі
Сөздің түбірін/жұрнағын/
жалғауын ажыратуда
қателеседі
Мәтіндегі орфографиялық/
пунктуациялық қателерді
тауып, түзетіп
қателіктер жібереді
Оқу жетістіктерінің
сөз құрамына
ұсынуға арналған рубрика
Төмен
орфографиялық/
жазуда қиналады
үзетіп
Мәтіндердің ұқсастығы мен
айырмашылығын анықтауда
қиналады
Берілген сөздерді
талдауда қиналады
Мәтіндегі
пунктуациялық қателерді
т
биеті» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата
___________________________________________________________
1
2
2

жөні
-
Тапсырма
дәстүр және ауыз әде
ық
-

ілім алушының аты
ығы мен
рді анықтап,
«Салт
Б
Бағалау критерийі

Салыстыру арқылы
мәтіндердің
ұқсаст
айырмашылығын
анықтайды
Сөз құрамына
талдайды
Сөйлемдегі
орфографиялық және
пунктуациял
қателе
түзетеді

========30========

3-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы
1. Тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мақсаты
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы оқу бағдарламасының мазмұнына сәйкес білім алушылардың оқу мақсаттарына жеткендігін тексеруге және тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларын анықтауға бағытталған.
Спецификация 2-сыныпта «Қазақ тілі» пәні бойынша тоқсандық жиынтық бағалаудың мазмұны мен өткізу рәсімін сипаттайды.
2. Тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мазмұнын анықтайтын құжаттар
«Қазақ тілі» пәні бойынша оқу бағдарламасы (орта білім беру мазмұнын жаңарту аясында). Бастауыш білім беру (2-4 сыныптар).
3. 3-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға шолу
3.1 Ұзақтығы – 40 минут
Балл саны - 15
Тыңдалым мен айтылым бөлек тексеріледі.
3.2 Жиынтық бағалаудың құрылымы
Тоқсан бойынша жиынтық бағалауда әр түрлі тапсырмалар: көп таңдауы бар сұрақтар, қысқа немесе толық жауапты қажет ететін сұрақтар қолданылады.
Берілген нұсқа көп таңдауы бар, қысқа және толық жауапты қажет ететін сұрақтарды қамтитын 3 тапсырмадан тұрады.
Көп таңдауы бар сұрақтарда білім алушы ұсынылған жауап нұсқаларынан дұрысын таңдайды.
Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарға білім алушы сөздер немесе қысқа сөйлемдер түрінде жауап береді.
Толық жауапты қажет ететін тапсырмалар мәтінді түсінуге, өз ойын ауызша және жазбаша түрде толық, жүйелі, түсінікті етіп жеткізуге бағытталған.
Тапсырма бірнеше құрылымдық бөліктерден/сұрақтардан тұруы мүмкін.
Бірінші тапсырма тыңдалым және айтылым дағдысын, екіншісі оқылым дағдысын, үшінші тапсырма жазылым дағдысын тексеруге бағытталған.
31

========31========

32
5
5
5
балл
Жалпы
1
1
1
саны
Тапсырма
ы
ы
ард
жауапт
сипаттамасы
жабық түрдегі
ашық түрдегі
ашық түрдегі
ның
қысқа
жауапты қажет ететін
ндайды
Тапсырма
Білім алушы
толық жауапты қажет ететін
тапсырманы орындайды
Білім алушы
көп таңдауы бар және ашық
түрдегі
қажет ететін тапсырман
оры
Білім алушы
толық
тапсырманы орындайды
н
н сұрақтар
, тыңдаған және
мазмұны
Оқу мақсаты
әтін
қыған
ірек сөздерді қатыстыра
иноним, антоним,
С
2.1.4.1 Т
отырып, берілген тақырып
бойынша әңгіме құрау
2.2.3.1 М
анықтауға бағытталға
құрастыру және жауап беру
2.2.2.1
омоним (сөздік қолдану) сөздерді
ажырату және мағынасын түсіну,
сөйлеу барысында қолдану
2.3.3.1 О
аудиовизуалды материалдар
бойынша мұғалімнің көмегімен
жоспар құру және тірек сөздерді
пайдалана отырып мазмұндама
жазу
не
жә
Сөйлеу
түрлері
әрекетінің
Тыңдалым
айтылым
Оқылым
Жазылым


дәстүр
-
Ортақ
тақырып
Дені саудың
жаны сау
Салт
және ауыз
әдебиеті
Дені саудың
жаны сау
1
2
ма №
Тапсыр

========32========

4. Тапсырма үлгілері және балл қою кестесі
«Қазақ тілі» (оқыту қазақ тілінде )пәнінен 3-тоқсанға арналған
жиынтық бағалаудың тапсырмалары
Тыңдалым және айтылым
1. Берілген тақырып пен тірек сөздерді пайдаланып, мәтін құрастырып айт.
Тақырып: Спорт – денсаулық кепілі
Тірек сөздер: әр адам, спортпен шұғылдану, мықты денсаулық, шыдамдылық, жаттығу жасау, ойындар, денені шынықтыру, үйірмеге қатысу, пайдалы, көтеріңкі көңіл күй, ұзақ өмір, спорттың барлық түрі, футбол, күрес, денсаулық кепілі.
Балл қою кестесі
Тапсырма

Жауап
1
Білім алушының ықтимал жауабы:
Әрбір адам спортпен айналысу керек. Өйткені спортпен үнемі айналысқан адамның дені сау, көңіл күйі көтеріңкі болады. Денсаулығы жақсарады. Спорттық ойындардың түрлері өте көп: футбол, баскетбол, волейбол т.б. Біз отбасымызбен спортпен айналысамыз. Достарымды да спортпен айналысуға шақырамын.
Барлығы
Оқылым
[5]
Балл
Қосымша ақпарат
Тақырыпқа сәйкес болатын кез келген мәтін қабылданады.
5
Тақырыпқа сәйкес жүйелі әңгіме құрастырады – 1 балл.
Мәтіннің құрылымдық бөліктерін (басы, негізгі бөлім, соңы) сақтайды – 1 балл.
Тірек сөздерді орынды қолданады – 1 балл.
Сөйлемдердің құрылымын сақтайды – 1 балл.
Сөйлеу барысында тілдік нормаларды сақтайды – 1 балл.
5
2. Мәтінді түсініп оқы. Тапсырмаларды орында.
Асар жасау - қазақ халқының көне салт-дәстүрлерінің бірі. Бұл – көпшіліктің көмегін пайдалану дәстүрі. Бұл салт бойынша ауыр жұмыстарды атқару үшін адамдар бір-бірін көмекке шақырады. Мысалы: үй салу, той жасау, ас беру т.б. Асарға келгендер еңбегі үшін ақы алмайды. Үй иесі оларға арнап ас әзірлеп, дастарқан жаяды.
Асар – адамдардың арасындағы өзара көмектің бір түрі. Ол халқымыздың бірлігін, қайырымдылығы мен ұйымшылдығын танытады.
1)
Асар деген не? Белгіле ().
қонаққа шақыру
өзара көмек
еңбегіне ақы алу
33

========33========

2) Асар туралы жалған ақпаратты анықта.
А) көмекке шақырады
В) еңбекақы төленеді
С) тегін көмек беріледі
Д) үй иесі ас дайындайды
3) Мәтіннің мазмұны бойынша бір сұраққұрастырып жаз.
________________________________________________ _________
4) Мәтіндегі қарамен берілген сөздерге мағынасы қарама-қарсы сөздер (антоним)
тауып жаз. ________________________________________
[5]
Балл қою кестесі
Тапсырма

Жауап
Балл
Қосымша ақпарат
2
өзара көмек
1
В
1
Білім алушының ықтимал жауабы: Асарға қандай мақсатпен шақырады?/Үй иесі не дайындайды?/Асарға қандай жағдайда шақырады?
1
Мәтін мазмұнына сәйкес басқа да сұрақтар қабылданады
көне – жаңа
1
ауыр – жеңіл
1
Барлығы
5
Жазылым
3. Мәтінді мұқият тыңда. Берілген жоспар бойынша мәтіннің мазмұнын жаз.
Саматтың добы
Әкесі Саматқа доп сатып әперді. Оның қуанышында шек болмады. Самат добын құшақтап далаға шықты. Ойнап жүрген балалар көріп қасына келді. Допқа қызыға қарады.
Самат допты ортаға тастады. Балалар екіге бөлініп, футбол ойнауға кірісіп кетті. Самат доп қуғандарға қосылып, көңілденіп жүгіре жөнелді. Балаларға ойын қызықты болды.
Жоспар:
1) Саматтың қуанышы.
2) Балалардың футбол ойнауы.
[5]
34

========34========

Балл қою кестесі
Тапсырма

Жауап
Балл
3
Білім алушының ықтимал жауабы:
Саматқа әкесі доп сатып әперді. Самат қатты қуанды. Добын алып балалардың қасына келді. Олар доппен футбол ойнады. Ойын қызықты болды.
Барлығы
Қосымша ақпарат
1
Мәтіннің мазмұнын жоспарға сәйкес жазады.
1
Мәтіннің мазмұнын III жақта жазады.
1
Мәтіннің құрылымдық бөліктерін сақтайды.
1
Орфографиялық нормаларды сақтап жазады (3 қатеден артық емес).
1
Пунктуациялық нормаларды сақтап жазады (3 белгіден артық емес).
5
5. Тоқсан бойынша жиынтық бағалауды өткізу ережелері
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау кезінде кабинетіңіздегі көмек ретінде қолдануға мүмкін болатын кез келген көрнекі құралдарды (диаграммалар, кестелер, постерлер, плакаттар немесе карталарды) жауып қойған дұрыс.
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау басталмас бұрын алғашқы бетінде жазылған нұсқау оқылып, білім алушыларға жұмыстың орындалу ұзақтығы хабарланады. Білім алушыларға жұмыс барысында бір-бірімен сөйлесулеріне болмайтындығы ескертіледі. Нұсқаулықпен таныстырып болғаннан кейін білім алушыларға тоқсан бойынша жиынтық бағалау басталғанға дейін түсінбеген сұрақтарын қоюға болатындығы туралы айтылады.
Білім алушылардың жұмысты өздігінен орындап жатқандығына, жұмысты орындау барысында көмек беретін қосымша ресурстарды, мысалы: сөздіктер немесе калькуляторлар (спецификацияда рұқсат берілген жағдайлардан басқа уақытта) пайдалануларына мүмкіндіктерінің жоқ екендігіне көз жеткізіледі. Олардың жұмыс уақытында бір-біріне көмектесулеріне, көшіріп алуларына және сөйлесулеріне болмайтындығы ескертіледі.
Білім алушыларға дұрыс емес жауапты өшіргішпен өшірудің орнына, қарындашпен
сызып қою ұсынылады.
Жұмыс барысында нұсқаулыққа немесе жұмыстың ұзақтығына қатысты білім алушылар тарапынан қойылған сұрақтарға жауап беруге болады. Жекелеген білім алушыларға көмек беруге негізделген кез келген ақпаратты оқуға, айтуға, өзгертіп айтуға
немесе көрсетуге тыйым салынады.
Тоқсандық жиынтық бағалаудың аяқталуына 5 минут уақыт қалғандығын үнемі
хабарлап отыру қажет.
Тоқсандық жиынтық бағалау аяқталғаннан кейін білім алушылардан жұмыстарын тоқтатып, қалам/қарындаштарын партаның үстіне қоюларын өтіну керек.
6. Модерация және балл қою
Барлық мұғалімдер балл қою кестесінің бірдей нұсқасын қолданады. Модерация үдерісінде бірыңғай балл қою кестесінен ауытқушылықты болдырмау үшін жұмыс үлгілерін балл қою кестесіне сәйкес тексеру қажет.
35

========35========

4-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
«Қоршаған орта» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау Бөлімше Тыңдалым және айтылым
Оқу мақсаты 2.1.2.1 Мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздердің негізінде
мәтіннің мазмұнын болжау
2.1.4.1 Тірек сөздерді қатыстыра отырып, берілген
тақырып бойынша әңгіме құрау
Бағалау критерийі
Білім алушы
• Тақырып пен тірек сөздерге сүйеніп, мәтіннің
мазмұнын болжайды
• Тақырыпқа сәйкес әңгіме құрастырады
Ойлау дағдыларының деңгейі
Орындау уақыты
Қолдану
Жоғары деңгей дағдылары 20 минут
Тапсырма
1. Берілген тірек сөздерді мұқият тыңда. Бұл мәтінде не туралы айтылуы мүмкін? Тірек сөздер: өзен, жаңбыр, су болу, ағаш арасы, тығылу, қармақ салу, балық аулау, көңілді.
2. Тірек сөздерді пайдаланып, «Балық аулаған балалар» тақырыбына әңгіме құрастырып айт.
Бағалау критерийі
Тапсырма

1
Дескриптор Білім алушы
тірек сөздердің негізінде мәтіннің не туралы екенін болжап айтады;
Балл
Тақырып пен тірек сөздерге сүйеніп, мәтіннің мазмұнын болжайды Тақырыпқа сәйкес әңгіме құрастырады
1
2
тақырыпқа сәйкес жүйелі әңгіме құрастырып айтады;
мәтіннің құрылымдық бөліктерін (басы, негізгі бөлім, соңы) сақтайды; тірек сөздерді орынды қолданады; сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтайды.
1
1
1 1
Барлығы
5
36

========36========

37
берілген
ры
ге сүйеніп
Жоға
Тірек сөздер
мәтіннің мазмұнын
болжайды және
тақырыпқа мәтін
құрастырып айтады
аналарға ақпарат ұсынуға
-
ң
жібереді
ақырыпқа
Орта
ге сүйеніп мәтінні
Оқу жетістіктерінің деңгейі
Тірек сөздер
мазмұнын болжауда /т
сәйкес мәтін құруда/ мәтіннің
құрылымдық бөліктерін
сақтауда/тірек сөздерді
қолдануда/ сөйлемдер
құрастыруда қателіктер
арналған рубрика
берілген
тін
ге сүйеніп
Төмен
бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата

Тірек сөздер
мәтіннің мазмұнын
болжауда және
тақырыпқа мә
құрастырып айтуда
қиналады
тақырыбы
, 2

1
Тапсырма
жөні ____________________________________________
-
орта» ортақ
Қоршаған
.
«
құрастырады
Бағалау критерийі
ілім алушының аты
Б

Тақырып пен тірек
сөздерге сүйеніп,
мәтіннің мазмұнын
болжайды
Тақырыпқа сәйкес
әңгіме

========37========

«Саяхат» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау
Бөлімше
Оқылым Жазылым
Оқу мақсаты
2.2.1.1 Сұрақ қою арқылы (не істеді? қандай? неліктен?) мәтін түрлерін (әңгімелеу, сипаттау, пайымдау) және құрылымдық бөліктерін (басы, негізгі бөлім, соңы) анықтау
2.3.1.1 Мұғалім көмегімен жеке сурет/сюжетті суреттер арқылы шағын сипаттау/әңгімелеу мәтіндерін құрап жазу
Бағалау критерийі
Білім алушы
• Сұрақ қою арқылы мәтіннің түрін, құрылымын
анықтайды
• Сурет бойынша мәтін құрастырып жазады
Ойлау дағдыларының деңгейі
Қолдану
Жоғары деңгей дағдылары
Орындау уақыты
25 минут
Тапсырма
1. ген мәтіндерді оқы Беріл .
1- мәтін
2-мәтін
Орман ішінен «тоқ-тоқ» еткен дыбыс естідім. Жан-жағыма таңдана қарадым. Ағаш басынан шұбар ала тоқылдақты көрдім.
Тоқылдақ ағаш бойымен өрмелеп, әр жерді бір тоқылдатады. Содан соң біздей тұмсығымен ағаш қабығының астындағы зиянды жәндіктерді суырып алады.
Бұл менің тоқылдақты алғаш рет көруім еді. Оған қызыға әрі таңдана қарап қалдым.
Тоқылдақ – орман құсы. Ол ағаш қабығының астындағы зиянды жәндіктерді теріп жейді. Тоқылдақты «орман емшісі» деп бекер айтпаған. Себебі, тоқылдақ орманды құрттардан, ұсақ жәндіктерден тазартады.
Тоқылдақ – пайдалы құс.
Әр мәтінге сұрақ қоя отырып, түрін анықта. Кестені толтыр.
Мәтін 1-мәтін 2-мәтін
Сұрағы
Мәтіннің түрі
38

========38========

2. Берілген сұрақтарға сүйеніп, суреттегі құсты сипаттап жаз.
Тапсырма

1
2
1) Бұл қандай құс?
2) Оның түр-түсі (денесі, басы,
тұмсығы, қанаты, құйрығы,
тырнағы т.б) қандай?
3) Ол қайда мекендейді?
4) Немен қоректенеді?
Дескриптор
Балл
1
1
1
Бағалау
критерийі Сұрақ қою арқылы мәтіннің түрін, құрылымын анықтайды Сурет бойынша
мәтін құрастырып
жазады
Білім алушы
сұрақ қою арқылы әңгімелеу мәтінін анықтайды;
сұрақ қою арқылы пайымдау мәтінін анықтайды;
сурет бойынша сипаттау мәтінін құрастырып жазады;
сын есімдерді орынды қолданады; мәтіннің құрылымдық бөліктерін сақтайды; сөйлемдерді сауатты жазады.
Барлығы
1 1 1 6
39

========39========

40
қоя отырып,
Жоғары
ін құрап жазады
Мәтінге сұрақ
түріне ажыратады
Сурет бойынша сипаттау
мәтін
еңгейі
жібереді
мәтіннің
Орта
қателіктер
анықтауда қателіктер
Оқу жетістіктерінің д
Мәтінге сұрақ қоюда / мәтіннің
түрін
жібереді
Сурет бойынша сипаттау
мәтінін құрастыруда/
құрылымдық бөліктерін
сақтауда/ сын есімдерді
қолдануда
Төмен
аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика
-
ата

Сұрақ қою арқылы мәтіннің
түрін анықтауда қиналады
Сурет бойынша сипаттау
мәтінін құрап жазуда
қиналады
___________________________________________________________
1
2

«Саяхат» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты
жөні
-
Тапсырма
мәтін
қылы
анықтайды
ілім алушының аты
бойынша
Б
іннің түрін,
ылымын
Бағалау критерийі
р

Сұрақ қою ар
мәт
құ
Сурет
құрастырып жазады

========40========

4-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы
1. Тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мақсаты
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы оқу бағдарламасының мазмұнына сәйкес білім алушылардың оқу мақсаттарына жеткендігін тексеруге және тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларын анықтауға бағытталған.
Спецификация 2-сыныпта «Қазақ тілі» пәні бойынша тоқсандық жиынтық бағалаудың мазмұны мен өткізу рәсімін сипаттайды.
2. Тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мазмұнын анықтайтын құжаттар
«Қазақ тілі» пәні бойынша оқу бағдарламасы (орта білім беру мазмұнын жаңарту аясында). Бастауыш білім беру (2-4 сыныптар).
3. 4-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға шолу
3.1 Ұзақтығы – 40 минут
Балл саны - 15
Тыңдалым мен айтылым бөлек тексеріледі.
3.2 Жиынтық бағалаудың құрылымы
Тоқсан бойынша жиынтық бағалауда әр түрлі тапсырмалар: көп таңдауы бар сұрақтар, қысқа немесе толық жауапты қажет ететін сұрақтар қолданылады.
Берілген нұсқа көп таңдауы бар, қысқа және толық жауапты қажет ететін сұрақтарды қамтитын 3 тапсырмадан тұрады.
Көп таңдауы бар сұрақтарда білім алушы ұсынылған жауап нұсқаларынан дұрысын таңдайды.
Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарға білім алушы сөздер немесе қысқа сөйлемдер түрінде жауап береді.
Толық жауапты қажет ететін тапсырмалар мәтінді түсінуге, өз ойын ауызша және жазбаша түрде толық, жүйелі, түсінікті етіп жеткізуге бағытталған.
Тапсырма бірнеше құрылымдық бөліктерден/сұрақтардан тұруы мүмкін.
Бірінші тапсырма тыңдалым және айтылым дағдысын, екіншісі-оқылым, үшінші тапсырма жазылым дағдысын тексеруге бағытталған.
41

========41========

42
5
5
5
балл
Жалпы
1
1
1
саны
Тапсырма
т ететін
сипаттамасы
ашық түрдегі
арды қажет ететін
жабық түрдегі көп
ның
ушы
Тапсырма
Білім алушы
толық жауапты қаже
тапсырманы орындайды
Білім ал
таңдауы бар және ашық түрдегі
толық жауапт
тапсырманы орындайды
Білім алушы ашық түрдегі
толық жауапты қажет ететін
тапсырманы орындайды
анықтауға
арқылы
н
мазмұны
Оқу мақсаты
әтін
ара және күрделі зат
Тірек сөздерді қатыстыра
М
3.1.1 Мұғалім көмегімен жеке
.1.4.1
2
отырып, берілген тақырып
бойынша әңгіме құрау
2.2.3.1
бағытталған сұрақтар құрастыру
және жауап беру
2.4.2.5 Д
есім/сын есім/сан есім/етістікті
анықтау
2.
сурет/сюжетті суреттер
шағын сипаттау/әңгімелеу
мәтіндерін құрап жазу
және
Сөйлеу
түрлері
әрекетінің
Тыңдалым
айтылым
Оқылым
Жазылым
орта
Ортақ
тақырып
Қоршаған
Саяхат
1
2


========42========

4. Тапсырма үлгілері және балл қою кестесі
«Қазақ тілі» (оқыту қазақ тілінде) пәнінен 4- тоқсанға арналған
жиынтық бағалаудың тапсырмалары
Тыңдалым және айтылым 1. Мәтінді тыңда.
Көктемде жылы жақтан жыл құстары ұшып келеді. Жыл құстарының алғашқысы болып ұзақ қарғалар келеді. Оларды халық «көктем хабаршысы» деп атайды. Содан кейін бозторғайлар мен қараторғайлар келеді. Қараторғайлар келісімен күннің көзі ашылып, жер беті жылынады. Қар еріп, жылғалардан су ағады. Ең соңынан су құстары ұшып келеді.
Жыл құстары жол бойы талай қиындықтардан өтіп, топ
оралады. Ұя салып, балапан өргізеді. Адамдар жыл құстарын қуана қарсы алады.
-тобымен туған жерлеріне
Мәтінге сүйеніп, «Құстарға қамқорлық» тақырыбында әңгіме құрастырып айт.
Тірек сөздер: көктем, ауа райы, жыл құстары, ұшып келу, күтіп алу, балалар, көмек, ұя, жем
шашу, қуаныш.
Балл қою кестесі
Тапсырма

Жауап
1
Білім алушының ықтимал жауабы:
Көктемде жыл құстары ұшып келеді. Адамдар оларды қуана қарсы алады. Балалар құстарға арнап ұя, жемсауыт жасайды. Оны ағаштың бұтағына іледі. Олар құстарға қамқорлық жасап, жем шашып тұрады.
Барлығы
Оқылым
[5]
Балл
Қосымша ақпарат
5
Тақырыпқа сәйкес болатын кез келген мәтін қабылданады.
Тақырыпқа сәйкес жүйелі әңгіме құрастырады – 1 балл.
Мәтіннің құрылымдық бөліктерін (басы, негізгі бөлім, соңы) сақтайды – 1 балл.
Тірек сөздерді орынды қолданады – 1 балл.
Сөйлемдердің құрылымын сақтайды – 1 балл.
Сөйлеу барысында тілдік нормаларды сақтайды – 1 балл.
5
2. Мәтінді түсініп оқы. Сұрақтарға жауап бер.
Жыл сайын мамыр айында Жомарттың әкесі үйінің жанына бір түп жас қарағай көшетін отырғызады. Қазір олардың үйінің алдында жап -жасыл алты түп қарағай иық тіресе өсіп тұр. Жомарт дүниеге келгелі бері әкесі баласының туған күніне арнап, белгі ретінде бір
түп қарағай отырғызуды әдетке айналдырған.
Енді, міне, жетінші қарағай да осы мекеннің сәні болып жайқалады.
43

========43========

1) Әкесі Жомарттың туған күніне қандай сыйлық жасайды? Жаз.
______________________________________________________
2) Жомарт қазір неше жаста деп ойлайсың? Белгіле ().
Алты жаста
Жеті жаста
3) Мәтіннің мазмұнына сәйкес келетін мақалды таңда. Белгіле ().
Бір тал кессең, он тал ек.
Бабалар еккен шынарды балалар саялайды.
4) Мәтіннен дара және күрделі сын есімдерді теріп жаз.

Дара сын есім: _______________
Балл қою кестесі
Тапсырма

Жауап
2
Білім алушының ықтимал жауабы: Аулаға қарағай көшетін отырғызады/
аулаға ағаш егеді/қарағай отырғызады/ағаш отырғызады.
Жеті жаста / жетіде
Күрделі сын есім: _______________
Балл
Қосымша ақпарат
1
Сұрақтың мазмұнына сәйкес басқа да дұрыс жауаптар қабылданады.
1
Бабалар еккен шынарды балалар саялайды.
жас
жап-жасыл
Барлығы
1
1
1
5
44

========44========

Жазылым
3. Берілген суреттердің біреуін таңда. Сызбаға сүйеніп, сурет бойынша әңгімелеу
мәтінін құрастырып жаз.
Оқиға неден басталды?
Əрі қ арай не болды?
Балл қою кестесі
Тапсырма

Жауап
3
Білім алушының ықтимал жауабы:
1-сурет бойынша:
Жазда әкем екеуміз балық аулауға бардық. Әкем өзенге қармақ салды.
Ол бес балық ұстады. Балықтарды шелекке салып қойды. Мен өз қармағыммен шелектегі балықтарды аулауға кірістім. Әкем менің ісіме қарап, күлді. Біздің демалысымыз жақсы өтті.
2-сурет бойынша:
Қыздар орманға жидек теруге келді. Маржан мен Ғалия жидегі көп жерге кездесті. Айқайлап басқа қыздарды шақырды. Олар жидек терді. Гүлден тәж жасады. Үйлеріне көңілді оралды.
Барлығы
Оқиға қ алай аяқталды?
[5]
Балл
Қосымша ақпарат
5
Суреттің мазмұнына сәйкес болатын кез келген мәтін қабылданады.
Мәтіннің мазмұны тақырыпқа сәйкес келеді – 1 балл.
Мәтіннің құрылымдық бөліктерін (басы, негізгі бөлімі, соңы) сақтайды – 1 балл.
Орфографиялық нормаларды сақтайды (3 қатеден артық емес) – 1 балл.
Пунктуациялық нормаларды сақтайды (3 белгіден артық емес) – 1 балл.
Каллиграфиялық нормаларды сақтайды – 1 балл қойылады.
5
45

========45========

5. Тоқсан бойынша жиынтық бағалауды өткізу ережелері
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау кезінде кабинетіңіздегі көмек ретінде қолдануға мүмкін болатын кез келген көрнекі құралдарды (диаграммалар, кестелер, постерлер, плакаттар немесе карталарды) жауып қойған дұрыс.
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау басталмас бұрын алғашқы бетінде жазылған нұсқау оқылып, білім алушыларға жұмыстың орындалу ұзақтығы хабарланады. Білім алушыларға жұмыс барысында бір-бірімен сөйлесулеріне болмайтындығы ескертіледі. Нұсқаулықпен таныстырып болғаннан кейін білім алушыларға тоқсан бойынша жиынтық бағалау басталғанға дейін түсінбеген сұрақтарын қоюға болатындығы туралы айтылады.
Білім алушылардың жұмысты өздігінен орындап жатқандығына, жұмысты орындау барысында көмек беретін қосымша ресурстарды, мысалы: сөздіктер немесе калькуляторлар (спецификацияда рұқсат берілген жағдайлардан басқа уақытта) пайдалануларына мүмкіндіктерінің жоқ екендігіне көз жеткізіледі. Олардың жұмыс уақытында бір-біріне көмектесулеріне, көшіріп алуларына және сөйлесулеріне болмайтындығы ескертіледі.
Білім алушыларға дұрыс емес жауапты өшіргішпен өшірудің орнына, қарындашпен сызып қою ұсынылады.
Жұмыс барысында нұсқаулыққа немесе жұмыстың ұзақтығына қатысты білім алушылар тарапынан қойылған сұрақтарға жауап беруге болады. Жекелеген білім алушыларға көмек беруге негізделген кез келген ақпаратты оқуға, айтуға, өзгертіп айтуға немесе көрсетуге тыйым салынады.
Тоқсандық жиынтық бағалаудың аяқталуына 5 минут уақыт қалғандығын үнемі хабарлап отыру қажет.
Тоқсандық жиынтық бағалау аяқталғаннан кейін білім алушылардан жұмыстарын тоқтатып, қалам/қарындаштарын партаның үстіне қоюларын өтіну керек.
6. Модерация және балл қою
Барлық мұғалімдер балл қою кестесінің бірдей нұсқасын қолданады. Модерация үдерісінде бірыңғай балл қою кестесінен ауытқушылықты болдырмау үшін жұмыс үлгілерін балл қою кестесіне сәйкес тексеру қажет.
 
Верх