ЖБ БЖБ ТЖБ Жиынтық бағалау Жаратылыстану 2 сынып

TEGINSOR.RU

Moderator
Команда форума
Модератор
Сообщения
2,710
Оценка реакций
27,653
Жиынтық бағалауға арналған
әдістемелік ұсыныстар
Жаратылыстану
2-сынып

Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 2-сынып білім алушыларына «Жаратылыстану» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар (қазақ тілінде білім беретін) бастауыш сыныптың (1-4-сыныптары) «Жаратылыстану» пәні бойынша оқу бағдарламасы (орта білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы) мен оқу жоспарының негізінде дайындалған.
Бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білім алушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді.
Әдістемелік ұсыныстарда бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар ұсыныс түрінде берілген.
Тоқсандық жиынтық бағалауды өткізу үшін спецификация мен балл қою кестесі ұсынылған. Спецификация стандартталған және оны тоқсандық жиынтық бағалауды өткізуде басшылыққа алу міндеттелген.
Әдістемелік ұсыныстар бастауыш сынып мұғалімдеріне, мектеп әкімшілігіне, білім беру бөлімінің әдіскерлеріне, критериалды бағалау бойынша мектеп, өңірлік үйлестірушілеріне және басқа да мүдделі тұлғаларға арналған.


Мазмұны
1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР ............... 4 «Мен – зерттеушімін» бөлімі бойынша жиынтық бағалау ......................................................... 4 «Тірі табиғат» бөлімі бойынша жиынтық бағалау ........................................................................ 7 1-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы ...................................................... 10 2-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР ............. 16 «Тірі табиғат» бөлімі бойынша жиынтық бағалау ...................................................................... 16 «Заттар және олардың қасиеттері» бөлімі бойынша жиынтық бағалау ................................... 19 2-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы ...................................................... 23 3-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР ............. 29 «Заттар және олардың қасиеттері» бөлімі бойынша жиынтық бағалау ................................... 29 «Жер және Ғарыш» бөлімі бойынша жиынтық бағалау........................................................... 32 «Табиғат физикасы» бөлімі бойынша жиынтық бағалау ........................................................... 35 3-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы ...................................................... 39 4-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР ............. 44 «Табиғат физикасы» бөлімі бойынша жиынтық бағалау .......................................................... 44 4-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы ...................................................... 47
3

========3========

1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
«Мен – зерттеушімін» бөлімі бойынша жиынтық бағалау («Өзім туралы» ортақ
тақырыбы аясында)
Бөлімше
1.1 Ғылым мен зерттеушілердің рөлі 1.2 Табиғатты тану әдістері
Оқу мақсаты
2.1.1.1 Қоршаған әлем құбылыстары, үдерістері мен
нысандарын зерделеуге қажетті жағдайлар мен
зерттеушінің тұлғалық қасиеттерін анықтау 2.1.2.6 Эксперименттің басты белгілерін анықтау (мақсат,
болжам, ресурстар, жоспар, мерзім, нәтиже)
Бағалау критерийі
Білім алушы
• Қоршаған ортаны зерделеуге қажетті жағдайлар мен
жеке тұлғалық қасиеттерді ажыратып, айқындайды
• Тәжірибе жасаудың кезеңдерін анықтайды
Ойлау дағдыларының деңгейі
Білу және түсіну Қолдану
Орындау уақыты
15 минут
Тапсырма
1. Тұлғалық қасиеттер мен жағдайларды анықтап, сәйкестендір.
Білім
Байқампаздық
Құралдар
Еңбексүйгіштік
ЗЕРТТЕУШІ ҚАСИЕТТЕРІ

========4========

2. Бақылау жүргізу қадамдарын толықтыр.
Бағалау критерийі
Тапсырма

Дескриптор Білім алушы
зерттеушінің қасиеттерін анықтайды; ақпарат көздерін анықтайды;
Балл
Қоршаған ортаны зерделеуге қажетті жағдайлар мен жеке тұлғалық қасиеттерді ажыратып, айқындайды Тәжірибе жасаудың кезеңдерін анықтайды
1
1 1
2
тәжірибе жасаудың кезеңін анықтайды (ресурс);
тәжірибе жасаудың кезеңін анықтайды (деректер);
тәжірибе жасаудың кезеңін анықтайды (қорытынды);
1
1
1
Барлығы
5
5

========5========

6
дұрыс анықтайды
ортаны зерделеуге
Жоғары
Тәжірибе жасаудың
Қоршаған
қажетті жағдайлар мен
тұлғалық қасиеттерді дұрыс
анықтайды
кезеңдерін
аналарға ақпарат ұсынуға арналған
-
жібереді
Орта
анықтауда

ортаны зерделеуге
Оқу жетістіктерінің деңгейі
Қоршаған
қажетті жағдайларды / тұлғалық
қасиеттерді
қателіктер жібереді
Тәжірибе жасаудың кезеңдерін
анықтауда қателіктер

Төмен
анықтауда
ортаны зерделеуге
(«Өзім туралы» ортақ тақырыбы аясында)

Тәжірибе жасаудың
рубрика
Қоршаған
қажетті жағдайлар мен
тұлғалық қасиеттерді
анықтауда қиналады
кезеңдерін
қиналады
бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата
1
2

____________________________________________________
бөлімі

Тапсырма
жөні
-
зерттеушімін»

сиеттерді
анықтайды
ортаны
«Мен
ілім алушының аты
Бағалау критерийі
Б
Қоршаған
зерделеуге қажетті
жағдайлар мен жеке
тұлғалық қа
ажыратып, айқындайды
Тәжірибе жасаудың
кезеңдерін

========6========

«Тірі табиғат» бөлімі бойынша жиынтық бағалау («Өзім туралы» және «Менің отбасым
және достарым» ортақ тақырыптары аясында)
Бөлімше
2.1 Өсімдіктер 2.2 Жануарлар
Оқу мақсаты
2.2.1.7 Өсімдіктерге қамқорлық жасаудың маңыздылығын
түсіндіру
2.2.2.1 Жануарлар класының өкілдерін ажырату:
бунақденелілер, балықтар, қосмекенділер,
бауырымен жорғалаушылар, құстар және
сүтқоректілер
Бағалау критерийі
Білім алушы
• Өсімдіктерге күтім жасаудың себептерін
анықтайды және түсіндіреді
• Жануарларды кластарға жіктейді
Ойлау дағдыларының деңгейі
Білу және түсіну Қолдану
Орындау уақыты
15 минут
Тапсырма
1. Өсімдіктерге зиян келтіретін әрекетті бейнелейтін суретті белгіле ().
Өсімдіктерге неліктен күтім жасау керек? Жаз.
____________________________________________________________
7

========7========

2. Суреттер мен атауларды сәйкестендір.
Балықтар
Құстар
Сүтқоректілер
Қосмекенділер
Бунақденелілер
Бауырымен жорғалаушылар
Бағалау критерийі
Тапсырма

Дескриптор Білім алушы
өсімдіктерге зиян келтіретін әрекетті бейнелейтін суретті анықтайды;
өсімдіктерге күтім жасау қажеттілігінің себебін жазады; сүтқоректілер класын анықтайды; құстар класын анықтайды; балықтар класын анықтайды; қосмекенділер класын анықтайды; бауырымен жорғалаушылар класын анықтайды;
бунақденелілер класын анықтайды.
Балл
Өсімдіктерге күтім жасаудың себептерін анықтайды және түсіндіреді.
1
1
1
Жануарларды кластарға жіктейді.
2
1 1 1 1 1
Барлығы
1 8
8

========8========

9
күтім жасау
Жоғары
сімдіктерге
Ө
Жануарларды кластарға
қажеттілігінің себептерін
анықтайды және түсіндіреді
дұрыс жіктейді
аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика
-
класын

күтім жасау
ң
Орташа
Оқу жетістіктерінің деңгейі
сімдіктерге
Ө
қажеттілігінің себептерін
анықтауда/ түсіндіруде
қателеседі
Жануарларды
анықтауда қателеседі
күтім жасау
қиналады
Төмен
сімдіктерге
Жануарлардың класын
Ө
қажеттілігінің себептерін
анықтауда және
түсіндіруде қиналады
анықтауда
____________________________________________________
1
2

бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата
Тапсырма
жөні:
-
(«Өзім туралы» және «Менің отбасым және достарым» ортақ тақырыптары аясында)
бөлімі
»
күтім
Тірі табиғат
«
ілім алушының аты
Б
Бағалау критерийі
Өсімдіктерге
жасаудың себептерін
анықтайды және
түсіндіреді
Жануарларды
кластарға жіктейді

========9========

1-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы
1. Тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мақсаты
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы оқу бағдарламасының мазмұнына сәйкес білім алушылардың оқу мақсаттарына жеткендігін тексеруге және тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларын анықтауға бағытталған.
Спецификация 2-сыныпта «Жаратылыстану» пәні бойынша тоқсандық жиынтық бағалаудың мазмұны мен өткізу рәсімін сипаттайды.
2. Тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мазмұнын анықтайтын құжаттар
«Жаратылыстану» пәні бойынша (орта білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы) бастауыш мектепке арналған оқу бағдарламасы (1 - 4-сыныптар).
3. 1-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға шолу
3.1 Ұзақтығы - 40 минут
Балл саны - 15
3.2 Жиынтық бағалаудың құрылымы
Тоқсан бойынша жиынтық бағалауда әртүрлі тапсырмалар: көп таңдауы бар сұрақтар, қысқа немесе толық жауапты қажет ететін сұрақтар қолданылады.
Берілген нұсқа көп таңдауы бар және қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарды қамтитын 4 тапсырмадан тұрады.
Көп таңдауы бар сұрақтарда білім алушылар ұсынылған жауап нұсқаларынан дұрысын таңдайды.
Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарға білім алушылар сөздер немесе қысқа сөйлемдер түрінде жауап береді.
Тапсырма бірнеше құрылымдық бөліктерден/сұрақтардан тұруы мүмкін.
10

========10========

11
1
4
4
6
балл
Жалпы
1
1
1
1
саны
Тапсырма

көп
қысқа
қысқа

ың
ашық түрдегі
ашық түрдегі
сипаттамасы

Тапсырман
алушы жабық түрдегі
алушы жабық түрдегі көп
Білім
таңдауы бар тапсырманы
орындайды
Білім алушы
жауапты қажет ететін тапсырманы
орындайды
Білім
таңдауы бар және ашық түрдегі
қысқа жауапты қажет ететін
тапсырманы орындайды
Білім алушы
жауапты қажет ететін тапсырманы
орындайды
,
ер
мен
ы
негізгі
қденеліл
, үдерістері
анықтау
өкілдерін
нуарлар
буна
Оқу мақсаты
Жа
сүтқоректілер
мделу жолдары
е
смекенділер,бауыр
2.1.1.1 Қоршаған әлем
құбылыстары
мен нысандарын зерделеуге
қажетті жағдайларды мен
зерттеушінің тұлғалық
қасиеттерін
2.2.1.3 Өсімдіктің
бөліктерінің қызметін
сипаттау
2.2.1.4 Өсімдік топтарын
тіршілік ортасына және
қоршаған ортаның
жағдайларына (ылғал)
бейі
бойынша салыстыру
2.2.2.1
класының
ажырату:
балықтар,
қо
жорғалаушылар, құстар
жән
мен
сімдіктер
Бөлімше
Ғылым
Ө
1.1
зерттеушілердің
рөлі
2.1
2.2 Жануарлар
зерттеу
Бөлім
м туралы»,

зім туралы»
Мен
шімін
(«Ө
ортақ тақырыбы
аясында)
Тірі табиғат
(«Өзі
«Менің отбасым
және достарым»
ортақ
тақырыптары
аясында)
3
1
-
4

2

========11========

4. Тапсырма үлгілері және балл қою кестесі
«Жаратылыстану» пәнінен 1-тоқсанға арналған
жиынтық бағалаудың тапсырмалары
1. Зерттеушінің бойында қандай қасиет болмауы тиіс? Белгіле ( )
А) білімқұмарлық В) зейінділік С) жалқаулық D) шыдамдылық
[1]
2. Сөйлемдерді оқы және толықтыр.
«Мен өсімдікті топыраққа бекітіп, ұстап тұрамын. Топырақтан қажетті суды және еріген минералды тұздарды өткіземін »
Бұл _____________________________.
«Мен өсімдіктің бойына су мен қоректік зат тарды жеткіземін»
Бұл________________________________.
«Мен арқылы өсімдікті суару керектігін анықтайды. Мені қорек және дәрі ретінде де пайдаланады» -
Бұл _____________________________ _____.
«Мен ауаға жұпар иісімді таратамын, айналаға көрік беремін»
Бұл ____________________ _____________.
[4]
12

========12========

3. Берілген өсімдіктер қай топқа жатады?
Шөлге төзімді
Ылғалсүйгіш
Олардың қандай айырмашылығы бар? Жаз.
1) Шөлге төзімді өсімдіктер _________________________________________________ 2) Ылғалсүйгіш өсімдіктер _________________________________________________
[4]
4. Жануарлар класының өкілдерін анықта. Олардың атауларын жаз.
Бауырымен жорғалаушылар
Қосмекенділер
Сүтқоректілер
1)___________________ 1)___________________ 1)___________________
2) __________________ 2)___________________ 2)___________________
[6]
13

========13========

Балл қою кестесі
№ 1
Жауап
C
2
1) тамыр 2) сабақ 3) жапырақ 4) гүл
Шөлге төзімді
3
Ылғалсүйгіш
Балл 1 1 1 1 1
Қосымша ақпарат
2
1) құрғақ климатта өcеді/ жапырағы жіңішке
және тамыры ұзын болады
1
2) жалпақ жапырағы бар / сулы топыраққа бейім
Бауырымын жорғалаушылар: тасбақа / қолтырауын / жылан және т.б.
4
1
2 2
Қосмекенділер: бақа / саламандр және т.б. Сүтқоректілер: қасқыр/қоян/ піл/ маймыл және
т.б.
Барлығы
2
Тапсырмаға сәйкес болатын басқа да жауап нұсқалары қабылданады. Тапсырмаға сәйкес болатын басқа да дұрыс жауаптар қабылданады. Әр дұрыс жауапқа 1 балл қойылады.
15
5. Тоқсан бойынша жиынтық бағалауды өткізу ережелері
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау кезінде кабинетіңіздегі көмек ретінде қолдануға мүмкін болатын кез келген көрнекі құралдарды (диаграммалар, кестелер, постерлер, плакаттар немесе карталарды) жауып қойған дұрыс.
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау басталмас бұрын алғашқы бетінде жазылған нұсқау оқылып, білім алушыларға жұмыстың орындалу ұзақтығы хабарланады. Білім алушыларға жұмыс барысында бір-бірімен сөйлесулеріне болмайтындығы ескертіледі. Нұсқаулықпен таныстырып болғаннан кейін білім алушыларға тоқсан бойынша жиынтық бағалау басталғанға дейін түсінбеген сұрақтарын қоюға болатындығы туралы айтылады.
Білім алушылардың жұмысты өздігінен орындап жатқандығына, жұмысты орындау барысында көмек беретін қосымша ресурстарды, мысалы: сөздіктер немесе калькуляторлар (спецификацияда рұқсат берілген жағдайлардан басқа уақытта) пайдалануларына мүмкіндіктерінің жоқ екендігіне көз жеткізіледі. Олардың жұмыс уақытында бір-біріне көмектесулеріне, көшіріп алуларына және сөйлесулеріне болмайтындығы ескертіледі.
Білім алушыларға дұрыс емес жауапты өшіргішпен өшірудің орнына, қарындашпен
сызып қою ұсынылады.
14

========14========

Жұмыс барысында нұсқаулыққа немесе жұмыстың ұзақтығына қатысты білім алушылар тарапынан қойылған сұрақтарға жауап беруге болады. Жекелеген білім алушыларға көмек беруге негізделген кез келген ақпаратты оқуға, айтуға, өзгертіп айтуға немесе көрсетуге тыйым салынады.
Тоқсандық жиынтық бағалаудың аяқталуына 5 минут уақыт қалғандығын үнемі хабарлап отыру қажет.
Тоқсандық жиынтық бағалау аяқталғаннан кейін білім алушылардан жұмыстарын тоқтатып, қалам/қарындаштарын партаның үстіне қоюларын өтіну керек.
6. Модерация және балл қою
Барлық мұғалімдер балл қою кестесінің бірдей нұсқасын қолданады. Модерация үдерісінде бірыңғай балл қою кестесінен ауытқушылықты болдырмау үшін жұмыс үлгілерін балл қою кестесіне сәйкес тексеру қажет.
15

========15========

2-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
«Тірі табиғат» бөлімі бойынша жиынтық бағалау («Менің мектебім» ортақ тақырыбы аясында)
Бөлімше
2.3 Адам
Оқу мақсаты
2.2.3.1 Адамның тірек-қимыл жүйесінің қызметін анықтау. 2.2.3.4 Денсаулық сақтаудағы жеке гигиенаның рөлін
анықтау
Бағалау критерийі
Білім алушы
• Тірек-қимыл қозғалыс мүшелерінің қызметін
түсіндіреді
• Жеке бас гигиенасын сақтау ережелерін
құрастырады
Ойлау дағдыларының деңгейі
Білу және түсіну Қолдану
Орындау уақыты
15 минут
Тапсырма
1. Адам қаңқасының атқаратын екі негізгі қызметін сипатта.
1) Тірек қызметі: _______________ _____________________________ 2) Қорғаныс қызметі: _________________________________________
2. Қима қағаздарды сәйкестендіру арқылы жеке бас гигиенасы ережелерін құрастыр.
Таңертең жуын және
алып жүруді ұмытпа
Серуендеуден кейін
беті-қолыңды жу
Тырнағыңды уақытында
тісіңді тазала
3. Күнделікті орындалатын жеке бас гигиенасы әрекеттерін жаз.
1)__________________________________________________________________ 2)__________________________________________________________________
16

========16========

Бағалау критерийі
Тапсырма

Дескриптор
Білім алушы
қаңқаның тірек қызметін сипаттайды; қаңқаның қорғаныс қызметін сипаттайды;
бірінші сәйкестікті анықтайды; екінші сәйкестікті анықтайды; үшінші сәйкестікті анықтайды; жеке бас гигиенасына қатысты бірінші ережені жазады;
жеке бас гигиенасына қатысты екінші ережені жазады;
Балл
Тірек-қимыл қозғалыс мүшелерінің қызметін түсіндіреді Жеке бас гигиенасын сақтау ережелерін құрастырады
1
1 1
2
1 1 1 1
1
Барлығы
7
17

========17========

18

дұрыс
атқаратын
ның
сы
Жоғары
аңқа
қ
Жеке бас гигиенасын сақтау
Адам
негізгі қызметтерін
сипаттайды
ережелерін құрастырады және
күнделікті орындалатын
әрекеттерге мысал келтіреді

қызметін

аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика
-
ың тірек
Орта
ің бөліктерін
жібереді
/қорғаныс

еке бас гигиенасы
Оқу жетістіктерінің деңгейі
Адам қаңқасын
қызметін
сипаттауда қателіктер
жібереді
Ж
ережелерін
сәйкестендіруде / жеке бас
гигиенасына қатысты
күнделікті орындалатын
әрекеттерге мысал келтіруде
қателіктер
ортақ тақырыбы аясында)
»
атқаратын
ін
ның
тер
бағалаудың нәтижесіне қатысты ата
Төмен
сы
Менің мектебім
«
(
аңқа
қызмет
Адам қ
негізгі
сипаттауда қиналады
Жеке бас гигиенасын сақтау
ережелерін құрастыруда және
күнделікті орындалатын
әрекеттерге мысал келтіруде
қиналады
бойынша жиынтық
1
2

______________________________________________
Тапсырма
жөні
бөлімі
-
ірі табиғат»
«Т
қимыл
-
шелерінің
ілім алушының аты
Бағалау критерийі
Адам денесінің
тірек
қозғалыс
мү
қызметін түсіндіреді
Жеке бас
гигиенасын сақтау
ережелерін
құрастырады
Б

========18========

«Заттар және олардың қасиеттері» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
( «Туған өлкем» ортақ тақырыбы аясында)
Бөлімше
3.2 Ауа 3.3 Су
Оқу мақсаты
2.3.2.2 Ауаның кейбір қасиеттерін сипаттау (агрегаттық күйі, түсі, иісі)
2.3.3.1 Судың физикалық қасиеттерін анықтау (дәмсіз, иіссіз, белгілі бір формасының болмауы, аққыштығы)
Бағалау критерийі
Білім алушы
• Ауаның қасиеттерін анықтайды және сипаттайды
• Судың физикалық қасиеттерін анықтайды
Ойлау дағдыларының деңгейі
Білу және түсіну
Орындау уақыты Тапсырма
15 минут
1. Қажетті сөздерді қолданып, сөйлемдерді толықтыр.
1) Ауаны _________________ және _______________ мүмкін емес.
2) Біз ауаны көрмейміз, өйткені ол
____________________ және __________________.
3) Ауаның дәмі жоқ, ол – ______________.
19

========19========

2. Суретте судың қандай қасиеттері бейнеленген? Сәйкестендір.
Бу
Қатты
Сұйық
3. Судың қасиеттері туралы кестені толтыр.
СУ
_______ жоқ
_______ жоқ
_______ жоқ
_______ жоқ
20

========20========

Бағалау критерийі
Тапсырма

Дескриптор
Білім алушы
ауаның қасиеттерін сипаттайды (көру, ұстау);
ауаның қасиеттерін сипаттайды (түссіз, мөлдір);
ауаның қасиеттерін сипаттайды (дәмсіз); судың физикалық қасиеттерін сәйкестендіреді;
судың қасиетін анықтайды (иісі жоқ); судың қасиетін анықтайды (дәмі жоқ); судың қасиетін анықтайды (түсі жоқ); судың қасиетін анықтайды (пішіні жоқ).
Балл
Ауаның қасиеттерін анықтайды және сипаттайды
1
1
1
Судың физикалық қасиеттерін анықтайды
2
1 1
3
Барлығы
1 1 1 1 8
21

========21========

22
дұрыс
Жоғары
ың қасиеттерін дұрыс
аналарға ақпарат ұсынуға
-
Ауан
анықтайды
Судың физикалық
қасиеттерін
анықтайды
анықтауда
/ иіссіз/
) қателеседі
Орта
Оқу жетістіктерінің деңгейі
ортақ тақырыбы аясында)
Ауаның қасиеттерін
қателіктер жібереді
Судың физикалық қасиеттерін
анықтауда (дәмсіз
түссіз/пішінсіз
»
Туған өлкем
«
(
Төмен

қасиеттерін
бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата
Ауаның
анықтауда қиналады
Судың физикалық
қасиеттерін анықтауда
қиналады
арналған рубрика
1
2

______________________________________________
Тапсырма
жөні:
-
терін

аттар және олардың қасиеттері» бөлімі
«З
Бағалау критерийі
Ауаның қасиет
анықтайды және
сипаттайды
Судың физикалық
қасиеттерін
анықтайды
ілім алушының аты
Б

========22========

2-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы
1. Тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мақсаты
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы оқу бағдарламасының мазмұнына сәйкес білім алушылардың оқу мақсаттарына жеткендігін тексеруге және тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларын анықтауға бағытталған.
Спецификация 2-сыныпта «Жаратылыстану» пәні бойынша тоқсандық жиынтық бағалаудың мазмұны мен өткізу рәсімін сипаттайды.
2. Тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мазмұнын анықтайтын құжаттар
«Жаратылыстану» пәні бойынша (орта білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы) бастауыш мектепке арналған оқу бағдарламасы (1 - 4-сыныптар).
3. 2-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға шолу
3.1 Ұзақтығы - 40 минут
Балл саны - 15
3.2 Жиынтық бағалаудың құрылымы
Тоқсан бойынша жиынтық бағалауда әр түрлі тапсырмалар: көп таңдауы бар сұрақтар, қысқа немесе толық жауапты қажет ететін сұрақтар қолданылады.
Берілген нұсқа көп таңдауы бар сұрақтарды және қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарды қамтитын 7 тапсырмадан тұрады.
Көп таңдауы бар сұрақтарда білім алушылар ұсынылған жауап нұсқаларынан дұрысын таңдайды.
Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарға білім алушы сөздер немесе қысқа сөйлемдер түрінде жауап береді.
Тапсырма бірнеше құрылымдық бөліктерден/сұрақтардан тұруы мүмкін.
23

========23========

24
1
3
2
1
1
4
балл
Жалпы
3
1
1
1
1
1
1
1
саны
Тапсырма
ет

көп
қысқа
жауапты қаж
қысқа
ашық түрдегі
көп таңдауы бар және
жабық түрдегі
жабық түрдегі көп
жабық түрдегі көп
ашық түрдегі қысқа
жабық түрдегі көп
жет ететін тапсырманы
бар тапсырманы
бар тапсырманы
бар тапсырманы
бар тапсырманы
лушы
лушы
лушы
лушы
ы
ы
ы
ы
алушы
Тапсыманың сипаттамасы
Білім
жауапты қажет ететін тапсырманы
орындайды
Білім алушы
ашық түрдегі
ететін тапсырманы орындайды
Білім а
таңдау
орындайды
Білім а
таңдау
орындайды
Білім а
таңдау
орындайды
Білім алушы
жауапты қа
орындайды
Білім а
таңдау
орындайды
-
у
дене
рөлін анықтау
ақтаудың
с
іс күтімінің
ұрыс
Ауаның кейбір
Судың физикалық
Оқу мақсаты
Денсаулық
нықтау
2.2.3.5. Т
денсаулық сақтаудағы
маңызын анықтау
2.2.3.2 Д
сымбатын
маңыздылығын түсіндіру
2.2.3.1. Адамның тірек
қимыл жүйесінің қызметін
а
2.2.3.4
сақтаудағы жеке
гигиенаның
2.3.2.2 .
қасиеттерін сипатта
(агрегаттық күйі, түсі, иісі)
2.3.3.1.
қасиеттерін анықтау (дәмсіз,
иіссіз, белгілі бір
формасының болмауы,
аққыштығы)
Бөлімше
2.3 Адам
3.2 Ауа
3.3 Су
)
)
Бөлім
«Менің
«Туған өлкем»
Тірі табиғат
(
мектебім» ортақ
тақырыбы
аясында
Заттар және
олардың
қасиеттері
(
ортақ тақырыбы
аясында
4
-
7

1
-

5

========24========

4. Тапсырма үлгілері және балл қою кестесі
«Жаратылыстану» пәнінен 2 - тоқсанға арналған
жиынтық бағалаудың тапсырмалары
1. Суреттерге қара. Тіске неліктен күтім жасау керек? Жаз .
_____________________________________________________________
[1]
2. уреттерге мұқият қара. С
1) Дұрыс отыру қалпын белгіле ().
2) Дұрыс дене сымбатын сақтауға арналған екі ереже жаз:
1) ___________________________________________________________
2) ___________________________________________________________
[3]
3. Адам қаңқасының қызметін анықта. Дұрыс жауаптарды белгіле ( )
1) Иіс пен дәмді анықтайды. 2) Денені қозғалысқа келтіреді. 3) Ішкі ағзаларды қорғайды.
[2 ]
4. Жеке бас гигиенасы деген не? Оқы және белгіле ().
Бұл денені таза ұстау және оған күтім жасау
Бұл адамдардың күнделікті өмірдегі негізгі қажеттіліктерге уақыт бөлуі
[1]
25

========25========

5. Суреттен ауаның қандай қасиетін бақылауға болады? Дұрыс жауабын белгіле ().
A) ауаның дәмі жоқ B) ауа мөлдір C) ауа серпімді D) ауаның иісі жоқ
[1]
6. Берілген шартты белгілерге мұқият қара. Ауаның қандай қасиеттері бар?Жаз.
1)___________________ 2) ___________________ 3)___________________
[3]
7. Судың қасиеттерін белгіле ().
[4]
26

========26========

Балл қою кестесі

Жауап
1
Тіс сау болу үшін үнемі күтім жасау керек Тіс ауырмау үшін дәрігерге көрініп тұру
керек
2
1.Партада, үстелде денені тік ұстап, түзу отыру керек/ Партада, үстелде басты түзу
ұстап, еңкеймей отыру керек. 2. Ауыр жүкті екі қолмен кезек көтеру
керек/ Денені тік ұстап жүру керек/ Басты көтеріп, иықты бір деңгейде ұстап жүру
керек.
3
2) Денені қозғалысқа келтіреді.
3) Ішкі ағзаларды қорғайды 4
жасау
5
В
Ауаның дәмі жоқ/ Ауа дәмсіз
6
Ауаның түсі жоқ/ Ауа түссіз
Ауаның иісі жоқ/ Ауа иіссіз
Дәмсіз
Пішіні жоқ
7
Аққыш
Иіссіз
Барлығы
Бұл денені таза ұстау және оған күтім
Балл
1
1
1
Қосымша ақпарат Тапсырманың мазмұнына сәйкес болатын басқа жауаптар да қабылданады. Тапсырманың мазмұнына сәйкес болатын басқа жауаптар да қабылданады.
1
1 1 1
1 1 1 1 1 1 1 1 15
5. Тоқсандық жиынтық бағалауды өткізу ережелері
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау кезінде кабинетіңіздегі көмек ретінде қолдануға мүмкін болатын кез келген көрнекі құралдарды (диаграммалар, кестелер, постерлер, плакаттар немесе карталарды) жауып қойған дұрыс.
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау басталмас бұрын алғашқы бетінде жазылған нұсқау оқылып, білім алушыларға жұмыстың орындалу ұзақтығы хабарланады. Білім алушыларға жұмыс барысында бір-бірімен сөйлесулеріне болмайтындығы ескертіледі. Нұсқаулықпен таныстырып болғаннан кейін білім алушыларға тоқсан бойынша жиынтық бағалау басталғанға дейін түсінбеген сұрақтарын қоюға болатындығы туралы айтылады.
Білім алушылардың жұмысты өздігінен орындап жатқандығына, жұмысты орындау барысында көмек беретін қосымша ресурстарды, мысалы: сөздіктер немесе калькуляторлар (спецификацияда рұқсат берілген жағдайлардан басқа уақытта) пайдалануларына мүмкіндіктерінің жоқ екендігіне көз жеткізіледі. Олардың жұмыс уақытында бір-біріне көмектесулеріне, көшіріп алуларына және сөйлесулеріне болмайтындығы ескертіледі.
27

========27========

Білім алушыларға дұрыс емес жауапты өшіргішпен өшірудің орнына, қарындашпен сызып қою ұсынылады.
Жұмыс барысында нұсқаулыққа немесе жұмыстың ұзақтығына қатысты білім алушылар тарапынан қойылған сұрақтарға жауап беруге болады. Жекелеген білім алушыларға көмек беруге негізделген кез келген ақпаратты оқуға, айтуға, өзгертіп айтуға немесе көрсетуге тыйым салынады.
Тоқсандық жиынтық бағалаудың аяқталуына 5 минут уақыт қалғандығын үнемі хабарлап отыру қажет.
Тоқсандық жиынтық бағалау аяқталғаннан кейін білім алушылардан жұмыстарын тоқтатып, қалам/қарындаштарын партаның үстіне қоюларын өтіну керек.
6. Модерация және балл қою
Барлық мұғалімдер балл қою кестесінің бірдей нұсқасын қолданады. Модерация үдерісінде бірыңғай балл қою кестесінен ауытқушылықты болдырмау үшін жұмыс үлгілерін балл қою кестесіне сәйкес тексеру қажет.
28

========28========

3-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
«Заттар және олардың қасиеттері» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
(«Дені саудың – жаны сау» ортақ тақырыбы аясында)
Бөлімше
3.4 Табиғат ресурстары 1.2 Табиғатты тану әдістері
Оқу мақсаты
2.3.4.1 Табиғи ресурстардың қолданысын анықтау 2.3.4.2 Табиғи ресурстарды шығу тегі бойынша жіктеу 2.1.2.2 Бақылаудың басты белгілерін анықтау (мақсат, нысан, жоспар, мерзімдер, нәтиже)
Бағалау критерийі
Білім алушы
• Табиғи ресурстардың адам үшін маңыздылығын
анықтайды
• Табиғи ресурстар мен адам қолымен жасалған
ресурстарды топтастырады
• Бақылау әдісін сипаттайды
Ойлау дағдыларының деңгейі
Білу және түсіну Қолдану
Орындау уақыты Тапсырма
15 минут
1. Кестені толықтыр. Табиғи ресурстардың қолданысын анықта.
Табиғи ресурстар Көмір
Ас тұзы Су
Ресурстың адам үшін маңыздылығы
2. Ресурстарды екі топқа бөліп жаз.
1
2
3
4
5
6
29

========29========

Табиғи ресурстар : _____________________________________ Адам қолымен жасалған заттар:____________________________________
3. Сөйлемдерді бақылау жүргізудің тиісті белгілерімен толықтыр.
1) Бақылау жүргізуді бастамай тұрып, оның _________________
анықтап алу керек.
2) Бақылау жүргізуді аяқтаған соң ____________________ жасау керек.
Бағалау критерийі
Тапсырма

Табиғи ресурстардың адам үшін маңыздылығын анықтайды
1
Табиғи ресурстар мен адам қолымен жасалған ресурстарды топтастырады Бақылау әдісін сипаттайды
2
3
Барлығы
Дескриптор Білім алушы
бірінші ресурстың адам үшін маңыздылығын анықтайды; екінші ресурстың адам үшін маңыздылығын анықтайды; үшінші ресурстың адам үшін маңыздылығын анықтайды; табиғи ресурстарды анықтайды; адам қолымен жасалған ресурстарды анықтайды;
Балл
1
1
1
1 1
бақылау жүргізудің белгісін анықтайды және бірінші сөйлемді толықтырады;
бақылау жүргізудің белгісін анықтайды және екінші сөйлемді толықтырады .
1
1
7
30

========30========

31
сурстар мен
Бақылау жүргізудің
басты белгілерін дұрыс
анықтайды
Табиғи ресурстардың
адам үшін маңыздылығын
дұрыс анықтайды
Табиғи ре
адам қолымен жасалған
ресурстарды дұрыс
ажыратады
Жоғары
аналарға ақпарат ұсынуға
-

/судың
ресурстарды
тұз
Орта
қателеседі
тақырыбы аясында)
и ресурстарды/адам
Адам үшін көмір/
маңыздылығын анықтауда
қателіктер жібереді
Табиғ
қолымен жасалған
ажыратуда қателіктер жібереді
Сөйлемді бақылау жүргізудің
басты белгілерімен
толықтыруда (мақсат/
қорытынды)
Оқу жетістіктерінің деңгейі
жаны сау» ортақ

а
адам үшін

ресурстарды
ізудің басты
Төмен
(«Дені саудың
сурстар мен адам
бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата
ресурстардың
бөлімі
Табиғи
маңыздылығын анықтауд
қиналады
Табиғи ре
қолымен жасалған
ажыратуда қиналады
Бақылау жүрг
белгілерін анықтауда қиналады
___________________________________________________________
арналған рубрика
1
2
3

жөні
-
Тапсырма

сурстар

әдісін
аттар және олардың қасиеттері»
ілім алушының аты
«З
Б
ағалау критерийі
Табиғи ре
мен адам қолымен
жасалған
ресурстарды
топтастырады
Бақылау
сипаттайды
Б
Табиғи ресурстардың
адам үшін
маңыздылығын
анықтайды

========31========

«Жер және Ғарыш» бөлімі бойынша жиынтық бағалау («Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті» ортақ тақырыбы аясында)
Бөлімше
4.1 Жер 4.2 Ғарыш
Оқу мақсаты
2.4.1.2. Жердің табиғи серігін анықтау
2.4.2.1. Күн жүйесі ғаламшарларының орналасу тәртібін
анықтау
Бағалау критерийі
Білім алушы
• Жердің табиғи серігін атайды
• Күн жүйесі ғаламшарларының орнын анықтайды
Ойлау дағдыларының деңгейі
Білу және түсіну Қолдану
Орындау уақыты
15 минут
Тапсырмa
1. а) Жердің қанша табиғи серігі бар? Санын жаз. ___________________________
b) Жердің табиғи серігінің атауын жаз: _________________________
2. Ғаламшарды Күн жүйесіндегі реттік нөмірімен сәйкестендіріп, ретін анықта.
Жер
1
Марс
2
3
Шолпан
Нептун
4
5
Уран
Сатурн
6
7
Юпитер
Меркурий
8
32

========32========

Бағалау
критерийі Жердің табиғи серігін атайды
Тапсырма

Дескриптор
Білім алушы
Жердің табиғи серігінің санын жазып көрсетеді;
Жердің табиғи серігін анықтайды; бірінші ғаламшард ың орнын анықтайды; екінші ғаламшардың орнын анықтайды; үшінші ғаламшардың орнын анықтайды; төртінші ғаламшардың орнын анықтайды; бесінші ғаламшардың орнын анықтайды; алтыншы ғаламшардың орнын анықтайды;
жетінші ғаламшардың орнын анықтайды ; сегізінші ғаламшардың орнын анықтайды.
Балл
1
1
Күн жүйесі ғаламшарларының орнын анықтайды
2
1 1 1 1 1 1 1
Барлығы
1 1 10
33

========33========

34
гінің
және
сері
жазады
с
Жоғары
дұры
анықтайды
дің табиғи
ын
ау
Жер
санын
ат
Күн жүйесі
ғаламшарларының
орналасу ретін дұрыс
анықтайды
аналарға ақпарат ұсынуға арналған
-
інің
г
атауда
сері
Орта
табиғи
анықтауда/
елеседі
ердің
Ж
санын
қат
Оқу жетістіктерінің деңгейі
Күн жүйесі ғаламшарларының
орналасу ретін анықтауда
қателіктер жібереді
е
інің
г
орналасу
жән
а
сері
Төмен
дәстүр және ауыз әдебиеті» ортақ тақырыбы аясында)
анықтауд
-
дің табиғи
да қиналады
ер
ау
Ж
санын
ат
Күн жүйесі
ғаламшарларының
ретін анықтауда қиналады
(«Салт

бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата

рубрика
1
2

бөлімі
жөні___________________________________________________________
-
Тапсырма
және Ғарыш»
табиғи
м алушының аты
атайды
анықтайды
«Жер
ң
үйесі
ж
Білі
нын
серігін
Бағалау критерийі
Жерді
Күн
ғаламшарларының
ор

========34========

«Табиғат физикасы» бөлімі бойынша жиынтық бағалау («Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті» ортақ тақырыбы аясында)
Бөлім
5.1 Күш және қозғалыс
Оқу мақсаты
2.5.1.1 Түрлі денелердің әр түрлі жылдамдықпен
қозғалуына мысал келтіру
2.5.1.3 Қозғалыс тудыратын күштерді зерттеу 2.5.1.4 Массаны анықтауға арналған құралдарды
таңдау және пайдалану
Бағалау критерийі
Білім алушы
• Әр түрлі денелердің қозғалыс жылдамдығын
салыстырады
• Қозғалыс тудыратын күштерді анықтайды
• Массаны өлшеуге арналған құралдарды
анықтайды және қолданады
Ойлау дағдыларының деңгейі
Қолдану
Жоғары деңгей дағдылары
Орындау уақыты
15 минут
Тапсырма
1. Мәреге бірінші болып жететін көлікті белгіле ( ).
1) Неліктен? Себебін жаз.
_____________________________________________________________________ _____________________________________________________________________
2) Жоғары және төмен жылдамдықпен қозғалатын денелерге бір мысалдан келтір. Кестені толтыр.
Жоғары жылдамдық
Төмен жылдамдық
35

========35========

2. Шананы орнынан қозғалту үшін не істеу керек? Қозғалыс тудыратын екі
әрекетті жаз.
1)_________________________ 2)_________________________
3. Бауырсақ пісіру үшін әжейге алдымен ұнды өлшеп алу қажет. 1) Әжейге қажетті құралды белгіле ( ).
2) Таразыда көрсетілген массаны анықта. Жаз.
_____________________________
36

========36========

Бағалау критерийі
Тапсырма

Дескриптор
Білім алушы
жылдамдығы жоғары көлікті анықтайды және себебін түсіндіреді; жылдамдығы жоғары денеге мысал келтіреді;
жылдамдығы төмен денеге мысал келтіреді;
қозғалыс тудыратын бірінші күшті анықтайды;
қозғалыс тудыратын екінші күшті анықтайды;
массаны өлшейтін құралды анықтайды;
таразының көрсеткішін (заттың массасын) жазады.
Балл
Әр түрлі денелердің қозғалыс жылдамдығын салыстырады
1
1
1
1
Қозғалыс тудыратын күштерді анықтайды Массаны өлшеуге арналған құралдарды анықтайды және қолданады Барлығы
1
2
1
3
1
1
7
37

========37========

38
түрлі
ратын

туды
Жоғары
Түрлі денелердің
жылдамдықтарын
салыстырады және
жылдамдығы әр
денелерге мысал келтіреді
Қозғалыс
күштерді дұрыс
анықтайды
Массаны өлшеуге
арналған құралдарды және
заттың массасын дұрыс
анықтайды

ге арналған
жылдамдығы
заттың
аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика
/
-
у күштерін
Орта
тудыратын
елтіруде қателіктер
Түрлі денелердің
жылдамдықтарын
салыстыруда/
жоғары /жылдамдығы
төмен денеге мысал
к
жібереді
Қозғалыс
итеру/ тарт
анықтауда қателеседі
Массаны өлшеу
құралдарды
массасын анықтауда
қателіктер жібереді
Оқу жетістіктерінің деңгейі
е
д
а және

н
а
түрлі
уге арналған
а және
Төмен
д
тудыраты
а қиналады
д
бағалаудың нәтижесіне қатысты ата
дәстүр және ауыз әдебиеті» ортақ тақырыбы аясында)
-
лдану
Түрлі денелердің
жылдамдықтарын
салыстыру
жылдамдығы әр
денелерге мысал келтіру
қиналады
Қозғалыс
күштерді анықтауд
қиналады
Массаны өлше
құралдарды анықтауд
қо
(«Салт
___________________________________________________________
1
2
3

бойынша жиынтық
жөні
-
Тапсырма
бөлімі
тудыратын
денелердің
Білім алушының аты
Бағалау критерийі
Әртүрлі
қозғалыс
жылдамдығын
салыстырады
Қозғалыс
күштерді анықтайды
Массаны өлшеуге
арналған құралдарды
анықтайды және
қолданады
«Табиғат физикасы»


========38========

3-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы
1. Тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мақсаты
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы оқу бағдарламасының мазмұнына сәйкес білім алушылардың оқу мақсаттарына жеткендігін тексеруге және тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларын анықтауға бағытталған.
Спецификация 2-сыныпта «Жаратылыстану» пәні бойынша тоқсандық жиынтық бағалаудың мазмұны мен өткізу рәсімін сипаттайды.
2. Тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мазмұнын анықтайтын құжаттар
«Жаратылыстану» пәні бойынша (орта білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы) бастауыш мектепке арналған оқу бағдарламасы, (1-4-сыныптар)
3. 3-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға шолу
3.1 Ұзақтығы – 40 минут Балл саны - 15
3.2 Жиынтық бағалаудың құрылымы
Тоқсан бойынша жиынтық бағалауда әр түрлі тапсырмалар: көп таңдауы бар сұрақтар, қысқа немесе толық жауапты қажет ететін сұрақтар қолданылады.
Берілген нұсқа көп таңдауы бар сұрақтарды, қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарды қамтитын 5 тапсырмадан тұрады.
Көп таңдауы бар сұрақтарда білім алушылар ұсынылған жауап нұсқаларынан дұрысын таңдайды.
Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарға білім алушы сөздер немесе қысқа сөйлемдер түрінде жауап береді.
Тапсырма бірнеше құрылымдық бөліктерден/сұрақтардан тұруы мүмкін.
39

========39========

40
4
1
3
4
3
балл
Жалпы
1
1
1
1
1
саны
Тапсырма
қысқа
қысқа
сипаттамасы
ететін
ететін
ашық түрдегі
ашық түрдегі
жабық түрдегі көп
тапсырманы
жабық түрдегі көп
тапсырманы
жабық түрдегі көп
тапсырманы
қажет
қажет
Тапсырма
Білім алушы
таңдауы бар
орындайды
Білім алушы
таңдауы бар
орындайды
Білім алушы
жауапты
тапсырманы орындайды
Білім алушы
таңдауы бар
орындайды
Білім алушы
жауапты
тапсырманы орындайды
ерігін
арасындағы
ғаламшарларын
тудыратын
уақыт өлшем
түсіндіру
Оқу мақсаты
Массаны анықтауға арналған
Жердің табиғи с
Жер мен Күн
Қозғалыс
Негізгі
2.4.2.2 Күн жүйесі
салыстыру
2.4.1.2
анықтау
2.4.1.1
байланысты
2.5.1.3
күштерді зерттеу.
2.5.1.4
құралдарды таңдау және пайдалану.
2.5.1.2 Жылдамдықты түсіндіруде
сапалық сипаттамаларын қолдану
(жылдам, баяу)
2.4.3.1
бірліктерін ажырату
Ғарыш
Күш және
Бөлімше
4.2
4.1 Жер
4.3 Кеңістік
және уақыт
5.1
қозғалыс
Бөлім
дәстүр және
-
Жер және Ғарыш
(«Салт
ауыз әдебиеті» ортақ
тақырыбы аясында)
4

1-

5

========40========

4. Тапсырма үлгілері және балл қою кестесі
«Жаратылыстану» пәнінен 3- тоқсанға арналған
жиынтық бағалаудың тапсырмалары
1. Дұрыс жауабын таңда.
1) Күн жүйесіндегі адамзат тіршілік ететін жалғыз ғаламшар: А) Жер
В) Уран
С) Нептун
D) Марс
2) Күн – бұл … А) жер серігі В) ғаламшар С) жұлдыз D) комета
3) Күн жүйесіндегі ең үлкен ғаламшар. А) Марс
В) Жер
С) Уран
D) Юпитер
4) Күн жүйесіндегі күрделі сақиналық құрылысы бар ғаламшар: А) Меркурий
В) Шолпан
С) Марс
D) Сатурн
[4]
2. Суретке мұқият қара. Дұрыс тұжырымдарды белгіле ().
1) Ай – жарық көзі.
2) Ай – Жердің жалғыз табиғи серігі.
[1]
3. Күн туралы сөйлемдерді толықтыр.
1) Күн болмаса Жерде _________________ болмас еді. 2) Күн Жерге жарық және __________________ береді. 3) Кешке Күн ___________________.
[3]
41

========41========

4. Тұжырымдарды оқы. Онымен келісесің бе, жоқ па? Белгіле.

Тұжырымдар
1
Бір сағатта 12 минут бар.
Иә ()
Жоқ (Х)
2 3
Таразының көмегімен массаны анықтауға болады.
Күш заттарды қозғалысқа келтіреді.
4
Ұлу – ең жылдам қозғалатын жануар.
5. Оқы және жауабын жаз.
[4]
ақыт өлшем бірліктері: 1) У _______________________________________________ 2) Қыстың соңғы айы, бұл _______________________________________________ 3) Аптаның алғашқы күні ________________________________________________
Балл қою кестесі
Тапсырма

Жауап
1
1) А
2) С
3) D
4) D
2
Ай – Жердің жалғыз табиғи серігі.
3
1) тіршілік 2) жылу 3) батады
4
1 Жоқ / Х
2 Иә/ 
3 Иә/ 
4 Жоқ / Х
5
Минут/ сағат/тәулік/апта/ай/ жыл
Ақпан
Дүйсенбі
Барлығы
[3]
Балл
Қосымша ақпарат
1
1
1
1
1
1 1 1
Тапсырманың мазмұнына сәйкес болатын басқа жауаптар да қабылданады.
1
1
1
1
1
Тапсырманың мазмұнына сәйкес болатын басқа жауаптар да қабылданады.
1
1
Балл қою барысында сөздерді жазудағы қателер есептелмейді.
15
42

========42========

5. Тоқсан бойынша жиынтық бағалауды өткізу ережелері
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау кезінде кабинетіңіздегі көмек ретінде қолдануға мүмкін болатын кез келген көрнекі құралдарды (диаграммалар, кестелер, постерлер, плакаттар немесе карталарды) жауып қойған дұрыс.
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау басталмас бұрын алғашқы бетінде жазылған нұсқау оқылып, білім алушыларға жұмыстың орындалу ұзақтығы хабарланады. Білім алушыларға жұмыс барысында бір-бірімен сөйлесулеріне болмайтындығы ескертіледі. Нұсқаулықпен таныстырып болғаннан кейін білім алушыларға тоқсан бойынша жиынтық бағалау басталғанға дейін түсінбеген сұрақтарын қоюға болатындығы туралы айтылады.
Білім алушылардың жұмысты өздігінен орындап жатқандығына, жұмысты орындау барысында көмек беретін қосымша ресурстарды, мысалы: сөздіктер немесе калькуляторлар (спецификацияда рұқсат берілген жағдайлардан басқа уақытта) пайдалануларына мүмкіндіктерінің жоқ екендігіне көз жеткізіледі. Олардың жұмыс уақытында бір-біріне көмектесулеріне, көшіріп алуларына және сөйлесулеріне болмайтындығы ескертіледі.
Білім алушыларға дұрыс емес жауапты өшіргішпен өшірудің орнына, қарындашпен сызып қою ұсынылады.
Жұмыс барысында нұсқаулыққа немесе жұмыстың ұзақтығына қатысты білім алушылар тарапынан қойылған сұрақтарға жауап беруге болады. Жекелеген білім алушыларға көмек беруге негізделген кез келген ақпаратты оқуға, айтуға, өзгертіп айтуға немесе көрсетуге тыйым салынады.
Тоқсандық жиынтық бағалаудың аяқталуына 5 минут уақыт қалғандығын үнемі хабарлап отыру қажет.
Тоқсандық жиынтық бағалау аяқталғаннан кейін білім алушылардан жұмыстарын тоқтатып, қалам/қарындаштарын партаның үстіне қоюларын өтіну керек.
6. Модерация және балл қою
Барлық мұғалімдер балл қою кестесінің бірдей нұсқасын қолданады. Модерация үдерісінде бірыңғай балл қою кестесінен ауытқушылықты болдырмау үшін жұмыс үлгілерін балл қою кестесіне сәйкес тексеру қажет.
43

========43========

4-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
«Табиғат физикасы» бөлімі бойынша жиынтық бағалау («Қоршаған орта» және «Саяхат» ортақ тақырыптары аясында)
Бөлімше
5.2 Жарық 5.3 Дыбыс 5.4.Жылу
Оқу мақсаты
2.5.2.1 Кейбір денелердің жарық өткізгіштік қасиетін
зерттеу
2.5.3.1 Дыбыс қаттылығы бойынша дыбыс көздерін жіктеу 2.5.4.1 Түрлі денелердің температурасын өлшеу
Бағалау критерийі
Білім алушы
• Жарықты өткізетін және өткізбейтін денелерді
анықтайды
• Дыбыс көздерін дыбыс шығару күшіне қарай
жіктейді
• Термометрлердің түрін ажыратады, шкаласы
бойынша температураның көрсеткіштерін анықтайды
Ойлау дағдыларының деңгейі
Білу және түсіну Қолдану
Орындау уақыты
15 минут
Тапсырма
1. Өзінен жарық өткізетін заттардың атауы жазылған сөздердің астын сыз.
• Қарбыз • ермексаздан жасалған ойыншықтар
• өрік шырыны құйылған стақан • бос шыны құмыра
• терезенің әйнегі • пластикалық қалта
• портфель • киім шкафы
2. Суреттерге қара. Бәсең дыбыс көзін бейнелейтін суретті белгіле ().
44

========44========

• Қатты шығатын дыбысқа мысал келтір:
____________________________________________________________
• Бәсең шығатын дыбысқа мысал келтір:
___________________________________________________________
3. 1) Суретке мұқият қара.
1
1) Әр термометрдің температуралық көрсеткішін жаз.
2
2) Суретте қандай термометрлер бейнеленген? Нөмірін жаз.
 Ауа температурасын өлшеуге арналған термометр - № _________
 Адам денесінің температурасын өлшеуге арналған термометр - №_________
Бағалау критерийі
Тапсырма

Дескриптор
Білім алушы
жарық өткізетін бірінші денені анықтайды;
жарық өткізетін екінші денені анықтайды; жарық өткізетін үшінші денені анықтайды;
бәсең дыбыс көзін анықтайды;
қатты шығатын дыбысқа мысал келтіреді;
бәсең шығатын дыбысқа мысал келтіреді. шкаласы бойынша бірінші термометрдегі температураның көрсеткішін анықтайды; шкаласы бойынша екінші термометрдегі температураның көрсеткішін анықтайды; ауа температурасын өлшейтін термометрді анықтайды;
адам денесінің температурасын өлшейтін термометрді анықтайды.
Балл
Жарықты өткізетін және өткізбейтін денелерді анықтайды.
1
1 1
1
Дыбыс көздерін дыбыс шығару күшіне қарай жіктейді Термометрлердің түрін ажыратады, шкаласы бойынша температураның көрсеткіштерін анықтайды
1 1
2
1 1
3
1
1
1
Барлығы
10
45

========45========

46
дұрыс
дұрыс
және
және
ауыс
д
анықтайды
денелерді
Жоғары
өткізетін
)
ты
ыбыс көздерін
ермометрлердің түрін
емператураны
Д
қаттылығы бойынша
ажыратады
Т
дұрыс ажыратады
т
Жарық
өткізбейтін
анықтайды
аналарға ақпарат ұсынуға
-

/
шығатын
дыбыстарға
шкала
/
денелерді
Орта
өткізетін
қатты
температураны

ты
ыбыс көздерін
ермометрлердің түрін
Т
ажыратуда
бойынша
анықтауда қателіктер
жібереді
Жарық
өткізбейтін
анықтауда қателеседі
Оқу жетістіктерінің деңгейі
Бәсең д
анықтауда/
/бәсең шығатын
мысал келтіруде қателеседі
да
және
ауыс
д
қиналады
бойынша
денелерді
Төмен
а және

өткізетін
д
«Қоршаған орта» және «Саяхат» ортақ тақырыптары аясында
ты
(
ыбыс көздерін
ермометрлердің түрін
Д
қаттылығы
ажыратуда
Т
ажырату
температураны анықтау
қиналады
бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата
Жарық
өткізбейтін
анықтауда қиналады
бөлімі
_____________________________________________________
1
2
3

арналған рубрика
жөні
Тапсырма
-
«Табиғат физикасы»
кізбейтін
ілім алушының аты
Б
Жарықты өткізетін
және өт
денелерді анықтайды
Дыбыс көздерін дыбыс
шығару күшіне қарай
жіктейді
Термометрлердің түрін
ажыратады, шкаласы
бойынша
температураның
көрсеткіштерін
анықтайды
Бағалау критерийі

========46========

4-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы
1. Тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мақсаты
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы оқу бағдарламасының мазмұнына сәйкес білім алушылардың оқу мақсаттарына жеткендігін тексеруге және тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларын анықтауға бағытталған.
Спецификация 2-сыныпта «Жаратылыстану» пәні бойынша тоқсандық жиынтық бағалаудың мазмұны мен өткізу рәсімін сипаттайды.
2. Тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мазмұнын анықтайтын құжаттар
«Жаратылыстану» пәні бойынша (орта білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы) бастауыш мектепке арналған оқу бағдарламасы , (1 - 4-сыныптар)
3. 4-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға шолу
3.1 Ұзақтығы – 40 минут Балл саны - 15
3.2 Жиынтық бағалаудың құрылымы
Тоқсан бойынша жиынтық бағалауда әр түрлі тапсырмалар: көп таңдауы бар сұрақтар, қысқа немесе толық жауапты қажет ететін сұрақтар қолданылады.
Берілген нұсқа көп таңдауы бар сұрақтарды, қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарды қамтитын 4 тапсырмадан тұрады.
Көп таңдауы бар сұрақтарда білім алушылар ұсынылған жауап нұсқаларынан дұрысын таңдайды.
Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарға білім алушы сөздер немесе қысқа сөйлемдер түрінде жауап береді.
Тапсырма бірнеше құрылымдық бөліктерден/сұрақтардан тұруы мүмкін.
47

========47========

48
1
5
6
3
балл
Жалпы
1
1
1
1
саны
Тапсырма
көп
көп
қысқа
толық
тапсырманы

сипаттамасы
жабық түрдегі
және ашық түрдегі
жабық түрдегі
ның
ашық түрдегі
ашық түрдегі
Тапсырма
Білім алушы
таңдауы бар тапсырманы
орындайды
Білім алушы
жауапты қажет ететін
тапсырмаларды орындайды
Білім алушы
таңдауы бар
қысқа жауапты қажет ететін
тапсырмаларды орындайды
Білім алушы
жауапты қажет ететін
орындайды
ы
денелердің
ниттерді қолдану
Оқу мақсаты
Кейбір денелердің
Дауыс қаттылығ
Түрлі
Маг
ық өткізгіштік қасиетін
2.5.2.1
жар
зерттеу
2.5.6.1
аясын сипаттау
2.5.3.1
бойынша дыбыс көздерін
жіктеу
2.5.4.1
температурасын өлшеу
Бөлімше
Жарық
Дыбыс
Жылу
5.2
5.6 Магниттілік
5.3
5.4.
)
Бөлім
«Қоршаған
Табиғат
физикасы
(
орта» және
«Саяхат» ортақ
тақырыптары
аясында
-4

1

========48========

4. Тапсырма үлгілері және балл қою кестесі
«Жаратылыстану» пәнінен 4- тоқсанға арналған
жиынтық бағалаудың тапсырмалары
1. Қандай денелер жарықты жақсы өткізеді?
А) мөлдір емес
В) жартылай мөлдір
С) мөлдір денелер
D) ақ түсті денелер
[1]
2.Суретке қара. Тапсырмаларды орында.
1) Магнитті қолдануды бейнелейтін суреттердің нөмірлерін қоршап сыз.
1
2
3
4
[2]
2) Магнитті қайда қолдануға болады? Екі мысал келтір.
• __________________________________________________________
• __________________________________________________________
[2]
3) Жоғалған инені магниттің көмегімен тауып алуға бола ма? Неліктен?
_________________________________________________________
[1]
3. Берілген ақпараттардың қандай дыбыс шығаратынын айт. Қ (қатты), Б (бәсең)
Газет беттерін парақтау
Стадиондағы жанкүйерлердің айқайы Жапырақтың сыбдыры
Мотоциклдің дауысы
[4]
2) Қатты және бәсең шығатын дыбыс көздеріне мысал келтір.
1) Қатты: _________________________________________________________
2) Бәсең: _________________________________________________________
[2]
49

========49========

4. Суретке сәйкес температураны анықта және байланыстырып сыз.
+ 100°С
+40°С
Балл қою кестесі

Жауап
1
С
2
1) №1, №4
2) Магнит медицинада қолданылады
- 29°С
[3]
Балл
Қосымша ақпарат
1
1
1
1
Магнитті құрылыста/темір жолда қолданады
3) Иә, себебі, магнит темірді өзіне қарай
тартады.
1
Сұрақтың мазмұнына сәйкес кез келген дұрыс жауаптар қабылданады
1
3
1.Стадиондағы жанкүйерлердің айқайы –Қ;
2. Мотоциклдің дауысы- Қ;
1. Газет беттерін парақтау- Б 2. Жапырақтың сыбдыры- Б
Білім алушының ықтимал жауабы: Ұшақтың гүрілі/балғаның дауысы
Сағаттың тықылы/ бұлақтың сылдыры
4
Барлығы
1
1
1
1
1
1
Сұрақтың мазмұнына сәйкес кез келген дұрыс жауаптар қабылданады
3
Әр дұрыс сәйкестікке 1балл беріледі.
15
50

========50========

5. Тоқсан бойынша жиынтық бағалауды өткізу ережелері
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау кезінде кабинетіңіздегі көмек ретінде қолдануға мүмкін болатын кез келген көрнекі құралдарды (диаграммалар, кестелер, постерлер, плакаттар немесе карталарды) жауып қойған дұрыс.
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау басталмас бұрын алғашқы бетінде жазылған нұсқау оқылып, білім алушыларға жұмыстың орындалу ұзақтығы хабарланады. Білім алушыларға жұмыс барысында бір-бірімен сөйлесулеріне болмайтындығы ескертіледі. Нұсқаулықпен таныстырып болғаннан кейін білім алушыларға тоқсан бойынша жиынтық бағалау басталғанға дейін түсінбеген сұрақтарын қоюға болатындығы туралы айтылады.
Білім алушылардың жұмысты өздігінен орындап жатқандығына, жұмысты орындау барысында көмек беретін қосымша ресурстарды, мысалы: сөздіктер немесе калькуляторлар (спецификацияда рұқсат берілген жағдайлардан басқа уақытта) пайдалануларына мүмкіндіктерінің жоқ екендігіне көз жеткізіледі. Олардың жұмыс уақытында бір-біріне көмектесулеріне, көшіріп алуларына және сөйлесулеріне болмайтындығы ескертіледі.
Білім алушыларға дұрыс емес жауапты өшіргішпен өшірудің орнына, қарындашпен сызып қою ұсынылады.
Жұмыс барысында нұсқаулыққа немесе жұмыстың ұзақтығына қатысты білім алушылар тарапынан қойылған сұрақтарға жауап беруге болады. Жекелеген білім алушыларға көмек беруге негізделген кез келген ақпаратты оқуға, айтуға, өзгертіп айтуға немесе көрсетуге тыйым салынады.
Тоқсандық жиынтық бағалаудың аяқталуына 5 минут уақыт қалғандығын үнемі хабарлап отыру қажет.
Тоқсандық жиынтық бағалау аяқталғаннан кейін білім алушылардан жұмыстарын тоқтатып, қалам/қарындаштарын партаның үстіне қоюларын өтіну керек.
6. Модерация және балл қою
Барлық мұғалімдер балл қою кестесінің бірдей нұсқасын қолданады. Модерация үдерісінде бірыңғай балл қою кестесінен ауытқушылықты болдырмау үшін жұмыс үлгілерін балл қою кестесіне сәйкес тексеру қажет.
 
Верх