Уважаемые участники, теперь вы можете совершенно бесплатно скачивать по этой ссылке СОР СОЧ ФО за виртуальные монеты * (Нужна регистрация на сайте !!!)
Как заработать монеты?
Написать комментарий = 20 монет (комментарий должен быть больше 100 букв уникального текста)
Передать монеты другому участнику = не ограничено (насколько позволяет ваш баланс)
Регистрация на сайте = 5 монет
Вход на сайт каждый день = 5 монет
Проголосовать в опросе = 5 монет
Подписаться на меня = 2 монеты
Обновить статус в профиле = 1 монета
Просмотр любой темы = 1 монета
Если не хватает монет, их всегда можно КУПИТЬ по этой ссылке
Құрметті қатысушылар, енді виртуалды монеталарға осы сілтеме арқылы БЖБ ТЖБ ҚБ тегін жүктеп алуға болады * (Сайтқа тіркелу қажет !!!)
Монеталарды қалай табуға болады?
Пікір жазу = 20 монета (комментарий 100 әріптен көп болуы керек ерекше мәтін)
Монеталарды басқа қатысушыға аудару = шектеусіз (сіздің балансыңызға қарай)
Сайтта тіркелу = 5 монета
Күнде сайтқа кіріп тұру = 5 монета
Дауыс беру = 5 монет
Қолданушыға жазылу = 2 монета
Профиль күйін жаңарту = 1 монета
Кез-келген тақырыпты көру = 1 монета
Егер тиындар жеткіліксіз болса, сіз әрқашан осы сілтеме арқылы САТЫП ала аласыз
* (Кроме "Купить доступ")
* ("Сатып алуды" қоспағанда)
қаласында білім алады да, кейіннен Бұхардағы Юсуп Хамадани басқарған сопылар қауымына кіріп, дәруіштік мектептен өтеді.
1140 жылы Юсуп Хамадани, кейіннен оның екі мүритті дүние салған соң, қауымды Ахмет Ясауи басқарады. Бірақ көп ұзамай-ақ «мәртебелі» қызметін тастап, өзінің туған өлкесіне біржола қайтып оралады. Софизм идеяларын уағыздап, өзі де оны берік ұстана отырып, жоқшылықта өмір сүреді. Сондықтан да, оны жергілікті халық Әзірет Сұлтан деп атап кетеді.
Ахмет Ясауидің уағыздаушы және ақын ретінде атағы кең жайылып, оның «Диуани Хикмет» («Даналық жайындағы кітап») атты діни өлеңдер жинағы көне түркі тілінде жазылғандықтан, жергілікті халыққа түсініктілігі арқасында талай мәрте қайта көшіріліп, бірнеше рет басылған...
Бұл сияқты уағыздық өлеңдерінің философиялық және діни-мисттикалық мазмұны, ондағы жақсылыққа, әділеттілікке шақырған үнмен ұласады, халықтың қайырымдылық сезімін ояту, оны басқа діндегілермен жауласудан сақтандырумен қатар дін иелерінің ашкөздігін, зұлымдығын әшкерелеумен жалғасып жатады.
Ахмет Ясауидің өлеңдері құнды әдеби ескерткіш, кейіннен қазақ халқыныі құрамына енген қыпшақ, оғыз, қарлық сияқты көне түркі тайпалары зерттеудің көзі болып табылады.
Халық аңыздарында Түркістандағы әулиенің аруағын атақты қолбасшы, бүкіл Шығысты тітіренткен Ақсақ Темірдің айрықша сыйлап өткені айтылады. Оның әмірімен Ахмет Ясауи қайтыс болғаннан екі жүз жыл кейін қирап бітуге таянған кішкене ғана мазардың орнына, дүние жүзілік сәулет өнерінің белгілі ескерткіші орнатылды.
Темірдің өмірін Зафарнама, «Жеңіс кітабы» авторы Шараф-ад Дин Әли Мазди растайды. Ескерткіштің салынуын оның Ахмет Яссауидің қабырына зиядат етіп қайтқан 1397 жылдың аяғындағы оқиғалармен байланыстарыды. «Жеңістер кітабында» Темір, сол жылы Яссыда болған кезінде, мұнда өзіне қарайтын елдердің тегінде Ахмет Яссауидің атына лайық зәулім ғимарат салу жайлы жарлық берген еді делінеді. Ол ислам дінінің даңқын асыруда, оның кең таралуына, аса үлкен өлкен басқаруды жеңілдетуге тиіс болған.
ХІV ғасырдың аяғында бұл күмбез біткен соң Әмір Темір көреген Әзірет Сұлтанның қорын ұйымдастырып, өзі арнайы қол қойып бекіткен. Дегенмен, Қазандықтың ішкі есіктерінің біріндегі халькаға жазылған «1394-1395 жылдар» Темірдің өзі белгілеп берген. Бұл – ғимараттың басқа бөліктерінің кіндігі. Темір уйдің ішкі сәні мен салтанаты қалай болуы керегтігін де айтқан. «Қолхаты» (грамота) жазылған. «Қолхатта» Әмір Темір көрегендікпен жаңа біткен ғимарат туралы «ешқашан да, қандай болған жағдайда да сатуға, жекеменшік секілді ұрпақтан-ұрпаққа уақытша немесе түбегейлі біреуге беруге болмайтынын қатты ескерткен»