Скачать бесплатно СОР СОЧ ФО. Тегін жүктеу БЖБ ТЖБ ҚБ

Статус
Закрыто для дальнейших ответов.

Ділназ

Member
Пользователь
Сообщения
6
Оценка реакций
11
Ааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааа
 

Ділназ

Member
Пользователь
Сообщения
6
Оценка реакций
11
140 жылы Юсуп Хамадани, кейіннен оның екі мүритті дүние салған соң, қауымды Ахмет Ясауи басқарады. Бірақ көп ұзамай-ақ «мәртебелі» қызметін тастап, өзінің туған өлкесіне біржола қайтып оралады. Софизм идеяларын уағыздап, өзі де оны берік ұстана отырып, жоқшылықта өмір сүреді. Сондықтан да, оны жергілікті халық Әзірет Сұлтан деп атап кетеді.
Ахмет Ясауидің уағыздаушы және ақын ретінде атағы кең жайылып, оның «Диуани Хикмет» («Даналық жайындағы кітап») атты діни өлеңдер жинағы көне түркі тілінде жазылғандықтан, жергілікті халыққа түсініктілігі арқасында талай мәрте қайта көшіріліп, бірнеше рет басылған...
Бұл сияқты уағыздық өлеңдерінің философиялық және діни-мисттикалық мазмұны, ондағы жақсылыққа, әділеттілікке шақырған үнмен ұласады, халықтың қайырымдылық сезімін ояту, оны басқа діндегілермен жауласудан сақтандырумен қатар дін иелерінің ашкөздігін, зұлымдығын әшкерелеумен жалғасып жатады.
140 жылы Юсуп Хамадани, кейіннен оның екі мүритті дүние салған соң, қауымды Ахмет Ясауи басқарады. Бірақ көп ұзамай-ақ «мәртебелі» қызметін тастап, өзінің туған өлкесіне біржола қайтып оралады. Софизм идеяларын уағыздап, өзі де оны берік ұстана отырып, жоқшылықта өмір сүреді. Сондықтан да, оны жергілікті халық Әзірет Сұлтан деп атап кетеді.
Ахмет Ясауидің уағыздаушы және ақын ретінде атағы кең жайылып, оның «Диуани Хикмет» («Даналық жайындағы кітап») атты діни өлеңдер жинағы көне түркі тілінде жазылғандықтан, жергілікті халыққа түсініктілігі арқасында талай мәрте қайта көшіріліп, бірнеше рет басылған...
Бұл сияқты уағыздық өлеңдерінің философиялық және діни-мисттикалық мазмұны, ондағы жақсылыққа, әділеттілікке шақырған үнмен ұласады, халықтың қайырымдылық сезімін ояту, оны басқа діндегілермен жауласудан сақтандырумен қатар дін иелерінің ашкөздігін, зұлымдығын әшкерелеумен жалғасып жатады.
 

Ayana Amangeldikyzy 56

New member
Пользователь
Сообщения
1
Оценка реакций
2
Наполеон I

Наполеон әскерінің сан жағынан басымдылығын пайдаланып, сол қанаттағы және орталықтағы әскери бөлімдерінің шабуылымен орыс әскерлерін қоршап алып, талқандаймын деп есептеді. 440 мыңнан астам адам орыс шекарасында алдыңғы шепке қойылды, басқа әскерлер (160 мыңнан астам) Висла мен Одер аралығында резервте болды. Наполеонның өзі басқарған сол қанаттағы әскерлер (218 мың адам) Данциг-Торн аралығында Ковно арқылы Вильнога шабуыл жасауға дайын тұрды. Э.Богарна басқарған орталық әскер бөлімдері (82 мың адам) Гродно мен Ковно аралығында болды. Наполеонның інісі Жерома (Иеронима) басқарған оң қанаттағы әскер бөлімдеріне (78 мың адам) Гродноға қарай шабуыл жасау міндетті жүктелді. Ж.Макдональдтың пруссия-франция корпусы (32,5 мың адам) сол қанатта Рига маңында, К.Шварценбергтің Аустрия корпусы (34 мың адам) оң қанатта 3-армияға қарсы тұрды.

Орыс әскери бөлімдері Санкт-Петербург, Мәскеу және Киев бағыттарындағы негізгі жолдарын қорғады. Генерал М.Б.Барқлай-де-Толли басқарған 1-армия (127 мың адам) Россиена-Лида бағытында, генерал П.И.Багратион басқарған 2-армия (45-48 мың адам) Неман мен Буг аралығында, генерал А.П.Тормасов басқарған 3-армия (43-46 мың адам) Луцк ауданында болды.[2]

1812 ж. 12(24) маусымда француз армиясы соғыс жарияламай Ковно (Каунас) ауданында Неман өзенінен өтіп, орыс шекарасын бұзды. Күшінің басымдылығын пайдаланған Наполеон әскерлері алғашқы күндері Вильноны, Минскіні басып алды. 1-орыс, 2-орыс армиялары тізе қосып, қарсылық жасау үшін кейі н шегінді. Наполеон 8 шілдеде Могилевті басып алып, орыс армияларының Орша ауданында қосылуына мүмкіндік бермеді. Дегенмен орыс армиялары 23 шілдеде Смоелнск түбінде қосылды. 3-армия Кобиран маңында қорғаныс ұрыстарын жүргізді. Генерал П.Х.Витгенштейн басқарған орыс әскерлері Клястиц маңында болған ұрыста маршал Ш.Удино корпусына қатты соққы беріп, жаудың алға басуын тоқтатты. Орыс армияларын біртіндеп талқандау жөніндегі Наполеонның жоспары жүзеге аспады.[3]

Орыс армиялары Смоленскіде қосылғаннан кейін Наполеон армиясы Днепрд
 

Мьштртал лалато

New member
Пользователь
Сообщения
1
Оценка реакций
1
Режимдер белгілі бір мақсаттарды: күрделі
 

Ashen Aiym

New member
Пользователь
Сообщения
4
Оценка реакций
1

Ериков Ербол

New member
Пользователь
Сообщения
4
Оценка реакций
8
Тағдырдың өткір қабағы
Жаныңа уайым салад.
Басыңнан өткен әрбір сәт
өмірдің берген сабағы
Жасаған әрбір ісіңе
Өмірдің барғой жауабы
Сабырмен сенім біріксе
Таусылмас өмір ғажабы
Адал бол әркез адам бол
Біткенше өмір парағы
Керемет
 

Gausar

New member
Пользователь
Сообщения
1
Оценка реакций
0

Турарова Гулбакиш

New member
Пользователь
Сообщения
1
Оценка реакций
0
4-сынып оқулығының екінші бөлімінде сен математика ғылымымен танысуды ары қарай жалғастыратын боласың. Ежелгі ғалымдар мен ойшылдар математика ғылымы адамның ойлау қабілетін арттыру үшін қажет екендігін бірнеше рет айтқан.
Сен бұл бөлімнен көптаңбалы сандарды жазбаша көбейту және бөлуді, санды қосындыға көбейту, санды көбейтіндіге көбейту және бөлу ережелерін, санды қалдықпен бөлу формуласын қолдануды үйренесің. Есептерді шығарған кезде өнімділік, жұмысқа жұмсалған уақыт, орындалған жұмыс шамаларының арсындағы тәуелділікті қалай қолдануға болатынын білесің. Жаңа есептерге талдау жасайсың және шығарасың. Есеп шығарудың арифметикалық және алгебралық тәсілдерін меңгересің . Қозғалысқа берілген есептермен танысатын боласың.
<<Мәдени мұра>>, <<Мамандықтар әлемі>> тақырыптары математиканы басқа пәндермен байланыстыра оқуыңа көмектеседі.
Сенің алдыңдағы жай оқулық емес, оның интернет желісінде OPIQ.KZ оқу платформасындағы электронды нұсқасы бар. Біз оқу үрдісі саған тек пайдалы ғана емес, сонымен қатар қызықты болғанын қалаймыз. Сен енді оқу барысында өзіңе қажетті ережені тез тауыр, түрлі тапсырмаларды орындай аласың.
<<Математика>> оқулығы алған біліміңді өмірде қолдана алуға және шығармашылық есептерді шығара білуге үйретеді.
СЕНІҢ ЖОЛБАСШЫҢ ЖӘНЕ ТӘЛІМГЕРІҢ - АЛМАТЫКІТАП
 

Лала Холдорбеков

New member
Пользователь
Сообщения
2
Оценка реакций
8
20 минут бересіз деген ойдамын өз оқиғамды айтамын мен дайындық сыныбына бір жыл ерте бардым бірақ мен оқу жазуды бәрін білетін едім.Сыныптағы ең үздігі болдым сыныпта көп оқушы үздік еді кейіннен бәріміз таласып оқитынбыз.Мені 6 сыныпта басқа мектепке ауыстырды.Сол сәттен бастап оқуым күрт өзгерді.Ол мектептегі оқушылар мен мұғалімдер ұнамайды.Ең қатты жақсы көретін Математикам нашарлап кетті .Ал оқушылар ұйымшыл емес...
 

Мерей Абдразак

New member
Пользователь
Сообщения
3
Оценка реакций
0
Керемет кушти неге брак акшамен акша жинау киын ба?сосын неге лайк басу керек тусинбей
 
Статус
Закрыто для дальнейших ответов.
Верх